De Haven

De Hemmen 2 9206 Drachten Nederland Kaart

Over restaurant De Haven

De charme van de haven

Wat is er beter dan een broodje hamburger en een steak? Bloemen, kaarsen, decoratieboten en tafellopers geven deze plek haar charme. De oranje luiken over de hele lengte van Restaurant de Haven nodigen je uit om hier in het havengebied van Drachten een hapje en drankje te nuttigen. Buffetten kunnen geregeld worden voor groepen!

Meer informatie over restaurant De Haven

7,1
Erg lang
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Nu voor de 2e keer geweest en weer moesten we heel lang op ons eten wachten. Het duurde ook heel lang voordat we ons voorgerecht kregen.
Het was niet heel druk in het restaurant dus daar kon het niet aan liggen. Personeel is niet heel vlot. Duurde ook lang voordat onze tafel weer afgeruimd werd. Kregen het toetje al terwijl er nog niet was afgeruimd. Er waren meer tafels die heel lang moesten wachten. Dit is geen goede zaak. Zeer teleurgesteld. Hier zullen wij niet meer gaan eten.
HaZ .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben lang op ons eten moeten wachten. Het was niet druk in het restaurant, maar door de combinatie met de thuisbezorgservice konden ze de drukte niet aan. Veel boze klanten. Verder was het eten prima.
Erg vervelend dat dit is gebeurd. Service staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Ons excuses hiervoor.

Team restaurant de Haven
Henrilap92 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De bediening was super goed.

Alleen de gebakken aardappelen waren aangebrand, patat was koud en de schnitzels waren droog
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
het nagerecht de vanille ijs met daar om heen koffie smaak was uitmuntend lekker. Het restau rant zag er ook van af de buitenkant goed uit. en binnen door een enorme oude foto van de Haven prachtig. Het keuze menu was qua voorgerecht erg beperkt. Maar verder prima om te eten. Een minpunt. We kregen toch ui door de groente heen en dat terwijl ik aangegeven had dat mijn man geen ui door het eten wenst te hebben. Voor de rest ... prima.
Marjanzwiers77 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het eten was prima! Keuze uit vele soorten schnitzels. De bediening was vriendelijk en vlot. Alleen verwacht je zo'n restaurant niet op deze plek. Maar ondanks de locatie wel een aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Ontspannen en gezellig Eetcafe. We hebben bijzonder goed gegeten op weg naar Schier. Met voldaan gevoel vertrokken zeker omdat het eten zeer betaalbaar was. Wij komen zeker terug.