De Heeren van Kok

Meer informatie over restaurant De Heeren van Kok

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijk gegeten bij deheerenvankok. De voorgerechten waren goed maar de hoofdgerechten echt super. De zeetong werd netjes aan tafel gefileerd en in tweeën opgediend. Ik ben een grote eter en ik had ruim voldoende. De inrichting is niet mijn smaak maar het eten en de service maakt dat gewoon goed. Een aanrader en ik kom er zeker weer snel terug en dan bestel ik als toetje zeker de crêpe suzette want die wordt aan tafel bereid en rook goed en zag er zeker spectaculair uit
Winnie S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Ouderwets klinkt negatief maar bij dit restaurant is het positief bedoeld. Een ouderwets hartelijke ontvangst, je voelt je meteen zeer welkom. Een kaart met veel klassieke gerechten zoals ham met meloen, en garnalencocktail, met ouderwets ruime porties, en het karafje water en mandje brood wordt geserveerd zonder dat je daar om hoeft te vragen of extra voor moet betalen. Hier ga je heen voor een gezellige avond kletsen en lekker eten en drinken met vrienden of familie. Het restaurantweekmenu was prima verzorgd, zonder grote uitschieters maar duidelijk met liefde klaargemaakt. De carpaccio bij het voorgerecht was perfect, boterzacht en goed op temperatuur, de kalfsbiefstuk was minder mals dan we hadden verwacht van zo'n jong stukje vlees maar nog steeds erg lekker. Wij zijn zeer tevreden naar huis gegaan. De gedateerde inrichting vergeet je snel door de fijne sfeer die er verder is.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Nooit gedacht, aan de buitenkant niet echt' af te zien' hoe mooi en sfeervol het van binnen is. Twee weken geleden met ons 2tjes heerlijk gegeten en vorstelijk bediend. En ook lekker met de dames van de bediening gelachen. Een top avondje uit, de hele avond de tafel mogen 'bezetten'en niet dat de volgende gasten alweer staan te wachten.Hier kunnen we een tijdje op teren en we komen snel weer terug!!!
Leyla R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Met Valentijnsdag heerlijk gegeten!!! Goede sfeer, leuke bediening en het eten was helemaal top. Super mooie entrecote, zo eet je het nergens! Complimenten!
MCLEVEN .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Het restaurant ligt te midden in een woonstraat en is er knus van binnen. De bediening en eigenaar zijn erg netjes, vriendelijk en oplettend. Wij hebben met 4 personen heerlijk mogen genieten van het top 10 restaurantweek menu. Wij komen zeker nog een keer terug.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wij waren hier met een groep van 11 personen. De inrichting van het restaurant is gedateerd, en bovendien staat alles heel vol. Er staan ook plastic taartjes en dergelijke, niet onze smaak. Het eten was goed. Voorgerecht mosterdsoep; deze was goed maar smaakte niet naar mosterd. Er zou paling inzitten maar deze vonden we nauwelijks terug. Het hoofdgerecht tournedos was erg goed. Nagerecht hazelnootparfait was goed.
Bluesbirdy .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Gegeten tijdens de Heerlijk10 Daagse van VISA.
Driegangen diner voor 25 euro. Tevens een extra tussengang besteld à 7,50 euro.
Zeer gastvrij welkom en attente bediening in dit Franse restaurant.
Opvallend is dat de kok blijkbaar alle gerechten op de reguliere kaart eens wilde laten proeven. Het voorafje bestond uit vier verschillende gerechten: soep, Serrano ham, plakjes eendenborst en gerookte zalm op toast. Afzonderlijk best lekker (alhoewel de smaak van de gerookte zalm wat wegviel door de onderliggende toast en de eendenborst beter in een Chinees restaurant past), maar de combinatie van deze vier verschillende gerechten was erg veel gevraagd van onze smaakpupillen.
Tussengerecht was een plakje ossenhaas in Oosterse ratatouille (taugé, bos-ui en champignons in mango-chutney saus). Erg zoet en o.i. beter passend in een Oosters restaurant.
Als hoofdgerecht bestond de keuze uit een kalfs-entrecote of kabeljauwfilet. De kabeljauw was heerlijk. De entrecote op zich ook, met een heerlijk vleugje peper, alleen jammer van (alweer) de Oosterse ratatouille-saus. Een Franse saus is hier aan te bevelen.
Als garnituur was er gebakken aardappelen (goed), aardappel-gratin (lekker), frisse salade (dressing lekker, maar erg zoet) en appeltjes met kaneel (erg veel kaneel).
Het toetje bestond uit twee aparte bolletjes vanille-ijs met twee verschillende sausjes en een bolletje slagroom. Wij konden de smaak van de stukjes ananas onder het ijs met de chocoladesaus niet herkennen.
Al met al lekker gegeten, maar een overvloed aan niet-harmoniërende smaken.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Als je een keertje de beste zeetong van Noord-Holland wilt eten, moet je hier zijn! Super vers, krokant en mooi glazig van binnen gebakken. Lekkere garnituren ook, en ook ruim voldoende. Het is een feest hier te eten. Ook het gastheerschap was overweldigend. We bleven nog lang nazitten met heerlijke likeuren. De inrichting voelt zeer huiselijk aan. Wij komen hier zeker terug!