De Heeren van Montfoort

3417 HB Montfoort 3417 Montfoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Crispy zalm,mango chutney,sojawasabimayonaise en komkommer
      zacht gegaarde runderstaartstuk,rucola,krokantje van lotuswortel en truffelmayonaise
      XXXX
  • Hoofdgerechten
    • op de huid gebakken zeebaarsfilet met groentensalsa en kreeftenjus
      eendenborstfilet met gebakken bundelzwam,chioggabiet en madeirasaus
      xxxxxx
  • Nagerecht
    • citroentaart,hangop vanille-ijs en crumble
      xxxxxxx
      xxxxxxxxxxxx

Over het restaurant De Heeren van Montfoort

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heeren van Montfoort

Met buslijn 5, 107, 207, 504 en N07 bereikt u Montfoort en stapt u uit bij bushalte Kasteelplein. Hier vandaan is het nog 3 minuten wandelen.
  • Kom je met de auto?
    De Heeren van Montfoort ligt centraal in Nederland op nog geen 5 minuten rijden vanaf de A12 én de A2. Het restaurant en zalencentrum is binnen 15 minuten bereikbaar vanaf Utrecht en binnen 30 minuten vanaf Amsterdam, Den Bosch en Rotterdam. Er is voldoen

Maandag vanaf 17:00 uur geopend
Dinsdag tot en met zondag 12:00 - 22:30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Montfoort

Maria S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Met AH actie, heerlijk gegeten !!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Bij de Heeren kregen wij het hoofdgerecht geserveerd (als onderdeel van happen en trappen), dat bestond uit een risotto met champignons en spinazie (vegetarisch). Het smaakte heerlijk, en de bediening was top. Het weer was fantastisch, waardoor we in de prachtige tuin konden zitten. Het is daar goed vertoeven, een aanrader!
Dank voor de mooie cijfers. Fijn dat u zo genoten heeft. Wellicht tot binnenkort.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vanavond met 5 personen hier gegeten en genoten. Uitstekende bediening die al onze wensen tegemoet kwamen. Het eten was heerlijk, complimenten aan de kok. Toen het wat frisser werd (we zaten buiten heerlijk in de binnentuin), kregen we een lekkere warme plaid aangereikt. Kortom, we hebben genoten bij De Heeren van Montfoort. We gaan zeker op herhaling, want de kaart nodigt daar zeker toe uit.
Dank voor de complimenten. Graag tot binnenkort.
Harrie En Loes W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het was in 1 woord fantastisch. Alles klopte. Geweldige ambiance, fantastische keuken en fantastische bediening.
Dag Loes en Harrie Wils, dank voor jullie mooie cijfers. Zo zien we dat onze inspanningen ook echt gewaardeerd worden. We hebben het graag gedaan. Wellicht tot ziens.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima restaurant, mooie locatie
Pien H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig, goed eten, vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
kwalitatief en kwantitatief goed gegeten, goed bediend, redelijke kwaliteit/prijsverhouding.
aanrader.
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk, eerlijk, besloten en toch gezellig. Mooie inrichting, ruim, haarvuur etc. Lekker eten, goede wijnen en stipte bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het eten was prima, maar in de feestzaal ernaast werd de muziek in de loop van de avond steeds hinderlijker.
Daar moeten ze echt wat aan doen!
gerda E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben het AH menu via de AH restaurantactie gegeten.
Het eten was lekker, al waren de "porties" aan de kleine kant. Iets meer groente bij het hoofdgerecht of een kleine blini meer bij het voorgerecht met de zalm tartaar zou het gerecht meer in evenwicht brengen. De frietjes waren heerlijk.
De bediening vond ik iets onpersoonlijk. Ik kreeg een beetje het gevoel een nummer te zijn.
Bovendien vind ik een restaurant waar je voor een karafje water redelijk wat moet betalen een afknapper.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het eten werd mooi gepresenteerd. Ze hebben uiterst vriendelijk personeel.
Het restaurant is heel sfeervol ingericht.
Lyda V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Kwaliteit zeer goed. Geboekt met de actie van AH, alleen was duidelijk dat de portie's kleiner waren dan normaal.
Ook kreeg je minder bijlage bij het hoofdgerecht dan gewoon. Dus 2 gratis???
JanMontfoort .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten bij de Heeren van Montfoort.
Door de attente en prettige bediening is het altijd fijn .
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie en lekkere gerechten.
Het hele 3 gangenmenu was Top!!
Alleen jammer dat je € 5,00 moet betalen vooor een paar stukjes brood met wat roomboter.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het is daar wel een parkeer probleem en de muziek op de achtergrond, vanuit de andere zaal was nou niet echte achtergrond muziek
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goede ontvangst, prettige sfeer, mooie locatie.
Het eten was erg lekker en zag er geweldig uit.
Gegeten met de AH actie.
Als het niet met deze actie zou zijn geweest dan hadden wij het wel te duur gevonden want de porties waren wel erg klein.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mijn echtgenoot en ik gingen zaterdagavond 23 september 2017 eten bij de Heeren van Montfoort.
Op het voorgerecht hoefden we niet al te lang te wachten. Maar op het tussengerecht hebben we bijna 1 UUR zitten wachten. Daarna werden excuses aangeboden en op het hoofd- en nagerecht hoefden we toen niet lang meer te wachten. Het diner was goed!
Joep H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het was gewoon prima. Het restaurant is goed, plezierig en we hebben prima gegeten. Presentatie van de gerechten is een lust voor oog en maag. Aan te bevelen.
jos R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zoals altijd weer heel goed gegeten gecombineerd met de juiste wijn was weer zeer de moeite waard
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mijn man en ik hebben een fijne avond gehad in het restaurant van "De Heeren van Montfoort".
Goede ontvangst en prettige bediening van de beide ""Heeren. Er heerst een heel goede sfeer in het restaurant.
Een AANDACHTSPUNT vonden wij het rumoer dat kwam van een gezelschap in de zaal ernaast. Toen het gezelschap eenmaal halverwege de avond de zaal verliet kwam de rust terug in het restaurant. Dat was heel fijn. De losse verschuifbare wanden kunnen optimaler gebruikt worden hiervoor.

De inrichting was mooi. Het eten was heel lekker en vooral het toetje vonden we een plaatje om te zien. Compliment!