De Heeren van Montfoort

Hoogstraat 41 3417 HB Montfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Montfoort

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Montfoort

Dinsdag 12:00 - 17:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

cor B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
heerlijk gegeten. gezellige ambiance.
We zijn er met 8 personen ongeveer 2,5 uur geweest maar hebben nooit het gevoel gehad lang te moeten wachten
Y. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooi, gezellig restaurant. Lekker eten. Gastvrije ontvangst.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De bediening was prettig en gastvrij. We hebben heerlijk gegeten, gevarieerd en goede kwaliteit. Ook de wijnen waren prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
j.g.m.assink .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Fijne ontvangst met veel zorg ook tijdens het diner. Het speciale AH-kortingsmenu kon desgewenst met een
paar gerechten worden uitgebreid. Voor-en hoofdgerecht waren goed op elkaar afgestemd en waren heerlijk.
Echt een herhaling waard!
John H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, er werd met je meegedacht door de bediening. Schitterende locatie. We komen zeker weer terug.
marian E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
prima gegeten,goede kwaliteit en super locatie in de tuin .bediening uitstekend.we zijn zeker van plan om hier nog een keer terug te komen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de prachtige tuin. We hebben echt genoten. De borden zagen er zorgvuldig opgemaakt uit en het smaakte fantastisch. Erg vriendelijk geholpen.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Met de AH restaurantactie hier een heerlijk menu gegeten. Het voorafje van zalm met alle lekkere toevoegsels is zalig en het vis hoofdgerecht heeft een heerlijke saffraan saus. Een aanrader!
nikki T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Zeker een aanrader om met familie te eten!
Marrianneke .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier terecht gekomen via de AH actie. Ik was nog niet bekend met dit restaurant, maar het was een van de weinige restaurants die nog ruimte had EN een hoog waarderingscijfer. En terecht. Heerlijk gegeten samen met mijn zoon; we hebben alles van het menu genomen en de bordjes halverwege geruild. Ieder gerecht was echt de moeite waard, ook het extra tussengerecht (een overheerlijke risotto). De zeebaars had iets meer op smaak gemogen. Wel een kleine domper op de feestvreugde was de afsluiter bij het afrekenen: de verder zeer vriendelijke bediening vroeg toen of wij moeder en zoon waren, OF OMA EN ZOON (dat wil je als moeder natuurlijk niet horen;-)). Mijn zoon vond het ERG VERMAKELIJK en heeft er erg veel lol in mij dan ook zo nu en dan oma te noemen.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De Heeren van Montfoort is gevestigd in een mooi pand in Montfoort. Zo in het weekend moeilijk een parkeerplekje te vinden op geringe afstand. Het pand en de inrichting van het restaurant stralen klasse uit, de warme ontvangst en de uiterst correcte bediening zijn top. Van voorgerecht t/m nagerecht mooi opgediend en uitstekend van smaak, opmaak en hoeveelheid.
Zo werkt een KLASSE restaurant. Een (persoonlijk) advies : Voor koffie zou ik willen adviseren om Smit en Dorlas koffie te gaan voeren. Dat zou het diner (voor mij) nog meer completeren. (Ik heb overigens geen banden met Smit en Dorlas of medewerkers). Dit restaurant staat bij mij op plaats 1 van mijn favorieten.
esther1984 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed ontvangen, erg fijne behulpzame bediening. Mooi en goed ingericht, je kan zien dat er goed over is nagedacht. Gerechten konden goed aangepast worden voor mijn intoleranties van gluten en lactose. Echt een heerlijke fijne avond uit geweest samen.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ah restaurantactie. Aparte kaart met zowel voor- als hoofdgerecht keuze uit 2 mogelijkheden. Gerechten prima van smaak en toereikende porties. Op de erbij geserveerde frites zat helaas al royaal zout. Staat ook op tafel. Bij de hoofdgerechten zaten wel erg weinig groenten. Bediening prima. Inrichting ook. Wijn en koffie normaal geprijsd.
Zeker een gelegenheid om zo nu en dan eens te gaan eten.
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We vonden het eten en de ambiance verrassend goed. Slechts een punt ter verbetering: het brood vooraf kan wat fantasierijker, bijvoorbeeld in de vorm van een luxe broodje. Het was meer lunchbrood dan een hapje vooraf bij het aperatief.
Anton I.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
In het onlangs compleet gerenoveerde, modern en toch gezellig ingerichte, restaurant lekker gegeten met vriendelijke bediening.
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu met een extra gang. Er is geen enkele consessie gedaan aan kwaliteit en kwantiteit. Een aanrader!
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij waren hier met de restaurant-actie van A.H. Er was keus tussen twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Het nagerecht was zonder keuze. Het eten was lekker, niet heel erg bijzonder. We namen een mandje brood (lekker) vooraf. jammer dat er niet iets van een amuse was. Vraag een tafeltje aan de voorkant van de zaak, verder achterin zit je ongezellig.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Menu was super lekker, de borden mooi opgemaakt en de bediening zeer vriendelijk. Het interieur niet mijn smaak, maar wel netjes. Zeker een aanrader!
hans.poppen .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Sfeervolle ambiance die kort geleden verbouwd is, zeer vriendelijke en aangename bediening, gerechten van hoge kwaliteit die uiterst smaakvol gepresenteerd worden. Compliment!
japser28 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben lekker gegeten, gerechten zijn goed klaargemaakt en de smaak was prima.
De prijs voor een paar sneetjes brood met boter €5 vond ik aan de hoge kant.
De bediening was netjes, vrij zakelijk. We werden bediend door drie verschillende personen.
De ambiance was gezellig, openhaard zorgde voor sfeer.
Lekker gegeten in een leuk restaurant.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Als onderdeel van een arrangement in dit restaurant genoten van een vijf-gangen verrassingsmenu. De jonge serveerster was welwillend in het schenken van passende wijnen, maar gaf ook aan dat ze hier nog zoekende in was. Sommige onderdelen waren nog niet in de cursus behandeld... Samen bij verschillende gangen wijnen geproefd en op basis van persoonlijke smaak onze voorkeur aangegeven. Leuk dat haar smaak anders is en zij dit ook kon aangeven!
De gerechten waren heerlijk; tonijn op een krokante papadum met een gefrituurde gamba was een prima start; het tussengerecht van coquille met pata negra en gegrilde mini-romaine (lekker een beetje bitter geworden) kon prima onze goedkeuring wegdragen, het soepje van kropsla was verrassend gekruid en het hoofdgerecht van hert was volledig passend in het seizoen. Mooie smaken, mooie opmaak, hooguit dat door het gebruik van het servies het soms wat gedrongen opkwam. Als je zulke mooie gerechten serveert, gebruik er dan ook grote borden voor...
Mochten we nog eens in Montfoort zijn, dan komen we hier zeker nog eens terug!