De Heerekamer Lisse

-50% op de Rekening

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Heerekamer Lisse

Als je hier binnenstapt, weet je dat je aan alle kanten wordt verwend. De locatie is al bijzonder maar het ontvangst is minstens even hartelijke en warm als de sfeer van het gebouw. Smaakbeleving, alle zintuigen prikkelen zodat je tong niet alleen een avond lang in de zevende hemel is maar jij als mens ook heel even in een andere wereld bent. Tijd om te genieten van verse producten en opvallende smaakcombinaties. Wat je eraan over houdt? Inspiratie en een heel goed gevoel!

Meer informatie over restaurant De Heerekamer Lisse

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12.00 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Heerekamer Lisse

Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten waarbij veel zorg aan de opmaak van de borden is besteed met verrassende combinaties van groenten en andere producten.
margreet V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Na een hartelijke ontvangst, werd aan tafel direct water en een lekker broodje met tapenades geserveerd.
De combinatie van heerlijke gerechten met de bijpassende wijnen was super lekker.
Eén minpuntje, er vlogen wat fruitvliegjes rond.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima restaurant met fijne bediening die wel wat foutjes maken, wat nog wat onhandig / onzeker zijn, dingen vergeten op de rekening te zetten. Voedsel is uitstekend, lekker en mooi gepresenteerd. Probleempje met kleine (fruit/wijn) vliegjes rond onze tafel. Verder een goed restaurant waar we zeker nog een keer naar toe willen gaan.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
uitstekende service!!
heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten is erg goed!! Het begon al bij een mandje zelf gemaakt brood wat lekkerder is dan bij de bakker, wat gratis bij geserveerd werd. Het vlees was mals.
De complimenten aan de kok!!
En aan de serveerster!
Margrethvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Bij binnenkomst komt er bediening om een drankje in te schenken, hierbij krijg je dan direct een heerlijk vers broodje met aioli en pest dip. Gekozen voor het verrassings menu. Alle gerechten waren zeer mooi om te zien maar ook erg smakelijk. Zeer bijzondere gerechten met aparte smaken, welke zeer goed worden gecombineerd met het gerecht. Het is dan ook echt een feestje om hier te gaan eten, verwennerij alom
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met super aardige bediening. Pas een half uir van te boren gereserveerd maar zonder problemen werd er rekening met mijn gluten- en koemelkvrije dieet gehouden! We komen hier zeker nog een keer terug en een aanrader voor iedereen!
Joop W .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vooraf kregen we heerlijk brood, een amuse en water. Dit was van het huis, dit maken wij niet vaak meer mee! We hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Alle gerechten waren keurig verzorgd en heerlijk van smaak. De wachttijd tussen de gerechten mag wat korter maar dat was voor ons geen probleem. Leuke rustige muziek, gezellige inrichting en een goede bediening. We gingen tevreden naar huis!
R.G. H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Op het restaurant zelf is niets aan te merken. Echt een prima restaurant, met lekkere menu's voor een redelijke prijs, en zeer vriendelijke bediening. We gaan hier dus zeker nog wel een keertje terugkomen. Teleurstellend was wel dat de vermelding van de 50% korting, op het IENS zoekscherm, enigszins misleidend is. Deze is slechts op een beperkt aantal dagen en tijdstippen van toepassing. IENS vermeld dit niet duidelijk, zeker niet wanneer je een boeking maakt op het scherm via de mobile telefoon.
Geertjan H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten met 5 kids die er ook van genoten hebben.
Kortom: SUPER
Daan E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima service en entourage. Tournedos was voor medium iets te doorbakken en het was af en toe lang wachten op service. Menukaart kregen we pas na tweede glas aperatief en na de amuse. Vreemd. Ook werd er voor de deur gerookt (ook door de kok) met de deur open waardoor de sigarettenrook duidelijk bij vlagen merkbaar was in het restaurant (terwijl we ver van de deur af zaten). Goede wijnen en lekker brood vooraf. Kortom: niet van m'n stoel gevallen, maar toch leuk genoeg om nog eens terug te keren.
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Persoonlijke aandacht van de eigenaar, heerlijke gerechten, heerlijke wijnen, de meest uitgebreide kaart en gerechten voor kinderen, kortom een groot feest! Wij komen hopelijk snel weer terug!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ik ken maar weinig restaurants waar men zó gastvrij is! De kok komt met smaak vertellen wat er op je prachtig opgemaakte bord ligt. Genieten met een hoofdletter!
bollenstreek .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een aantal keren hier gegeten en moet zeggen dit restaurant is in mijn ogen de verrassing van Lisse. We begonnen de avond met een heerlijke amuse van Lamsham, het voorgerecht was een tonijn sushi stijl de smaken van dit gerecht waren geweldig zeker de ijssorbet van wasabi is een heerlijke smaaksensatie. Hierna kregen we een tussen gerecht carpaccio van watermeloen gedrenkt in de gin werkelijk zeer verrassend lekker. Als hoofd gerecht hadden we de pizza en de saltim bocca beide lekker. Het nagerecht aardbei romanova heerlijk. Al met al dit restaurant is een aanwinst in Lisse.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Zeer vriendelijke en spontane bediening, mooie strakke moderne inrichting van het restaurant en bovendien zeer smakelijke en mooi opgemaakte gerechten. Wij genoten van een 3-gangen verrassingsmenu.

De zalmforel met onder andere garnalen smaakte zeer goed. De parelhoen die de kern van het hoofdgerecht vormde was perfect gegaard. Dit malse stukje parelhoen werd begeleid met een kruidige risotto. Het diner werd afgesloten met een chocolade trio. Qua smaak iets minder sensationeel, maar de opmaak van het gerecht was wederom prachtig.

Conclusie: Aanrader voor een leuke en lekkere avond uit, bij de Heerekamer krijg je waar voor je geld. Wij komen hier zeker nog eens terug!

En als ik een verbeterpuntje mag noemen: Door de opstelling van de tafels liep de serveerster erg vaak vrij straks langs onze tafel. Dit kan wellicht iets handiger vormgegeven worden!