De Haven van Texel

• Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant De Haven van Texel

Gonny S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
met 5 personen gegeten, was erg lekker goede bediening. zou het zeker aan raden!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Aardig personeel. Leuke plek met de bootjes langs het raam.
els D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben een hele leuk avond gehad en heerlijk gegeten.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden , alles was goed verzorgd
Komen zeker weer terug
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Kom hier graag met gasten. Keuze uit het assortiment van Texels bier is leuk. Vriendelijk personeel.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijke bediening, matige keuken, eetcafe ambiance.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Top gegeten op een mooie locatie vlakbij het station, goede keuken, eenvoudig maar kwalitatief dik voor mekaar show! Leuk met een date, maar ook top met een vriendengroep! Vlote bediening die je echt niks hoeft uit te leggen! Texelse Hamburger van de kaart een aanrader voor een mooie borrel avond!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heel gezellig restaurant. De bediening is erg vriendelijk en ook het eten stond vlot op tafel. Leuke plek, bij mooi weer kun je aan het water zitten. Maar ook binnen is het knus ingericht. Ontspannen sfeer. Kortom: een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug.
leen S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het eten is niet best. De zalm als voorgerecht is karig (meer brood dan zalm) en smakeloos. Het bedje er onder van salade met augurk en zilveruitjes misplaatst. De biefstuk was taai en zenig. De salade is overgoten met een dressing uit een flesje. De patat was te wit, te kort gefrituurd. Het ijs van de dame blanche was smakeloos, overgoten met een chocoladesaus die overduidelijk uit een flesje kwam. De bediening is van goede wil maar onhandig. De entourage is okay, oud bruin. Nee, geen aanrader.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Na een dagje Amsterdam hier even een hapje gegeten. Goed restaurant-café om de massa's toeristen even te ontvluchten. De hamburger is erg goed en hier drink je er natuurlijk en Texels
Skuumkoppe bij! De bediening is vlot en vriendelijk en de prijzen zijn erg redelijk. Aanrader dus!
Wimma J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Leuk restaurantje/cafe. Het eten was erg lekker: Ik had de varkenswang, die was zeker de moeite waard. Maar mijn collega's vonden de andere gerechten ook erg lekker. De service was prima, behalve dat ze geen kraanwater wilden serveren. Ook een minpuntje was dat je door de bar heen moet als je bij het restaurantgedeelte wil komen, en daar is bijna geen doorkomen aan door alle mensen die aan de bar staan/zitten.
Winterteen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was heerlijk en het contact met de bediening is bijzonder op prijs gesteld.

De lavacake was zoooooo lekker.

Wij komen zeker terug.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met z'n tweetjes hier heerlijk gegeten in om een dagje Amsterdam af te sluiten. Echte authentieke Amsterdamse sfeer. Het is echt een eetcafé naar de gerechten zijn op restaurant niveau! erg lekker, mooi opgediend en royale porties. Het voorgerecht van vijgen met gorgonzola is een aanrader. Bediening is vlot en vriendelijk. En de Texelse biertjes heerlijk.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Nee, dit was niet wat ik had gehoopt. De locatie is prima, daar ligt het niet aan. De inrichting ademt oude bruine kroeg. Het personeel doet het oké, de bevlogenheid straalt er niet vanaf. Het eten is op z'n best redelijk. Een schorsenerensoep smaakt aardig, de truffelolie is proefbaar. Het vlees was matig. Niet slecht bereid, wel slecht van kwaliteit. Het leek een wat aan elkaar geplakt stuk biefstuk. Dan is een prijs van 21,50 ineens behoorlijk hoog. Bier is hier een aanrader, zeker voor wie houdt van een wijn die meer is dan een zeer fruitig en jong sapje. Het kan beter.
Gabriel C.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Gezellige en goede bediening, eten was erg goed(heel erg goed), genoeg en niet teveel, met smaak opgediend, een echte aanrader, en wij komen hier weer terug als we in Amsterdam zijn!
Havadeb .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Hoewel we op de drukste maandag van december waren, werden gastvrij onthaald en was er alle tijd ons te adviseren over eten en drinken. Voor de liefhebber van bovengistend bier: er waren vijf bieren van de Texelse Brouwerij aan de tap. Een droom voor de echte liefhebber. Het eten was goed en het decor van een gezellig eetcafe. Het personeel is enthousiast en reuze aardig. De rekening viel ook nog eens mee. GAAN!!!

Arvid V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heerlijk gegeten op een locatie waar ik al erg vaak langs gelopen was. Eenvoudig over het hoofd te zien, maar doe dat niet, loop binnen en geniet van de heerlijke gerechten.
Zelf had ik wild zwijn, goed van smaak en perfect gegaard. Ook kwamen de lamsstoofpot, de pompoentaart en de biefstuk op tafel. Stuk voor stuk goed bereid en vol van smaak.
De bediening is zeer vriendelijk en snel. Een aanrader!
marcel.mulder .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
super gezellig, hele goede service en bijzonder aardige mensen. locatie is uitstekend midden in Amsterdam.
Toiletten schoon en fris. kom er zeker nog een keer terug.

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wat een leuke verassing, dit amsterdamse eetcafé met restaurant eten. Er stonden heerlijke wildgerechten op de kaart. Vooraf kozen we rilette van eend en verse vijgen uit de oven met blauwe kaas en frambozensaus. De smaakcombinatie was subtiel, met hoge kwaliteit producten. Vervolgens koos mijn tafelgenoot voor patrijs gevuld met fazant en ik Texels lamsrack met rode port saus. Om je vingers bij af te likken. Bij het lam kwamen heerlijke herfstgroenten. Als je geen zin hebt in poespas kun je ook gewoon erwtensoep of saté bestellen. Of een biertje aan de bar met rasechte amsterdammers.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Nu, na de 3e keer hier dit jaar heerlijk gegeten te hebben, toch maar een recensie. Ditmaal waren wij met 8 personen en unaniem willen zij terugkomen, net als de metgezellen bij de voorgaande gelegenheden. Allen kozen hun 2 of 3 gangen menu, waarbij mijn erwtensoep al opviel door de ouderwets rijke vulling, eigenlijk al een hele maaltijd. Vervolgens wild zwijn steak, heerlijk mals en ook ruim voldoende met toebehoren. Voor een groter toetje geen plaats meer, maar de Irish coffee ging er met smaak in. De anderen waren even enthousiast over hun gerechten; er is ruim voldoende keuze. Rode huiswijn (Spaans of Z Amerikaans) goed en bediening prima. Een aanrader dus, zeker gezien de mooie locatie en rustieke inrichting.