De Haven van Zandvoort

Meer informatie over restaurant De Haven van Zandvoort

6,9

Jouw recensie over het restaurant De Haven van Zandvoort

• Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
weer echt lekker gegeten. De keuken vond de oesters wat klein,dus kregen we er een paar extra. Duimpje. Crème brulee met rum, een toppertje. Minpunt het tempo van serveren. Hoofdgerecht van mijn partner was ook niet echt warm. De zaak was nog niet eens half vol, maar het duurde allemaal te lang. Elke keer dat we hier komen, is het verhaal eigenlijk hetzelfde: leuke tent, prima eten, maar de organisatie moet echt beter.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Super geluncht op de enige mooie dag in een koude week. Achter glas op het terras in het zonnetje. Wat wil je nog meer. Goede, vlotte bediening en verrassend lekkere en leuk gepresenteerde broodjes.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Opnieuw hier het broodje bal gegeten en ook friet en kalfskroketten. Smaken weer prima, maar het duurde erg lang voor we onze bestelling kregen en het eten was op zijn best lauw te noemen. Ook wel een erg minuscuul beetje frietsaus bij zo'n flink bord friet.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Broodje bal gegeten, verrassende presentatie en erg lekker. Personeel kan vriendelijker, niet van : eten op, dan betalen en wegwezen.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
je zit hier gezellig. De bediening was fijn en vlot.
We hadden gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. precies wat je verwacht in een restaurant als deze. Niks mis mee, ook niet heel bijzonder. Hebben een lekkere avond gehad
PeBu69 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een heerlijk en uitgebreid 4-gangen verrassingsmenu gehad. Volledig aangepast aan het dieet van mijn partner. De chef had alles uit de kast gehaald en de bediening was super attent.
Dit alles met uitzicht op een onstuimige zee zorgde voor een heerlijke avond.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zoals altijd hebben we hier weer heerlijk gegeten. De keuken is echt top de bediening is prima en de kwaliteit en presentatie is geweldig.
Yoeri L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Mijn vriendin heeft morgen een operatie en mag alleen (noodgedwongen) een bordje heldere kippenbouillon. De noedelsoep met kip en kokosroom bevat ook alleen bouillion dus wij vroegen om 1 bordje heldere bouillion soep. De bouillion smaakte naar zeepsop en een bordje kostte €8,50 omdat de noedelsoep met alle ingrediënten ook €8,50 kost.

De bediening zei; "Als je koffie zonder suiker neemt is het toch ook niet goedkoper?!" Echter was het besproken met de keuken en waren die op de hoogte van de situatie.

