De Heeren van Montfoort

Hoogstraat 41 3417 HB Montfoort Nederland Kaart

Over restaurant De Heeren van Montfoort

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Montfoort

Dinsdag 12:00 - 17:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anton I.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
In het onlangs compleet gerenoveerde, modern en toch gezellig ingerichte, restaurant lekker gegeten met vriendelijke bediening.
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu met een extra gang. Er is geen enkele consessie gedaan aan kwaliteit en kwantiteit. Een aanrader!
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij waren hier met de restaurant-actie van A.H. Er was keus tussen twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Het nagerecht was zonder keuze. Het eten was lekker, niet heel erg bijzonder. We namen een mandje brood (lekker) vooraf. jammer dat er niet iets van een amuse was. Vraag een tafeltje aan de voorkant van de zaak, verder achterin zit je ongezellig.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Menu was super lekker, de borden mooi opgemaakt en de bediening zeer vriendelijk. Het interieur niet mijn smaak, maar wel netjes. Zeker een aanrader!
Hans.poppen .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Sfeervolle ambiance die kort geleden verbouwd is, zeer vriendelijke en aangename bediening, gerechten van hoge kwaliteit die uiterst smaakvol gepresenteerd worden. Compliment!
Japser28 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben lekker gegeten, gerechten zijn goed klaargemaakt en de smaak was prima.
De prijs voor een paar sneetjes brood met boter €5 vond ik aan de hoge kant.
De bediening was netjes, vrij zakelijk. We werden bediend door drie verschillende personen.
De ambiance was gezellig, openhaard zorgde voor sfeer.
Lekker gegeten in een leuk restaurant.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Als onderdeel van een arrangement in dit restaurant genoten van een vijf-gangen verrassingsmenu. De jonge serveerster was welwillend in het schenken van passende wijnen, maar gaf ook aan dat ze hier nog zoekende in was. Sommige onderdelen waren nog niet in de cursus behandeld... Samen bij verschillende gangen wijnen geproefd en op basis van persoonlijke smaak onze voorkeur aangegeven. Leuk dat haar smaak anders is en zij dit ook kon aangeven!
De gerechten waren heerlijk; tonijn op een krokante papadum met een gefrituurde gamba was een prima start; het tussengerecht van coquille met pata negra en gegrilde mini-romaine (lekker een beetje bitter geworden) kon prima onze goedkeuring wegdragen, het soepje van kropsla was verrassend gekruid en het hoofdgerecht van hert was volledig passend in het seizoen. Mooie smaken, mooie opmaak, hooguit dat door het gebruik van het servies het soms wat gedrongen opkwam. Als je zulke mooie gerechten serveert, gebruik er dan ook grote borden voor...
Mochten we nog eens in Montfoort zijn, dan komen we hier zeker nog eens terug!
Gerrit Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Alleen het vlees was niet mals genoeg.Door korting AH minimale keus uit 2 gerechten.Voorgerecht en dessert waren zeer smaakvol. Toevoegingen hoofdgerecht waren eveneens smaakvol.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mooie ambiance, prima wijn, lekkere gerechten en erg mooie opmaak van de borden. Met zorg opgemaakt.
Vervelend waren, en daar kan het restaurant vrij weinig aan doen, de muggen die lekker aan het prikken waren.
Daarnaast kon de bediening iets beter. Steeds vragen 'wat zei u'? en kwam erg onzeker over.
Lekker brood. De kosten voor vier stukjes brood was € 5,- en dit is wel erg aan de prijs. Gelukkig zat het brood bij het menu in, waardoor de kosten wegvielen.
Koffie prima. Thee kwaliteit kan iets beter, qua keuze en merk. Uiteindelijk is verse thee lekkerder en luxer!
Sfeer was erg leuk, gezellig met de open haard.
Wie weet komen wij hier weer een keer terug.
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prachtige zaak in een schattig dorp . Fijne bediening en heerlijk eten .
Verrassende lekkere gerechten .
Zeker een restaurant waar ik snel terug kom
Roselle S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een onverwacht etentje omdat ons zoontje uit logeren ging. Verder a de Ah-actie geboekt. Erg lekker gegeten, mooie gerechten en heel goed op smaak. Ik had een alternatief dessert gevraagd wat mogelijk was. Viel toch iets tegen, erg zware tiramisu. Dessert van de actie dat mijn vriend had viel wel in de smaak.
Bij ontvangst door wel vier mensen welkom geheten, of ze nu uit de keuken kwamen lopen of van het restaurant. Voelden ons dus direct welkom. Sommelier koos goede wijnen uit. Bij hoofdgerecht werd te laat wijn aangeboden,enige minpuntje.
Service deed een beetje hiërarchisch aan,alsof alleen de baas de bestelling op mocht nemen en het overige personeel alleen opdiende en afhaalde. Dat voelde wat vreemd aan.
Verder onverwacht goede avond gehad en dus heerlijk gegeten!
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Zeer sfeervol en heerlijk gegeten.
Wij hadden een 3 gangen menu, dat was heerlijk en met zorg opgemaakt! Ook de wijn was erg lekker. De bediening was vlot en gastvrij.
Zeker een aanrader!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, met een allergie voor bepaalde producten werd goed rekening gehouden. De keuze van het AH menu was beperkt. We hebben buiten in de tuin gegeten daar kon je lekker zitten het weer werkte mee. Voor de bediening niet fijn om de hele avond over het grind te lopen lijkt mij. Zeker een restaurant om weer een keer naar terug te gaan.

