De Heeren van Montfoort

Hoogstraat 41 3417 HB Montfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Montfoort

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Montfoort

Dinsdag 12:00 - 17:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marrianneke .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier terecht gekomen via de AH actie. Ik was nog niet bekend met dit restaurant, maar het was een van de weinige restaurants die nog ruimte had EN een hoog waarderingscijfer. En terecht. Heerlijk gegeten samen met mijn zoon; we hebben alles van het menu genomen en de bordjes halverwege geruild. Ieder gerecht was echt de moeite waard, ook het extra tussengerecht (een overheerlijke risotto). De zeebaars had iets meer op smaak gemogen. Wel een kleine domper op de feestvreugde was de afsluiter bij het afrekenen: de verder zeer vriendelijke bediening vroeg toen of wij moeder en zoon waren, OF OMA EN ZOON (dat wil je als moeder natuurlijk niet horen;-)). Mijn zoon vond het ERG VERMAKELIJK en heeft er erg veel lol in mij dan ook zo nu en dan oma te noemen.
A.P.F.M. A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De Heeren van Montfoort is gevestigd in een mooi pand in Montfoort. Zo in het weekend moeilijk een parkeerplekje te vinden op geringe afstand. Het pand en de inrichting van het restaurant stralen klasse uit, de warme ontvangst en de uiterst correcte bediening zijn top. Van voorgerecht t/m nagerecht mooi opgediend en uitstekend van smaak, opmaak en hoeveelheid.
Zo werkt een KLASSE restaurant. Een (persoonlijk) advies : Voor koffie zou ik willen adviseren om Smit en Dorlas koffie te gaan voeren. Dat zou het diner (voor mij) nog meer completeren. (Ik heb overigens geen banden met Smit en Dorlas of medewerkers). Dit restaurant staat bij mij op plaats 1 van mijn favorieten.
esther1984 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed ontvangen, erg fijne behulpzame bediening. Mooi en goed ingericht, je kan zien dat er goed over is nagedacht. Gerechten konden goed aangepast worden voor mijn intoleranties van gluten en lactose. Echt een heerlijke fijne avond uit geweest samen.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ah restaurantactie. Aparte kaart met zowel voor- als hoofdgerecht keuze uit 2 mogelijkheden. Gerechten prima van smaak en toereikende porties. Op de erbij geserveerde frites zat helaas al royaal zout. Staat ook op tafel. Bij de hoofdgerechten zaten wel erg weinig groenten. Bediening prima. Inrichting ook. Wijn en koffie normaal geprijsd.
Zeker een gelegenheid om zo nu en dan eens te gaan eten.
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We vonden het eten en de ambiance verrassend goed. Slechts een punt ter verbetering: het brood vooraf kan wat fantasierijker, bijvoorbeeld in de vorm van een luxe broodje. Het was meer lunchbrood dan een hapje vooraf bij het aperatief.
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij waren hier met de restaurant-actie van A.H. Er was keus tussen twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Het nagerecht was zonder keuze. Het eten was lekker, niet heel erg bijzonder. We namen een mandje brood (lekker) vooraf. jammer dat er niet iets van een amuse was. Vraag een tafeltje aan de voorkant van de zaak, verder achterin zit je ongezellig.
Anton I.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
In het onlangs compleet gerenoveerde, modern en toch gezellig ingerichte, restaurant lekker gegeten met vriendelijke bediening.
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu met een extra gang. Er is geen enkele consessie gedaan aan kwaliteit en kwantiteit. Een aanrader!
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Menu was super lekker, de borden mooi opgemaakt en de bediening zeer vriendelijk. Het interieur niet mijn smaak, maar wel netjes. Zeker een aanrader!
hans.poppen .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Sfeervolle ambiance die kort geleden verbouwd is, zeer vriendelijke en aangename bediening, gerechten van hoge kwaliteit die uiterst smaakvol gepresenteerd worden. Compliment!
japser28 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben lekker gegeten, gerechten zijn goed klaargemaakt en de smaak was prima.
De prijs voor een paar sneetjes brood met boter €5 vond ik aan de hoge kant.
De bediening was netjes, vrij zakelijk. We werden bediend door drie verschillende personen.
De ambiance was gezellig, openhaard zorgde voor sfeer.
