De Heeren van Maarssen

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Maarssen

Arietveld .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vriendelijk spontaan ontvangen in dit gezellige restaurant. We mochten een tafel uitkiezen. De menukaart is zeer uitgebreid en je kan kiezen a la Carte en of 3 gangenmenu voor 25 euro. Alles was perfect! Behalve de patat mag van ons eigengemaakt zijn en met goede mayonaise maar dat is dan ook het enige minpuntje. De bediening heel vriendelijk en omdat wij een verjaardag te vieren hadden kwam er als verrassing bij
het nagerecht verjaardagsmuziek met vuurwerk voor de jarige. We hebben ontzettend gelachen. Kortom een perfecte avond gehad hier. Al hoewel we een uur moeten rijden komen we gauw eens terug.
Bruno25022009 A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gisteren gegeten. Vanwege rokende tafelgenoot buiten in overdekte serre. Prima plek. Heater was aan. Binnen ook erg gezellig. Tournedos was een beetje aan de rode kant maar wel zacht met goede saus. De hert spies aan de overkant ook prima verder. Huiswijn rood lekker. Dessert was citroenkwark..goede verhouding..miste net iets meer bastognesaus. Bediening nonchalant en aardig. Hebben niet echt hoeven te wachten i.v.m de drukte. Tip: Serveer de groenten apart in een schaaltje apart of op bord. Tot een volgende keer!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mijn ouders hebben hun gouden huwelijksfeest bij de Heeren van Maarssen gevierd. Dit was zeer geslaagd. Mooie en gezellige ruimte, heerlijk eten en super goede service.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben ons gouden huwelijksfeest hier gevierd. Dit was zeer geslaagd. Het eten was zeer goed verzorgd, vriendelijke bediening, mooie locatie dus in het geheel zeker een aanrader!
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten hier vorig weekend. Keuzemenu is fantastisch en porties groot genoeg. Bediening super vriendelijk en attent. Kom hier zeker terug. Leuke plek en dito terras ook. Eigenlijk vergeten binnen te kijken, maar wel benieuwd eigenlijk.
H B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Op 27 mei ons 40 jarig huwelijksfeest in de Heerenkamer gevierd. Vooraf met de Heerensloep een vaartocht op de Vecht gemaakt. Top! Alles fantastisch geregeld. Heerlijk gegeten en zeer goede bediening. Een aanrader!!
H B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
B T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vandaag de 70e verjaardag van m'n vader gevierd in de Heerenkamer met 43 gasten.
Top! De ruimte is sfeervol en ruim genoeg voor het aantal gasten.
De bediende hield steeds contact met met mij als organisator of alles nog volgens afspraak verliep en dat gaf mij een goed gevoel.
Genoeg drank en hapjes voor het arrangement wat we hadden afgenomen.
Met een goed gevoel weer huiswaarts gegaan en bij een volgend feestje doen we zeker deze lokatie weer aan.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen vrijdag hier op het zonnige terras wat gedronken. Vanwege de matige recensies getwijfeld of we er ook een hapje zouden eten. We hebben de gok gewaagd en dat is goed uitgepakt. We hadden de saté van de haas en een maaltijddalade met zalm, coquilles en rivierkreeftjes. En zoals meestal als je er niet al teveel van verwacht viel het in goede smaak. We werden vlot geholpen en voor we er erg in hadden stond het voor onze neus. De bediening was oke, maar duidelijk gericht op een hoge turnover. Het was heerlijk weer en wij hebben genoten en daarbij lekker gegeten.
Selma D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn gisteren me zn 2en bij de Heeren gaan eten, we trekken ons o.h.a. weinig aan van pietluttige recensies. Het was prima. De coquilles lekker mals (de combi met spinazie een beetje vreemd), een groot lekker bord carpaccio. Als hoofdgerecht hadden we Heilbot en Lamsrack. Beide goed klaargemaakt.
Wij vinden het decor en de sfeer geweldig. De bediening had het erg druk, mede omdat het volle terras opeens naar binnen moest ivm een stortbui. We moesten daardoor even wachten op onze drankjes maar geen probleem en het personeel was erg vriendelijk
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Na meerdere malen hier genoten te hebben maar eens op een mooie zomerdag het terras gaan uitproberen voor een diner voor 2. Kaart was prima. Wel jammer dat we niet voor het diner hoorden wat er buiten de kaart om te bestellen was. Dit kregen we pas te horen bij het bestellen van het dessert.
Allebei een hoofdgerecht van de Green Egg besteld. Beiden niet onder de indruk. Vorige keer was de tonijn veel beter en volgens mijn partner was het lam aardig maar miste het een goede smaakmaker en lekkere groenten er bij. De frites waren oké. Wel vreemd om er ook aardappelpuree bij te krijgen.
Na het eten een koffie en een proeverij van drankjes besteld. Helaas kieperde de bediening een glas water over ons heen. Meer dan een excuus kon er niet vanaf. Het glas water kregen we pas weer bij ons tweede rondje koffie. Jammer.
De jonge dame in de bediening was zeer vrolijk en had goede humor ondanks de drukte. Jammer dat het andere keren beter bevallen is m.b.t. het eten en de service.
Druppie D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
op zonnige vrijdag avond op terras wat gaan eten wat een enorme teleurstelling. zelfs de meeste simpele gerechten kwamen niet goed uit de keuken . De sate die ik had was zo lang gebakken dat ik hem nauwelijks weg kon krijgen en mijn vrouw nam als nagerecht spekkoek deze was zo droog en smakeloos dat ze die na 1 hap retour gaf . ontstond er een discussie dat spekkoek droog hoorde omdat deze in laagjes gemaakt werd. Spekkoek stond wel op onze rekening dus weer een discussie , ze wilde deze laten betalen omdat de spekkoek speciaal voor ons gemaakt was , beetje vreemd want deze stond na bestellen binnen 1 minuut op tafel. keurig eerste mail naar restaurant gestuurd echter een standaard reactie gekregen . voor ons nooit meer
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vooraf Coquilles en Gamba's -gegrild op een Big Green Egg- gekozen. Foute keuze dus. De Gamba's/Coquilles hadden veel te lang op de gril gelegen, zwart geblakerd aan een kant, droog en taai. Jammer van de 14 euro die ik daarvoor moest betalen.
De stok saté was lekker maar de helft van de bijgeleverde puntzak patat heb ik laten liggen. Helaas allemaal kleine stukjes, keihard gefrituurd en derhalve niet lekker. Jammer Heeren van Maarssen, we zijn beter gewend van jullie.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Geweldig om als eerste in de Herenkamer mijn 80e verjaardag te vieren. Het was gezellig om met mijn familie en vrienden apart te hebben gegeten. Het is super dat deze gelegenheid er nu nieuw bij is gekomen!
De Herenkamer is een geschikte ruimte om ook privé en andere gelegenheden te vieren.
Marjolein U.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuke tent, mooi sfeervol aangekleed van binnen en altijd vriendelijke bediening. Zie ook regelmatig dezelfde gezichten terugkomen in de bediening wat erg leuk is.
Eten is altijd prima bij De Heeren van Maarssen. Genoeg keuze en een regelmatig wisselende kaart die goed afgestemd wordt op het seizoen. De snoepkar bij de koffie is een erg leuk idee.
AG91 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Afgelopen dinsdag met vriendinnen bij restaurant de Heeren van Maarssen gegeten. Wat was het druk zeg en wat was de bediening aan het rennen! Maar hoe druk het ook was, de bediening bleef vriendenlijk en ze leken ook goed alles onder controle te hebben. De drankjes duurde wat lang maar dat konden we goed begrijpen. We zijn allemaal voor het driegangen keuzemenu gegaan voor €25,-. Het was echt heerlijk. We kregen vooraf van het huis een broodje met een smeersel en bij het hoofdgerecht kwam een lekkere grote puntzak friet op tafel. Gezien we met allemaal meiden waren namen we allemaal het chocoladetaartje als dessert. Onwijs machtig maar super lekker! Al met al een echte aanrader en we komen zeker nog eens terug!!

