De Heerekamer Lisse

Heereweg 200 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant De Heerekamer Lisse

Als je hier binnenstapt, weet je dat je aan alle kanten wordt verwend. De locatie is al bijzonder maar het ontvangst is minstens even hartelijke en warm als de sfeer van het gebouw. Smaakbeleving, alle zintuigen prikkelen zodat je tong niet alleen een avond lang in de zevende hemel is maar jij als mens ook heel even in een andere wereld bent. Tijd om te genieten van verse producten en opvallende smaakcombinaties. Wat je eraan over houdt? Inspiratie en een heel goed gevoel!

Meer informatie over restaurant De Heerekamer Lisse

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Heerekamer Lisse

Bob V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Super lekker gegeten. Topklasse !
Adri Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk eten, gezellige sfeer!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten met mooie bijpassende wijnen.
WS C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Niet echt bijzonder. Order niet goed opgenomen, wel hersteld. Biefstuk was goed maar niet uitzonderlijk als de menukaart je doet geloven,
Leonie F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten. Het was top, niets is te gek. De gezellige sfeer en de top koks hebben onze avond compleet gemaakt. Dank jullie wel!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gezellige, ongedwongen ambiance met vriendelijke bediening en smakelijke gerechten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Een mooi avond uit
Cornelis, Willem Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vrijdag een familiefeest in rest. De Heerekamer. Er was daar een heel gezellige ambiance. Heeft aan alle verwachtingen ruimschoots voldaan. We komen daar zeker weer terug. Echt aan te bevel;en.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Dit restaurant gevonden via IENS. Dichtbij parkeren is wat lastig vond ik. Was hier voor snelle zakelijke lunch. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als de muziek anders of zachter is. De keuze van de lunchkaart vond ik voor mijn smaak wat beperkt. Het is altijd fijn als er ruime keus is uit meerdere 'gezonde' salades. Uiteindelijk is het een tosti geworden. En deze was echt heel goed. Complimenten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het begon met een zelf gebakken spelt broodje met walnoten en honing erin. Erg lekker. De hele avond door werd het water bijgevuld, goeie service. Na een lekkere amuse, voor- tussen- hoofd gegeten. Allemaal verrukkelijk met goeie wijn combi's. En dat alles voor een kleine 100 voor 2 personen. Een echte aanrader!
Jaap willem B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten en vriendelijk bediening!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gister heerlijk gegeten in de Heerekamer. Smaakvolle verrassende gerechten, mooi opgemaakt en met goede toelichting geserveerd door vriendelijke bediening. Fraaie inrichting en niet onbelangrijk, goede stoelen. Goede ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.
Marike R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Was wederom heerlijk. Het lekkerste voorgerecht ( tonijn op sushi-style) dat ik ooit gegeten heb. Dave's dikke bammetje ook niet te versmaden. Hartelijke bediening, entourage top! We komen snel weer terug.
Gemma O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk restaurant, ongedwongen, gezellig en goed eten en aardig personeel.
Ik ben het zelf vergeten te vragen, maar er staat een actie 20% als je online reserveert, maar dat is niet uitgevoerd.
Dave P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was zeer lekker. Leuk opgediend. Bediening was vriendelijk misschien nog wat onervaren. Maar zeker terug komen. Heerlijk en gezellig
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Werden niet snel ontvangen bij binnenkomst, na even staan wachten kwam er iemand naar ons toe.
Keuze op de menukaart was beperkt maar wel smaakvol.
Af en toe wat misverstand bij het uitserveren.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer.
Ed Q.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ik heb hier samen met mijn vriendin onze verjaardagen gevierd. Er waren 92 mensen binnen. Locatie prachtig, ruim genoeg, sfeervol, heerlijke wijn en genoten van de muziek van de DJ. Iedereen was erg enthousiast over de Heerekamer.......kan niet wachten om weer te genieten van hun gastvrijheid en de fantastische gerechten. Ga zo door. Groetjes Jessica
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Voorgerecht heel erg lekker maar hoofdgerecht heel slecht ,was kalfshaas
Bettie De Wilde W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Super goed restaurant! Alles is vers, en de koks hebben verstand van zaken. Ook als je (net als ik) glutenvrij moet eten is alles mogelijk en hebben ze goede alternatieven. Er wordt meegedacht en dat maakt het echt een heerlijk avondje ontspannen. Echt een aanrader!