De Hebberd

Zondag

Voordelig
David V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteravond wezen eten en ik vond het teleurstellend. Jammer, want na eerdere bezoeken was ik best enthousiast. Teleurstelling komt voort uit het eten, de overige zaken (bediening, sfeer, uitstraling etc) zijn prima.
De 'Kluivertjes' waren echt zeer matig. Qua hoeveelheid prima. Maar niet mals genoeg, weinig smaak (ik had gekozen voor pittig.....niets van te merken, er was wat paprikapoeder oid opgestrooid) en de achterkant vol geronnen bloed. Niet lekker. Dit had echt veel meer aandacht kunnen krijgen. De sate van mijn tafelgenoot was ok, maar niet super (wat droog en weinig saus). Hopende af te sluiten met een goede decaf koffie werd ik ook erg verdrietig. Oplos en echt niet lekker. Gemiste kans en risico op verlies van een ambassadeur.
4Kooltjes .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lieve Philip en Monique, wat hebben jullie mijn verjaardag tot een onvergetelijke avond gemaakt. De zaal zag er mooi aangekleed uit toen we werden ontvangen. Direct konden we proosten met de aangereikte prosecco! De waanzinnig lekkere gerechten die geserveerd werden met prachtige wijnen erbij... Echt top! En de visagie tussendoor was de kers op de taart. Resteert mij te zeggen: tot de volgende keer!
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
wat een leuk restaurantje is dit!! Goed en lekker eten, leuk en ontzettend gastvrij vriendelijk personeel en een heerlijk rustgevende uitstraling. Een echte aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
jammer dat als je buiten op het terras wil zitten je nooit gezien wordt en na een half uur naar binnen moet om te vragen of buiten nog open is omdat je al een half uur buiten zit en als je eten krijg kijken ze niet om of je nog drinken wil dus eten zonder drinken omdat er doodgewoon niemand komt en dan nog naar binnen moeten om af te rekenen als je weg loopt hebben ze dat niet eens in de gaten heb het afgelopen tijd al diverse keren weer geprobeerd maar elke keer met afgang dus geen hebberd meer ga wel ergens anders heen waar ze je wel welkom heten
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ik vond het voorgerecht overheerlijk, namelijk carpaccio. Het restaurant is een omgebouwde boerderij dat erg veel sfeer gaf. Tot slot kwam het eten op tijd en hebben we het naar ons zin gehad.
Liefer .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heerlijk gegeten op het terras een hoofdgerecht en een dessert.
De bediening was vlot en accuraat en het eten was heerlijk.
Genoten van de avond!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen moederdag heerlijk begonnen op het terras. Na in het zonnetje uitgeborreld te zijn aan de tafel met 13 personen. Ze hadden een mooie lange tafel voor ons gedekt. Nadat vlot de keuze was opgenomen hoefde wij niet lang te wachten op al onze gerechten. Deze waren mooi opgemaakt en goed van smaak. Al met al een aanrader voor iedereen. Komen gauw weer eten en of borrelen.
Lele .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Goede verhalen gehoord over De Hebberd, dus met hoge verwachting er naar toe. Het ziet er gezellig en netjes uit. De service viel helaas tegen, duurde lang voor de bestelling werd opgenomen en om alles moesten we vragen (bestek, 2e drankje etc). Mijn vrouw had het liflafjes menu (€34) waar ze veel van verwachtte, helaas viel dit erg tegen, de carpaccio was men vergeten en de smaak van enkele gerechten viel erg tegen. Ikzelf had de dagsoep en een vleesgerecht. Dat was lekker maar niet bijzonder. Na het hoofdgerecht hebben we nog geruime tijd met een leeg bord voor ons gezeten vooral dit, na een hint richting de ober (het was niet druk), werd opgehaald. Al met al een teleurstelling, wij vonden het eten de (wat hogere) prijs niet waard en de bediening slecht. Hopelijk was dit een moment opname en is het normaal beter maar wij zullen helaas niet snel terugkomen.
Avd66 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vanavond echt een avondje uit in Amersfoort bij restaurant de Hebberd. Wekom ontvangst en een verrassend menu. Smaak was echt een verrassing, ook de opmaak was een feestje. We voelden ons echt de gast en genoten van deze avond, zeker een aanrader. De keukenbrigade laat passie zien. Ook de mensen aan tafel zijn vriendelijk en gastvrij. Kortom: wij zeggen, heel graag tot ziens!
Atelier H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vanmiddag met collega's een lunchafspraak bij de Hebberd. Leuke locatie, ruime parkeerplaats en vriendelijke bediening. De gekozen maaltijdsalade was smaakvol. Goede smaak veel afwisseling, zoet, pittig, fris. De prijs wel iets aan de hoge kant. Een goede locatie voor een zakenlunch.
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Bij de Hebberd hebben ze een prima kaart waarvan de inhoud en kwaliteit zit tussen snackbar/eetcafé en simpel restaurant. Daar de entourage en de prijzen restaurant uitademen kan de maaltijd wel wat tegenvaller. Een saté bijvoorbeeld is bijzonder simpel en zeker zo goed te verkrijgen bij een snackbar. Je verwacht wat meer van een restaurant. Dit geldt ook voor de spareribs en de salades. De entourage is bijzonder gezellig en het bedienend personeel zeer aangenaam en professioneel. Ook de toiletruimte zit weer meer tegen een snackbar aan. De Hebberd is een leuke tent met veel potentieel dat, wat mij betreft, snel benut moet worden.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Ondanks alle reviews toch een kans gegeven. Dom! Gastvrij ontvangst in een leuke setting, maar uiteindelijk draait het om goed eten. Smakeloos diepvries vlees (sate), niet gaar op een slecht afgewassen koud bord geserveerd.
