De Hazelaer (Hof van Salland)

Knollenhaarweg 7 7447 PP Hellendoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hazelaer (Hof van Salland)

• Kom je met de auto?
    Gelegen op vakantiepark Hof van Salland
  • : Parkeerplaats

Dagelijks open voor koffie, thee en iets lekkers.

Keuken open voor lunch en diner:
Do 12.00 - 21.00

Uitmuntend
9,2
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Hazelaer (Hof van Salland)

• Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was een heerlijke avond met super eten en een geweldige bediening, kortom ik kom er zeker een keertje weer
De sfeer is super en het personeel ook erg vriendelijk.
Echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een geweldige bediening, ga er zeker weer een keer na toe en zal het iedereen aanraden.
Kort om een top restaurant!
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een geweldige bediening, kortom een absolute aanrader!
Met mijn vriendin een heerlijke tournedos en heerlijke salade gegeten met een super glas wijn .
Fijne bediening en een geweldig aantrekkelijke kok.
Voor iedereen een aanrader
Angelika S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
De hazelaar is een echte aanrader!
We zijn zeer hartelijk ontvangen en hebben in het sfeervolle restaurant met veel oog voor details heerlijk gegeten. Kwaliteit en gezelligheid is troef bij de hazelaar.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Super leuk ons jubileum gevierd! Zeer attente bediening/gastvrouw. Heb van tevoren gebeld voor een verrassing voor m'n vriendin en dat is samen met de keukenbrigade en bediening tot een geweldige verassingen gekomen.
Super lekker gegeten voor niet te veel geld!(ook niet geheel onbelangrijk) met een voor-hoofd-dessert 2 uur zitten genieten!!!
Een absolute aanrader! Op onze weg terug zagen wij ook mooie luxe vakantie huizen staan,.. Dus eventueel dat er nog een keer een weekend weg in zit op dit mooie nieuwe park.
Is het niet voor het eten dan is het wel voor de super attente bediening!

