De Haven van Zandvoort

Strandafgang Paulus Loot 9 2042 Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Haven van Zandvoort

Marion C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk eten bij de haven van Zandvoort, leuke kaart en top bediening. Locatie ook geweldig zowel in de zomer, wij hebben hier gisteren gegeten als in de winter regelmatig geluncht . Hier saté gegeten, werkelijk erg goed van smaak, met nasi en verse groenten, enige minpuntje het was voor ons te weinig, werd wel toen wij dit zeiden door de bediening aangeboden nog wat frites te serveren. Ik zeg maak de porties groter.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Zaterdag 23 April 2016 hier voor het eerst gegeten, de Fruit de Mer, en het eten was echt heerlijk, de sfeer enorm goed en enorm vriendelijk personeel.
Wij komen binnenkort zeker terug!
Mafra19 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Onverwachts hier gaan lunchen. Een mooie (strand)tent. Goede keuze aan lunchgerechten met verrassende gerechten. Porties zijn vrij groot. Bediening was vrij vlot, vriendelijk en kundig.
Wij hebben hier heerlijk genoten aan de open haard, zijn hier langer blijven zitten als de bedoeling was. Kortom wij komen hier zeker terug.
Grakar .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Drie strandtenten af geweest om te proberen te lunchen met ( noord-)zeevis. Merkwaardig genoeg wel overal tonijn maar geen scholletje of kabeljauw op het Zandvoortse strand! De Haven van Zandvoort had gelukkig wel een prima fish and chips menu aangekleed met gestoofde kool en piccalilly saus. De mayo apart in een papieren bakje. Goed voor het milieu; geen plastic hier dus. Prima en gezellig restaurant met niet heel veel pretenties, een prachtig uitzicht op zee en een vriendelijke bediening.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Mooi weer dus even naar Zandvoort gereden. Dit strandpaviljoen is 7 dagen per week open en zag er gezellig uit. Druk binnen, gelukkig vonden we nog een tafeltje aan het raam. Tafel werd leeg geruimd en afgelapt en al snel hadden we ons eerste drankje. En toen begon het wachten. Voordat we toch echt iemand te pakken kregen om onze lunch bestelling op te nemen. Tjonge, jonge.
Een tweede drankje ging al helemaal mis. Per ongeluk bij de verkeerde tafel afgeleverd, die toevallig hetzelfde besteld hadden. Maar... tafels hebben een nummer !!! Ik had de vissoep , heerlijk. Partner had de fish and chips. ook prima . Alleen lag de vis op een portie suf gekookte witte kool. Net toen we dachten : als we uitgegeten zijn hoeft dat tweede drankje niet meer , kwam het er aan. Het personeel werkt zich een slag in de rondte maar er zijn gewoon te weinig mensen op een mooie dag want ze moeten ook nog het terras bedienen. Niet ons probleem natuurlijk.
Inrichting is gezellig, mooie grote open haard.
Anja.foppen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdagavond 24 oktober hier heerlijk gegeten, gelukkig van te voren gereserveerd.. Want gezellig druk. Als voorafje samen het knoflookbrood gedeeld, zeer smaakvol! Als hoofdgerecht had mijn tafelgenoot de entrecote van Angus beef, geweldig, ook de saus was prima op smaak. Zelf heb ik de beachburger met zalm gegeten. Ook het nagerecht, aardbei sorbet, met basilicum saus met veel aandacht geserveerd. Onze complimenten voor de chef en het (jonge) professionele personeel. Echt een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De afgelopen twee dagen geluncht bij de Haven van Zandvoort.
Goede service en de lunchgerechten waren goed en meer dan genoeg. Aparte combinaties die wonderwel passend zijn. Zoals appel met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas en pitjes.
Mijn man had de beefburger met gerookte zalm.
MMKP .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Lekker gegeten, samen met opa, oma en dochters. Toen ik thuis was, armband kwijt. Het personeel heeft na mijn telefoontje gezocht! Is elders gevonden. Bedankt voor de service!
P P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Lekker gegeten na een zonnige dag aan het strand. Lekker wijntje, marqués en lekkere vissoep daarbij. Daarna de beachburger met zalm.
Bediening zeer prettig.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Na een dagje op het strand even lekker aan het strand eten. Dan zit je bij De haven van Zandvoort goed. Omdat wij niet zo'n grote trek hadden hebben we vooraf brood met een knoflookdressing genomen en als hoofdgerecht een beachburger.
Het is jammer dat je nog van je brood zit te genieten en het hoofdgerecht komt er al aan. Je gaat dan toch snel je brood opmaken en je hoofdgerecht wordt koud. De beachburger was lekker gegrild en het broodje er omheen erg krokant. Enig minpuntje is dat we drie keer moesten vragen voor een glas wijn. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht hebben we dat al gevraagd en uiteindelijk gekregen (na nog 2x vragen) toen het hoofdgerecht al op was. Toen we dat aangaven werd alleen gevraagd of wij dat alsnog wilden hebben. Geen excuses dat het zo lang op zich had latenwachten. Enige minpunt. voor de rest een mooie lokatie om de dag af te sluiten.
Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Een winderige, zonnige dag op het strand doorgebracht. Lekker gegeten met zijn drieën op het terras. Kipsaté, de pindasaus iets aan de zure kant. Prima frites. Smakelijke hamburgers. De ambiance is natuurlijk geweldig. Uiterst vriendelijke bediening!
Kimmie1980 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
We hebben een fantastische fruit de mer plateau gegeten. Propvol met spinkrab, oesters en garnalen. Chardonnay als huiswijn was erg lekker! Wij komen graag terug
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Op gure avond lekker bij knapperend haardvuur bij de haven gegeten. Prima saté met eenvoudig garnituur. Chef's special gamba's met buikspek en kool. Op papier misschien een wat vreemde combinatie, maar buitengewoon lekker en goed klaargemaakt. Tafelgenoot verdraagt zware wijn slecht en 'lichte' wijn gevraagd. Toch stevige tempranillo gekregen. Bediening pakte dit uitstekend op door verschillende wijnen te laten proeven. Kraanwater bij eten geen probleem en goeie decafé na (en dat is ook wel eens anders). Bij gamba's ook doekje voor handen (na het pellen ruiken je handen niet echt fris. Prima service.
Anthony R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Bestek op tafel gegooid. Zout en peper afwezig. Salade Nicoise komt met twee minuscule ansjovisfilets, kost 15,50, komt zonder brood en Is volstrekt oneetbaar omdat hij mierzoet Is. Zoete vissalade! Hoe fout kan je het culinair doen...
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Op een zomerse dag een lekkere lunch gegeten in Zandvoort!
Wat wij erg leuk vonden zijn de bankjes in het zand, zo zit je echt "op het strand" te eten!
We hadden de carpaccio op een italiaanse bol en een oerbrood met kroket, smaakte allebei erg goed.

