De Hebberd

Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Joël B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Super gezellig restaurant. We zijn er al meerdere keren geweest. Vriendelijke bediening die zich de longen uit het lijf rent om alle klanten te bedienen.. Aangezien het soms best druk is kan de wachttijd ook best lang zijn... Maar het is acceptabel en weegt niet op tegen alle gezelligheid
d.aarsen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima locatie en lekker gegeten. Driegangen menu besteld en de porties waren ruim. We komen zeker nog een keer terug. We raden een ieder aan om hier eens te gaan eten. Prima kaart.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Liflaf hoofdgerecht was smakeloos en in eerste instantie koude risotto, welke na 1 minuut uit de keuken weer terugkwam (magnetron). Verkeerde hoofdgerecht werd gebracht, ossenhaas i.p.v. tournedos. De tournedos was met jus uit een pakje en smaakte naar frituur. Het bier werd in een vies glas geserveerd. De helft van de tafel werd afgeruimd, de overige smerige borden bleven staan. Kortom wij gaan niet meer eten naar de hebberd. Daarnaast is de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Voor alleen een voor-en hoofdgerecht met een paar drankjes moest er voor vier personen 156 euro worden betaald.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijke familiebrunch gehad. Supergezellig en goed.
Lekkere hapjes, gezellige en vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zaterdag 4 november 2017: we moesten erg lang wachten op het broodplankje helemaal aan het begin van de avond. Ook was de wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht veel te lang (bijna een uur). Op onze vraag wat hiervan de oorzaak was, antwoordde de gastvrouw dat het druk was en de koks niet alle hoofdgerechten van meerdere tafels tegelijk aankonden. Dat vind ik opmerkelijk. Het keukenpersoneel dient daarop voorbereid te zijn. In het restaurant is immers capaciteit ingecalculeerd voor veel gasten. Dat dient dan in de keuken ook waargemaakt te kunnen worden. Kan dat niet, dan zou de capaciteit gedownsized moeten worden.
Senta B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fantastisch personeel, vrolijk, vriendelijk, behulpzaam en hard werkend. Salade vond ik heerlijk maar Persoonlijk vond ik t hoofdgerecht te zout, kwestie van smaak denk ik (ik gebruik zelf nauwelijks tot geen zout)
Maar buiten dat heerlijke avond gehad.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eenmaal ter plaatste bleek de reservering niet in het systeem te staan (terwijl ik de bevestiging per mail had ontvangen). Er bleek gelukkig wel plek. Ze hadden ons eerst met 5 personen aan een 4 persoons tafel gezet. Later mochten we verhuizen naar een 5 persoons tafel. Het eten was heerlijk. Het nagerecht liet alleen op zich wachten. 4 personen koffie, 1 een dessert. De koffies waren allang op. Toch maar gevraagd waar het dessert bleef. Uiteindelijk gekregen. Kortom, het eten was heerlijk, de bediening/ service kan beter.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Op dinsdag gegeten. Het zat weer goed vol en de onbeperkt spareribs actie genomen. De spareribs waren weer goed van kwaliteit, kortom weer genoten!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke avond gehad. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Er zat genoeg tijd tussen de gerechten. Genoten van een avondje uit.
Fabienne L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eerlijk restaurant. Goed eten, fijne bediening en goede sfeer.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening. Ook de prijs kwaliteit verhouding is prima.
Dit restaurant is zeker een aanrader. Ook de menukaart ziet er goed uit, keuze is er genoeg.
Tibo J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
het was een heerlijke brunch, de mensen in de bediening zijn aardig en meedenkend. al met al een prima begin van de zondag!
maggie G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De tomatensoep voor 5 personen was koud geserveerd .... hoe kan dat? Dat was een domper! En er werd niet eens excuses gemaakt. Alleen de "grappige" bedoelde opmerking dat we niet van koude soep houden werd gemaakt.

Bij de laatste hap salade zat een extra hap zand, tja dan is je bord al zo goed als leeg. Maar er is wel een nare na smaak. Dus al met al een slechte reclame als je met 11 personen daar gegeten hebt.

De prijs voor een glaasje wijn van 5 euro is erg hoog.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het zondagochtend-brunch buffet is lekker ruim gesorteerd, smakelijk, en voor een prima prijsje.
Gezellige inrichting, attente bediening. Aanrader, zeker voor iedereen die in de omgeving Vathorst woont.
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuk restaurant in Vathorst. Persoonlijk vind ik de bediening erg goed. Altijd in voor een praatje en een grap. Prima eten voor de prijs die je betaalt. Wij komen hier zeker vaker.
andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vandaag hier gegeten.
Voorgerecht: carpaccio ,jammer van de rauwe ui. Dit was wat overheersend.

Hoofdgerecht: varkenshaas met brie en warme groente. Bij bestellen gevraagd of er paprika in de warme groente zat. Dit ivm met mijn allergie voor paprika. Dit bleek het geval te zijn dus besteld zonder warme groente. Hoofdgerecht kwam inderdaad zonder warme groente maar de salade die erbij gereserveerd werd zat vol met paprika. Niet over nagedacht gaven ze aan. Maar er kwam geen ander bakje sla. Ook had de kok wel iets andere warme groente kunnen serveren. Ik miste een beetje de creativiteit. Ik zat vlak bij de keuken er er ging regelmaat eten terug dat de bestelling toch niet goed was.

Nagerecht: cheesecake met heeeeeeeel veel amandelschaafsel.

Al met al 45,00 kwijt wat ik qua prijs prima vond.

De coördinator liep in een spijkerbroek met riem maar ondanks dat hing deze spijkerbroek toch op halverwege. Absoluut niet representatief!!!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Op een maandagavond hier met zijn tweeën gegeten. Een restaurant met een inrichting die mij wat deed denken aan de (gedateerde) pannenkoekenboerderijen uit mijn jeugd. Ik had gereserveerd, maar dat is (in elk geval maandags) niet nodig, want het was en bleef erg rustig. De bediening is erg vriendelijk en het eten conform de verwachting. Het brood vooraf leek voor 6 personen en maakte dat wij maar even geen voorafje namen. Mijn tafelgenote had een maaltijdsalade met kip, die voor haar teveel was (grappig dat op de kaart als tip wordt meegegeven dat je 100 gram kip extra kunt bestellen). Mijn tournedos was OK.
Al met al een plaats om even 'last minute' te gaan eten als je niet moeilijk wilt doen en niet te duur uit wilt zijn.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Voor een werkdiner bij De Hebberd geweest. Prima ontvangst door het personeel, dat later ook goede en vriendelijke service verleende.
We kozen allen het lif lafjes diner (voor-, hoofd- en nagerecht).
Bij iedere gang allemaal lekkere hapjes, die ruim voldoende waren om een voldaan gevoel over te houden. Ook de uitleg van wat er gepresenteerd werd was prima.
Kortom, we hebben goed gewerkt en lekker gegeten.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Eerste en laatste keer. Soep veel te zout. Saté van de haas die taai was. Bediening niet alert. De maaltijdsalade werd geserveerd in een grote kom die je normaal gesproken neerzet om daar met 4 personen vanuit op te scheppen. Veel spelende kinderen in de paden. De rekening viel ook erg tegen voor hetgeen we kregen. Ruim 60 euro. Nee was serieus echt de allerlaatste keer.