De Hazelaer (Hof van Salland)

Knollenhaarweg 7 7447 PP Hellendoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hazelaer (Hof van Salland)

• Kom je met de auto?

9,2
9,2
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben een weekendverblijf op het park geboekt om weer eens te genieten van ons favoriete restaurant .Het was alle 3 de avonden weer geweldig. Het voelt weer als thuiskomen, een lief welkom van gastvrouw Riekie het weerzien met het bedienend personeel en natuurlijk het eten, dat weer helemaal top was. Wij hebben ons elke avond laten verrassen door de kok en daar hebben we wederom geen spijt van. 2 avonden een zeer verschillend, maar heerlijk 3 gangen diner en de derde avond een tapas avond. Alle keren met een lekker wijn arrangement erbij en mooie muziek. Wat een heerlijke sfeer is er toch in dit restaurant.Als afsluiter nog een bak koffie met likeur en mijn partner met cognac. Wij kunnen echt geen negatieve punten aangeven. Er wordt met al je wensen rekening gehouden. Wij komen heel graag weer terug hier, ook al is dat voor ons een autorit van 2 uur.
Ilonka Z.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Erg gezellig luxe restaurant waar je als klant echt in het middelpunt staat. Door fijne bediening wordt er met al je wensen rekening gehouden. Door de gezellige sfeer voel ik me er erg welkom. Ik kom zeker nog eens weer om een hapje te eten of een wijntje te drinken bij de openhaard.
Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Op 4 oktober hebben wij heerlijk gegeten in de Hazelaer, wij hadden de middelste tafel in het restaurant bij de openhaard. Dit gaf echt een heerlijke sfeer en gevoel. Overigens met de heerlijke wijnen was dit gevoel echt compleet. Alle gerechten waren heerlijk! Met als afsluiter de allerste chocolade mousse!! De bediening was zeer gastvrij en attent. Wij komen hier nog zeker eens terug!
John S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vrijdag 7 oktober 2016 het restaurant voor de 2e keer bezocht.
Gezelschap bestond uit een vrienden groep van 3 echtparen even als voorgaande keer.
Vorig bezoek was 2 jaar geleden. Gezellig ontvangst door gastvrouw Riekie.
Belangrijk detail, voor mij althans, er was een teken van herkenning, de gastvrouw is ècht in haar gasten geïnteresseerd. Het is altijd "leuk om thuis te komen".
Kaart uiteraard volledig anders. Ruim voldoende keus uit vlees/vis/vegetarisch.
Uitgebreide wijnkaart, met goede adviezen. Onze gereserveerde tafel stond voor de open haard.
3 gangen met even zo vele flessen wijn.

Het plan was om de volgende dag wederom te gaan eten in de Hazelaer.
Maar omdat het voor ons een avondvullend programma mag zijn heb ik aan het einde van de avond de chef benaderd. Mijn vraag was of wij buiten de kaart om konden bestellen? omdat wij dan iets later aan tafel zouden gaan had hij daar zeker wel tijd voor. Maar vooral ook ZIN IN.
We bespraken dat het geen amuses of tapas moesten zijn maar kleine gerechtjes, een stuk of 5.
Geen mosselen vanwege een allergie van een van de leden.
Nou ik kan je vertellen dat was een "feessie".
Ook met passende wijnen.
mirjamv.k .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Tijdens ons verblijf op de Hof van Salland hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant de Hazelaer. We hadden de visvangst gekozen, die prachtig gereserveerd werd met pasta: een verrassende maar heerlijke combinatie! Het restaurant ligt op een prachtige locatie en is erg gezellig ingericht. Door de indeling met veel ronde hoekjes is er veel privacy gecreëerd: heel fijn!
Het personeel is bijzonder vriendelijk. Wij hebben erg genoten en komen zeker terug!
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Prachtige ambiance, heerlijk eten en ontzettend gastvrij personeel. De huiswijn was heerlijk en een lekkere malse tournedos. Zeker een aanrader! Wij komen weer terug.
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben aan het begin van onze vakantie onze trouwdag hier gevierd met de hele familie. Er is een geweldig feest voor ons georganiseerd met een 10 gangen walking diner. Alle gerechtjes waren even lekker en verrassend en de sfeer was geweldig. De bediening was vriendelijk en vlot zodat iedereen tegelijk aan de volgende gang kon beginnen. Ook de muziek was helemaal aan onze wensen aangepast. Voor ons, maar ook voor onze gasten is het een onvergetelijk weekend geworden, want ook de door het restaurant verzorgde fondue in de villa was voortreffelijk.
Na dit weekend hebben mijn partner en ik de vakantie samen voortgezet en vele avonden genoten van een heerlijk diner in dit sfeervolle restaurant.
Yvana S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Hebben heerlijk gegeten!
Worden erg goed geholpen en het personeel is zeer vriendelijk!

