De Heeren van Ambacht

Dorpsstraat 22 3342 BD Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 21.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Albert Heijn voorgerecht
      Brisket met zontomaat, balsamico en hazelnootcrunch
      of
      Tomatensoep met bosui en room
  • Hoofdgerechten
    • Albert Heijn dessert
      Petit grand dessert

Over het restaurant De Heeren van Ambacht

Ambacht met een hoofdletter A

Je zou toch raar opkijken als ambacht bij De Heeren van Ambacht niet hoog in het vaandel zou staan. Nou geen zorgen, want dat doet het ook! Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in een monumentaal pand uit 1813 en deze historie is op sommige punten nog steeds voelbaar. De gerechten zijn echter wel met de tijd meegegaan en laten menig smaakpapil op hol slaan. Hoogste tijd om hier eens een kijkje en een hapje te nemen!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Ambacht

Buslijn 92

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Ambacht

Ali D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
jammer en mede door gehoorproblemen van 1 van de bezoekers teveel lawaai, maar komt denken wij toch door de akoestiek van de zaak.
Marinus O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lokatie , ontvangst , eten en drinken allemaal helemaal top , een regelrechte aanrader.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
heel gezellig restaurant met goede en vlotte bediening.
Steef P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
De Heeren hadden plots besloten de menukaart drastisch aan te passen, anders dan volgens de site aangegeven en waarop je je keuze voor het restaurant bepaalt. Minder keuzes per voor/hoofd/nagerecht en eenvoudiger. Na klagen hierover bij de bediening kon het via de oorspronkelijke menukaart alsnog wel.
Palmera V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Met de AH spaarkaart het actiemenu gegeten. Beperkte keus dus, maar dat wisten we van tevoren. Mijn man ging voor de soep en vlees als hoofdmenu. Ik voor de carpaccio en het vis hoofdmenu. Met als toetje een 'petit grand dessert. Het eten was echt heerlijk. De uitstraling van het restaurant geweldig, zoals ook de sfeer (zacht, niet storend muziekje op de achtergrond) en de bediening. We konden terecht ondanks dat we wel 3 kwartier later waren dan gereserveerd, omdat we, fietsend vanuit Ridderkerk, hopeloos verdwaalden in het donker. Waarvoor onze dank.
Het enige minpuntje voor de wintermaanden zou voor fietsers als wij dan ook kunnen zijn dat de naam en (straat)nr. van het restaurant vanaf de weg niet te zien zijn in het donker. Je ziet wel een mooi verlicht gebouw met een grote tuin ervoor, maar herkent het niet als restaurant eigenlijk. Een verlicht bordje met naam en straatnr. aan het hek een idee?
Enige minpu
Gino H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten met een vlotte spontane bediening.
Hilly D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fantastisch gegeten.
Vriendelijk personeel.
Sfeervolle ambiance
Kortom: geweldig!
Jannyschol S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het meisje dat meehielp met serveren had er duidelijk geen zin meer in. Na bij ons op een onvriendelijke manier het eten op tafel te hebben gezet, trok ze haar jas aan en vertrok.
H.M. R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Wij hebben er goed gegeten en het was zeer rustig en gezellig en de bediening was zeer correct.
Colette W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Met de AH restaurant actie hier wezen eten. Vriendelijk ontvangen, 3 gangen menu, bij alle gerechten keus uit 2. Had voor mij iets uitgebreider gemogen. Stond geen vegetarisch op maar misschien had dat wel gekund. Prijs van het menu was € 21,50 en dat was het zeker waard. Mooie warme inrichting.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Gegeten van het AH menu. 21,50 is echt te goedkoop voor het eten wat je krijgt! Heerlijk gegeten en precies genoeg! Zeker een aanrader!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Via Ah actie hier gekomen, ambiance erg goed, bediening aardig en eten lekker. Wel jammer dat bij deze actie alleen vis mogelijk is bij voorgerecht.

Wij komen zeker nog keertje terug
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Stoelen zaten niet lekker.
Tineke P.
Bastiaan G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We eten hier voor de tweede keer in enkele weken. Via AH menu. Bediening, goed en vriendelijk. Eten was goed op een gedeelte van het vlees na: het was opnieuw niet goed doorbakken en om me niet te verslikken heb ik kleine resten laten liggen. Verder: voorgerecht prima en ook het dessert. Alleen als er sorbet staat verwacht ik een lang glas met ijs en slagroom, nu ijs, vruchten en geen slagroom. Als je voor vlees kiest i.p.v. vis ligt het niet voor de hand, dat ik binnenkort nog een keer kom. Vat dat niet direct op als kritiek, maar vlees moet doorbakken en gaar zijn. Dat was het nu twee keer helaas niet helemaal. Verder goede entourage, maar regelmatig te harde muziek.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Echt super gegeten met de bonnen van de AH restaurant actie. De kwaliteit is gewoon zo ontzettend goed dat ik me gewoon n beetje schaam voor de prijs die we betalen. Ook de ambiance is heerlijk relaxed, dat geld voor de inrichting, sfeervolle muziek en fijne zitplaatsen.
We komen zeker terug
Ilka G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten 3 keuze menu AH voor 21,50 heerlijke malse ribey op. Viscoctail en de toetjes waren ook heeerlijk
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Alles was naar wens, serveerster erg vriendelijk en correct
Madelon L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Hadden voor AH-actie de kaart weer vernieuwd, dat maakt het leuk om daar meerdere keren te gaan eten.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
goed eten maar het geluid is te veel.