De Heeren van Montfoort

Hoogstraat 41 3417 HB Montfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Montfoort

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Montfoort

Dinsdag 12:00 - 17:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Montfoort

Joep H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het was gewoon prima. Het restaurant is goed, plezierig en we hebben prima gegeten. Presentatie van de gerechten is een lust voor oog en maag. Aan te bevelen.
jos R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zoals altijd weer heel goed gegeten gecombineerd met de juiste wijn was weer zeer de moeite waard
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Mijn man en ik hebben een fijne avond gehad in het restaurant van "De Heeren van Montfoort".
Goede ontvangst en prettige bediening van de beide ""Heeren. Er heerst een heel goede sfeer in het restaurant.
Een AANDACHTSPUNT vonden wij het rumoer dat kwam van een gezelschap in de zaal ernaast. Toen het gezelschap eenmaal halverwege de avond de zaal verliet kwam de rust terug in het restaurant. Dat was heel fijn. De losse verschuifbare wanden kunnen optimaler gebruikt worden hiervoor.

De inrichting was mooi. Het eten was heel lekker en vooral het toetje vonden we een plaatje om te zien. Compliment!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening.
Er was een bruiloft naast hetrestaurant en de muziek was duidelijk te horen.
Voor ons geen probleem, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich daar aan kunnen storen.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijke vitello tonato en carpaccio vooraf gegeten.
Helaas smaakte het hoofdgerecht (eendenborst) niet.We hebben dit gemeld en er werd keurig een hoofdgerecht van de rekening gehaald.

De bediening is erg vriendelijk. Kinderen kunnen kleuren of op een tablet van het restaurant spelen.
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goed ontvangst .wij waren de Gelukkige dat wij goed weer hadden, en hebben heerlijk in de tuin gedineerd.
Leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Carl N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Verrassend levendig restaurant voor in een kleine gemeente. Standaard, nouveau rich, interieur van Eric Kuster, maar wel met een beperkt budget gedaan. Al te vaak gezien.
Zeer vriendelijke ontvangst en service in vlot tempo. We warebn hier gedurende de jaarmarkt waardoor de tent propvol zat. Desondanks goede service en redeliojke kwaliteit gerechten. Niet goedkoop; aretitief, een vast 3-gangen menu en een fles wijn (€28) maakte de totaal rekening €130. Dat is gezien het niveau erg hoog.
Maar een goede plek emt uitstekende sfeer.
Jill W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Er was geen eenheid, de uitstraling is sjiek, prachtig pand mooi meubilair. De gastheer heeft het over ff, smaakt t joh? En de muziek staat op standje disco.

Voor het AH diner betaal je 5 euro voor 4 bruine boterhammen. Je mag kiezen uit vlees of vis. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht is weinig verrasend en zit bijna geen smaak aan. Het toetje zou uit hangop bestaan, maar die was waarschijnlijk op!

Kortom eens maar nooit weer, tip andere muziek zou misschien de sfeer zo verhogen dat het eten wat beter had gesmaakt!
cor B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
heerlijk gegeten. gezellige ambiance.
We zijn er met 8 personen ongeveer 2,5 uur geweest maar hebben nooit het gevoel gehad lang te moeten wachten
Y. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooi, gezellig restaurant. Lekker eten. Gastvrije ontvangst.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De bediening was prettig en gastvrij. We hebben heerlijk gegeten, gevarieerd en goede kwaliteit. Ook de wijnen waren prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
j.g.m.assink .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Fijne ontvangst met veel zorg ook tijdens het diner. Het speciale AH-kortingsmenu kon desgewenst met een
paar gerechten worden uitgebreid. Voor-en hoofdgerecht waren goed op elkaar afgestemd en waren heerlijk.
Echt een herhaling waard!
John H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, er werd met je meegedacht door de bediening. Schitterende locatie. We komen zeker weer terug.
marian E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
prima gegeten,goede kwaliteit en super locatie in de tuin .bediening uitstekend.we zijn zeker van plan om hier nog een keer terug te komen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten in de prachtige tuin. We hebben echt genoten. De borden zagen er zorgvuldig opgemaakt uit en het smaakte fantastisch. Erg vriendelijk geholpen.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Met de AH restaurantactie hier een heerlijk menu gegeten. Het voorafje van zalm met alle lekkere toevoegsels is zalig en het vis hoofdgerecht heeft een heerlijke saffraan saus. Een aanrader!
nikki T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Zeker een aanrader om met familie te eten!
Marrianneke .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier terecht gekomen via de AH actie. Ik was nog niet bekend met dit restaurant, maar het was een van de weinige restaurants die nog ruimte had EN een hoog waarderingscijfer. En terecht. Heerlijk gegeten samen met mijn zoon; we hebben alles van het menu genomen en de bordjes halverwege geruild. Ieder gerecht was echt de moeite waard, ook het extra tussengerecht (een overheerlijke risotto). De zeebaars had iets meer op smaak gemogen. Wel een kleine domper op de feestvreugde was de afsluiter bij het afrekenen: de verder zeer vriendelijke bediening vroeg toen of wij moeder en zoon waren, OF OMA EN ZOON (dat wil je als moeder natuurlijk niet horen;-)). Mijn zoon vond het ERG VERMAKELIJK en heeft er erg veel lol in mij dan ook zo nu en dan oma te noemen.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De Heeren van Montfoort is gevestigd in een mooi pand in Montfoort. Zo in het weekend moeilijk een parkeerplekje te vinden op geringe afstand. Het pand en de inrichting van het restaurant stralen klasse uit, de warme ontvangst en de uiterst correcte bediening zijn top. Van voorgerecht t/m nagerecht mooi opgediend en uitstekend van smaak, opmaak en hoeveelheid.
Zo werkt een KLASSE restaurant. Een (persoonlijk) advies : Voor koffie zou ik willen adviseren om Smit en Dorlas koffie te gaan voeren. Dat zou het diner (voor mij) nog meer completeren. (Ik heb overigens geen banden met Smit en Dorlas of medewerkers). Dit restaurant staat bij mij op plaats 1 van mijn favorieten.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed ontvangen, erg fijne behulpzame bediening. Mooi en goed ingericht, je kan zien dat er goed over is nagedacht. Gerechten konden goed aangepast worden voor mijn intoleranties van gluten en lactose. Echt een heerlijke fijne avond uit geweest samen.