De Hebberd

Bergenboulevard 15 3825 AG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Hebberd

De Hebberd Amersfoort

Bij restaurant De Hebberd kunt u gezellig genieten van een lekkere lunch, een diner of een heerlijke borrel!
De Hebberd staat voor lekker gezellig. De succesformule is inmiddels uitgebreid met restaurants in Amersfoort (Vathorst), Barneveld en Voorthuizen. U kunt in de wijk Vathorst heerlijk genieten in restaurant De Hebberd. In Barneveld kiest u voor het gezelligste terras van De Hebberd, aan de rand van het centrum van Barneveld. In Voorthuizen kiest u uw gerechten in grand café-restuarant De Bunckman. Dit restaurant vindt u op het Bunckmanplein.

De Hebberd in Barneveld en in Amersfoort zijn gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. Gratis parkeren is mogelijk! In Amersfoort parkeert u direct bij het restaurant. In Barneveld kunt u parkeren op de Vetkamp. Deze parkeerplaats bevindt zich op twee minuten lopen van Eeterij De Hebberd.

Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Hebberd Amersfoort (Vathorst) kent een prettige ambiance waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Hebberd beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.

Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Amersfoort (Vathorst)!

Meer informatie over restaurant De Hebberd

Maandag t/m Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Hebberd

Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Onbeperkt spareribs eten is een echte aanrader. Het verschil in bediening is groet. Van supervriendelijke en goed bediening tot het brengen van de drankjes en alle het lege glaswerk laten staan.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Sausjes bij het brood vooraf matig. Carpaccio leek al langere tijd op het bord gelegen te hebben, helemaal vastgeplakt. Smaak was overigens goed. Hoofdgerecht was in orde.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We komen hier wel vaker, op zich niets aan te merken echter gisteren wilde we een schnitzel bestellen en helaas was het hard gegaan waardoor ze net nu opwaren.
Ook de corona bleek op.
Hoop de volgende keer niet achter het net te vissen ????
Paulina V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijke ambiance en lekker gegeten een aangepast verrassingsmenu voor een van onze gasten ivm dieetwensen Top locatie en top team dank voor een gezellige avond
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gezellige uitstraling, lekker gegeten.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk relaxed en lekker gegeten
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben heerlijjk gegeten. De bediening was aardig, en we hebben niet heel lang hoeven wachten op ons eten ondanks dat het toch redelijk druk was.
Sia J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijke spareribs gegeten, zeer goede service en super bediening, een gezellig en knus restaurant, zeker een aanrader!!!!
Marinus .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Wij zijn al een paar keer geweest voor de brunch op zondag. zeer goed verzorgd in een leuk pand met zeer gastvriendelijk personeel en gastvrouw.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Voor een lunch is het hier prima toeven (tot nu toe), maar het diner was eerlijk gezegd teleurstellend.
Het begon goed en gezellig met het voorgerecht, maar tijdens het hoofdgerecht ging het mis. Lange wachttijd en daarna kwam het eten niet tegelijkertijd, je bord leeg en dan nog bijgerechten krijgen. Kan gebeuren. We hebben er iets van gezegd maar daar werd niet adequaat op gereageerd. Voor ons de laatste keer als het om het diner gaat.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Altijd heerlijk!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het eten was goed en het personeel vriendelijk, wel werden er steeds bestellingen vergeten!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijke ambiance en gezellige sfeer. Ook de medewerkers erg vriendelijk. Gerechten waren erg goed en de smaak was prima.

Enige minpunt is de aankleding van de gerechten. Bijvoorbeeld de rauwkost kan beter worden gepresenteerd. Was net alsof er sla in een bakje was gedaan met een beetje dressing. Dat zou wat mooier kunnen.

Voor de rest een heerlijk restaurant en komen wij zeker terug.
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
gezellige sfeer snelle aardige bediening beetje donker jammer dat we niet buiten konden zitten was te koud
We hebben een prima lunch genoetem
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen. werden naar onze tafel geleid.
hebben heerlijk gegeten en een keurige bediening top aanrader.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het eten smaakte wel, maar het duurde lang voordat het werd geserveerd.
Bovendien vind ik het restaurant tamelijk donker en daardoor niet zo gezellig.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima gegeten en vriendelijk geholpen. We waren hier met vaderdag en de vaders kregen bij vertrek onverwacht een leuke attentie. Vader was blij verrast.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Al bij binnenkomst werden wij hartelijk welkom geheten, in ons geval door de eigenaresse.
De brunch was ronduit heel goed en uitgebreid.
Maar wij vragen ons af hoe is het mogelijk om voor die prijs ook nog allemaal kwaliteitsproducten te kunnen serveren.
Een raadsel die wij gelukkig niet hoeven op te lossen.
Al met al hebben wij heerlijk gebruncht.
En zeggen nu al dat we vaak zullen terugkomen.
De Hebbert: Een regelrechte aanrader!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Goede service, gezellige inrichting en eten was goed
marian V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hartelijk ontvangst, bestellen en leveren van drankjes kan wel wat sneller. Doordat wij buiten zaten en de temperatuur snel omhoog ging hadden wij daar wel behoefte aan