Eens en nooit meer. Ik zit zelf ook in de horeca en daarin geldt maar 1 regel: klant staat voorop. Klaarblijkelijk geldt dat niet voor dit bedrijf.
Marion C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk eten bij de haven van Zandvoort, leuke kaart en top bediening. Locatie ook geweldig zowel in de zomer, wij hebben hier gisteren gegeten als in de winter regelmatig geluncht . Hier saté gegeten, werkelijk erg goed van smaak, met nasi en verse groenten, enige minpuntje het was voor ons te weinig, werd wel toen wij dit zeiden door de bediening aangeboden nog wat frites te serveren. Ik zeg maak de porties groter.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Zaterdag 23 April 2016 hier voor het eerst gegeten, de Fruit de Mer, en het eten was echt heerlijk, de sfeer enorm goed en enorm vriendelijk personeel.
Wij komen binnenkort zeker terug!
Mafra19 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Onverwachts hier gaan lunchen. Een mooie (strand)tent. Goede keuze aan lunchgerechten met verrassende gerechten. Porties zijn vrij groot. Bediening was vrij vlot, vriendelijk en kundig.
Wij hebben hier heerlijk genoten aan de open haard, zijn hier langer blijven zitten als de bedoeling was. Kortom wij komen hier zeker terug.
grakar G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Drie strandtenten af geweest om te proberen te lunchen met ( noord-)zeevis. Merkwaardig genoeg wel overal tonijn maar geen scholletje of kabeljauw op het Zandvoortse strand! De Haven van Zandvoort had gelukkig wel een prima fish and chips menu aangekleed met gestoofde kool en piccalilly saus. De mayo apart in een papieren bakje. Goed voor het milieu; geen plastic hier dus. Prima en gezellig restaurant met niet heel veel pretenties, een prachtig uitzicht op zee en een vriendelijke bediening.
arm .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Mooi weer dus even naar Zandvoort gereden. Dit strandpaviljoen is 7 dagen per week open en zag er gezellig uit. Druk binnen, gelukkig vonden we nog een tafeltje aan het raam. Tafel werd leeg geruimd en afgelapt en al snel hadden we ons eerste drankje. En toen begon het wachten. Voordat we toch echt iemand te pakken kregen om onze lunch bestelling op te nemen. Tjonge, jonge.
Een tweede drankje ging al helemaal mis. Per ongeluk bij de verkeerde tafel afgeleverd, die toevallig hetzelfde besteld hadden. Maar... tafels hebben een nummer !!! Ik had de vissoep , heerlijk. Partner had de fish and chips. ook prima . Alleen lag de vis op een portie suf gekookte witte kool. Net toen we dachten : als we uitgegeten zijn hoeft dat tweede drankje niet meer , kwam het er aan. Het personeel werkt zich een slag in de rondte maar er zijn gewoon te weinig mensen op een mooie dag want ze moeten ook nog het terras bedienen. Niet ons probleem natuurlijk.
Inrichting is gezellig, mooie grote open haard.
anja.foppen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdagavond 24 oktober hier heerlijk gegeten, gelukkig van te voren gereserveerd.. Want gezellig druk. Als voorafje samen het knoflookbrood gedeeld, zeer smaakvol! Als hoofdgerecht had mijn tafelgenoot de entrecote van Angus beef, geweldig, ook de saus was prima op smaak. Zelf heb ik de beachburger met zalm gegeten. Ook het nagerecht, aardbei sorbet, met basilicum saus met veel aandacht geserveerd. Onze complimenten voor de chef en het (jonge) professionele personeel. Echt een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De afgelopen twee dagen geluncht bij de Haven van Zandvoort.
Goede service en de lunchgerechten waren goed en meer dan genoeg. Aparte combinaties die wonderwel passend zijn. Zoals appel met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas en pitjes.
Mijn man had de beefburger met gerookte zalm.
MMKP .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Lekker gegeten, samen met opa, oma en dochters. Toen ik thuis was, armband kwijt. Het personeel heeft na mijn telefoontje gezocht! Is elders gevonden. Bedankt voor de service!
P P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Lekker gegeten na een zonnige dag aan het strand. Lekker wijntje, marqués en lekkere vissoep daarbij. Daarna de beachburger met zalm.
Bediening zeer prettig.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Na een dagje op het strand even lekker aan het strand eten. Dan zit je bij De haven van Zandvoort goed. Omdat wij niet zo'n grote trek hadden hebben we vooraf brood met een knoflookdressing genomen en als hoofdgerecht een beachburger.
Het is jammer dat je nog van je brood zit te genieten en het hoofdgerecht komt er al aan. Je gaat dan toch snel je brood opmaken en je hoofdgerecht wordt koud. De beachburger was lekker gegrild en het broodje er omheen erg krokant. Enig minpuntje is dat we drie keer moesten vragen voor een glas wijn. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht hebben we dat al gevraagd en uiteindelijk gekregen (na nog 2x vragen) toen het hoofdgerecht al op was. Toen we dat aangaven werd alleen gevraagd of wij dat alsnog wilden hebben. Geen excuses dat het zo lang op zich had latenwachten. Enige minpunt. voor de rest een mooie lokatie om de dag af te sluiten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Een winderige, zonnige dag op het strand doorgebracht. Lekker gegeten met zijn drieën op het terras. Kipsaté, de pindasaus iets aan de zure kant. Prima frites. Smakelijke hamburgers. De ambiance is natuurlijk geweldig. Uiterst vriendelijke bediening!
Kimmie1980 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
We hebben een fantastische fruit de mer plateau gegeten. Propvol met spinkrab, oesters en garnalen. Chardonnay als huiswijn was erg lekker! Wij komen graag terug