Lekker gegeten in een leuk restaurant.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Als onderdeel van een arrangement in dit restaurant genoten van een vijf-gangen verrassingsmenu. De jonge serveerster was welwillend in het schenken van passende wijnen, maar gaf ook aan dat ze hier nog zoekende in was. Sommige onderdelen waren nog niet in de cursus behandeld... Samen bij verschillende gangen wijnen geproefd en op basis van persoonlijke smaak onze voorkeur aangegeven. Leuk dat haar smaak anders is en zij dit ook kon aangeven!
De gerechten waren heerlijk; tonijn op een krokante papadum met een gefrituurde gamba was een prima start; het tussengerecht van coquille met pata negra en gegrilde mini-romaine (lekker een beetje bitter geworden) kon prima onze goedkeuring wegdragen, het soepje van kropsla was verrassend gekruid en het hoofdgerecht van hert was volledig passend in het seizoen. Mooie smaken, mooie opmaak, hooguit dat door het gebruik van het servies het soms wat gedrongen opkwam. Als je zulke mooie gerechten serveert, gebruik er dan ook grote borden voor...
Mochten we nog eens in Montfoort zijn, dan komen we hier zeker nog eens terug!
Gerrit Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Alleen het vlees was niet mals genoeg.Door korting AH minimale keus uit 2 gerechten.Voorgerecht en dessert waren zeer smaakvol. Toevoegingen hoofdgerecht waren eveneens smaakvol.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mooie ambiance, prima wijn, lekkere gerechten en erg mooie opmaak van de borden. Met zorg opgemaakt.
Vervelend waren, en daar kan het restaurant vrij weinig aan doen, de muggen die lekker aan het prikken waren.
Daarnaast kon de bediening iets beter. Steeds vragen 'wat zei u'? en kwam erg onzeker over.
Lekker brood. De kosten voor vier stukjes brood was € 5,- en dit is wel erg aan de prijs. Gelukkig zat het brood bij het menu in, waardoor de kosten wegvielen.
Koffie prima. Thee kwaliteit kan iets beter, qua keuze en merk. Uiteindelijk is verse thee lekkerder en luxer!
Sfeer was erg leuk, gezellig met de open haard.
Wie weet komen wij hier weer een keer terug.
Jetpriester P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prachtige zaak in een schattig dorp . Fijne bediening en heerlijk eten .
Verrassende lekkere gerechten .
Zeker een restaurant waar ik snel terug kom
Roselle S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een onverwacht etentje omdat ons zoontje uit logeren ging. Verder a de Ah-actie geboekt. Erg lekker gegeten, mooie gerechten en heel goed op smaak. Ik had een alternatief dessert gevraagd wat mogelijk was. Viel toch iets tegen, erg zware tiramisu. Dessert van de actie dat mijn vriend had viel wel in de smaak.
Bij ontvangst door wel vier mensen welkom geheten, of ze nu uit de keuken kwamen lopen of van het restaurant. Voelden ons dus direct welkom. Sommelier koos goede wijnen uit. Bij hoofdgerecht werd te laat wijn aangeboden,enige minpuntje.
Service deed een beetje hiërarchisch aan,alsof alleen de baas de bestelling op mocht nemen en het overige personeel alleen opdiende en afhaalde. Dat voelde wat vreemd aan.
Verder onverwacht goede avond gehad en dus heerlijk gegeten!
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Zeer sfeervol en heerlijk gegeten.
Wij hadden een 3 gangen menu, dat was heerlijk en met zorg opgemaakt! Ook de wijn was erg lekker. De bediening was vlot en gastvrij.
Zeker een aanrader!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, met een allergie voor bepaalde producten werd goed rekening gehouden. De keuze van het AH menu was beperkt. We hebben buiten in de tuin gegeten daar kon je lekker zitten het weer werkte mee. Voor de bediening niet fijn om de hele avond over het grind te lopen lijkt mij. Zeker een restaurant om weer een keer naar terug te gaan.

lenyvanleeuwen1 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben heerlijk in de besloten tuin gezeten. Het eten was met zorg klaargemaakt en was lekker. De bediening is attent en heeft ook aandacht voor de kinderen. Dat geeft net dat beetje extra. Het interieur is onlNgs ingrijpend verbouwd en is mooi geworden.
madeleenwillink .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heel lekker eten, goed verzorgd, heel vriendelijke en attente bediening, beetje donker binnen, maar buiten ook heerlijk zitten. Het AH menu was uitstekend en zelfs voor de vegetariers onder ons werd goed gezorgd. Ik kreeg na een vraag via email van te voren ook meteen antwoord.
Dus alle bij elkaar een hele fijne avond gehad. Top
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mooi en lekker voorgerecht; af en toe smaak explosies in mijn mond.
Hoofdgerecht zag er mooi uit, vlees was iets taai.
Nagerecht wederom zeer smaakvol, maar heel klein in een grote schaal opgediend.
Bij koffie en thee kregen we geen koekjes, terwijl die wel bij andere gasten werden neergezet. Geen ramp, maar meer grappig. Wellicht omdat wij het AHmenu hadden.