De Heerekamer Lisse

Heereweg 200 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant De Heerekamer Lisse

Als je hier binnenstapt, weet je dat je aan alle kanten wordt verwend. De locatie is al bijzonder maar het ontvangst is minstens even hartelijke en warm als de sfeer van het gebouw. Smaakbeleving, alle zintuigen prikkelen zodat je tong niet alleen een avond lang in de zevende hemel is maar jij als mens ook heel even in een andere wereld bent. Tijd om te genieten van verse producten en opvallende smaakcombinaties. Wat je eraan over houdt? Inspiratie en een heel goed gevoel!

Meer informatie over restaurant De Heerekamer Lisse

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12.00 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Heerekamer Lisse

Jan T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ik kom graag terug met mijn vriendengroep en met mijn vrouw op een ander moment.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten, originele kaart net even anders als de standaard carpaccio overal. Verzorgde, correcte bediening en sfeervolle inrichting. Waren al vaker geweest en komen zeker weer terug.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met 4 personen gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst, de gevraagde ronde tafel prima. We bestelden het 3 gangen menu van de chef met wijn arrangement. Voor en nagerecht goed naar niet bijzonder.De brownie in het dessert had beter gekund. Het hoofdgerecht van hoen met noodles erg lekker.
De wijnen in het arrangement waren goed bijpassend. We komen nog eens terug.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
1. Vooraf aangegeven dat we vegetarisch eten. Toch krijg je bij binnenkomst een amuze met vlees...
2. Bij de mondelinge toelichting op het menu, wordt volstrekt voorbij gegaan aan de nu bij herhaling geuite wens om vegetarisch te eten: het standaard vlees-verhaal wordt afgedraaid.
3. Het hiervoor al genoemde gebrek aan persoonlijke aandacht komt nog meer tot uitdrukking bij de verdere contacten met de bediening: de bediening stelt een vraag, maar de aandacht gaat actief naar nieuw binnengekomen gasten, die kennelijk bekend en dus belangrijker blijken te zijn. Als nieuwkomer voel je je er absoluut niet thuis.
4. Akoestiek is slecht; veel te veel herrie.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Alles even smakelijk inclusief de bijpassende wijnen. Eén van de beste restaurants van Lisse!
keesvanzijtveld V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
start met een lekker broodje met Aioli en een olijven tapas , een heerlijke amuse vooraf , een perfecte Thaise soep van de Chef en zalig hoofdgerecht, echt boven verwachting.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Gekozen voor 3-gangen verrassingsmenu. Mooie gerechten, lekkere combinaties en prettige service!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hoofdgerecht mag iets groter wij hadden dorado ! Rijst 2 eetlepels! Voorgerecht cappacio was goed.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten waarbij veel zorg aan de opmaak van de borden is besteed met verrassende combinaties van groenten en andere producten.
margreet V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Na een hartelijke ontvangst, werd aan tafel direct water en een lekker broodje met tapenades geserveerd.
De combinatie van heerlijke gerechten met de bijpassende wijnen was super lekker.
Eén minpuntje, er vlogen wat fruitvliegjes rond.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima restaurant met fijne bediening die wel wat foutjes maken, wat nog wat onhandig / onzeker zijn, dingen vergeten op de rekening te zetten. Voedsel is uitstekend, lekker en mooi gepresenteerd. Probleempje met kleine (fruit/wijn) vliegjes rond onze tafel. Verder een goed restaurant waar we zeker nog een keer naar toe willen gaan.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
uitstekende service!!
heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten is erg goed!! Het begon al bij een mandje zelf gemaakt brood wat lekkerder is dan bij de bakker, wat gratis bij geserveerd werd. Het vlees was mals.
De complimenten aan de kok!!
En aan de serveerster!
Margrethvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Bij binnenkomst komt er bediening om een drankje in te schenken, hierbij krijg je dan direct een heerlijk vers broodje met aioli en pest dip. Gekozen voor het verrassings menu. Alle gerechten waren zeer mooi om te zien maar ook erg smakelijk. Zeer bijzondere gerechten met aparte smaken, welke zeer goed worden gecombineerd met het gerecht. Het is dan ook echt een feestje om hier te gaan eten, verwennerij alom
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met super aardige bediening. Pas een half uir van te boren gereserveerd maar zonder problemen werd er rekening met mijn gluten- en koemelkvrije dieet gehouden! We komen hier zeker nog een keer terug en een aanrader voor iedereen!
Joop W .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vooraf kregen we heerlijk brood, een amuse en water. Dit was van het huis, dit maken wij niet vaak meer mee! We hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Alle gerechten waren keurig verzorgd en heerlijk van smaak. De wachttijd tussen de gerechten mag wat korter maar dat was voor ons geen probleem. Leuke rustige muziek, gezellige inrichting en een goede bediening. We gingen tevreden naar huis!
R.G. H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Op het restaurant zelf is niets aan te merken. Echt een prima restaurant, met lekkere menu's voor een redelijke prijs, en zeer vriendelijke bediening. We gaan hier dus zeker nog wel een keertje terugkomen. Teleurstellend was wel dat de vermelding van de 50% korting, op het IENS zoekscherm, enigszins misleidend is. Deze is slechts op een beperkt aantal dagen en tijdstippen van toepassing. IENS vermeld dit niet duidelijk, zeker niet wanneer je een boeking maakt op het scherm via de mobile telefoon.
Geertjan H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten met 5 kids die er ook van genoten hebben.
Kortom: SUPER
Daan E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima service en entourage. Tournedos was voor medium iets te doorbakken en het was af en toe lang wachten op service. Menukaart kregen we pas na tweede glas aperatief en na de amuse. Vreemd. Ook werd er voor de deur gerookt (ook door de kok) met de deur open waardoor de sigarettenrook duidelijk bij vlagen merkbaar was in het restaurant (terwijl we ver van de deur af zaten). Goede wijnen en lekker brood vooraf. Kortom: niet van m'n stoel gevallen, maar toch leuk genoeg om nog eens terug te keren.
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Persoonlijke aandacht van de eigenaar, heerlijke gerechten, heerlijke wijnen, de meest uitgebreide kaart en gerechten voor kinderen, kortom een groot feest! Wij komen hopelijk snel weer terug!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ik ken maar weinig restaurants waar men zó gastvrij is! De kok komt met smaak vertellen wat er op je prachtig opgemaakte bord ligt. Genieten met een hoofdletter!