De Heeren van Montfoort

Hoogstraat 41 3417 HB Montfoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Crispy zalm,mango chutney,sojawasabimayonaise en komkommer
      zacht gegaarde runderstaartstuk,rucola,krokantje van lotuswortel en truffelmayonaise
      XXXX
  • Hoofdgerechten
    • op de huid gebakken zeebaarsfilet met groentensalsa en kreeftenjus
      eendenborstfilet met gebakken bundelzwam,chioggabiet en madeirasaus
      xxxxxx
  • Nagerecht
    • citroentaart,hangop vanille-ijs en crumble
      xxxxxxx
      xxxxxxxxxxxx

Over het restaurant De Heeren van Montfoort

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heeren van Montfoort

Met buslijn 5, 107, 207, 504 en N07 bereikt u Montfoort en stapt u uit bij bushalte Kasteelplein. Hier vandaan is het nog 3 minuten wandelen.
  • Kom je met de auto?
    De Heeren van Montfoort ligt centraal in Nederland op nog geen 5 minuten rijden vanaf de A12 én de A2. Het restaurant en zalencentrum is binnen 15 minuten bereikbaar vanaf Utrecht en binnen 30 minuten vanaf Amsterdam, Den Bosch en Rotterdam. Er is voldoen

Maandag vanaf 17:00 uur geopend
Dinsdag tot en met zondag 12:00 - 22:30 uur

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Montfoort

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Prima gegeten en goede bediening, alleen jammer dat er een koude wind onder de tafels te merken was dus met koude voeten gezeten
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Uitstekend gegeten, prima bediening en mooie lokatie.
Alles klopt in de Heren van Montfoort.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle zaak met vriendelijk personeel. Mijn vrouw eet veganistisch en zij hadden geen enkel probleem is lekkers voor haar te bereiden.
Absoluut een aanrader!
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Gevarieerde menukaart, sympathieke bediening, uitstekende en smakelijke gerechten
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wat een heerlijke avond! Het 3 gangenmenu van de ahrestaurantactie was erg lekker. Het brood was supervers met een heerlijke krokante korst. We hadden een extra tussengerecht, gamba's met risotto, ook erg lekker. De wijnen van het wijnarrangement waren een zeer fijne aanvulling op de smaaksensaties van de gerechten. Met daarbij een zeer hartelijke bediening hadden wij een zeer fijne avond. We komen zeker nog een keer terug!
Svs D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wij hadden via iens gereserveerd met de AH actie. Men bleek niet op de hoogte van onze reservering.
Gelukkig was er wel plaats en sprong men goed door direct de tafel klaar te maken. We vonden het (vooral jonge) personeel erg vriendelijk.
Wat wel jammer was, dat de tijd tussen de gangen te lang duurde (vooral ondanks een standaard menu). Op alledrie de gerechten hebben we een uur moeten wachten. En dan komt men tussendoor te vaak vragen of je wilt drinken en dat gaat irriteren.
Het eten was erg lekker.
We hebben een fijne avond gehad.
Michel.kershof K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het eten is van goede kwaliteit en de wijnen die worden geschonken erg lekker. De bediening kan beter en de wachttijden zijn erg lang.
De keuze van het AH menu is beperkt en derhalve is het niet te begrijpen dat het opdienen van het
eten zo lang duurt. Voor mij is het niet een restaurant waar ik weer snel heen zal gaan.
Peggy H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
De twee voorgerechten, die bestonden uit een zalm op een krokant soort pannenkoekje en de rolletjes kalfsvlees met o.a. Truffelmayonaise waren heerlijk en mooi opgemaakt
De twee hoofdgerechten, bestonden uit zeebaars en eend, smolten op je tong en waren voorzien van een heerlijk
Sausje en opgemaakt op een bedje van groente. Een schilderijtje om te zien.
Ook het dessert was heerlijk
We bevelen de Heeren van Montfoort van harte aan.
Tip: in deze tijd waar gewezen wordt om voldoende groete te eten was dit een gemis
Lof voor de bediening.
We komen graag nog eens terug
B. G. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Wij hebben een top avond gehad Voor herhaling vatbaar
M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gezellige sfeer en vriendelijke bediening
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Voor de 2e keer met de AHbon naar dit restaurant. We kregen een speciale AH menu (€35,-) met keuze uit 2 gerechten voor- en hoofdgerecht. Als je wilde kon je nog het uitgeserveerde bordje brood met boter of olie eten (€5,-) en een tussengerecht nemen (€8.50). Opnieuw heerlijk gegeten. Het bordje met brood werd niet meegerekend. We werden prettig uitgeleid en de jassen werden ons aangereikt. Een aanrader.
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Gastvrij onthaal.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Gezellig uit eten geweest
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Subliem
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijke gerechten in een sfeervolle ambiance. Verassende risotto, perfect voor onze flexitariers!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Hier ben je echt een gast. Voor je iets kan/moet vragen is er al gereageerd. Heerlijk gegeten.
Jade D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Ondanks de AH actie een goede complete en kwalitatief hoogwaardig diner geserveerd gekregen.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Super leuke tent!
Raimond V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Perfecte avond en top eten. Komen snel weer terug
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Een heerlijk avondje met vrienden gehad. Iedereen was super tevreden.