Foutje bedankt, bij de gemiddelde snackbar ben je goedkoper en beter uit (voor een sate plate dan)
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
De afgelopen week twee keer geluncht bij De Hebberd. Beide keren was t eten prima in orde en, eerlijk is eerlijk, de bediening ook. Dit in tegenstelling tot eerdere bezoek. Oerbrood zalm, omelet De Hebberd en de sandwich werden allemaal geprezen om uitstraling, smaak en hoeveelheid(veel).
Een blijvertje wat ons betreft dit restaurant.
Bjorn1979 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Met collega's hier gegeten op een doordeweekse avond. Locatie is goed bereikbaar en biedt voldoende parkeergelegenheid. Als je het systeemplafond wegdenkt, heb je toch echt het idee in een boerderij te zitten. De bediening was attent en de drankjes werden vlot uitgeserveerd. Als voorgerecht gekozen voor de de bombe van hertencarpaccio met de wildkroket. De hoeveelheid salade was niet helemaal in balans met de carpaccio. De voorgerechten waren wel netjes opgemaakt. Het hoofdgerecht (kogelbiefstuk) was prima, niets meer en niets minder. Frietjes en salade vergezelden de meeste hoofdgerechten. Samengevat: Niet verrassend, maar daar is niets mis mee.
Ko-Almere .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vrijdag 11 december 2015 hier gegeten met collega's. Als voorgerecht de carpaccio gegeten. Deze was veel en veel te koud (het leek wel of het bord uit de vriezer kwam) waardoor de smaak meer dan verloren gaat. Als hoofdgerecht de zalmmoot proberen te eten. Dit is echter mislukt daar het stukje vis boordevol met graten zat. Levensgevaarlijk zou ik zeggen. Je zal er maar geen erg in hebben en er in stikken. Zalmmoot teruggestuurd en ook niets anders meer besteld. De eetlust was mij al vergaan. Overigens ook zeer slordig dat niemand, laat staat de kok, zijn excuses heeft aangeboden. Resume ik ga hier niet meer eten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
We hebben hier al meerdere keren gegeten, maar merken dat het langzaam bergafwaarts gaat met dit restaurant. Erg jammer!
Het voorheen gratis brood met kruidenboter kost nu ineens 4,95 en de smaak van het eten, zowel vlees als vis is gewoon "vlak", geen verrassing in je mond.
Ik hoop dat de eigenaar dit ook leest en een blik op voorgaande klachten werpt. Dat hier wat veranderen moet is wel klaar als een klontje!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Het restaurant is ruim opgezet met veel ruimte tussen de tafels en op deze avond zijn lang niet alle tafels gereserveerd of bezet. Het is me dan ook een raadsel waarom we - mét reservering - een tafeltje pal voor de nooduitgang toegewezen krijgen. Zouden ze wéten dat ik geen brandweerman of veiligheidscontroleur ben? Het interieur, met veel bruin houtwerk en koperkleurige lampen, oogt warm en gezellig. Gratis parkeren kan pal voor de deur en op de eigen parkeerplaats naast het etablissement. De menukaart is bovenal creatief, met fantasiegerechten als 'watertijgers' (gamba's), 'mooi rood is niet lelijk' (tomatensoep) en 'bull it proef' (kogelbiefstuk). We kiezen beiden voor het liflafjesmenu: zeventien kleine gerechten, geserveerd in drie gangen. Hoewel de menukaart het aantal van zeventien vermeldt ('U krijgt alle 17 gerechtjes!'), worden er maar zestien met name genoemd; uiteindelijk blijken het er wel degelijk zeventien te zijn. Iedere gang bestaat uit een rechthoekige schaal of plate, met daarop vijf (nagerecht) of zes (voor- en hoofdgerecht) kleine schaaltjes - en een enkel glaasje - met de gerechtjes. Ter aanvulling op de menukaart wordt door het bedienend personeel keurig aangegeven welk gerecht in welk bakje zit. Met uitzondering van de carpaccio, die droog, taai en oud is, smaakt het allemaal naar behoren. De cappuccinobol springt er zelfs in gunstige zin uit. De opmaak daarentegen is tamelijk fantasieloos. Een echte misser is het kletsnatte glas voor speciaalbier, een beginnersfout! (Ondergistend bier - pilseners - in een gespoeld glas en bovengistend bier - zoals abdijbieren - in een droog glas.)
Eva1973 S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
O.b.v. een positieve vorige keer hier weer gegeten met wat collega's. Dit keer viel het helaas toch wat tegen. Het voorgerecht was ok, maar heel veel kan er niet fout gaan aan de carpaccio, de sate als hoofdgerecht viel erg tegen. De bediening was wel erg attent en vriendelijk.
EWB .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We reden hier langs en spontaan naar binnen gegaan. We hadden zin in een lekkere salade. En dat is gelukt! Allebei genoten van een heerlijke salade (de een had met geitenkaas de ander had met allerlei vissoorten). Op advies van de bediening voor de normale portie gekozen (ipv groot) en maar goed ook, was groot genoeg. Heerlijk gegeten! Dit gaan we zeker nog eens doen.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gegeten voorgerecht liflafjes was redelijk goed en de de hoofdgerechten Sateh en spareribs waren slecht en leken niet vers klaargemaakt, niet warm, leek wel opgewarmd met zeer weinig smaak. De sla is de enige groente kwam pas toen we klaar met eten waren. In het verleden wel vaker hier gegeten toen was prijs kwaliteit verhouding goed. Sinds kort zijn de prijzen verhoogd en de kwaliteit is sterk achteruitgegaan. Het broodje vooraf is verdwenen en kan besteld worden voor € 4.95 Jammer. De bediening is vriendelijk.