De Heeren van Boerland

Hoofdstraat 57 7811 ED Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Heeren van Boerland

Alex-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Fijn terras in het centrum hier hebben nog lekker een aantal uurtjes zon gepakt onder genot van een drankje en wat lekkere hapjes.
Leomarkwat .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We zijn hier op zaterdagavond wezen eten, na een bezoek aan Wildlands. We kozen voor een hoofdgerecht en een nagerecht. De kwaliteit was goed en het smaakte heerlijk. Aardige bediening en leuke locatie. Samengevat een aanrader.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen zaterdag met een grote groep (19 pers) gegeten bij De Heeren van Boerland.
Omdat het een grote groep was, moesten we van te voren ons hoofdgerecht doorgeven zodat we tegelijk konden eten. Met succes!! Zoals beloofd konden we tegelijk eten en de kwaliteit mocht er zijn! Echt heerlijk gegeten, wij hadden voor plate gekozen, waaronder saté biefstuk en boerland burger. Alles heerlijk mals en vers. Zelf had ik biefstuk met een heerlijke saus!

Het restaurant is inderdaad niet groot, wij kregen een bovenzaal waar we met z'n allen konden zitten dat was fijn. Buiten is er ook veel ruimte om te zitten.

Het personeel was vriendelijk, en een kans om je glas leeg neer te zetten was er niet!
Het is een aanrader om daar even wat te eten.