De Heeren Janssen

6,8
6,6
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was oké kijkend naar prijs en kwaliteit. De bediening onprofessioneel.
Na een half uur werd, op ons verzoek, onze keuze pas opgenomen. Voorgerecht werd vervolgens een uur na opnemen geserveerd. Tegen het moment waarop wij ons hoofdgerecht verwachten werd ons verteld dat, wat wij 1.5 uur daarvoor hadden besteld, op was.
Dan maar wat anders bestellen wat we 2 uur en 40 minuten na aankomst geserveerd kregen. Helaas waren er een paar al over hun trek heen.

Gelukkig hadden we onze lieve kleine nichtje al wst brood en kruidenboter gegeven.

Het bestellen van wijn per fles was een goed idee. Dan had je drinken staan. De anderen hebben weinig gedronken. Mogelijk omdat de medewerkers het te druk hadden werd er weinig tot geen aandacht geschonken aan de lege glazen.

Mijn zwager heeft discreet geïnformeerd naar de voortgang door naar de bar te lopen zodat andere gasten het niet zouden horen.

Het bleek onze schuld dat het zo lang duurde. Uhhhhh pardon? Maar het was in de maak en bijna klaar. Uhhhhh als het bijna klaar is..... Hoe kanoet dan zo zijn dat ons werd verteld dat 3 van de hoofdgerechten op bleek te zijn?

Ontdaan vertelde mijn zwager aan tafel dat het onze schuld was. Omdat 1 van ons 15 minuten later arriveerde dan de rest!!!???. Meteen stond er een serveerster achter hem om goed hoorbaar te zeggen dat het niet fijn is dat ze zo helemaal zwart werden gemaakt, dat er die avond 100 gasten waren en ze het erg druk hadden. Omdat het aantal reserveringen die jullie aannemen invloed kan hebben op de snelheid van de keuken is dat een aandachtspunt voor jullie. En dus niet ons probleem.
Met de luidruchtige stem van de serveerster konden ook andere tafels gezellig meeluisteren.
Maar ja... Zoals de serveerster al zei.... Wij hebben geen verstand van hoe het werkt in de horeca.

Jammer hoor! Eten was oké qua prijs kwaliteit. Had een leuke avond kunnen zijn voor jullie met meer drankverkoop, dessert en koffie.
Omdat, ook voor ons, hoorbaar door de vrouwelijke serveersters over ons negatieve uitlatingen werden gedaan en het inmiddels late tijdstip, hebben we om de rekening gevraagd en dessert en koffie overgeslagen.
Jammer.
henkenhan .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
was vandaag wezen eten met Familie alles was heel goed geregeld en het eten was ook heerlijk
ondanks mijn kleine handicap heeft het mij gesmaakt nogmaals het hele Team bedankt
voor de leuke attentie en tot de volgende keer
groetjes Henk
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Eindejaarsetentje van de zaak, op een rustige dinsdagavond. Geen spectaculaire menukaart, maar wel lekker eten. De porties zijn behoorlijk groot, maar alles op smaak. Ik had als voorgerecht een proeverij van drie soepjes. Jammer dat het tomaten-groente-champignon was, had wat exotischer mogen zijn. Als hoofdgerecht een rijk gevulde zalmsalade, die qua portie iets te groot voor mij was. Als toetje weer een proeverijtje - heerlijk!
Tijdens de zomer hadden we op het terras al de huisgemaakte bitterballen op. Die waren niet te versmaden en we zullen, als het even kan, hier nog eens voor terugkomen.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op het aardige terras aan een vrij drukke weg, namen wij plaats om de lunch te gebruiken. De vraag die tijdens het eten bij ons opkwam was, of de kok enige interesse heeft in koken. Wat mis kon gaan, ging mis. Het was bijna lachwekkend. De - om medische redenen - koolhydraatvrije salade werd bijvoorbeeld geserveerd met fijngemalen (brood-)croutons. Deze salade met gerookte zalm werd, als aangepaste versie, opnieuw geserveerd. Dit keer zonder croutons, zonder dressing (droog!), maar met druiven (erg onsmakelijk als combinatie met de gerookte zalm).
Omdat ook de vriendelijke bediening het gênant begon te vinden, was de koffie van het huis.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Heerlijk gegeten. Biefstukje (zoutloos)snits gepaneerd mooi geserveerd en door de zeer vriendelijke gastvrouw aangedragen. Als desert een klein ijsje nou ja klein????al met al een aanrader
JohannaFrancisca .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
We streken neer op het terras voor de lunch. Inderdaad zoeven de auto's op armlengte aan je voorbij, maar de zon maakte alles goed. We werden uitstekend bediend, maar het was ook niet druk op deze doordeweekse dag. De koffie en thee werden begeleid door een klein glaasje baileys met slagroom en een lekker koekje, wat voor ons erg royaal overkwam, omdat we in Amsterdam vaak helemaal niets krijgen bij de koffie of thee. Ook de broodjes die we bestelden waren genereus belegd. De uitsmijter bevatte maar liefst 4 eieren. Je krijgt hier echt waar voor je geld. Heel even voelden we ons als God in Frankrijk.
s0njaa .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Wat heb ik hier lekkere spareribs gegeten van de zomer, echt heerlijk. Het terras ligt een beetje aan een drukke dorpsstraat, maar dat neemt niet weg dat je er lekker in het zonnetje kunt dineren. De bediening (slechts 1 persoon) was iet wat opgefokt door de plotselinge drukte, maar een heel terras alleen bedienen is ook wel een opgave. De meeste desserts zijn gemaakt van softijs uit de naastgelegen snackbar. Nu ben ik gek op softijs, maar een ander zou dit misschien minder waarderen. Wel moet ik zeggen dat mijn vriend een heerlijke huisgemaakte bastogneparfait had, dus ze kunnen het wel. En.. Ohja, de aardappelgarnituur was om je vinger bij op te eten!