De Hebberd

Bergenboulevard 15 3825 AG Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hebberd

Maandag t/m Zaterdag
Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
nononsense N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ter afsluiting van het paasweekend naar De Hebberd. Interieur gezellig bruin café, maar zo donker dat de menukaart niet leesbaar was, dichter bij het raam gelukkig wel. Snelle en vlotte bediening, maar oeioei het eten viel behoorlijk tegen. De drie soorten vis van het hoofdgerecht waren wel redelijk, maar de saus erbij (bearnaise) was ronduit smerig. Onze opmerking hierover werd zonder verder commentaar aangehoord. Het hoofdgerecht van 6 liflafjes was waarschijnlijk al eerder die dag voorbereid en daarna opgepiept: lauw, uitgedroogd vlees, een velletje op de sausjes en kleffe vette pasta. Hoogtepunt van het diner waren de patatjes en het bakje sla. De bediening was verder niet geïnteresseerd in onze ontevredenheid. Binnen een uur stonden we weer buiten. Gauw naar huis en nooit meer terug!
callant .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een enorme tegenvaller. Onvoorstelbaar dat ze een 7,9 scoren.
De bediening is slecht.
De carpaccio was bestrooit met rauwe ui zodat alle smaak van de carpaccio verloren ging.
Toen de ober vroeg hoe het gesmaakt had heb ik daar iets van gezegd.
Geen excuus en zou het doorgeven aan de kok.
We hebben niet gewacht op het hoofdgerecht want na 3 kwartier nog niets geserveerd. Ook niet toen we na een half uur vroegen of ze ons niet vergeten waren en als antwoord kregen dat het elk moment kon komen. Genoeg personeel die maar wild heen en weer liepen. Mijn advies ga naar een restaurant waar deklast nog koning is.
avd66 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Op een zonnige dag een mooie afsluiting bij de Hebberd Amersfoort! Gastvrij ontvangst. De sfeer was prettig, het personeel op de vloer had oog voor ons op een prettige manier. De chef en zijn personeel weten wat koken is en maken een feestje op je bord. De dag was al fijn, maar de afsluiting bij de Hebberd toverde een lach op ons gezicht! We komen graag terug.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Afgelopen zondag samen met mijn zusje een heerlijk brunch gehad bij de Hebberd in Amersfoort! Je wordt hier erg gastvrij ontvangen.
Bij de brunch was alles aanwezig, wij wisten niet wat wij konden verwachten voor 9,95. Toen wij eenmaal aankwamen stonden er verschillende tafels vol met allemaal hapjes zowel zoet als hartig. Wat een feestje om hier op zondag te brunchen.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Na een lange dag werken altijd lekker om uit eten te gaan. Wij zijn nog al van het uitproberen en hadden veel goede verhalen gehoord van de hebberd. Leuke en vlotte bediening zorgen snel dat je een tafeltje en een drankje krijgt. Nadat we de kaart bestudeerd hadden een keuze gemaakt. Allebei de steak tartaar vooraf heerlijk met gefrituurde eidooier bijzonder en smakelijk. Als hoofd eend heerlijk mals en goede smaakcombinaties op het bord. We zaten vol nog een lekker bakje koffie gedaan en onze fijne avond uit zat erop. Bedankt de hebberd wij komen gauw en zeker weer terug.
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat een leuk restaurant is dit. Prima parkeren ernaast of aan de weg. Gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Prima kaart met veel keuze. Mijn tafelgenoot koos een salade, deze kan klein of normaal worden gekozen en zelfs de kleine is behoorlijk groot. De salade aquarium met o.a. zalm zag er zeer goed gevuld uit. Ik koos een tournedos met frietjes erbij, gewoon prima! Lekkere koffie en thee erna. Echt een leuke tent en niet duur.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een prima zondags brunch gehad bij de Hebberd. Alles vers en bijna teveel om uit te kiezen. Vers brood, vleeswaren, kaas, roerei, soep, yoghurt, fruit, zelfs kroketten. En dat voor € 9,95 Vriendelijke bediening. Dit gaan wij vaker doen.
Harold J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk eten, goede en verrassende keuzemogelijkheden op de menukaart. Vriendelijk personeel en een leuke inrichting. Producten zien er vers uit. Het broodje met aioli en tapenade als voorafje is een van de beste in zijn soort. We zijn hier nog niet teleurgesteld.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteravond wezen eten en ik vond het teleurstellend. Jammer, want na eerdere bezoeken was ik best enthousiast. Teleurstelling komt voort uit het eten, de overige zaken (bediening, sfeer, uitstraling etc) zijn prima.
De 'Kluivertjes' waren echt zeer matig. Qua hoeveelheid prima. Maar niet mals genoeg, weinig smaak (ik had gekozen voor pittig.....niets van te merken, er was wat paprikapoeder oid opgestrooid) en de achterkant vol geronnen bloed. Niet lekker. Dit had echt veel meer aandacht kunnen krijgen. De sate van mijn tafelgenoot was ok, maar niet super (wat droog en weinig saus). Hopende af te sluiten met een goede decaf koffie werd ik ook erg verdrietig. Oplos en echt niet lekker. Gemiste kans en risico op verlies van een ambassadeur.
4Kooltjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lieve Philip en Monique, wat hebben jullie mijn verjaardag tot een onvergetelijke avond gemaakt. De zaal zag er mooi aangekleed uit toen we werden ontvangen. Direct konden we proosten met de aangereikte prosecco! De waanzinnig lekkere gerechten die geserveerd werden met prachtige wijnen erbij... Echt top! En de visagie tussendoor was de kers op de taart. Resteert mij te zeggen: tot de volgende keer!
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
wat een leuk restaurantje is dit!! Goed en lekker eten, leuk en ontzettend gastvrij vriendelijk personeel en een heerlijk rustgevende uitstraling. Een echte aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
jammer dat als je buiten op het terras wil zitten je nooit gezien wordt en na een half uur naar binnen moet om te vragen of buiten nog open is omdat je al een half uur buiten zit en als je eten krijg kijken ze niet om of je nog drinken wil dus eten zonder drinken omdat er doodgewoon niemand komt en dan nog naar binnen moeten om af te rekenen als je weg loopt hebben ze dat niet eens in de gaten heb het afgelopen tijd al diverse keren weer geprobeerd maar elke keer met afgang dus geen hebberd meer ga wel ergens anders heen waar ze je wel welkom heten
char18 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ik vond het voorgerecht overheerlijk, namelijk carpaccio. Het restaurant is een omgebouwde boerderij dat erg veel sfeer gaf. Tot slot kwam het eten op tijd en hebben we het naar ons zin gehad.
liefer .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heerlijk gegeten op het terras een hoofdgerecht en een dessert.
De bediening was vlot en accuraat en het eten was heerlijk.
Genoten van de avond!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen moederdag heerlijk begonnen op het terras. Na in het zonnetje uitgeborreld te zijn aan de tafel met 13 personen. Ze hadden een mooie lange tafel voor ons gedekt. Nadat vlot de keuze was opgenomen hoefde wij niet lang te wachten op al onze gerechten. Deze waren mooi opgemaakt en goed van smaak. Al met al een aanrader voor iedereen. Komen gauw weer eten en of borrelen.
Lele .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Goede verhalen gehoord over De Hebberd, dus met hoge verwachting er naar toe. Het ziet er gezellig en netjes uit. De service viel helaas tegen, duurde lang voor de bestelling werd opgenomen en om alles moesten we vragen (bestek, 2e drankje etc). Mijn vrouw had het liflafjes menu (€34) waar ze veel van verwachtte, helaas viel dit erg tegen, de carpaccio was men vergeten en de smaak van enkele gerechten viel erg tegen. Ikzelf had de dagsoep en een vleesgerecht. Dat was lekker maar niet bijzonder. Na het hoofdgerecht hebben we nog geruime tijd met een leeg bord voor ons gezeten vooral dit, na een hint richting de ober (het was niet druk), werd opgehaald. Al met al een teleurstelling, wij vonden het eten de (wat hogere) prijs niet waard en de bediening slecht. Hopelijk was dit een moment opname en is het normaal beter maar wij zullen helaas niet snel terugkomen.
avd66 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vanavond echt een avondje uit in Amersfoort bij restaurant de Hebberd. Wekom ontvangst en een verrassend menu. Smaak was echt een verrassing, ook de opmaak was een feestje. We voelden ons echt de gast en genoten van deze avond, zeker een aanrader. De keukenbrigade laat passie zien. Ook de mensen aan tafel zijn vriendelijk en gastvrij. Kortom: wij zeggen, heel graag tot ziens!
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vanmiddag met collega's een lunchafspraak bij de Hebberd. Leuke locatie, ruime parkeerplaats en vriendelijke bediening. De gekozen maaltijdsalade was smaakvol. Goede smaak veel afwisseling, zoet, pittig, fris. De prijs wel iets aan de hoge kant. Een goede locatie voor een zakenlunch.
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Bij de Hebberd hebben ze een prima kaart waarvan de inhoud en kwaliteit zit tussen snackbar/eetcafé en simpel restaurant. Daar de entourage en de prijzen restaurant uitademen kan de maaltijd wel wat tegenvaller. Een saté bijvoorbeeld is bijzonder simpel en zeker zo goed te verkrijgen bij een snackbar. Je verwacht wat meer van een restaurant. Dit geldt ook voor de spareribs en de salades. De entourage is bijzonder gezellig en het bedienend personeel zeer aangenaam en professioneel. Ook de toiletruimte zit weer meer tegen een snackbar aan. De Hebberd is een leuke tent met veel potentieel dat, wat mij betreft, snel benut moet worden.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Ondanks alle reviews toch een kans gegeven. Dom! Gastvrij ontvangst in een leuke setting, maar uiteindelijk draait het om goed eten. Smakeloos diepvries vlees (sate), niet gaar op een slecht afgewassen koud bord geserveerd.
Foutje bedankt, bij de gemiddelde snackbar ben je goedkoper en beter uit (voor een sate plate dan)