De Heeren Van Leeuw

Twijnstraat aan de Werf 4 3511 ZE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren Van Leeuw

Een verborgen schat in Utrecht

Een warme, knusse plek aan de mooie Oudegracht in Utrecht, nabij het Ledig Erf. De chef verrast je elke dag weer met een heerlijk verrassingsmenu, gemaakt van prachtproducten. Zin in een wijnarrangement? Vraag het gerust aan het personeel, die zorgen voor de perfecte match.

Meer informatie over restaurant De Heeren Van Leeuw

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Heeren Van Leeuw

Dennis S.
Carolijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Verborgen parel aan de gracht. Heerlijk eten, geweldige bediening en goede sfeer. Voelt als een huiskamer maar dan met topeten. Probeer het verrassingsmenu!
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fantastisch! Heerlijk eten, goed formaat porties en verrassend lekkere combinaties aangevuld met een goede wijn.
Lucille H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten was redelijk maar ik miste smaak. Dessert was extreem zoet.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Voorgerecht paling met biet. Hoofdgerecht parelhoender. Nagerecht cheesecake. Veel zorg en aandacht bij gerechten . Leuke informele sfeer. Nagerecht niet bijzonder. Wijnkaart mag uitgebreider.
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hadden het verassingsmenu van 3 gangen, waarbij je aan kon geven wat je liever niet wil eten. Het eten (voor en hoofd) was lekker en goed bereid. Echter is het wel teleurstellend als je aangeeft niet van kool te houden, er dan twee verschillende kolen in het hoofdgerecht verwerkt zitten (als enige groenten)...
het toetje was prima, niet bijzonder en het chocolade cakeje was een beetje droog.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij kwamen hier om 18:30 uur als eerste binnen.
Maar in een uur was het restaurant helemaal afgeladen vol.
We kozen voor het verrassing 5 gangen menu menu.
En een wijn arrangement. Het wijn arrangement begon goed maar verslofte een beetje toen het drukker ging worden.
Wij houden toevallig van goed en constant gevulde glazen. Vandaar dat ik voor een fles Chileense Carmenère. Nou die viel erg in de smaak. Prachtige wijn voor een zeer redelijke prijs.
Het knapperige brood met roomboter werd continue aangevuld en met het zeezout blijft dat toch heerlijk.
Toen mijn vrouw nog wat zout wilde, viel de hele zoutmolen om op haar gerecht. Nou daar deden ze absoluut niet moeilijk over, er kwam binnen 2 minuten een nieuw gerecht op tafel.
De smaken van de gerechten komen heel goed overeen maar verwacht geen bouwvakkers porties.
Door het eten van het vele brood, kwamen we aan de 5e gang niet toe.
Reken erop dat het een avondvullend programma gaat worden.
qua prijs mag het wel wat gunstiger.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
heerlijk eten, vriendelijke bediening in huiselijk sfeer. Het surprisemenu is zeer aan te raden! Elke gerecht wordt geserveerd door de kok, die dan komt vertellen wat ze gemaakt hebben. Je ziet ze daar plezier in hebben en dat ze trots zijn op wat ze maken. En terecht! We komen zeker terug.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Sfeervol en gezellig restaurant op een rustig plekje aan de gracht. Goede bediening, prima gerechten tegen een fijne prijs met de tegenwoordig zeldzame mogelijkheid om gezellig een paar uur rustig te tafelen.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Altijd heerlijk! Op een prachtige locatie in het mooie Utrecht.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Bavarois slaagt er eigenlijk nooit in een een mooi diner feestelijk af te sluiten, maar de rest was een prachtig diner.
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
heerlijk gegeten, wijnen goed betaalbaar, royale cognacporties, losse, prettige bediening.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg fijn gegeten, genoten van het verrassingsmenu en de uitleg bij de gerechten.
Trees W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het rumoer was enigszins storend, voor de rest een dikke tien!
Grapjas E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, zeer attente bediening, echt helemaal prima
Ruth C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk, lekker, gemoedelijk en professioneel.
Omdathetmoet .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was prima, maar niet bijzonder. Wijnarrangement viel tegen, vertelde niets extra's over de wijn en de wijnen hadden weinig diepgang. Leuk om een keer geprobeerd te hebben met de AH-actie, maar voor de volle prijs zou het beter moeten kunnen..
Alice D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten in restaurant De Heeren van Leeuw. Het eten was goed bereid en zeer smakelijk. De groente die we kregen was heel origineel , schorseneren heb ik nooit eerder in een restaurant gezien /geproefd. De bediening was erg vriendelijk en door ons vroege tijdstip kregen we bovendien een tafel aan het raam met uitzicht op de gracht! Kortom, onze avond was geslaagd. Met vriendelijk groet, Alice
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gisteravond samen met onze buren heerlijk en gezellig gegeten in het sfeervolle restaurant. Voor herhaling vatbaar!

Anne Marie
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel zeer vriendelijk. Verrassingsmenu waarbij kok per gerecht aan tafel kwam vertellen wat het was, met bijpassende wijn. Kraanwater ook grote pre.