De Hebberd

Bergenboulevard 15 3825 AG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Hebberd

De Hebberd Amersfoort

Bij restaurant De Hebberd kunt u gezellig genieten van een lekkere lunch, een diner of een heerlijke borrel!
De Hebberd staat voor lekker gezellig. De succesformule is inmiddels uitgebreid met restaurants in Amersfoort (Vathorst), Barneveld en Voorthuizen. U kunt in de wijk Vathorst heerlijk genieten in restaurant De Hebberd. In Barneveld kiest u voor het gezelligste terras van De Hebberd, aan de rand van het centrum van Barneveld. In Voorthuizen kiest u uw gerechten in grand café-restuarant De Bunckman. Dit restaurant vindt u op het Bunckmanplein.

De Hebberd in Barneveld en in Amersfoort zijn gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. Gratis parkeren is mogelijk! In Amersfoort parkeert u direct bij het restaurant. In Barneveld kunt u parkeren op de Vetkamp. Deze parkeerplaats bevindt zich op twee minuten lopen van Eeterij De Hebberd.

Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Hebberd Amersfoort (Vathorst) kent een prettige ambiance waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Hebberd beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.

Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Amersfoort (Vathorst)!

Meer informatie over restaurant De Hebberd

Maandag t/m Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Hebberd

Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten, en top bediening. Een aanrader!!!
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Een leuke zaak met heel gezellig en vriendelijk personeel met aandacht voor de klant op de juiste momenten. Uitstekend gegeten voor een prima prijs
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke plek om te eten. Prima attente bediening.
Joljan1234 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Wij hadden gereserveerd en kregen een tafel bij de voordeur. Dat vinden wij te koud en vroegen naar een andere tafel. Toen kregen wij een weggestopte tafel bij een andere deur die niet open zou gaan. Wij hebben wederom om een andere tafel gevraagd en het was een moeilijke vraag.

