De Heerdt

Meer informatie over restaurant De Heerdt

6,9
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Nooit zo lekkere verse zalm gegeten, aan tafel gefileerd! En een vegetarisch gerecht ook nooit zo lekker gegeten! Lasange van Verse spinazie en noten en kaas enz. Top.....
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het duurde erg lang voor we een
broodje kregen. Na het prima hoofdgerecht wilden we nog een dessert en koffie bestellen maar er werd maar niet afgeruimd.
De bediening was niet attent en zag niet dat we klaar waren.
We besloten thuis koffie te drinken.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Afgelopen woensdag met 3 volwassenen en 2 kinderen 5 en 10 jaar gaan eten, we waren er 7 uur om kwart over 8 nog geen starters te weten 2 soep en 1 carpaccio , is toch niet zo moeilijk, maar eens gevraagd waar het bleef, ging het vragen, dat kwam door de drukte, er zaten amper mensen op terras die aan de koffie gingen, toen ik dat opmerkte, kreeg ik als antwoord: overdag, ik had mosselsoep, zat er geen 1 in, wel een pot zout zo te proeven, die kleine kinderen zaten haast slapend aan tafel, de rest van diner was niets bijzonders, kortom eens maar nooit meer
F.behrens .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Op 14 mei na een leuke dag met de familie besloten om af te sluiten met een diner bij restaurant de Heerdt.
De dames bedienend personeel kwijten zich ingetogen van hun taak, de kaart kenmerkt zich in dit seizoen door het aspergemenu.
Daar werd met wisselende invulling voor gekozen en niemand die daar spijt van kreeg.
Uitmuntend, zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht als het passende dessert.
De sfeer is heden avond van een zekere sereniteit, mede door de magere bezetting.
Desalniettemin bijzonder aangenaam vertoeven in het klassieke interieur, het attente personeel draagt daar een belangrijk steentje aan bij en de vakmensen in de keuken maken het genieten compleet.
Voor herhaling vatbaar!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We hebben regelmatig bij de Heerdt gegeten en kiezen dan uit de kleine kaart.
Met name de kipsalade geniet mijn voorkeur. Vorige week een lunch gebruikt bij de Heerdt. Vooraf wisten wij al wat we wilden eten, namelijk een kipsalade. Wij gaven dit in een bestelling door, dat kon niet, zei de serveerster, wij mochten alleen de drank doorgeven eten kwam naderhand. De serveerster liep met regelmaat langs onze tafel en wilde ons gerecht niet opnemen. Uit eindelijk waren we aan de beurt. Op mijn vraag waarom er niet gelijk opgenomen kon worden kregen wij te horen dat dit het beleid is! Wij zaten erom even na twaalf uur en om 1 uur hadden wij te eten. Het was ons al eerder opgevallen dat het opnemen van de bestelling niet lekker loopt en lang moet wachten maar dachten dat wij gewoon pech hadden, maar helaas. Jammer! Ondanks de lekkere salade en andere gerechten komen wij hier niet meer terug.
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vooraf dou van paté, goed van smaak, wel erg klein van stuk. Hoofdgerecht sukade met rode kool en aardappelpuree. Prima eten en goed van smaak, al mag de jus wat minder zout. Leuk adres in Putten.
Annemieke30Hes .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Samen met mijn man hier vanavond gegeten. Beide biefstuk besteld tegen medium aan, een biefstuk was goed de ander was doorbakken. De serveerster terug met de biefstuk naar de kok, en werd teruggestuurd met de mededeling dat de kok het een prima stukje vlees vond. Een andere serveerster kwam even kijken en zag direct dat de biefstuk doorbakken was en nam het mee terug naar de keuken. Na ongeveer 7 minuten kwam er een nieuwe biefstuk, tot onze verbazing was deze rauw en vroegen of de kok zelf een kijkje kwam nemen. Deze weigerde en er werd een dame gestuurd met een zeer ongeintreseerde blik die haar excuses aan moest bieden. Een biefstuk afgerekend en weggegaan, komen nooit meer terug in dit restaurant.
Martjesteringa .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
we hadden gereserveerd met een dinerkortingskaart.bediening was goed.
en het eten was echt heerlijk!!
als we weer naar de veluwe gaan,komen we zeer zeker weer terug bij dit restaurant,
Delacroix .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Bediening dramatisch. Jonge serveersters deden hun best maar waren onervaren. Sjofel geklede eigenaresse bekte klanten op terras af. Ongelooflijke wachttijden. Zeer matig eten. Prijs-kwaliteit verhouding volledig zoek. Drankjes kwamen nadat maaltijd voor de helft was geconsumeerd. Slogans op site op geen enkele wijze waargemaakt. Hier komen we nooit meer terug!
