De Haven van Texel

• Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant De Haven van Texel

Walter R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We komen hier erg graag. Gewoon lekker biefstukje of kipsate. Bediening is altijd vriendelijk.
Gewoon doen bij een dgje Amsterdam.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten bij de Haven van Texel! Eenvoudige gerechten maar van zeer goede kwaliteit. Het was prachtig weer dus we hebben lekker buiten gezeten op het terras. Wij komen zeker terug!
Nanda K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heel gezellig restaurant met super vriendelijk personeel. Het eten is eenvoudig maar lekker.
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten was erg lekker, wij hadden beiden de lamsschenkel en die was zo zacht en smaakvol. Banoffee taart ook heerlijk. Vriendelijke bediening. Tafels iets te dicht bij elkaar.
Mitchell L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk restaurant, top personeel en erg leuke stijl/inrichting. Kaart is lekker uitgebreid maar de dagelijkse specials zijn ook een goede reden om vaker te komen. Maar het lekkerste is toch wel hun heerlijke Texelse jutterbitter en bieren!
Dre K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Goede kaart, prima bereidt,plezierig personeel en leuke sfeer
De tafel van Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Goede tent voor snelle hap. Netjes en snel geholpen.
sylvia S.
Heerlijk gegeten, fijne ligging
Gonny S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
met 5 personen gegeten, was erg lekker goede bediening. zou het zeker aan raden!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Aardig personeel. Leuke plek met de bootjes langs het raam.
els D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben een hele leuk avond gehad en heerlijk gegeten.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden , alles was goed verzorgd
Komen zeker weer terug
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Kom hier graag met gasten. Keuze uit het assortiment van Texels bier is leuk. Vriendelijk personeel.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijke bediening, matige keuken, eetcafe ambiance.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Top gegeten op een mooie locatie vlakbij het station, goede keuken, eenvoudig maar kwalitatief dik voor mekaar show! Leuk met een date, maar ook top met een vriendengroep! Vlote bediening die je echt niks hoeft uit te leggen! Texelse Hamburger van de kaart een aanrader voor een mooie borrel avond!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heel gezellig restaurant. De bediening is erg vriendelijk en ook het eten stond vlot op tafel. Leuke plek, bij mooi weer kun je aan het water zitten. Maar ook binnen is het knus ingericht. Ontspannen sfeer. Kortom: een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug.
leen S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het eten is niet best. De zalm als voorgerecht is karig (meer brood dan zalm) en smakeloos. Het bedje er onder van salade met augurk en zilveruitjes misplaatst. De biefstuk was taai en zenig. De salade is overgoten met een dressing uit een flesje. De patat was te wit, te kort gefrituurd. Het ijs van de dame blanche was smakeloos, overgoten met een chocoladesaus die overduidelijk uit een flesje kwam. De bediening is van goede wil maar onhandig. De entourage is okay, oud bruin. Nee, geen aanrader.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Na een dagje Amsterdam hier even een hapje gegeten. Goed restaurant-café om de massa's toeristen even te ontvluchten. De hamburger is erg goed en hier drink je er natuurlijk en Texels
Skuumkoppe bij! De bediening is vlot en vriendelijk en de prijzen zijn erg redelijk. Aanrader dus!
Wimma J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Leuk restaurantje/cafe. Het eten was erg lekker: Ik had de varkenswang, die was zeker de moeite waard. Maar mijn collega's vonden de andere gerechten ook erg lekker. De service was prima, behalve dat ze geen kraanwater wilden serveren. Ook een minpuntje was dat je door de bar heen moet als je bij het restaurantgedeelte wil komen, en daar is bijna geen doorkomen aan door alle mensen die aan de bar staan/zitten.
Winterteen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was heerlijk en het contact met de bediening is bijzonder op prijs gesteld.

De lavacake was zoooooo lekker.

Wij komen zeker terug.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met z'n tweetjes hier heerlijk gegeten in om een dagje Amsterdam af te sluiten. Echte authentieke Amsterdamse sfeer. Het is echt een eetcafé naar de gerechten zijn op restaurant niveau! erg lekker, mooi opgediend en royale porties. Het voorgerecht van vijgen met gorgonzola is een aanrader. Bediening is vlot en vriendelijk. En de Texelse biertjes heerlijk.