De Heeren van Harinxma

Van Harinxmaweg 10 9244 CJ Beetsterzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Harinxma

In de keuken van restaurant De Heeren van Harinxma regeert de goede smaak.

En daarmee is geen woord teveel gezegd. Keer op keer weet onze chef-de-cuisine te overtuigen met heerlijke ingrediënten en verrassende composities. Kwaliteit tot in het kleinste detail, gastvrijheid in de beste zin des woords. Laat u inspireren door onze sommelier en verwennen door de attente bediening van onze brigade onder leiding van Anil Pale.

Op zaterdag en zondag verzorgen wij ook Afternoon Tea's.

Voor €110 per persoon geniet je bij De Heeren van Harinxma van een heerlijk wild menu, inclusief aperitief, begeleidende wijnen, water en mokka.

Halve fles mineraalwater

F.A. W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Niet alle gerechten waren even smakelijk; zalm was echt niet lekker en hebben wij dan ook niet opgegeten. De bediening was correct maar leek soms wel op een 'robot'. Keek ook niet altijd naar ons maar de eetruimte in bij de uitleg van de gerechten en wijn. Kortom wij hadden een hoge verwachting maar viel dus wat tegen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De gerechten waren mooi opgemaakt, waren uitstekend op smaak en het menu was gevarieerd. De wijnkeuze was groot, de Meursault was geweldig, en de bediening was zeer attent met het bijschenken. De bediening was verder vriendelijk, mededeelzaam en zeer correct.
Kinds .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Prachtige entourage, wij hebben er een paar x geluncht vanwege de plek. Vegetarisch onmogelijk. Een redelijke vegetarisch clubsandwich begrijpen ze niet. Meerder personen uit moeten leggen dat ik geen vlees eet. Vegetarische opties zijn minimaal weinig flexibiliteit in keuzes. Salades waren zeer benedenmaats en heel erg klein niet gevarieerd of leuk opgemaakt, gewoon sla niet in prijs kwaliteit verhouding en ook geen maaltijd en zeker geen vegetarische maaltijd. Met zoveel kaas op de kaart toch best een vleesvervangers te bedenken. Niet voor herhaling vatbaar. Arrogante houding. Vegetarisch meer keuze aanbieden
Marike D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Prachtige kaasplank en mooie desserts, dus hou een gaatje over al valt dat niet mee.
L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Hebben het menu gekozen met de aangepaste wijnen .
Alles is heel goed meegevallen , zowel op gebied van eten alsook de aangepaste wijnen .
Zeker een aanrader .
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten met grotendeels Friese seizoensproducten. Aperitief op het terras was een goede start. Bediening professioneel en lekker informeel.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gister een prachtige avond gehad op het terras, met een onvergelijkelijk uitzicht. 5 gangen vegetarisch gegeten, Mooie, originele en heerlijke gerechten die mijn niet vegetarische tafelgenoten het vlees/de vis volledig hebben doen vergeten.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Op zaterdag 9 Juni hier met een groot gezelschap van 120 gasten een gala diner mogen bijwonen van de Chaine des Rotisseurs. Wat een genot om hierbij aanwezig te mogen zijn. In een prachtig gedecoreerde diner zaal met fraai gedekte tafels en bloemen mochten wij genieten van een zeer gebalanceerd 5-gangen menu. Elk gerecht was tot in de puntjes toe verzorgd en voorzien van prachtig begeleidende wijnen, de chef en de sommelier hadden hier echt iets moois van gemaakt ! Het echte hoogtepunt vond ikzelf het gerecht met de Anjou duif, zoals deze was bereid met een prachtige cuisone, de eigen jus en de geserveerde garnituren, wauw ! Inspecteurs van Michelin, waar blijven jullie met de tweede ster ??? Ook de bediening verdiend een welgemeend compliment zoals zij dit echt als team hebben verzorgd op deze wijze, Marc van Gulick en zijn totale brigade en team, dank voor al dit moois !
Piet van den Bosch.
Conseiller Gastronomique.
Chaine des Rotisseurs.
Kumara G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Fantastische locatie , geweldig eten en een prima service. Zeker een aanrader voor iedereen die van heerlijk eten houdt.
J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Ondanks duidelijke afspraken van te voren bij aankomst volledig aan ons lot overgelaten. Moesten buiten in de regen wachten voordat we naar binnen konden omdat een groep dames de ingang had geblokkeerd.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Topkwaliteit in een sfeervolle ambiance! Heerlijk 6 gangen Heerenmenu met bijpassend wijnarrangement en zeer gastvrije service! Mogen we nogeens terugkomen??
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Prachtige locatie met ontzettend mooi uitzicht. Wij troffen het, dat we afgelopen donderdag heerlijk op het terras konden dineren, tot laat in de avond. Goede, professionele bediening en van een heerlijke dis genoten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Van een uitstekende paasbrunch genoten. Zeer gevarieerd, breed smaakpalet, verrassend en met mooie ingrediënten. Echt wat je mag verwachten van een restaurant van deze allure. De bediening van betrokken en plezierig en de omgeving is fraai.
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten en uitstekende, vrolijke bediening. De ambiance is echter gedateerd en daarmee wat stijf/stil.
Menuhin L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Luxe en ontspannen ambiance. Heerlijke gerechten. Wij kozen het 7 gangen Heeren Menu. Heerlijk genoten van diverse smaaksensaties. Vooral de geroosterde Sint Jakobsmossel met pompoen, krokante aardappel,
gele rozijnen, kaantjes en schuimige saus van gember was subliem.
Vriendelijke en correcte service. Top bijpassende wijnen.
Hier komen we zeker nog een keer terug!
M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten en misschien hadden we pech maar de bediening was niet attent. Niet wat we verwachten van een top restaurant.
Frederik_de_Baspod .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Een geweldige ervaring, een diner in de Heeren van Harinxma. De mannen van Arjen Bisschop bezorgden ons een voortreffelijke avond: mooie en originele smaken, goede hoeveelheden, de wijnen pasten precies goed, en algehele sfeer (ambiance en muziek) was in uitstekende balans. We hebben opnieuw geboekt, en zal dan een precieze review schrijven. Kan het nog beter?
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben het menu genomen. Kwaliteit huiswijn ver onder de maat voor een restaurant met michelin ster, minpunt, met name de Sauvignon! Die is in een gemiddelde strandtent beter. Bijlagen bij hertevlees te zoet en zuur, smaak vlees valt weg (wel erg goed vlees, super mals, dus dat is erg jammer!). Makreel te zout. Toetje was wel top. Alles bij elkaar een matige ervaring voor zo'n prijsklasse. Ook laten ze je best lang zitten met een leeg glas. Wel een top locatie, erg sfeervol.
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Deceptie

Met vrienden wezen golfen op de de nabij gelegen golfbaan en na afloop diner bij Lauswolt.Eten was smakeloos en niet warm , en op de glazen zaten vlekken van de vorige gebruikers