Frans W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Dit is nu al de derde keer binnen een jaar dat we er achter komen, dat er bij strandtenten echt iets aan het veranderen is.
De inrichting van De Haven is heel gezellig en het uitzicht op de zee op de warmste 8 maart sinds 1901 kan natuurlijk helemaal niet stuk. Omdat we tamelijk vroeg waren, koos mijn vrouw voor een maaltijd salade en ik voor een soepje en een wel heel spannend voorgerecht.
Mijn vrouw nam de Noordzee-salade: rivierkreeftjes, zalm, garnaaltjes met een heerlijke limoencrème erover. Zij koos voor de kleine variant en dat was een zeer royale portie. Jammer alleen dat bij zo'n maaltijdsalade niet een stukje brood wordt geserveerd. Na het gevraagd te hebben, werd er onmiddellijk een klein hard puntje geserveerd, dat echter wel apart op de rekening prijkte. Geen fout, maar dit had dus beter gekund.
Mijn paddenstoelensoep onder een dekseltje van bladerdeeg en vergezeld van een klein glaasje cognac (en een broodje) was verrukkelijk. Alleen was het bladerdeeg niet helemaal gaar, zodat het dekje niet knapperig was en niet los wilde komen van de kop.
Mijn voorgerecht was bacon op open ravioli met gebakken coquilles op bloedworst met vanille beurre blanc. Behalve dat ik niets van de bacon geproefd heb (die er naar mijn beste weten ook niet was) was dit een wel heel bijzonder smaakcombinatie, maar ik vond het ontzettend lekker!. Echt een uitgebalanceerd gerecht en een aanrader. (Maar het helpt natuurlijk dat ik, in tegenstelling tot veel andere mensen, gek op bloedworst ben!).
Verder een mooie witte wijn erbij voor mijn vrouw en een Zeezuiper uit Bergen op Zoom, een triple die ik niet kende, maar die heel behoorlijk was.
De bediening was zonder meer vriendelijk en zeer voorkomend. Op een paar kleine dingetjes na een voortreffelijke restaurantervaring.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Gisteren en vandaag even met m'n zoon geweest. Gezellige ontspannen tent. Goed soepje, leuk opgemaakt! Bediening verschillend, van erg goed en vriendelijk gisteravond tot wat afstandelijk nu. Al met al goed!!!! Aanrader.
Meike80 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Gisteren een wandeling over het strand gemaakt maar door het slechte weer vlug naar binnen gevlucht bij de Haven van Zandvoort. We waren er nog nooit geweest maar wauw!! wat een tent zeg! Die openhaart helemaal fantastisch! Super gezellig, meteen maar ff geluncht en zeer positief verrast! We hadden allemaal een soepje om op te warmen en erg leuke presentatie , vrolijke en snelle bediening we gaan hier zeker een terug komen voor Diner! Deze tent is zeker een aanrader!!
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Ik hou niet van Kalfskroketten op deftig brood met dikke korsten, met een bedje van sla en tomaat er naast. Ik vraag dus of "twee kroketten met brood' gewone kroketten zijn op een gewone Hollandsche witte boterham. Jazeker, zegt de ober. Maar ik krijg toch de kalfskroketten op plakken boerenbrood met een korst van een centimeter, waar geen mes doorheen komt. Ik loop naar de bar, en leg uit dat ik voor 8,50 krijg wat ik nou juist niet wilde hebben. En krijg geen gehoor. "Ach we verkopen er 10.000 per jaar meneer". Dan ook nog een grote mond. Met als klapstuk de arrogante vraag "Nou, zal ik dan maar even twee oudbakken boterhammen voor u uit de keuken pakken?" De baas staat er naast en die vindt het allemaal wel best. Het zag er zo leuk uit. Nu nog leren om met gasten om te gaan. Jammer, ik had er best willen terugkomen. Maar ik doe dat nu zeker niet meer. De ober loopt me nog even na. "Sorry, dat ik u verkeerd begrepen heb...". Het maakte het nog een beetje goed. Bedankt gozer!
Benniemakkie .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
voorgerecht was goed. Hoofdgerecht van het 3 gangenmenu was hetzelfde als de chef special? Raar! Tevens bedienend personeel liep kauwend rond. ( Zat uit bakjes te eten. Was duidelijk dat er geen leidinggevende aanwezig was .