De Hebberd

Bergenboulevard 15 3825 AG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Hebberd

De Hebberd Amersfoort

Bij restaurant De Hebberd kunt u gezellig genieten van een lekkere lunch, een diner of een heerlijke borrel!
De Hebberd staat voor lekker gezellig. De succesformule is inmiddels uitgebreid met restaurants in Amersfoort (Vathorst), Barneveld en Voorthuizen. U kunt in de wijk Vathorst heerlijk genieten in restaurant De Hebberd. In Barneveld kiest u voor het gezelligste terras van De Hebberd, aan de rand van het centrum van Barneveld. In Voorthuizen kiest u uw gerechten in grand café-restuarant De Bunckman. Dit restaurant vindt u op het Bunckmanplein.

De Hebberd in Barneveld en in Amersfoort zijn gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. Gratis parkeren is mogelijk! In Amersfoort parkeert u direct bij het restaurant. In Barneveld kunt u parkeren op de Vetkamp. Deze parkeerplaats bevindt zich op twee minuten lopen van Eeterij De Hebberd.

Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Hebberd Amersfoort (Vathorst) kent een prettige ambiance waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Hebberd beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.

Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Amersfoort (Vathorst)!

Meer informatie over restaurant De Hebberd

• Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Erg goed en lekker!
Ragnhilde M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Personeel was vriendelijk, behulpzaam en in voor een grapje.
Eten was goed, vers en werd mooi geserveerd. Een aanrader om te gaan eten.
Gido J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk eten met een super service!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten, een gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Kortom, ik heb genoten.
Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
heel gezellig, heerlijk gegeten. Je krijgt hier veel voor je geld. Wij komen graag bij De Hebbers,zowel voor lunch als diner
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer
annet D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Minpuntje vond ik het 'gedram" over het drinken. Werd naar mijn mening wel erg veel gevraagd, of we nog iets wilde drinken. Lege borden werden lang laten staan. Als je langs komt om te vragen of iemand iets wil drinken kan je ook gelijk de lege borden meenemen, lijkt mij.
Marjoke R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Hadden het lif lafjes menu. Binnen half uur...brood met smeersel, voorgerecht en hoofdgerecht. Voor het toetje gevraagd maar is even te wachten. Zeker gezien het rustig was. Mag best even wat tijd tussen zitten. Zodat je rustig kunt eten en kunt genieten. Bord leeg betekend niet meteen weer aanvullen.
Toetje was geen probleem om aan te geven wanneer we dit wilden hebben.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, goede sfeer, eten viel wel wat tegen. Flauw van smaak. Iets meer fantasie zou goed zijn. Broodje als hapje vooraf is wel erg veel voor 2 personen.
Dorien F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Spareribs waren werkelijk verrukkelijk! Koffie-compleet was daarentegen wat teleurstellend, de zoetige hapjes leken niet vers.
Jaap F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van de zondag brunch, dit was niet voor het eerst maar het is weer uitstekend bevallen. Leuke gerechten en een goede sfeer.
Hadewych J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima gelegenheid. Was hier nog nooit geweest, terwijl we dichtbij wonen. Had al vaker wat gehoord. Zeker voer herhaling
Jiska K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wat was het weer heerlijk! De zondagse brunch was heerlijk uitgebreid en we hebben heerlijk genoten samen, zoals altijd :)
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
We eten regelmatig een hapje bij de Hebberd. Altijd een gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Een prima kaart met voldoende keuze en het eten is prijs kwaliteit dik in orde!
Tip: vervang het gedateerde stempeltjes sparen ajb door een digitaal systeem ;)
B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Helaas duurde het lang voordat gerechten werden gebracht. Mogen vaker langs komen om te vragen of je nog wat wilt drinken.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Even uitblazen bij De Hebberd is leuk, de koffie is goed, de bittergarnituur is niets op aan te merken. Wat wel opvalt is dat als de eigenaar er is de service vele malen beter is. Recent op een zaterdag een drankje gaan doen, niet bijzonder druk in de zaak en 1 jongedame in de bediening; ik kom zo bij u meneer.....dat zo is 17 minuten geworden, een kopje koffie genomen en toen dit op was duidelijk neergezet voor me op de tafel, het duurde veel te lang voordat er een vraag kwam of ik nog wat te drinken had willen bestellen. Slechte zaak, immers mist De Hebberd hier een verkoopkans.

Aantal dagen erna op 21 maart gaan eten, aangekomen rond 20:13 in een redelijk volle zaak. Na de vraag of we wat wilde drinken en of we brood op tafel wilde hebben de kaart gekregen. Ik nam een Salade Ossenhaas als voorafje maar deze was niet lekker op smaak, veel te veel sla een paar stukjes paprika en geen tomaat of croutons te bekennen, ook geen dressing of duidelijke smaak van ketjapsaus waar de ossenhaas in gebakken zou moeten zijn. De ossenhaaspuntjes zelf waren net stukken leer, niet doorheen te komen en door en door gebakken een gemiste kans wil ik het niet eens noemen, de keuken heeft hier de plank volledig misgeslagen. Mijn gezelschap heeft een carpaccio genomen en was ook over de smaak en opmaak niet te spreken, het was redelijk maar niet meer dan dat.

Voor het hoofdgerecht nam mijn gezelschap een Black Angus burger die was goed op smaak en redelijk gebakken, men heeft niet gevraagd hoe de burger gewenst was een minpuntje.

Zelf had ik de Groentencurry volgens de kaart wokgroenten in pittige currysaus, cashewnoten, rijst en tortilla wraps. De wokgroenten waren nog lekker knapperig maar daar had men het ook wel mee gehad. De rijst lag in het midden en leek eerder kant en klaar en al uren in een vormpje dan vers, was bijna niet doorheen te komen alsof het in een magnetron had gestaan te lang. De wraps kwamen waarschijnlijk net uit een koeling en waren zeer onplezierig koud van temperatuur.

Wat ook deze avond opviel is dat de bediening met gasten die men overduidelijk kende (wat jongere vrouwen gezeten op de verhogen nabij de ingang) veelvuldig bij de tafel stond om prive gesprekken te voeren terwijl wij bijvoorbeeld aan het wachten waren tot we nog een drankje konden bestellen. Kan prima als iedereen volle glazen heeft en borden zijn netjes uitgeserveerd maar anders is het toch wel pijnlijk. Het hoofdgerecht liet daarnaast zeer lang op zich wachten ten opzichte van het voorgerecht.

Voor het diner zal ik hier zeker niet terugkomen of ik moet overgehaald worden en het moet dan heel goed zijn dan wil ik altijd mijn mening herzien maar dit leek nergens naar. Voor een kop koffie, glas wijn en bittergarnituur prima te doen maar een hele slechte eetervaring en slechte ervaring met bediening op de momenten dat de eigenaar er niet lijkt te zijn.
Paco H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Wat een leuk restaurant. We waren hier nu voor de tweede keer als collega's/vrienden, en de volgende keer kiezen we weer voor De Hebberd!
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het ziet er gezellig en warm uit
Nette bediening
Het eten was goed
Voor herhaling vatbaar

Jan en Aletta
van Loenen
Uit Voorthuizen
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
eten van 1 persoon niet gaar, bediening bedroevend en duurde zeer lang, hadden drinken besteld en werd vergeten, daarna kwamen ze voor 4 personen met 5 consumpties. In de keuken werd er luidruchtig gepraat. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Alice A.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Goed eten en gezellig aangekleed!