ECHT EEN AANRADER!
TWillemse .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Een prima familie-etentje in het gezellige restaurant. Vlotte en vriendelijke bediening van oplettende meisjes. Heerlijke wrap gevuld met groenten en noten met gesmolten camembert erover, Riekie's koffiemomentje met allerlei heerlijkheden. Ook van mijn disgenoten kwamen er uitsluitend tevreden geluiden door. Ik kan het alleen maar zeer van harte aanbevelen.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wat iedere klant graag wil ervaren; restaurant De Hazelaer maakt dat elke klant die daar te gast is zich als in een warm bad voelt! Gastvrouw Riekie Smeets en haar team geven op alle gebied de volle 100%! Gastvrij, hartelijk, vakkundig en aandacht voor iedereen ! De keuken en haar brigade is van hoog niveau en dat maakt het een aanrader!!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Dit gastvrije en gezellige restaurant is een pareltje waar je even naar moet zoeken .
Het word gerund door Riekie Smeets, een supergastvrouw die samen met haar team zorgt dat je je zeer welkom voelt, en gewenst.
Het eten is heerlijk, prijs/kwaliteit precies goed en elk seizoen toveren ze de heerlijkste gerechten op tafel.
Ook zijn er soms speciale avonden, een menu met muzikale omlijsting en veel gezelligheid.
Kortom wij durven dit adres van harte aan te bevelen bij iedereen voor een lekkere lunch, borrel , diner of een feestavond .
Zou zeggen ga eens langs als je durft!!!
Fam.Verheul
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk gegeten tijdens de Italian Night -- 4 gangen menu -- gastvrijheid en service hoog - ook netjes een glas water bij de wijn -- hier hoeft niet om gevraagd te worden maar wordt erbij geserveerd. Tegen die tijd dat het buiten donker werd werden er kaarsjes / haardjes aangestoken wat de sfeer ten goede komt. Super restaurant met een super gastvrouw.
moederuitNijverdal .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zo dicht in de buurt en nooit geweten dat dit pareltje er was. Naast het heerlijke eten met voor ieder wat wils, was het een beleving van ontvangst tot eind, fantastisch! Goede prijs kwaliteit verhoudingen en enorm sfeervolle entourage. Gastvrouw Riekie en haar dames zijn werkelijk fantastisch. Dank jullie wel voor de goede zorgen en zeker weten tot ziens!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel. Een avond genoten en in de watten gelegd. Echt een aanrader.
Restaurant ligt op vakantiepark Hof van Salland maar is ook voor niet parkgasten toegankelijk.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Erg gastvrij ontvangen, personeel is vriendelijk. Het eten was heerlijk, alles is vers bereid en dat proef je!
Julia C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! Bovendien heel vriendelijk personeel.
Lekkerste strawberry cheescake die ik ooit heb gegeten.
Een echte aanrader!
Josefien O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prachtig restaurant, geweldige ambiance, mooie buitenterassen. We hebben heerlijk buiten gegeten, gerechten van de nieuwe kaart. We hebben gekozen voor de vegetarische ravioli met spinazie en ricotta, en voor de burger deluxe met 100% rundvlees en ambachtelijk brood. Ontzettend genoten van beide gerechten. Ook complimenten naar de uitzonderlijk gastvrije en vriendelijke bediening! Kortom een topervaring, wij komen zeker weer en kunnen niet wachten de andere gerechten van de kaart uit te proberen!
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Fantastische restaurant met heerlijke wijnen en heerlijk vlees! De ossenhaaspuntjes is echt een aanrader voor iedereen, hierbij serveren zij ook nog eens huisgemaakte frieten!! De bediening is zeer gastvrij en vriendelijk. Wij komen hier graag terug!
Michael C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Met mijn hele gezin hebben we hier gedineerd. Het zit in het park Hof van Salland, dus het was lekker makkelijk. We hadden hier voor een weekend een huisje gehuurd. Ik had op IENS gezocht naar een goed restaurant in de buurt van het park. En De Hazelaar kwam uit de bus.
De kids hadden beiden een kindermenu genomen. Friet met frikandel en appelmoes. Mijn vrouw had sliptongetjes en ik had spareribs. De bediening was vriendelijk en de sfeer was ook goed. De zaak was mooi modern chique ingericht zal ik het beschrijven. Er is alleen een groot minpunt aan de hele ervaring. De wachttijd was ondraaglijk lang. We waren al een uur aan tafel en nog steeds werd het eten nog niet opgediend. De kwaliteit van het eten was ok, niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. Met uitzondering van de spareribs. Die had een speciale behandeling gehad en was zacht en mals, een aanrader. Als tip: Probeer de wachttijd te verkorten, dat zal de hele beleving ten goede komen.
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben een weekendverblijf op het park geboekt om weer eens te genieten van ons favoriete restaurant .Het was alle 3 de avonden weer geweldig. Het voelt weer als thuiskomen, een lief welkom van gastvrouw Riekie het weerzien met het bedienend personeel en natuurlijk het eten, dat weer helemaal top was. Wij hebben ons elke avond laten verrassen door de kok en daar hebben we wederom geen spijt van. 2 avonden een zeer verschillend, maar heerlijk 3 gangen diner en de derde avond een tapas avond. Alle keren met een lekker wijn arrangement erbij en mooie muziek. Wat een heerlijke sfeer is er toch in dit restaurant.Als afsluiter nog een bak koffie met likeur en mijn partner met cognac. Wij kunnen echt geen negatieve punten aangeven. Er wordt met al je wensen rekening gehouden. Wij komen heel graag weer terug hier, ook al is dat voor ons een autorit van 2 uur.
Ilonka Z.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Erg gezellig luxe restaurant waar je als klant echt in het middelpunt staat. Door fijne bediening wordt er met al je wensen rekening gehouden. Door de gezellige sfeer voel ik me er erg welkom. Ik kom zeker nog eens weer om een hapje te eten of een wijntje te drinken bij de openhaard.
Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Op 4 oktober hebben wij heerlijk gegeten in de Hazelaer, wij hadden de middelste tafel in het restaurant bij de openhaard. Dit gaf echt een heerlijke sfeer en gevoel. Overigens met de heerlijke wijnen was dit gevoel echt compleet. Alle gerechten waren heerlijk! Met als afsluiter de allerste chocolade mousse!! De bediening was zeer gastvrij en attent. Wij komen hier nog zeker eens terug!
John S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vrijdag 7 oktober 2016 het restaurant voor de 2e keer bezocht.
Gezelschap bestond uit een vrienden groep van 3 echtparen even als voorgaande keer.
Vorig bezoek was 2 jaar geleden. Gezellig ontvangst door gastvrouw Riekie.
Belangrijk detail, voor mij althans, er was een teken van herkenning, de gastvrouw is ècht in haar gasten geïnteresseerd. Het is altijd "leuk om thuis te komen".
Kaart uiteraard volledig anders. Ruim voldoende keus uit vlees/vis/vegetarisch.
Uitgebreide wijnkaart, met goede adviezen. Onze gereserveerde tafel stond voor de open haard.
3 gangen met even zo vele flessen wijn.

Het plan was om de volgende dag wederom te gaan eten in de Hazelaer.
Maar omdat het voor ons een avondvullend programma mag zijn heb ik aan het einde van de avond de chef benaderd. Mijn vraag was of wij buiten de kaart om konden bestellen? omdat wij dan iets later aan tafel zouden gaan had hij daar zeker wel tijd voor. Maar vooral ook ZIN IN.
We bespraken dat het geen amuses of tapas moesten zijn maar kleine gerechtjes, een stuk of 5.
Geen mosselen vanwege een allergie van een van de leden.
Nou ik kan je vertellen dat was een "feessie".
Ook met passende wijnen.