De Heerekamer Lisse

Heereweg 200 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant De Heerekamer Lisse

Als je hier binnenstapt, weet je dat je aan alle kanten wordt verwend. De locatie is al bijzonder maar het ontvangst is minstens even hartelijke en warm als de sfeer van het gebouw. Smaakbeleving, alle zintuigen prikkelen zodat je tong niet alleen een avond lang in de zevende hemel is maar jij als mens ook heel even in een andere wereld bent. Tijd om te genieten van verse producten en opvallende smaakcombinaties. Wat je eraan over houdt? Inspiratie en een heel goed gevoel!

Meer informatie over restaurant De Heerekamer Lisse

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Heerekamer Lisse

Colinda H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Weer een top-restaurant ontdekt!! Het eten was fantastisch qua smaak, opmaak en kwaliteit, de sfeer is gezellig en informeel en de prijzen zijn zeer redelijk. Wij zullen hier zeker terugkomen!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Fijn restaurant, zeer nette bediening die goed luisteren en uitvoeren wat de klant wenst..
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Top avond gehad. Goede sfeer, lekker eten en fijne bediening. Zeker een bezoek waard.
Adri Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima eten voor weinig geld!
Marianne1963 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij de Heerekamer. Sfeervol en gezellig. Wij hebben gebruik gemaakt van het 1+1 menu. Daardoor natuurlijk beperkte maar voldoende keuze. Er kwam eerst een broodje met smeersels op tafel. Het gratis ijswater werd regelmatig attent aangevuld. Niet eenmaal om hoeven vragen. De amuze erg lekker. Waren met een gezelschap van 3 personen en ieder had een ander hoofdgerecht. De borden waren mooi opgemaakt en het was allemaal erg smaakvol. De bijpassende wijnen besteld, die aan tafel werden ingeschonken (!) na een correcte toelichting. Kaasplankje met bijpassende port van tafelgenoten was een goede combi. Ik heb genoten van de bananen cake met witte chocolade. Ook zonder het 1+1 menu is prijs-kwaliteit verhouding prima. We komen zeker terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Gebruik gemaakt van het 1+1 menu; waarbij we 2 3-gangen menu's voor de prijs van 1 kregen. Heerlijk voorgerecht van runderlende met oosterse accenten en heerlijk hoofdgerecht van Dorade filet. Nagerecht was een kaasplank, waarbij een minpuntje was dat de kaas beter op temperatuur had gemogen. De cocktail vooraf, gintonic met rose gin en rood fruit, was heel lekker en de bijpassende wijnen bij de gerechten waren prima, evenals de port bij de kaas. En dat voor 40,- p.p. is buitengewoon goed qua prijs-kwaliteit verhouding!
Margrethvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Verassingsmenu, goed verzorgd eten, zeer smaakvol, zeer gezellige uitstraling met prima stoelen banken kussens en dekentjes. Om een avond heerlijk te genieten , wat een verwennerij om daar te eten. Tafelwater gratis en ook vooraf een amuse en een heerlijk broodje
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Super lekker gegeten. Topklasse !
Adri Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk eten, gezellige sfeer!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten met mooie bijpassende wijnen.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Niet echt bijzonder. Order niet goed opgenomen, wel hersteld. Biefstuk was goed maar niet uitzonderlijk als de menukaart je doet geloven,
Leonie F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten. Het was top, niets is te gek. De gezellige sfeer en de top koks hebben onze avond compleet gemaakt. Dank jullie wel!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gezellige, ongedwongen ambiance met vriendelijke bediening en smakelijke gerechten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Een mooi avond uit
Cornelis, Willem Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vrijdag een familiefeest in rest. De Heerekamer. Er was daar een heel gezellige ambiance. Heeft aan alle verwachtingen ruimschoots voldaan. We komen daar zeker weer terug. Echt aan te bevel;en.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Dit restaurant gevonden via IENS. Dichtbij parkeren is wat lastig vond ik. Was hier voor snelle zakelijke lunch. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als de muziek anders of zachter is. De keuze van de lunchkaart vond ik voor mijn smaak wat beperkt. Het is altijd fijn als er ruime keus is uit meerdere 'gezonde' salades. Uiteindelijk is het een tosti geworden. En deze was echt heel goed. Complimenten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het begon met een zelf gebakken spelt broodje met walnoten en honing erin. Erg lekker. De hele avond door werd het water bijgevuld, goeie service. Na een lekkere amuse, voor- tussen- hoofd gegeten. Allemaal verrukkelijk met goeie wijn combi's. En dat alles voor een kleine 100 voor 2 personen. Een echte aanrader!
Jaap willem B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten en vriendelijk bediening!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gister heerlijk gegeten in de Heerekamer. Smaakvolle verrassende gerechten, mooi opgemaakt en met goede toelichting geserveerd door vriendelijke bediening. Fraaie inrichting en niet onbelangrijk, goede stoelen. Goede ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.
Marike R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Was wederom heerlijk. Het lekkerste voorgerecht ( tonijn op sushi-style) dat ik ooit gegeten heb. Dave's dikke bammetje ook niet te versmaden. Hartelijke bediening, entourage top! We komen snel weer terug.