De Hazelaer (Hof van Salland)

Knollenhaarweg 7 7447 PP Hellendoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hazelaer (Hof van Salland)

• Kom je met de auto?
    Gelegen op vakantiepark Hof van Salland
  • : Parkeerplaats

Dagelijks open voor koffie, thee en iets lekkers.

Keuken open voor lunch en diner:
Do t/m Ma: 12.00 - 21.00
Tijdens (school)vakantieperiodes en feestdagen extra open.

Uitmuntend
9,5
9,7
9,7

Jouw recensie over het restaurant De Hazelaer (Hof van Salland)

Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten! Toch al verschillende keren in dit restaurant geweest en altijd even goed en gastvriendelijk.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wat een geweldig restaurant, gisteren smaakvol gegeten met mooie begeleidende wijn voor een prima prijs. Top in gastvrijheid, een echte aanrader!
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij hebben genoten van de wine en dine die georganiseerd was. Het is een geweldige avond geworden met ook een wijnproeverij erbij. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de aangeboden wijnen en de huiselijke sfeer, waar dit restaurant bekend om staat.
De bediening was vlot en zeer vriendelijk.
Gastvrouw Riekie en haar team hadden alles goed onder controle.
Wij komen hier graag weer terug.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We zijn vanavond zeer gastvrij ontvangen. Een mooie menukaart met prima wijnen voor een nette prijs. Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening is correct en alert. Gastvrouw Riekie zorgt prima voor haar gasten. Kortom helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. We hebben een top-avond gehad! We gaan zeker nog een keer!
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het prachtige terras van restaurant De Hazelaer. Zeker een aanrader! .
Kars B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker gegeten. Super gastvrouw en goede bediening. Top!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Afgelopen vrijdag gegeten bij restaurant de Hazelaer. Ontzettend gastvrij en vriendelijk ontvangen door gastvrouw Riekie en het team. Heerlijke gerechten met verse producten bereid door koks Niek en Alex. Fantastische sfeer op het terras dankzij de geweldige muziek en aankleding. Ondanks de drukte kregen we de aandacht. Wij komen zeker terug!
E. O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Bij aankomst hartelijk ontvangen. Heerlijk gedineerd op het zonnigr terras. Zeer malse tournedos, hierbij kwam een frisse salade en aardappeltjes. Goed glas rode wijn erbij en als dessert bastognetaart. Al met al een prachtige avond!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Op een zonnige avond heerlijk genoten bij restaurant de Hazelaer!! Vooraf sashimi en carpaccio gegeten en een tournedos als hoofdgerecht! Riekie’s koffiemoment als afsluiter een absolute wauw!! Super gastvrije service van personeel en gastvrouw!
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk aspergemenu gegeten bij Restaurant de Hazelaer. Was echt een super gezellige avond, top bediening en het eten was voortreffelijk!!! Gaan zeker nog een keer terug. Top park, super mooie villa’s en een super goed restaurant!!
Beth M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Gastvrij ontvangst.
Heerlijke ongedwongen sfeer bij binnenkomst.
Begonnen met een Grüner Veltliner met een pastrami van kalf met een chutney van mango.
Als hoofdgerecht: pappardelle met knoflookgarnalen in kruidige roomsaus.
( word ook rekening gehouden met je wensen en allergieën) echt een plus
punt.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben met ons gezin heerlijk gegeten, de bediening was zeer attent en correct. Voor de kinderen werd zowaar iets lekkers geserveerd om de wachttijd voor hen iets aangenamer te maken. Echt top!!!
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Dit restaurant ligt op een prachtige plek, midden in de natuur, op een vakantiepark. Wij waren hier 2 weken met vakantie en hebben hier meerdere keren hebben gegeten. Het eten was keer op keer heerlijk en de sfeer vinden wij uitmuntend, dat hebben we nog niet eerder ergens gevonden. Je wordt echt in de watten gelegd. Wij hebben onze vakantie afgesloten met het kerstdiner op eerste kerstdag. Dat was echt een Topper. Het restaurant zat vol, maar het was enorm gezellig, mede door de live music en de top bediening. Wij kunnen het park en restaurant dus van harte aanbevelen en komen zelf heel graag terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gisteravond genoten van een heerlijk diner samen met mijn partner bij de Hazelaer heerlijk voorgerecht gehad gefrituurde mozzerella bolletje daarna een heerlijk malse ribeye met heerlijke groente en aardappeltjes en als afsluiting een heerlijk toetje van onder andere ijs stroopwafel monchou lekkere combinatie. Voor herhaling vatbaar.
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ter gelegenheid van ons 35 jaar huwelijk een heerlijk diner gegeten bij de Hazelaer met onze kinderen en klein kinderen. We werden heel gastvrij ontvangen De rundersukade was supermals met bijpassende garnituren echt een aanrader alles zag er heerlijk uit De wijn Valpolicella Ripasso was echt top en ook de kinderen kinderen hebben super gegeten. Ook echt een plus punt volgens ons is dat wij heerlijk konden na tafelen doordat de kinderen zich prima vermaakten in het kinderhoekje. Wij komen zeker terug!
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een geweldige bediening, ga er zeker weer een keer na toe en zal het iedereen aanraden.
Kort om een top restaurant!
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was een heerlijke avond met super eten en een geweldige bediening, kortom ik kom er zeker een keertje weer
De sfeer is super en het personeel ook erg vriendelijk.
Echt een aanrader!
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een geweldige bediening, kortom een absolute aanrader!
Met mijn vriendin een heerlijke tournedos en heerlijke salade gegeten met een super glas wijn .
Fijne bediening en een geweldig aantrekkelijke kok.
Voor iedereen een aanrader
Angelika S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
De hazelaar is een echte aanrader!
We zijn zeer hartelijk ontvangen en hebben in het sfeervolle restaurant met veel oog voor details heerlijk gegeten. Kwaliteit en gezelligheid is troef bij de hazelaar.