De Heeren van Ambacht

Dorpsstraat 22 3342 BD Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 21.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vitello tonato met tonijnmayonaise
      Viscocktail
  • Hoofdgerechten
    • Runderribeye, gegrild met chimmichurrie
      Zalmfilet, gebakken met antiboise van tomsst, olijf, komkommer en rode ui
  • Nagerecht
    • Sorbet
      Chocolademousse met witte chocolade ijs

Over het restaurant De Heeren van Ambacht

Ambacht met een hoofdletter A

Je zou toch raar opkijken als ambacht bij De Heeren van Ambacht niet hoog in het vaandel zou staan. Nou geen zorgen, want dat doet het ook! Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in een monumentaal pand uit 1813 en deze historie is op sommige punten nog steeds voelbaar. De gerechten zijn echter wel met de tijd meegegaan en laten menig smaakpapil op hol slaan. Hoogste tijd om hier eens een kijkje en een hapje te nemen!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Ambacht

Maud T.
Valentina G.
A.C H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Beetje weinig keuzemogelijkheden met AH-bonnen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Het diner was verrukkelijk. Alles eigenlijk. Ik heb het gelijk aan meerderen doorgegeven. Ook verse groenten. Ze deden niet moeilijk dat ik - naast mijn wijn - ook kraanwater wilde. Een top - restaurant,
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Gisteren hier gegeten met de AH actie.
Laten we positief beginnen. Het eten was echt goed en lekker en de prijs zeker meer dan waard.
Echter hebben we ook wat negatieve dingen ondervonden.
Om te starten namen we een glaasje prosecco echter was deze compleet doodgeslagen en ontbraken de bubbels. Wij kregen een "nieuw" glas maar ook hier geen bubbel te ontdekken. Wij kozen beide als voorgerecht voor de viscocktail. Deze was echt verrukkelijk.
Wij kozen ook beide voor de Ribeye als hoofdgerecht geserveerd met salade en frites en deze was ook echt heerlijk.
Jammer dat er tussendoor niet gevraagd wordt of wij misschien iets wilde drinken, dus hebben we dat maar zelf aangegeven. Als dessert konden wij kiezen uit een sorbet of chocolademousse. Wij hadden van te voren gevraagd of we hiervan konden afwijken en iets van de kaart konden kiezen, desnoods met een kleine bijbetaling. Dat was geen probleem en ik koos dan ook voor de Dame Blanche. Deze kost volgens de menukaart euro 6,95 en de sorbet, die eigenlijk op het menu stond, kost euro 7,50. Toen wij de rekening kregen waren we dan ook stom verbaasd dat de Dame Blanche voor euro 6,95 helemaal in rekening werd gebracht!
Wij hebben hier een opmerking overgemaakt, maar de bediening zei dat ze dit moesten doen.
Wij begrepen dat deze locatie zich ook leent voor bruiloften en partijen. Er waren 2 tafels bezet waar gesproken werd door personeel en toekomstige bruidsparen over hoe de avond ingedeeld moet worden.
Gezien de akoestiek en de gehorige ruimte is het voor de andere gasten nogal vervelend om dit te moeten aanhoren.
Nomaals eten was meer dan prima, maar er zijn wat zeker wat verbeter puntjes.
Nelly K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vriendelijk personeel eten was goed verzorgt en smaakte heerlijk.
Alleen lastig binnen komen met rolstoel te hoge oprit en drempel te hoog. Dat is erg jammer .
CASPER55 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Tafeltjes voor 2personen te dicht op elkaar, weinig privacy. Gesprekken goed af te luisteren. Verder goed gegeten.

Gezellige sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
Marjolijn D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Met AH actie gegeten, 2 personen voor 21,50 dus dat is heel goedkoop. Eten was redelijk. Vuile tafels werden echter niet afgeruimd de hele avond niet en de akoestiek is er erg slecht
Wat een herrie.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een sfeervolle ambiance, heerlijk eten en vriendelijke bediening. Gebruik gemaakt van de AH actie. Geen uitgebreide kaart maar wij vonden dat prima. Echt heerlijk gegeten
Wendy V.
Leuke avond gehad
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het personeel is zeer vriendelijk. De kwaliteit van het eten is uitstekend. De wachttijd tussen de gerechten in was naar onze mening wel wat te lang
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Alles was prima verzorgd.
Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
De ruimte was koud ,
borden serveren met vieze diendoek is is aantrekkelijk.
Geen bestek als hoofdgerecht geserveerd werd ( werd uiteraard wel gegeven maar moesten er om vragen )
Verder vriendelijke bediening
Bij hoofdgerecht wilde we wel een nieuw glas wijn maar het eten stond al voor onze neus toen we daar zelf maar naar gingen vragen

Maar! Des al niet te min
Lekker gegeten en vriendelijke bediening
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Hele leuke en goede bediening en super goed gegeten met AH-actie!
Mooie vitello tonnato, heerlijke ribeye chimichurri met lekkere groenten en daarbij nog frietjes en een salade. Het nagerecht chocolademousse was top!
Vond het afrekenen erg gênant, het was te weinig voor zo een mooie, lekkere en goed gevulde portie eten. We gaan er beslist een keertje terug.
Jc B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Lekker gegeten met de ah actie. We hadden keuze uit 2 gerechten bij voor hoofd en nagrecht.
Mw. P. V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
prima gegeten met de AH-kaart, voor deze prijs een heel goede kwaliteit. Komen hier zeker nog eens terug.
Dieter H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Uitermate lekker gegeten en complimenten aan Joey super gastheer.
Nine A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prima gegeten in een mooi restaurant.We komen zeker een keer terug. en voor ons belanrrijk je kunt er goed parkeren.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening liet veel te wensen over. Steeds lege glazen op tafel en als je dan eindelijk weer iets besteld had, lieten ze de lege glazen staan.
Toen wij een heerlijk dessert voorbij zagen komen en dat vervolgens bestelden, bleek dat voor ons niet weggelegd, omdat hij bij een bepaald menu hoorde.
Beter star allemaal.
Aanvankelijk gingen we op pad met de AH restaurantactie, maar omdat de keuze veel beperkter was als dat de website deed beloven, hebben we toch maar à la carte gegeten.
Nogmaals; het eten was top!