Marije S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Met 10 pers gegeten. Chagrijnig meisje die ons bediende (tafel naast ons zag ik wel serveerster die aand8 voor tafel had). Capacchio niet te eten! Sateh echt hompen varkensvlees en mijn tonijnsteak van green egg was Well done dus heb ik 3 happen van op. Friet was heerlijk en goed warm maar dan hadden we beter naar een friet kraam kunnen gaan. Snoepkar bij de koffie was wel lekker. Ik kom hier nooit meer terug, zonde van het geld!
Frankvd .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Afgelopen week maar weer een keer geluncht bij de Heeren van Maarsen. Zoals altijd hangt er een heerlijke sfeer. Prachtige antieke meubels en intieme verlichting. Echter waren de broodjes erg karig belegd en toch vrij prijzig. Dit was vroeger anders. Ondanks dat een absolute aanrader!
Betuweproever .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De Heeren van Maarssen, tja.

Tussen kunst en kitsch, vlees nog vis

Bittergarniteur besteld maar zooo hard gebakken. Gelukkig opgelost en nieuwe gekregen. Helaas geen horecakwaliteit. Bediening komt ongeïnteresseerd over. In de zaak staat de verzameling van snuisterijen zonder enige vorm van harmonie. Zitplaatsen bij de haard zijn best gezellig.

Work to do
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben hier met een groep van ruim 30 personen gegeten. Het restaurant leent zich prima voor groepen en die zitten er dan ook veel. Iets om rekening mee te houden als je met z'n tweetjes wil komen. Herhaaldelijk klinkt er een soort fanfare omdat er een dessert met vuurwerk voor een jarige wordt geserveerd. De ruimte kan slim in meerdere delen worden opgesplitst. Er is voldoende parkeergelegenheid.
De bediening had genoeg aandacht voor ons en was aardig en vrolijk. Het tempo zat er goed in, ondanks de volle zaal.
Voor onze groep was er een beperkte kaart met drie keuzes per gang. Geen vis helaas, alleen vlees of vega. De gerechten zijn afgestemd op de gemiddelde eter, dus veel 'klassiekers' zoals carpaccio of creme brulee. Niks mis mee trouwens, maar ook niet bijzonder. Maar ik heb wel eens beter gegeten voor € 25. De trolley met snoep bij de koffie was wel weer grappig en verrassend. Alle volwassenen worden ineens weer even kind :-)
Wat ik echter enorm storend vond, was dat ik de hele avond in de rooklucht heb gezeten. De deur naar de aangrenzende rookruimte ging regelmatig open en dan kwam er een flinke rookwalm onze kant op. Al m'n kleding kon na thuiskomst in de was. Dit kan echt niet! Vandaar de zware onvoldoende voor 'decor'. Hierdoor zullen ze mij nooit meer zien bij dit restaurant.