De Hebberd

Zondag

andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vandaag hier gegeten.
Voorgerecht: carpaccio ,jammer van de rauwe ui. Dit was wat overheersend.

Hoofdgerecht: varkenshaas met brie en warme groente. Bij bestellen gevraagd of er paprika in de warme groente zat. Dit ivm met mijn allergie voor paprika. Dit bleek het geval te zijn dus besteld zonder warme groente. Hoofdgerecht kwam inderdaad zonder warme groente maar de salade die erbij gereserveerd werd zat vol met paprika. Niet over nagedacht gaven ze aan. Maar er kwam geen ander bakje sla. Ook had de kok wel iets andere warme groente kunnen serveren. Ik miste een beetje de creativiteit. Ik zat vlak bij de keuken er er ging regelmaat eten terug dat de bestelling toch niet goed was.

Nagerecht: cheesecake met heeeeeeeel veel amandelschaafsel.

Al met al 45,00 kwijt wat ik qua prijs prima vond.

De coördinator liep in een spijkerbroek met riem maar ondanks dat hing deze spijkerbroek toch op halverwege. Absoluut niet representatief!!!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Op een maandagavond hier met zijn tweeën gegeten. Een restaurant met een inrichting die mij wat deed denken aan de (gedateerde) pannenkoekenboerderijen uit mijn jeugd. Ik had gereserveerd, maar dat is (in elk geval maandags) niet nodig, want het was en bleef erg rustig. De bediening is erg vriendelijk en het eten conform de verwachting. Het brood vooraf leek voor 6 personen en maakte dat wij maar even geen voorafje namen. Mijn tafelgenote had een maaltijdsalade met kip, die voor haar teveel was (grappig dat op de kaart als tip wordt meegegeven dat je 100 gram kip extra kunt bestellen). Mijn tournedos was OK.
Al met al een plaats om even 'last minute' te gaan eten als je niet moeilijk wilt doen en niet te duur uit wilt zijn.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Voor een werkdiner bij De Hebberd geweest. Prima ontvangst door het personeel, dat later ook goede en vriendelijke service verleende.
We kozen allen het lif lafjes diner (voor-, hoofd- en nagerecht).
Bij iedere gang allemaal lekkere hapjes, die ruim voldoende waren om een voldaan gevoel over te houden. Ook de uitleg van wat er gepresenteerd werd was prima.
Kortom, we hebben goed gewerkt en lekker gegeten.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Eerste en laatste keer. Soep veel te zout. Saté van de haas die taai was. Bediening niet alert. De maaltijdsalade werd geserveerd in een grote kom die je normaal gesproken neerzet om daar met 4 personen vanuit op te scheppen. Veel spelende kinderen in de paden. De rekening viel ook erg tegen voor hetgeen we kregen. Ruim 60 euro. Nee was serieus echt de allerlaatste keer.
nononsense N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ter afsluiting van het paasweekend naar De Hebberd. Interieur gezellig bruin café, maar zo donker dat de menukaart niet leesbaar was, dichter bij het raam gelukkig wel. Snelle en vlotte bediening, maar oeioei het eten viel behoorlijk tegen. De drie soorten vis van het hoofdgerecht waren wel redelijk, maar de saus erbij (bearnaise) was ronduit smerig. Onze opmerking hierover werd zonder verder commentaar aangehoord. Het hoofdgerecht van 6 liflafjes was waarschijnlijk al eerder die dag voorbereid en daarna opgepiept: lauw, uitgedroogd vlees, een velletje op de sausjes en kleffe vette pasta. Hoogtepunt van het diner waren de patatjes en het bakje sla. De bediening was verder niet geïnteresseerd in onze ontevredenheid. Binnen een uur stonden we weer buiten. Gauw naar huis en nooit meer terug!
callant .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een enorme tegenvaller. Onvoorstelbaar dat ze een 7,9 scoren.
De bediening is slecht.
De carpaccio was bestrooit met rauwe ui zodat alle smaak van de carpaccio verloren ging.
Toen de ober vroeg hoe het gesmaakt had heb ik daar iets van gezegd.
Geen excuus en zou het doorgeven aan de kok.
We hebben niet gewacht op het hoofdgerecht want na 3 kwartier nog niets geserveerd. Ook niet toen we na een half uur vroegen of ze ons niet vergeten waren en als antwoord kregen dat het elk moment kon komen. Genoeg personeel die maar wild heen en weer liepen. Mijn advies ga naar een restaurant waar deklast nog koning is.
avd66 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Op een zonnige dag een mooie afsluiting bij de Hebberd Amersfoort! Gastvrij ontvangst. De sfeer was prettig, het personeel op de vloer had oog voor ons op een prettige manier. De chef en zijn personeel weten wat koken is en maken een feestje op je bord. De dag was al fijn, maar de afsluiting bij de Hebberd toverde een lach op ons gezicht! We komen graag terug.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Afgelopen zondag samen met mijn zusje een heerlijk brunch gehad bij de Hebberd in Amersfoort! Je wordt hier erg gastvrij ontvangen.
Bij de brunch was alles aanwezig, wij wisten niet wat wij konden verwachten voor 9,95. Toen wij eenmaal aankwamen stonden er verschillende tafels vol met allemaal hapjes zowel zoet als hartig. Wat een feestje om hier op zondag te brunchen.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Na een lange dag werken altijd lekker om uit eten te gaan. Wij zijn nog al van het uitproberen en hadden veel goede verhalen gehoord van de hebberd. Leuke en vlotte bediening zorgen snel dat je een tafeltje en een drankje krijgt. Nadat we de kaart bestudeerd hadden een keuze gemaakt. Allebei de steak tartaar vooraf heerlijk met gefrituurde eidooier bijzonder en smakelijk. Als hoofd eend heerlijk mals en goede smaakcombinaties op het bord. We zaten vol nog een lekker bakje koffie gedaan en onze fijne avond uit zat erop. Bedankt de hebberd wij komen gauw en zeker weer terug.
