De Heeren van Montfoort

Hoogstraat 41 3417 HB Montfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Montfoort

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Montfoort

Dinsdag 12:00 - 17:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Montfoort

John V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het eten was prima, maar in de feestzaal ernaast werd de muziek in de loop van de avond steeds hinderlijker.
Daar moeten ze echt wat aan doen!
gerda E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben het AH menu via de AH restaurantactie gegeten.
Het eten was lekker, al waren de "porties" aan de kleine kant. Iets meer groente bij het hoofdgerecht of een kleine blini meer bij het voorgerecht met de zalm tartaar zou het gerecht meer in evenwicht brengen. De frietjes waren heerlijk.
De bediening vond ik iets onpersoonlijk. Ik kreeg een beetje het gevoel een nummer te zijn.
Bovendien vind ik een restaurant waar je voor een karafje water redelijk wat moet betalen een afknapper.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het eten werd mooi gepresenteerd. Ze hebben uiterst vriendelijk personeel.
Het restaurant is heel sfeervol ingericht.
Lyda V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Kwaliteit zeer goed. Geboekt met de actie van AH, alleen was duidelijk dat de portie's kleiner waren dan normaal.
Ook kreeg je minder bijlage bij het hoofdgerecht dan gewoon. Dus 2 gratis???
JanMontfoort .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten bij de Heeren van Montfoort.
Door de attente en prettige bediening is het altijd fijn .
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie en lekkere gerechten.
Het hele 3 gangenmenu was Top!!
Alleen jammer dat je € 5,00 moet betalen vooor een paar stukjes brood met wat roomboter.
Henk en Lia A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goede ontvangst, prettige sfeer, mooie locatie.
Het eten was erg lekker en zag er geweldig uit.
Gegeten met de AH actie.
Als het niet met deze actie zou zijn geweest dan hadden wij het wel te duur gevonden want de porties waren wel erg klein.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het is daar wel een parkeer probleem en de muziek op de achtergrond, vanuit de andere zaal was nou niet echte achtergrond muziek
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mijn echtgenoot en ik gingen zaterdagavond 23 september 2017 eten bij de Heeren van Montfoort.
Op het voorgerecht hoefden we niet al te lang te wachten. Maar op het tussengerecht hebben we bijna 1 UUR zitten wachten. Daarna werden excuses aangeboden en op het hoofd- en nagerecht hoefden we toen niet lang meer te wachten. Het diner was goed!
Joep H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het was gewoon prima. Het restaurant is goed, plezierig en we hebben prima gegeten. Presentatie van de gerechten is een lust voor oog en maag. Aan te bevelen.
jos R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zoals altijd weer heel goed gegeten gecombineerd met de juiste wijn was weer zeer de moeite waard
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mijn man en ik hebben een fijne avond gehad in het restaurant van "De Heeren van Montfoort".
Goede ontvangst en prettige bediening van de beide ""Heeren. Er heerst een heel goede sfeer in het restaurant.
Een AANDACHTSPUNT vonden wij het rumoer dat kwam van een gezelschap in de zaal ernaast. Toen het gezelschap eenmaal halverwege de avond de zaal verliet kwam de rust terug in het restaurant. Dat was heel fijn. De losse verschuifbare wanden kunnen optimaler gebruikt worden hiervoor.

De inrichting was mooi. Het eten was heel lekker en vooral het toetje vonden we een plaatje om te zien. Compliment!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening.
Er was een bruiloft naast hetrestaurant en de muziek was duidelijk te horen.
Voor ons geen probleem, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich daar aan kunnen storen.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijke vitello tonato en carpaccio vooraf gegeten.
Helaas smaakte het hoofdgerecht (eendenborst) niet.We hebben dit gemeld en er werd keurig een hoofdgerecht van de rekening gehaald.

De bediening is erg vriendelijk. Kinderen kunnen kleuren of op een tablet van het restaurant spelen.
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goed ontvangst .wij waren de Gelukkige dat wij goed weer hadden, en hebben heerlijk in de tuin gedineerd.
Leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Carl N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Verrassend levendig restaurant voor in een kleine gemeente. Standaard, nouveau rich, interieur van Eric Kuster, maar wel met een beperkt budget gedaan. Al te vaak gezien.
Zeer vriendelijke ontvangst en service in vlot tempo. We warebn hier gedurende de jaarmarkt waardoor de tent propvol zat. Desondanks goede service en redeliojke kwaliteit gerechten. Niet goedkoop; aretitief, een vast 3-gangen menu en een fles wijn (€28) maakte de totaal rekening €130. Dat is gezien het niveau erg hoog.
Maar een goede plek emt uitstekende sfeer.
Jill W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Er was geen eenheid, de uitstraling is sjiek, prachtig pand mooi meubilair. De gastheer heeft het over ff, smaakt t joh? En de muziek staat op standje disco.

Voor het AH diner betaal je 5 euro voor 4 bruine boterhammen. Je mag kiezen uit vlees of vis. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht is weinig verrasend en zit bijna geen smaak aan. Het toetje zou uit hangop bestaan, maar die was waarschijnlijk op!

Kortom eens maar nooit weer, tip andere muziek zou misschien de sfeer zo verhogen dat het eten wat beter had gesmaakt!
cor B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
heerlijk gegeten. gezellige ambiance.
We zijn er met 8 personen ongeveer 2,5 uur geweest maar hebben nooit het gevoel gehad lang te moeten wachten
Y. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooi, gezellig restaurant. Lekker eten. Gastvrije ontvangst.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De bediening was prettig en gastvrij. We hebben heerlijk gegeten, gevarieerd en goede kwaliteit. Ook de wijnen waren prima. Zeker voor herhaling vatbaar.