We hadden een goed uur om te eten en voegen of dat voldoende was voor een voor gerecht. Dat adviseerde de dame niet. Toen wij voegen hoe lang het hoofdgerecht zou duren gaf de asn 15/20 minuten. Wij besloten wel een voorgercht te nemen. Binnen 3 minuten stond het voorgerecht op tafel. Dus het kon heel goed.
erwin J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gezellige avond gehad. Vriendelijke bediening, maar erg onervaren en klungelig met bedienen en tafel afruimen. Heerlijke Bospaddestoelensoep en Ossenstaartspies gegeten. Niks mis mee. Salade erg bitter, deed mij meer aan Coleslaw van de KFC denken. Jammer, het kan zoveel beter. In een restaurant hoor je aardappels te krijgen, voor friet ga ik wel naar een cafetaria of Mc Donalds. Helaas was de frites ook niet erg gaar. Helaas is het tegenwoordig steeds meer normaal dat je een mindere salade met frites krijgt. Het blijft zoeken naar de betere restaurants die o.a. gebakken aardappels en warme groenten serveren. Eigenlijk hou ik niet van dit soort recensies omdat ik eerlijk wil zijn. De eerste keer dus maar weggeklikt in de mailbox. Maar een paar dagen laten weer een vraag om een recencie. Dan maar een eerlijke. Overigens was de algehele indruk goed genoeg om nog eens terug te komen.
leon P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
ik was met mijn gezin en de spare rips waren twee keer over niet gaar, natuurlijk boden ze hun excuus aan en dat het aan de nieuwe oven lag. Maar na de tweede keer was ik er wel klaar mee. Ook duurde het echt ontzettend lang voordat we steeds onze nieuwe bestelling kregen. Ook kwamen ze niet aan de tafel om te vragen of alles wel naar wens was. En moest je steeds zelf je hand opsteken als je wat wou hebben of bij wilde bestellen maar dan moest de bediening wel toevallig onze kant op kijken. Vind het jammer maar ik zal niet gauw terug gaan.
Gerrit jan F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prima adres om te dineren.
Jiska V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk genoten van onze brunch. Het is elke keer zó lekker genieten! De verse jus en lekkere koffie maken het helemaal af. Komen we zeker weer vaker doen!
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Altijd lekker om weer een hapje te eten bij ze. Gezellig personeel en goed eten.
Raymond R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zoals gewoonlijk, gewoon goed, en klantvriendelijk, ruime keuze betreft maaltijden, gewoon toegankelijk voor iedereen, we komen hier graag :)
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Bestelling van een van de dinerenden was niet doorgekomen in de keuken, betreffende het Liflaf diner. Daardoor te lange wachttijd voor gezamenlijke start voorgerecht.
Echter, na melding met spoed doorgegeven en prima verder verwerkt en gedurende wachttijd drankje aangeboden aan allen.
Gezellige avond verder met prima kwaliteit eten en drinken.
René K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima eten in een goede atmosfeer
Jiska V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het is altijd heerlijk eten bij de Hebberd. Zowel de reguliere als de wildkaart bieden genoeg keuze voor een divers avondje genieten voor iedereen. Service is altijd keurig, eten staat zelfs op een druk moment tijdig op tafel en smaakt goed!
jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We zijn hier nu een aantal keer geweest juist omdat we de eerste keer heel positief waren. Helaas viel dit de tweede en de derde keer tegen! Wij moesten heel lang wachten tot we een keer geholpen werden en uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen om te vragen of we wat te drinken mochten bestellen. Het eten liet ook op zich wachten. We hadden 2 koude voorgerechten, wat niet lang hoeft te duren en al helemaal niet als er 5 tafels zitten. Nadat we nog een keer lang op ons drinken moesten wachten, weer bediening geroepen. Helaas leken ze ons irritant te vinden, waardoor wij helaas niet meer terug gaan komen.
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima gegeten, ik blijf het interieur oubollig vinden. Gelukkig zaten wij deze keer niet op een ophoging. Want dit restaurant heeft meerdere ophogingen waardoor je op en af naar het buffet en dus ook naar sommige tafels moet. Kans op vallen is gewoon erg aanwezig, zeker met een bord eten in je hand. Dus dat blijft een doorn in het oog. Maar de gastheer en gastvrouw maken een hoop goed, want de service is erg goed. Deze keer zelfs zeer goed verzorgd voor een van de gasten omdat zij glutenvrij moet eten. Dit hadden we van tevoren doorgegeven en daar was goed rekening mee gehouden, complimenten daarvoor.
A.J.W. V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten en genoten van de locatie. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Kortom we hebben ook met ons derde bezoek aan de "Hebbert" weer genoten. Tot de volgende keer zeker een aanrader.
janet_de_bruijne .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
we hadden het liflaf menu: heerlijk en precies goed! Één nadeel, bij het hoofdgerecht kwamen de patatjes en salade pas op tafel, toen de rest al bijna op was...en eigenlijk was het niet eens nodig dát het er bij kwam...
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gezellig restaurant maar liflafmenu was ondermaats.. 3 gangen van 6 verschillende gerechtjes worden geserveerd in 6 schaaltjes op 1 bord... Op een normale manier snijden van het (niet malse) vlees is in deze schaaltjes bijna niet mogelijk want schaaltjes vliegen alle kanten op. Bij elke gang kwam een rood peertje terug die hard en smakeloos was. Dessert met te harde kaasjes (randjes?) en vooral het likeurtje in een wit schaaltje met dot slagroom verbaasde ons al helemaal. Bediening verder oké en vriendelijk. Sfeer in restaurant ook prima. Jammer dat het eten dan zo achterblijft vooral gezien de prijs waar je ons inziens dan meer van mag verwachten....
alexbeukers .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer aangenaam verrast. Na jaren langsrijden toch eens een tafeltje gereserveerd vanwege het bord met wildmenu buiten. Warm ontvangen, zeer vriendelijke en correcte bediening, ontzettend leuke entourage, lekker gegeten met uitstekende wijn erbij. Heerlijke avond uit voor een prima prijs. Bij de uitgang zagen we op een bord dat je er ook kan brunchen. Volgende ochtend meteen gedaan :-) Heerlijk sfeertje en zeer uitgebreid brunchbuffet, weer heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Wij gaan absoluut vaker terugkomen. Erg blij met de Hebberd in Vathorst!
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De Hebberd is een leuk, klein restaurant. Gezellige sfeer, erg vriendelijk personeel. Er mag iets meer variatie in de menu kaart maar we hebben er heerlijk gegeten!