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat een leuk restaurant is dit. Prima parkeren ernaast of aan de weg. Gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Prima kaart met veel keuze. Mijn tafelgenoot koos een salade, deze kan klein of normaal worden gekozen en zelfs de kleine is behoorlijk groot. De salade aquarium met o.a. zalm zag er zeer goed gevuld uit. Ik koos een tournedos met frietjes erbij, gewoon prima! Lekkere koffie en thee erna. Echt een leuke tent en niet duur.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een prima zondags brunch gehad bij de Hebberd. Alles vers en bijna teveel om uit te kiezen. Vers brood, vleeswaren, kaas, roerei, soep, yoghurt, fruit, zelfs kroketten. En dat voor € 9,95 Vriendelijke bediening. Dit gaan wij vaker doen.
Harold J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk eten, goede en verrassende keuzemogelijkheden op de menukaart. Vriendelijk personeel en een leuke inrichting. Producten zien er vers uit. Het broodje met aioli en tapenade als voorafje is een van de beste in zijn soort. We zijn hier nog niet teleurgesteld.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteravond wezen eten en ik vond het teleurstellend. Jammer, want na eerdere bezoeken was ik best enthousiast. Teleurstelling komt voort uit het eten, de overige zaken (bediening, sfeer, uitstraling etc) zijn prima.
De 'Kluivertjes' waren echt zeer matig. Qua hoeveelheid prima. Maar niet mals genoeg, weinig smaak (ik had gekozen voor pittig.....niets van te merken, er was wat paprikapoeder oid opgestrooid) en de achterkant vol geronnen bloed. Niet lekker. Dit had echt veel meer aandacht kunnen krijgen. De sate van mijn tafelgenoot was ok, maar niet super (wat droog en weinig saus). Hopende af te sluiten met een goede decaf koffie werd ik ook erg verdrietig. Oplos en echt niet lekker. Gemiste kans en risico op verlies van een ambassadeur.
4Kooltjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lieve Philip en Monique, wat hebben jullie mijn verjaardag tot een onvergetelijke avond gemaakt. De zaal zag er mooi aangekleed uit toen we werden ontvangen. Direct konden we proosten met de aangereikte prosecco! De waanzinnig lekkere gerechten die geserveerd werden met prachtige wijnen erbij... Echt top! En de visagie tussendoor was de kers op de taart. Resteert mij te zeggen: tot de volgende keer!
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
wat een leuk restaurantje is dit!! Goed en lekker eten, leuk en ontzettend gastvrij vriendelijk personeel en een heerlijk rustgevende uitstraling. Een echte aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
jammer dat als je buiten op het terras wil zitten je nooit gezien wordt en na een half uur naar binnen moet om te vragen of buiten nog open is omdat je al een half uur buiten zit en als je eten krijg kijken ze niet om of je nog drinken wil dus eten zonder drinken omdat er doodgewoon niemand komt en dan nog naar binnen moeten om af te rekenen als je weg loopt hebben ze dat niet eens in de gaten heb het afgelopen tijd al diverse keren weer geprobeerd maar elke keer met afgang dus geen hebberd meer ga wel ergens anders heen waar ze je wel welkom heten
char18 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ik vond het voorgerecht overheerlijk, namelijk carpaccio. Het restaurant is een omgebouwde boerderij dat erg veel sfeer gaf. Tot slot kwam het eten op tijd en hebben we het naar ons zin gehad.
liefer .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heerlijk gegeten op het terras een hoofdgerecht en een dessert.
De bediening was vlot en accuraat en het eten was heerlijk.
Genoten van de avond!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen moederdag heerlijk begonnen op het terras. Na in het zonnetje uitgeborreld te zijn aan de tafel met 13 personen. Ze hadden een mooie lange tafel voor ons gedekt. Nadat vlot de keuze was opgenomen hoefde wij niet lang te wachten op al onze gerechten. Deze waren mooi opgemaakt en goed van smaak. Al met al een aanrader voor iedereen. Komen gauw weer eten en of borrelen.
Lele .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Goede verhalen gehoord over De Hebberd, dus met hoge verwachting er naar toe. Het ziet er gezellig en netjes uit. De service viel helaas tegen, duurde lang voor de bestelling werd opgenomen en om alles moesten we vragen (bestek, 2e drankje etc). Mijn vrouw had het liflafjes menu (€34) waar ze veel van verwachtte, helaas viel dit erg tegen, de carpaccio was men vergeten en de smaak van enkele gerechten viel erg tegen. Ikzelf had de dagsoep en een vleesgerecht. Dat was lekker maar niet bijzonder. Na het hoofdgerecht hebben we nog geruime tijd met een leeg bord voor ons gezeten vooral dit, na een hint richting de ober (het was niet druk), werd opgehaald. Al met al een teleurstelling, wij vonden het eten de (wat hogere) prijs niet waard en de bediening slecht. Hopelijk was dit een moment opname en is het normaal beter maar wij zullen helaas niet snel terugkomen.