De Heeren Van Leeuw

Twijnstraat aan de Werf 4 3511 ZE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren Van Leeuw

Een verborgen schat in Utrecht

Een warme, knusse plek aan de mooie Oudegracht in Utrecht, nabij het Ledig Erf. De chef verrast je elke dag weer met een heerlijk verrassingsmenu, gemaakt van prachtproducten. Zin in een wijnarrangement? Vraag het gerust aan het personeel, die zorgen voor de perfecte match.

Meer informatie over restaurant De Heeren Van Leeuw

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Chris Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We zijn met de ah actie bij dit restaurant terecht gekomen, en hebben in één woord genoten! Mooie locatie en heerlijk eten. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en zaten we aan het raam, uitkijkend op de gracht. Met de ah actie kreeg je een verrassingsmenu en elke gang was weer een feestje. Het eten werd gebracht door de chef, wat wij erg leuk vonden. Wij wilden graag een passende wijn bij het eten en ook deze was perfect uitgezocht. Kortom, wij raden dit restaurant absoluut aan en komen zeker nog een keer terug!
dixie S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De sfeer, de mensen , het eten, de locatie alles was top! Vooral de lamshaas was verrukkelijk en de wijn! Wij hebben een heerlijke avond gehad.
martinderuijter .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn aanbieding.
Wij eten vegetarisch en dat was geen probleem.
Zonder vraag werd er brood en een fles koel water op tafel gezet.
Er werd gevraagd welke groenten wij niet wilden eten.
Het werd een heerlijke verrassend menu.
Wij vonden het geweldig!
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Samen met partner gegeten met de AH actie 2e driegangenmenu gratis.
Geen keuze van de kaart, maar een door de kok samengesteld menu.
Vooraf werd gevraagd wat je echt niet wilt eten en daar werd dan rekening mee gehouden.
Complimenten aan de chef; prima gekozen menu en erg lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Alphonsa V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prettig restaurant, vriendelijke persoonlijke aandacht, maar niet opdringerig. Precies goed. Heerlijk eten, aandacht voor wensen van jou als klant.
Ook door de inrichting en het licht is het een zeer plezierig restaurant. Je hebt voldoende plek en de tafeltjes staan niet te krap op elkaar.
Ik kom hier zeker terug.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
In 1 woord geweldig!
Heerlijk gegeten, goede service en fijne sfeer! Met AH actie gister daar gegeten, Er werd goed rekening gehouden met dieet / voorkeurs wensen en heerlijke wijn aangeraden! Een echte aanrader dus!
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten. Leuk tafeltje met uitzicht op de gracht. Doordat we zelf konden kiezen voor het raam. Zeer gunstige prijs
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Alle lof voor De anderen van Leeuw. Leuke omgeving, prettige sfeer. Vriendelijke bediening. Het verassingsmenu was heerlijk. Ook de daarbij geschonken wijn was goed. Een klein minpuntje was het drankje bij het nagerecht, een dessertwijn die wij niet lekker vonden, smaakte een beetje naar zoete limonade.
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Verrassend leuk en lekker restaurant. Wel even zoeken naar de ingang, maar dan heb je ook wat! Daar komen we zeker terug.
pverkaaik .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Met AH actie een verrassingsmenu gegeten. Het was leuk om te ervaren wat het restaurant te bieden heeft.
Leuke ligging en prima bediening en uitleg van de gerechten. Voor herhaling vatbaar. We zijn nieuwsgierig geworden naar wat de kaart allemaal te bieden heeft.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Was erg gezellig, je zit prima, heel huiselijk. Zo leuk dat je kleine bootjes ziet varen in de oude gracht.
Ruimte genoeg tussen de andere tafels. En het eten was zeer lekker. Ook leuk dat de kok het eten komt brengen, en er uitleg over geeft. Bediening ook goed veel verstand van de wijnen. Kom zeker terug.
M.C.F. L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben gisteravond werkelijk heerlijk gegeten bij de Heeren van Leeuw.
Er werd goed geluisterd naar de wensen van een van ons, wat het verrassingsmenu betrof, en het was echt tóp!
Een aanrader daar!
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gezellig heerlijk gegeten in een super leuke locatie!
Hier gaan we zeker vaker komen. Was gewoonweg top! Ook de wijnen waren heerlijk en pasten prima bij de gerechten.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De ingang is een beetje verstopt, maar laat je daardoor niet weerhouden. We kregen een verassingsmenu en we zijn zeker verrast; heerlijk eten, goede porties, lekkere wijnen in een heel aangename entourage. Samen met de vriendelijke bediening komen we zeker nog een keer terug.
IEMY B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Bijzonder gastvrij ! Heel attent rekening te houden met voorkeur of dieet. Hoeveelheid voorgerechten en hoofdgerecht goed afgewogen. Wijn prima !
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Dit blijft een van mijn favoriete restaurantjes in Utrecht; klein, gezellig, echt een restaurant (geen eetcafe) maar wel heel ongedwongen en altijd lekker eten.
Deze keer viel het eten me iets tegen; niet veel bijzonders en weinig uitgesproken qua smaak. Misschien kwam dat omdat het AH-actie menu was?
Los daarvan, raad ik dit restaurant nog steeds van harte aan. Het ligt op een van de mooiste plekjes in Utrecht
sylviaschrijvers .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben heerlijk en heel gezellig gegeten. Leuk gelegen restaurant aan de kade van de gracht. Komen zeker terug. Aten daar met AH restaurant actie.