De Heerekamer Lisse

Heereweg 200 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant De Heerekamer Lisse

Als je hier binnenstapt, weet je dat je aan alle kanten wordt verwend. De locatie is al bijzonder maar het ontvangst is minstens even hartelijke en warm als de sfeer van het gebouw. Smaakbeleving, alle zintuigen prikkelen zodat je tong niet alleen een avond lang in de zevende hemel is maar jij als mens ook heel even in een andere wereld bent. Tijd om te genieten van verse producten en opvallende smaakcombinaties. Wat je eraan over houdt? Inspiratie en een heel goed gevoel!

Meer informatie over restaurant De Heerekamer Lisse

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Heerekamer Lisse

Ed Q.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ik heb hier samen met mijn vriendin onze verjaardagen gevierd. Er waren 92 mensen binnen. Locatie prachtig, ruim genoeg, sfeervol, heerlijke wijn en genoten van de muziek van de DJ. Iedereen was erg enthousiast over de Heerekamer.......kan niet wachten om weer te genieten van hun gastvrijheid en de fantastische gerechten. Ga zo door. Groetjes Jessica
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Voorgerecht heel erg lekker maar hoofdgerecht heel slecht ,was kalfshaas
bettie de wilde W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Super goed restaurant! Alles is vers, en de koks hebben verstand van zaken. Ook als je (net als ik) glutenvrij moet eten is alles mogelijk en hebben ze goede alternatieven. Er wordt meegedacht en dat maakt het echt een heerlijk avondje ontspannen. Echt een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Was leuk in kerstsfeer aangekleed.leuke korting op doordeweeksedag als je via Iens boekt.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zoon in een gezellige ambiance.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Sfeervolle gelegenheid, warme en professionele bediening en prima keuken.
Jan En Jose D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Je voelt je altijd welkom hier,voor lunch diner of borrel.Bijzondere wijnen bier en Dave heeft bij alles een verhaal.De belevenis die je graag wil voelen over wat je eet en drinkt is hier nog echt aanwezig.
C H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Mooi opgezet gezellige sfeer,
Iets minder was dat de afsluiting van de wc deur niet werkte waardoor iemand mijn deur openmaakte !
Het eten was goed alleen het bord met hoofdgerecht vond ik niet fijn het had een bobbelige struktuur en mijn vleesmes sneed daar niet fijn op !
Personeel was super vriendelijk !
Leuke tent
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ik kom graag terug met mijn vriendengroep en met mijn vrouw op een ander moment.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten, originele kaart net even anders als de standaard carpaccio overal. Verzorgde, correcte bediening en sfeervolle inrichting. Waren al vaker geweest en komen zeker weer terug.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met 4 personen gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst, de gevraagde ronde tafel prima. We bestelden het 3 gangen menu van de chef met wijn arrangement. Voor en nagerecht goed naar niet bijzonder.De brownie in het dessert had beter gekund. Het hoofdgerecht van hoen met noodles erg lekker.
De wijnen in het arrangement waren goed bijpassend. We komen nog eens terug.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
1. Vooraf aangegeven dat we vegetarisch eten. Toch krijg je bij binnenkomst een amuze met vlees...
2. Bij de mondelinge toelichting op het menu, wordt volstrekt voorbij gegaan aan de nu bij herhaling geuite wens om vegetarisch te eten: het standaard vlees-verhaal wordt afgedraaid.
3. Het hiervoor al genoemde gebrek aan persoonlijke aandacht komt nog meer tot uitdrukking bij de verdere contacten met de bediening: de bediening stelt een vraag, maar de aandacht gaat actief naar nieuw binnengekomen gasten, die kennelijk bekend en dus belangrijker blijken te zijn. Als nieuwkomer voel je je er absoluut niet thuis.
4. Akoestiek is slecht; veel te veel herrie.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Alles even smakelijk inclusief de bijpassende wijnen. Eén van de beste restaurants van Lisse!
keesvanzijtveld V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
start met een lekker broodje met Aioli en een olijven tapas , een heerlijke amuse vooraf , een perfecte Thaise soep van de Chef en zalig hoofdgerecht, echt boven verwachting.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Gekozen voor 3-gangen verrassingsmenu. Mooie gerechten, lekkere combinaties en prettige service!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hoofdgerecht mag iets groter wij hadden dorado ! Rijst 2 eetlepels! Voorgerecht cappacio was goed.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten waarbij veel zorg aan de opmaak van de borden is besteed met verrassende combinaties van groenten en andere producten.
margreet V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Na een hartelijke ontvangst, werd aan tafel direct water en een lekker broodje met tapenades geserveerd.
De combinatie van heerlijke gerechten met de bijpassende wijnen was super lekker.
Eén minpuntje, er vlogen wat fruitvliegjes rond.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima restaurant met fijne bediening die wel wat foutjes maken, wat nog wat onhandig / onzeker zijn, dingen vergeten op de rekening te zetten. Voedsel is uitstekend, lekker en mooi gepresenteerd. Probleempje met kleine (fruit/wijn) vliegjes rond onze tafel. Verder een goed restaurant waar we zeker nog een keer naar toe willen gaan.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
uitstekende service!!
heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten is erg goed!! Het begon al bij een mandje zelf gemaakt brood wat lekkerder is dan bij de bakker, wat gratis bij geserveerd werd. Het vlees was mals.
De complimenten aan de kok!!
En aan de serveerster!