Lenyvanleeuwen1 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben heerlijk in de besloten tuin gezeten. Het eten was met zorg klaargemaakt en was lekker. De bediening is attent en heeft ook aandacht voor de kinderen. Dat geeft net dat beetje extra. Het interieur is onlNgs ingrijpend verbouwd en is mooi geworden.
Madeleenwillink .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heel lekker eten, goed verzorgd, heel vriendelijke en attente bediening, beetje donker binnen, maar buiten ook heerlijk zitten. Het AH menu was uitstekend en zelfs voor de vegetariers onder ons werd goed gezorgd. Ik kreeg na een vraag via email van te voren ook meteen antwoord.
Dus alle bij elkaar een hele fijne avond gehad. Top
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mooi en lekker voorgerecht; af en toe smaak explosies in mijn mond.
Hoofdgerecht zag er mooi uit, vlees was iets taai.
Nagerecht wederom zeer smaakvol, maar heel klein in een grote schaal opgediend.
Bij koffie en thee kregen we geen koekjes, terwijl die wel bij andere gasten werden neergezet. Geen ramp, maar meer grappig. Wellicht omdat wij het AHmenu hadden.
Idasamson .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben buiten ?e?eten in een sfeervolle binnentuin. Het personeel was vriendelijk.
Het eten was goed, ondanks dat er feest aan de gang was, was er vol?oende aandacht voor de andere gasten.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was goed. Een klassieke kaart met goed klaargemaakte gerechten en lekkere bijpassende wijnen.
Storend was het geluid vanuit een andere ruimte waar een gezelschap bijeen was. Hierdoor was er in ons restaurantgedeelte dubbele muziek. De eigen muziek in combi met de muziek van de andere ruimte. Bediening had het duidelijk te druk. Ontvangst en afscheid met weinig aandacht. Ook gingen gerechten regelmatig naar verkeerde tafeltjes. Als de bediening wat meer georganiseerd zou zijn en de overlast van de muziek beter geregeld zou het een prima restaurant zijn.
Wvanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een mooie ambiance; werden gevraagd waar we gedacht hadden plaats te nemen en naar onze plaatsen begeleid. Bediening was keurig, rustig en vriendelijk, borden waren mooi opgemaakt en de kwaliteit was uitstekend.
Een goede gelegenheid om te vertoeven.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met vrienden gegeten bij de Heeren van Montfoort. Het was prachtig weer dus we kregen een fijn plekje in de tuin. Het AH menu was eenvoudig, keuze uit 2 voor- en hoofdgerechten en 1 dessert. Dus dat werd niet al te lang dubben wat je neemt......alle vier de gerechten werden wel door min. 1 van ons gekozen en het moet gezegd, dat weiderund is een fantastisch stuk vlees. Alles mooi geserveerd. Het eten was goed.
Service was attent, fleece dekentje toen het wat killer werd was fijn. Wel wat erg veel druk op het doordrinken van de wijn en zodra er iemand aan tafel verscheen om iets mee te delen, werd er totaal niet gelet of wij net midden in een gesprek zaten. Er werd dwars door het verhaal van een van ons heen gepraat. Tip: kijk even wat er gebeurt als je je mengt in het gezelschap aan tafel, is er iemand aan het woord, verontschuldig je dan even dat je gaat 'inbreken' , een hele kleine moeite en het komt veel vriendelijker over.
Verder een heerlijke avond gehad.
Jofra18 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het voorgerecht de zalmtartaar was prima, heel mooi opgemaakt en was erg lekker.
De vis was ook heerlijk.
Het toetje waren flink wat calorieen een beetje zoet en het bolletje ijs mag wel wat groter.
Alles zag eruit als een plaatje , het oog wil ook wat.