De Heeren op de Brink

Duur
Erg lang
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Oei! wat kan er veel mis gaan tijdens een lunch.

Bij binnenkomst liet de bediening ons bij de bar eerst een minuut of 5 "Voor joker" staan. Daarna werd er een tafeltje leeggeveegd en midden in de piepkleine zaak recht in het looppad geplant. Niet praktisch

Daarna een klein foutje bij de koffie, tot 2 keer toe moest er om extra suiker gevraagd worden. Terwijl dit al bij de bestelling was doorgegeven.

Vervolgens kwam het hoofdgerecht, echter slechts voor de helft van de tafel. Na een tijdje kregen we zelf in de gaten dat de helft toch écht niet ging komen, volgens de bediening kwam het er al aan, maar gezien de tijd die het nog duurde was duidelijk dat de helft vergeten was. Van datgene wat er kwam, was de helft ook nog eens verkeerd. Bij de uitsmijter ontbrak het bestelde spek.

Toen het eten uiteindelijk kwam (Kroketje met friet) lagen er 2 kroketten op de borden ipv de bestelde 1. Na navraag te hebben gedaan bleek dat ook dat een vergissing was en we mochten kiezen: Opeten of niet. Na opgemerkt te hebben dat we ze niet gaan opeten werden ze van het bord geplukt (Om wat mee te doen? Bij de volgende op te dienen?)

Al met al gaat er veel te veel mis voor iets simpels als een broodje, een uitsmijter en 2 bordjes patat met een kroket.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voor een snelle burger kwamen wij even binnenwaaien. Goede plek aan de markt, wel wat donker en klein en gehorig. Bediening is uiterst vriendelijk. Prijsvriendelijke kaart maar wij vonden het eten wel erg recht toe recht aan. Had wel wat meer oog voor detail mogen zijn
Suzanne987 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Lekkerste hamburger sinds tijden op en zeer vriendelijke bediening! Ik voelde mij zeer op mijn gemak. Relaxte sfeer en het interieur voelt heel warm aan. Onder de warmtelampjes buiten op terras van een koffie genoten.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
we hebben hier allebei de uitsmijter van gegeten dat was de lekkerste die we ooit hebben gegeten maar een klein min puntje de salade was wat karig 3 blaadjes sla per persoon en ik had er nog 2 plakjes tomaat bij de bediening is vriendelijk en het ziet er top uit.
ben en rik
Rudie U.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Altijd leuk om op het terras bij de Heeren op de Brink te zitten. Vriendelijk personeel. Helaas vanmiddag een bal gehakt besteld. Hard aan de buitenzijde en droog aan de binnenkant. Het leek wel of 't ie uit de magnetron kwam. Heb em maar laten liggen.
Liny7 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Onlangs hier geluncht. Wel lekker, maar niet echt bijzonder. Had best iets meer aangekleed kunnen zijn, nu alleen afgezaagde komkommer- en tomatenschijfje met bosje sla. Een hamburger en een broodje Carpaccio besteld. Carlpaccio was nat waardoor broodje zompig werd. Diepvries?

Verder alles op orde! Leuke bediening!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Hier serveren ze de lekkerste sate van de stad. Het is meer een eetcafe, maar de prjzen zijn vriendelijk voor het gebodene. De service kan wat beter. Dranje vragen en snelheid.
Stegerman .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Leuk ingericht restaurant. Er is leuk gespeeld met het licht waardoor de donkere omgeving grappige effecten geeft.
Mijn vrouw had de steak en deze was opzich goed. Volgens haar zat er iets teveel peper op, maar verder goed.
Ikzelf had de sate en deze was verder prima.
Bediening doet erg haar best. Paar kleine verbeter puntjes maar verder prima.
Als we weer eens in Deventer zijn, komen we langs!
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Meestal lunchen we hier en dat is altijd prima. Lekkere broodjes en vaak ook lekkere zelfgemaakte soep. Als je een middagsnack wilt, dan is de toren aan te bevelen! Met het diner hebben we nog geen ervaring opgedaan.