De Heeren Janssen

Donderdag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henkenhan .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
was vandaag wezen eten met Familie alles was heel goed geregeld en het eten was ook heerlijk
ondanks mijn kleine handicap heeft het mij gesmaakt nogmaals het hele Team bedankt
voor de leuke attentie en tot de volgende keer
groetjes Henk
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Eindejaarsetentje van de zaak, op een rustige dinsdagavond. Geen spectaculaire menukaart, maar wel lekker eten. De porties zijn behoorlijk groot, maar alles op smaak. Ik had als voorgerecht een proeverij van drie soepjes. Jammer dat het tomaten-groente-champignon was, had wat exotischer mogen zijn. Als hoofdgerecht een rijk gevulde zalmsalade, die qua portie iets te groot voor mij was. Als toetje weer een proeverijtje - heerlijk!
Tijdens de zomer hadden we op het terras al de huisgemaakte bitterballen op. Die waren niet te versmaden en we zullen, als het even kan, hier nog eens voor terugkomen.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op het aardige terras aan een vrij drukke weg, namen wij plaats om de lunch te gebruiken. De vraag die tijdens het eten bij ons opkwam was, of de kok enige interesse heeft in koken. Wat mis kon gaan, ging mis. Het was bijna lachwekkend. De - om medische redenen - koolhydraatvrije salade werd bijvoorbeeld geserveerd met fijngemalen (brood-)croutons. Deze salade met gerookte zalm werd, als aangepaste versie, opnieuw geserveerd. Dit keer zonder croutons, zonder dressing (droog!), maar met druiven (erg onsmakelijk als combinatie met de gerookte zalm).
Omdat ook de vriendelijke bediening het gênant begon te vinden, was de koffie van het huis.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Heerlijk gegeten. Biefstukje (zoutloos)snits gepaneerd mooi geserveerd en door de zeer vriendelijke gastvrouw aangedragen. Als desert een klein ijsje nou ja klein????al met al een aanrader
JohannaFrancisca .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
We streken neer op het terras voor de lunch. Inderdaad zoeven de auto's op armlengte aan je voorbij, maar de zon maakte alles goed. We werden uitstekend bediend, maar het was ook niet druk op deze doordeweekse dag. De koffie en thee werden begeleid door een klein glaasje baileys met slagroom en een lekker koekje, wat voor ons erg royaal overkwam, omdat we in Amsterdam vaak helemaal niets krijgen bij de koffie of thee. Ook de broodjes die we bestelden waren genereus belegd. De uitsmijter bevatte maar liefst 4 eieren. Je krijgt hier echt waar voor je geld. Heel even voelden we ons als God in Frankrijk.
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Wat heb ik hier lekkere spareribs gegeten van de zomer, echt heerlijk. Het terras ligt een beetje aan een drukke dorpsstraat, maar dat neemt niet weg dat je er lekker in het zonnetje kunt dineren. De bediening (slechts 1 persoon) was iet wat opgefokt door de plotselinge drukte, maar een heel terras alleen bedienen is ook wel een opgave. De meeste desserts zijn gemaakt van softijs uit de naastgelegen snackbar. Nu ben ik gek op softijs, maar een ander zou dit misschien minder waarderen. Wel moet ik zeggen dat mijn vriend een heerlijke huisgemaakte bastogneparfait had, dus ze kunnen het wel. En.. Ohja, de aardappelgarnituur was om je vinger bij op te eten!