De Heeren Van Leeuw

Twijnstraat aan de Werf 4 3511 ZE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren Van Leeuw

Een verborgen schat in Utrecht

Een warme, knusse plek aan de mooie Oudegracht in Utrecht, nabij het Ledig Erf. De chef verrast je elke dag weer met een heerlijk verrassingsmenu, gemaakt van prachtproducten. Zin in een wijnarrangement? Vraag het gerust aan het personeel, die zorgen voor de perfecte match.

Meer informatie over restaurant De Heeren Van Leeuw

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant De Heeren Van Leeuw

Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuke bediening.je voelt je zeer welkom.
timplucy .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zijn hier met 4 personen van de AH actie wezen eten en hadden een surprise menu.
Kok kwam hoogstpersoonlijk vragen wat we niet lusten en we kregen een prima maaltijd voorgeschoteld.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de derde keer komen eten. We voelden ons thuis, op ons gemak. Zaten gezellig en werden vriendelijk bediend. Over het eten niets dan lof.
Jammer dat we in Limburg wonen, maar volgend jaar komen we terug.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij vonden het goed en werden vriendelijk geholpen.
Ik heb een gehoorprobleem en vond het wel rumoerig.
Glas rode wijn vonden wij voor een huiswijn wat aan de dure kant.
Hendrika B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben gisteravond bij De Heeren van Leeuw de verjaardag van onze jongste dochter gevierd. Het was erg gezellig. Het eten erg lekker, de bediening goed en ook het wijn advies was uitstekend.
Wij gaan zeker nog een keertje.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met AH bon gegeten, waardoor het menu een verrassing bleef (houden wij van). Er werd aan tafel gevraagd of er zaken waren die wij niet lustten. Ook de kok vertoonde zich met enige regelmaat aan tafel om de gerechten te brengen. Zeer prettig personeel, en de gang van zaken oogt zeer efficiënt, zonder dat je het gevoel krijgt dat je weg moet. Een aanrader!
Aletha L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk verrassingsmenu, altijd zo afwisselend met vlees en vis. We hadden wijnarrangementje erbij, echt de lekkerste wijnen gekregen (zelfs de dessertwijn was top). Service is altijd erg goed!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met AH restaurantactie hier gegeten; verrassingsmenu van de chef was een heerlijke verrassing! Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht allemaal voortreffelijk! Personeel super vriendelijk en gezellige sfeer.
Aline K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke locatie. Ook al kwamen we pas om negen uur, de bediening was prima. Goede uitleg bij de gerechten en wijnen. het verrassingsmenu was prima.
Vreni .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wat een fijn restaurant! Het is bijzonder leuk dat de koks zelf de gerechten komen brengen en daar enthousiast over vertellen. Alles is met zorg klaargemaakt , de bediening is prettig en de ambiance is goed. We hebben erg lekker gegeten en komen zeker terug!
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hadden er meer van verwacht want hadden track record van dit restaurant hoog zitten. Smaken vielen tegen en gerechten zaten simpel in elkaar. Het zou kunnen liggen aan de AH actie, maar wij vonden het erg tegenvallen.
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah actie. Heerlijk vlees en groente. Goede porties. Zeer vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar
Ingeborg B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel en erg leuk dat de koks het eten aan tafel serveren en vertellen over het gerecht. Met de ah actie dit restaurant uitgeprobeerd maar we komen zeker terug.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hadden het verrassingsmenu. Van te voren werd gevraagd wat je echt niet lust. Daar werd rekening mee gehouden. Erg leuk en spannend ook wel dat je van te voren niet weet wat je gaat eten. De koks serveren zelf hun product aan tafel. We hebben beiden heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
Cornélie W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Fijn restaurant, ik ben er al vaker geweest. Altijd aardige bediening en heerlijk eten. We waren er nu vanwege de Ah actie maar je merkt in niks dat ze daar minder hun best voor doen. Sfeer uitstekend. Huiswijn ook erg lekker.
jwilting .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een leuk restaurant. Dacht ene nieuw restaurant te ontdekken, bleek er al 17 jaar te zitten.

Qua sfeer heel goed, leuk dat de chef zelf het eten serveert en daarmee dus ook kan vertellen erover. Net even extra. Het eten was goed, een drie gangen menu van de chef. Heel flexibel ingevuld. Subtiel in smaak, met name hun kalfsvlees in mostertsaus heel geod. De mostertsaus is heel erg fris en subtiel, de eigenaar kan het hele verhaal vertellen. Qua tafelverdeling super, groot en klein, voor ieder wat wils. Voor een romantisch diner met twee tot een zakendinertje met vijf of zes, allemaal mogelijk zonder dat het een ieder irriteert.

Een juweeltje wat ik niet eerder had ontdekt, een aanrader met de gunfactor.
M.W.J. V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Sfeervolle ruimte, zeer vriendelijke bediening, verrassende gerechten.
Een aanrader en zeker een reden om terug te komen. Met dank.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuke locatie. Prima ontvangst. Meteen bij binnenkomst werd een karaf water op tafel gezet. Ons AH-menu konden we met geringe bijbetaling uitbreiden tot een viergangenmenu. De extra gang bleken coquilles te zijn! Alles smaakte meer dan voortreffelijk. Geldt ook voor de fles huiswijn. Mooie afsluiting van een dagje Utrecht. Aanrader!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
AH-menu met wijnarrangement. Goede ontvangst en met name de timing van alles was perfect en prettige no-nonsense. Voor-, hoofd- en nagerecht vonden we alle drie lekker, al sprong niets er echt bovenuit. Wijn zeer goede match, in het bijzonder de dessertwijn. Goede hoeveelheden, lekkere bijgerechten. Alleen het dessert (hangop met aardbeien) viel nogal zwaar op de maag, had van ons wat minder mogen zijn, of lichter. Al met al een geslaagde avond.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij De Heeren van Leeuw, met goede bijpassende wijnen. Leuk dat de koks zelf het gerecht kwamen serveren en heel aardig personeel! Zeker een aanrader!