Wij komen zeker vaker eten
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat een prachtige plek voor lunch of diner. Vriendelijk onthaal door gastvrouw Riekie en heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteits verhouding is prima. Tot de volgende keer!
Lynnklb .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hebben vandaag erg genoten bij de Hazelaer. Samen met mijn zussen heb ik heerlijk gegeten en genoten van de gezellige sfeer en de vriendelijke bediening. De bediening was goed op de hoogte over de heerlijke wijnen die zij serveerden. Al met al een top ervaring! Wij komen zeker terug.
veragb .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Lekker gegeten bij de hazelaer. Vriendelijke bediening. Heerlijke spairribs en mijn moeder had een goede sliptong. Hele gezellig sfeer komen zeker nog een keer terug.
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vandaag met mijn familie heerlijk mogen eten bij de Hazelaar! We werden warm verwelkomt door het zeer vriendelijke personeel! Alle gerechten die we kregen waren top, de wijnen die geserveerd werden waren ook heel lekker!! Een woord een top avond, voor herhaling vatbaar.
Gineke E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben niet van de kaart gegeten maar ons door de kok laten verrassen!! Was subliem, zowel qua smaak als presentatie.
Riekie is de perfecte gastvrouw.
Bub .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Tomatensoep met het daarbij geserveerde brood was lekker. De hoofdgerechten vielen tegen.
De tournedos (27,50!!) was goed gegrild, helaas niet echt warm en de daarbij geserveerde groentes zo goed als rauw. De kaart vermeld een bearnaisesaus bij de tournedos. Men serveerde er echter een rode wijnsaus bij. Dit werd wel snel hersteld. Mijn tafelgenote had slibtongetjes. Die waren te zout. De Gruner Veltliner was een erg goede wijn! Het dessert viel tegen, slagroom uit een kidde die snel terug liep.
Hilda K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren, heerlijk gegeten bij restaurant de Hazelaer.We hadden het lentemenu,zowel het eten,als de bediening was top. We komen zeker terug ! Hilda Keekstra.
René N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Diverse malen gegeten tijdens ons verblijf op het Hof van Salland.
Verschillende gerechten geprobeerd en allemaal heerlijk bereid en uitgeserveerd door zeer vriendelijk personeel
Mnimeijer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Afgelopen vrijdag ontzettend genoten van een heerlijk diner, de tournedos van de grill is een echte aanrader! (en erg gezellig bij de haard)
Sfeervol restaurant met open keuken, medewerkers waren erg vriendelijk!
Kortom: bij De Hazelaer zien ze ons zeker nog eens terug!
Jomari .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het menu kwam bij mij als heel eenvoudig over, maar het was verrassend lekker en mooi opgediend.
Een meer verfijnde keuken dan ik had gedacht.
Ook werd er heel makkelijk van de menukaart afgeweken om aan onze wensen te voldoen.
Ook het vegetarisch gerecht was erg smaakvol en met aandacht klaar gemaakt en mooi opgediend.
De bediening was heel vriendelijk, had veel begrip voor onze specifieke situatie en deed er alles aan om ons een fijne avond te bezorgen.
De ambiance is stijlvol en ruimtelijk, we hebben lekker aan een ronde tafel bij de haard gezeten.
Het wijn aanbod is niet groot, maar we hebben een mooie rode wijn gedronken.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Super lekker gegeten. Heerlijke gamba's en spareribs. Goede, vriendelijke bediening en fijne muziek. Mijn vriend en ik hebben hier een fijne avond gehad, top!
LeoTorn .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Sfeervol entree, gastvrije en vriendelijke ontvangst. Heerlijke voorgerechten. Verrukkelijk bereide roodbaars en gepekeld varkensvlees begeleid door eveneens verrukkelijke wijnen. Prettig geïnteresseerd contact met Riekie, Lynn en Kim.