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
goed eten goede bediening en mooi gebouw. De bediening in dit restaurant is bijzonder goed. Lopen vele malen langs en zijn druk aan het werk met glazen poetsen, bestek opbergen maar hebben oog voor de gasten. We hebben een kwartier op het voorgerecht: een stokboodje met soep, moeten wachten. Ze hebben een meerdere keren gevraagd of we nog wat wilden drinken. Het eten is geweldig.
Baaah .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Tournedos gegeten a 32,50 euro was doorbakken ook de ossenhaas puntjes waren doorbakken. Salade die je erbij krijgt ziet er nog slechter uit dan menig truckers café. Zonde van het geld.
Liefhebber27 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Met het heerlijke weer van afgelopen week lekker op het terras gezeten en gegeten, mooi terras met goede bediening, hield alles goed in de gaten. heerlijk tournedos gegeten en afgesloten met een coupe ijs. wij komen zeker nog eens terug
Frouwke .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Gisteravond met vriendin gegeten in dit restaurant. In De Heerdt is n prima sfeer en uitstraling, het personeel jong maar vriendelijk. Het eten vonden we echter matig.
We bestelden beiden een zalmforelfilet met basilicumsaus en couscous.
Na n amuse met n sterke geitenkaas, arriveerde ons hoofdgerecht snel.
De smaak van de forel viel tegen en was wat ons betreft 'vissiger' dan forel hoort te smaken. We twijfelden aan de versheid van de vis. Hier hebben we verder niets van gezegd.
De basilicumsaus bleek een roomsaus met een potje pesto.
Wat we echt niet smakelijk vonden, was de groentegarnituur. Een uitgeholde courgette gevuld met smakeloze blokjes wortel, erwten enzovoort, die leken op diepvriesgroente.
Toen we hierover bij het uithalen van de borden, een vraag stelden werd ons geantwoord dat altijd alles vers bereid wordt. Dit gold in ieder geval niet voor dit bijgerecht!
We namen de proef op de som en bestelden nog een nagerecht. Deze hadden we beter niet kunnen doen. Onze warme wafel met verse aardbeien, ijs en slagroom bleek warm, maar hard en droog.
Nadat we aan onze gastvrouw aangaven dat we wat moeite hadden met de wafel, en een verse, zachte wafel hadden verwacht, nam ze de borden vriendelijk mee terug naar de keuken.
Wat vervolgens gebeurde is onvoorstelbaar. Na een paar minuten kregen we onze zelfde borden weer terug, met de mededeling dat ze een andere wafel hadden geprobeerd en dat deze 'Luikse wafels' 'knapperig' horen te zijn door de suiker.
Wat een onzin, ze stuiterden bijna van ons bord als we er in prikten!
We voelden ons niet serieus genomen en vertrokken teleurgesteld dat met klachten in ons geval eigenlijk niets wordt gedaan. Onze conclusie is dan ook dat de prijs-kwaliteit verhouding hier te wensen overlaat. We kunnen dit restaurant niet aanbevelen.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Met een groepje wandelaars hier geluncht. Een aantal namen de erwtensoep. Deze was vers bereid en was uitstekend van smaak en vol met verse ingrediënten. Ook de spekjes en rookworst ontbrak niet in de soep. Naast de soep lag een heerlijk stuk roggebrood met katenspek erop.
Snamfoh .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Vrijdag 15 november 2013 met mijn vrouw gegeten in restaurant de Heerdt in Putten. Ik bestelde een kalfsoester, mijn vrouw een zeewolf. Na een kwartier kwam de serveerster met een hoog rode kleur vertellen dat ze zich vergist had. Ik heb een zeetong besteld mevrouw in plaats van een zeewolf. Oké, grapte ik, geen punt een zeetong voor de prijs van een zeewolf! Ja ja haastte de serveerster zich te zeggen, de prijs blijft hetzelfde. Na afloop kwam de cheffin met de rekening. Er stond gewoon een zeetong op voor de prijs van 32,50 De zeewolf kostte 18,75 Dit kan ik niet veranderen zei ze, hier staat wat u gekregen hebt. Natuurlijk betaalt u niet voor de zeetong, maar voor de zeewolf! Het verschil van 13,75 euro dat ze op een notitieblokje van Heineken geschreven had zou ze bij de serveerster in rekening brengen zei ze heel fijntjes. Verwachtte ze soms van ons dat wij grootmoedig zouden zeggen: "Nee hoor, dat verschil betalen wij wel". Wij vonden het nogal een vertoning om zo je personeel te kakken te zetten tegenover de klant. Wij komen daar dus niet meer.
Richard Leeuwenhart .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Gezellig, goed gesitueerd terras en binnen ook gezellig "bruin" interieur. Bediening deed goed haar best. Pannenkoeken uitgesproken slecht. Niet gaar en smakeloos ondanks allerlei ingredienten.