De Heeren van Schouwen

5,9
6,1
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Lekker op vakantie in westenschouwen. Mooi weer en lekker uit eten wat wil een mens nog meer.
19.30 op het terras belandt van de Heeren. Jonge vriendelijke bediening die een rare plasticverzameling van kaartjes als menu aan tafel brengt.
Ik een vissoep en vrouw lief gegratineerde champignons met geitenkaas.
Daarna ik een hamburger en vr eenn maaltijdsalade met Brie.
Duurde ff maar het kwam eraan. Vissoep was een brouwsel van water met visbouillonblokje en een beetje room? Handje gekookte mosselen en wat zalmforel. Geen brood erbij. Het was zout en daar is dan alles meegezegd.
Champignons waren rauw gevuld met geitenkaas en onder de grill gesmolten, daardoor champignons nog rauw en geitenkaas bijna weg.
Hamburger medium besteld ,was gaar. Slap broodje erbij en drie slablaadjes met veel kappertjes. Briesalade was de grootste afgang. Nu zes blaadjes sla en wat gesneden tomaat en wat brieplakjes..geen dressing, geen brood of toast thats it. Kassa €13,50. €5,-was al teveel geweest.
Bij vraag voor dressing kwam de bediening nog met een cupje, maar de kok had gezegd dat hij zeker wist dat hij het erover had gedaan.
Bij een nagesprek kwam de aap uit de mouw. Op woensdag is onze kok vrij, dan kookt de baas zelf. Nu, dat kan hij dus niet. Deze man is duidelijk een geval van geld verdienen bij toeristen die toch niet meer terugkomen. Ga lekker de bouw in en huur voor 1 dag een echte kok. Op deze manier zal je niet overleven. Bediening van jonge kinderen die natuurlijk een schijntje verdienen en wel alle klappen moeten opvangen. Jongens schaamden zich rot. Afgerekend €53,50. 40 euro teveel. Bij terug keer van het strand nog even langs gereden. Zaten nog lekker wat mensen, maar in het donker, geen lampje,geen kaarsje. Terras ernaast zag er een stuk gezelliger uit. Gaan wij de volgende keer maar heen. De 2 voor het eten was voor de friet, die was wel lekker.
Frajobe .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
tja, wat zal ik zeggen. Wij hadden een tafeltje waar naast ons een vaas met verlepte bloemen in zaten en ik vond het interieur er smoezelig uit zien een emmer met sop zou hier niet misplaatst zijn. De bediening was verder goed, maar het eten.... Ik kon recht in de keuken kijken en de man die deed alsof hij kok was, zou eens door chef Ramsey onderhanden moeten worden genomen. Alles ging een stoommagnetron in. Getverderrie. Gelukkig hadden wij alleen maar een "hoofdgerecht". Maar als je kipsaté niet lekker kan krijgen en de vis die mijn moeder had was gort droog, dan is het misschien verstandig om een ander beroep te kiezen. Eens en nooit meer. Waarschijnlijk omdat het een vakantiedorp bij uitstek is dat de eigenaar er ook zo over denkt. Het eten lijkt hier in ieder geval wel op. Snap ook niet dat anderen zulke hoge waarderingen geven.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Niet bijzonder ingericht maar dat vind ik niet zo belangrijk.
We werden bediend door een jong meisje die uitstekend haar best deed en heel eerlijk en echt overkwam, top meid!
De salade was goed en de frietjes goed genoeg. De spare ribs die erbij zaten waren naar mijn gevoel zonder enige marinade gewoon in een emmer met kokend water gegooid ofzo. Weinig smaak terwijl er werd volgehouden dat ze ze zelf marineren met ketjap o.i.d. - ik geloofde het gewoon niet. Als iemand die niet bijster thuis is in een keuken weet ik alsnog zeker dat ik het beter kan bereiden.
Ik zal hier niet zo snel nogmaals naartoe gaan.
Dndinnes .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
De vissoep is heerlijk, kabeljauw met zeeuwsspek ook prima. Maar mijn partner had carpaccio die niet lekker was,met jonge kaas en pijnboompitten die niet geroosterd waren. De angus beef moest medium zijn maar was gewoon gaar en niet meer te eten, maar goed dat we de hond bij hadden. Het interieur is oubollig maar leuk. Bediening is prima. Papieren servetje ipv stof: niet zo boeiend, maar dat de kok geen steak kan bakken vind ik triest.
Rob.
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Nadat het naastgelegen visrestaurant overvol bleek te zijn, in deze zaak beland en gelukkig een zeer fijn dinertje gehad. We werden hartelijk bediend door twee jonge knullen en kozen voor de vissoep vooraf. Deze was meer dan voortreffelijk ! Daarna kozen we voor de Zeeuwse gekookte mosselen. Deze werden geserveerd met echt lekkere friet en salade met een goede dressing. Mosselen waren fantastisch van smaak en ruim van portie. We kregen nog een extra portie frietjes zonder hier zelf om te moeten vragen. Top ! Als dessert een flink stuk appeltaart met ijs en slagroom voor partner en voor mij een ijscoupe met warme chocoladesaus met vanille-en chocoladeijs. Simpel maar lekker. We moesten voor dit gezellige etentje inclusief de fles goede rosé die we hierbij nuttigden 86 euro neerleggen en dat vond ik het absoluut waard. Graag tot ziens !
JBKoolen .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
heerlijk gegeten! de vissoep is verrukkelijk en heerlijk goed gevuld. Niet dat zoute, niet dat bloemige, gewoon eerlijk visbouillon. Zo ook de uiensoep, in grote kommen opgediend. Daarna de slibtongetjes. Drie, in roomboter gebakken, stevige vissen met gezonde zeekraal! Prima. En, in een decor van een echt oorspronkelijke Zeeuwse herberg. Goed gedaan team!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Oubollig interieur. Zeer trage keuken. We kregen na ruim 1 uur ons eten. Eten ziet er mooi uit, maar smaak is gemiddeld. Ons zien ze niet terug.
MomoV .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Ontzettend lekker gegeten bij De Heeren van Schouwen. Het interieur is wat ouderwets, maar wel authentiek. Het eten is verrukkelijk. Wij hadden o.a. de befaamde vissoep.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
uit de pzc24 dec hadden wij begrepen dat het heerlijk vertoeven is in de heeren van schouwen.na een boswandeling in de domeinen ben ik met mijn familie daar geweest het is ons prima bevallen. in een sfeervolle ambiance werden wij zeer hartelijk ontvangen. over het eten alleen maar lof alle gerechten goed en vol van smaak, ook aan de kinderen werd gedacht met leuk opgemaakte bordjes.