De Heeren van Montfoort

Hoogstraat 41 3417 HB Montfoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Crispy zalm,mango chutney,sojawasabimayonaise en komkommer
      zacht gegaarde runderstaartstuk,rucola,krokantje van lotuswortel en truffelmayonaise
      XXXX
  • Hoofdgerechten
    • op de huid gebakken zeebaarsfilet met groentensalsa en kreeftenjus
      eendenborstfilet met gebakken bundelzwam,chioggabiet en madeirasaus
      xxxxxx
  • Nagerecht
    • citroentaart,hangop vanille-ijs en crumble
      xxxxxxx
      xxxxxxxxxxxx

Over het restaurant De Heeren van Montfoort

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heeren van Montfoort

Met buslijn 5, 107, 207, 504 en N07 bereikt u Montfoort en stapt u uit bij bushalte Kasteelplein. Hier vandaan is het nog 3 minuten wandelen.
  • Kom je met de auto?
    De Heeren van Montfoort ligt centraal in Nederland op nog geen 5 minuten rijden vanaf de A12 én de A2. Het restaurant en zalencentrum is binnen 15 minuten bereikbaar vanaf Utrecht en binnen 30 minuten vanaf Amsterdam, Den Bosch en Rotterdam. Er is voldoen

Maandag vanaf 17:00 uur geopend
Dinsdag tot en met zondag 12:00 - 22:30 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Montfoort

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Op basis van AH actie gereserveerd. Beperkte mogelijkheid, maar het gebodene was van uitstekende kwaliteit. Prima gegeten.
Pimto T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
keurige bediening en kwalitatief goede gerechten, rustige relaxte sfeer comfortabele stoelen.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Afgelopen donderdag onverwachts voor de 1stex hier gegeten.
Het was een 3 gangen menu van de AH actie. Mijn man lusten de hoofdgerechten niet en kreeg een heerlijke biefstuk. Zonder bijbetaling.
Zeker een aanrader
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
We hebben een heerlijk 3 gangen diner gehad voor de iensbon. Echt smaakvol en echt prachtig gereserveerd. Het was heerlijk. Ook als je iets anders wilde, zoals mijn dochtertje, was dat allemaal mogelijk. Het restaurant ziet er prachtig en sfeervol uit. Echt een aanrader. Ik geef een 10.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Uitstekende bediening, vlot. redelijke doorlooptijd en dat kwam ons goed uit, omdat wij veel met elkaar te communiceren hadden. het 3 gangen diner was te verkrijgen in samenstelling van de keuken of naar Eigen keuze op grond van de uitgebreide kaart. Dikwijls is de varieteit op de kaart bij restaurants van dit niveau ( uitstekend ) veel kleiner. In het hoofdgerecht zat 1 element, maar ik weet niet meer wat iets aan de zoute kant. het lamsvlees in duo gepresenteed was van een uitstekende kwaliteit ( lamsrack en lam Wellington ). Bij het voorgerecht een prima gruner veltliner, die jammer genoeg te koud werd opgediend. waardoor de 1e slok als een blok ijs aanvoelt, maar in de loop van het genieten van het bijpassende gerecht werd de temperatuur aangenamer. Wellicht handig de wijn voortaan met een ijsemmer aan te bieden. De inrichting is klassiek en past prima bij Heeren. De Heeren van Montfoort doen daarmee hun naam eer aan.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Met AH actie, heerlijk gegeten !!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Bij de Heeren kregen wij het hoofdgerecht geserveerd (als onderdeel van happen en trappen), dat bestond uit een risotto met champignons en spinazie (vegetarisch). Het smaakte heerlijk, en de bediening was top. Het weer was fantastisch, waardoor we in de prachtige tuin konden zitten. Het is daar goed vertoeven, een aanrader!
Dank voor de mooie cijfers. Fijn dat u zo genoten heeft. Wellicht tot binnenkort.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vanavond met 5 personen hier gegeten en genoten. Uitstekende bediening die al onze wensen tegemoet kwamen. Het eten was heerlijk, complimenten aan de kok. Toen het wat frisser werd (we zaten buiten heerlijk in de binnentuin), kregen we een lekkere warme plaid aangereikt. Kortom, we hebben genoten bij De Heeren van Montfoort. We gaan zeker op herhaling, want de kaart nodigt daar zeker toe uit.
Dank voor de complimenten. Graag tot binnenkort.
Harrie En Loes W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het was in 1 woord fantastisch. Alles klopte. Geweldige ambiance, fantastische keuken en fantastische bediening.
Dag Loes en Harrie Wils, dank voor jullie mooie cijfers. Zo zien we dat onze inspanningen ook echt gewaardeerd worden. We hebben het graag gedaan. Wellicht tot ziens.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima restaurant, mooie locatie
Pien H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig, goed eten, vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
kwalitatief en kwantitatief goed gegeten, goed bediend, redelijke kwaliteit/prijsverhouding.
aanrader.
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk, eerlijk, besloten en toch gezellig. Mooie inrichting, ruim, haarvuur etc. Lekker eten, goede wijnen en stipte bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het eten was prima, maar in de feestzaal ernaast werd de muziek in de loop van de avond steeds hinderlijker.
Daar moeten ze echt wat aan doen!
Gerda E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben het AH menu via de AH restaurantactie gegeten.
Het eten was lekker, al waren de "porties" aan de kleine kant. Iets meer groente bij het hoofdgerecht of een kleine blini meer bij het voorgerecht met de zalm tartaar zou het gerecht meer in evenwicht brengen. De frietjes waren heerlijk.
De bediening vond ik iets onpersoonlijk. Ik kreeg een beetje het gevoel een nummer te zijn.
Bovendien vind ik een restaurant waar je voor een karafje water redelijk wat moet betalen een afknapper.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het eten werd mooi gepresenteerd. Ze hebben uiterst vriendelijk personeel.
Het restaurant is heel sfeervol ingericht.
Lyda V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Kwaliteit zeer goed. Geboekt met de actie van AH, alleen was duidelijk dat de portie's kleiner waren dan normaal.
Ook kreeg je minder bijlage bij het hoofdgerecht dan gewoon. Dus 2 gratis???
JanMontfoort V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk en gezellig gegeten bij de Heeren van Montfoort.
Door de attente en prettige bediening is het altijd fijn .
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie en lekkere gerechten.
Het hele 3 gangenmenu was Top!!
Alleen jammer dat je € 5,00 moet betalen vooor een paar stukjes brood met wat roomboter.