De Heeren van Heukelom

Heukelom 21 5851 AA Afferden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Heeren van Heukelom

Sanderdenhollander .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
De Heeren hebben mij nog niet teleurgesteld. Ik kom hier regelmatig eten met relaties en telkens tot volle tevredenheid. De bediening is wat mij betreft niet formeel (zoals ik in een andere recensie lees), maar als correct en dus prettig. Het eten is telkens prima in orde, zowel qua smaak, qua hoeveelheid en qua presentatie. Het restaurant is niet erg groot en ook met een beperkt aantal zitplaatsen. Er wordt dus geen capaciteit verkocht die er niet is, en dat is een groot goed. De enige teleurstelling die je hier kunt hebben, en alleen als je zonder te reserveren komt, is dat alle plaatsjes al bezit zijn.

Deze Hollander komt dus graag in dit gezellige Noord Limburgse restaurantje en kan het een ieder aanbevelen.
Emiel S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Heerlijk gegeten! keurige bediening! Heerlijke carpaccio en varkenshaas gehad!
We zijn kritische eters maar hier hebben wij echt niks op aan te merken, een genot!
Proever024 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Leuk restaurant om eens een keer te dineren. Bediening is zeer gastvrij maar in mijn ogen te formeel. Het eten was goed verzorgd. Bovendien was het erg leuk dat de koks hun gezicht lieten zien aan tafel door mee uit te serveren, dat zie je niet vaak.
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Afgelopen dinsdag gegeten in De Heeren van Heukelom, met vijf vrienden. Alle gerechten (3 gangen) waren volgens mij en mijn tafelgenoten zeer smaakvol en perfect gepresenteerd. Huiswijn zowel rood als wit waren van goede kwaliteit. De bediening en informatie over de gerechten en de wijnen was goed , maar kan best iets minder formeel. Het restaurant heeft een prima uitstraling en is smaakvol ingericht. Kortom een prima restaurant waar je voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding kan eten.
Groet Roedie
L_G .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Plaats om aan te bevelen. Bediening is correct en vriendelijk.
Het is te zien dat er aandacht aan het eten wordt besteed, bijlagen zijn rijkelijk en gevarieerd.
Gemoedelijke sfeer
Prijs / kwaliteit is zeker in orde