Over het restaurant De Haven van Huizen

Ports attracts boats, controlled by hard workers or holidaymakers. After a day on the water it’s lovely to stretch your legs on shore. In de haven van Huizen you can combine this with a visit to the restaurant ‘De Haven van Huizen’. Where once the fish from the Zuiderzee was smoked is still a pleasant crowd. Outside you can enjoy on the waterfront terraces, but inside the atmosphere is worth tasting as well.

Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige omgeving
Beste Alexandra,
Wat leuk om terug te lezen dat u het naar uw zin heft gehad in ons restaurant end at onze sfeer goed is bevallen. Graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet, Claudia.
henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Vanwege een verhuizing al een paar jaar niet meer bij de Haven van Huizen maar het is en blijft onveranderd goed.

Als het druk is kun je plaatsnemen aan de bar waardoor wachten eigenlijk geen wachten meer is. Zomers een leuk terras met uitzicht over de naam van het restaurant.

De carpaccio was weer goed zoals altijd. Het hoofdgerecht was een visfilet was goed gegaard en mijn tafelgenoot een stevig stuk vlees. Bij de hoofdgerecht werden frites, sla en warme groenten geserveerd. Het nagerecht was een grand dessert, fijn.

Eten zonder pretenties met een uitstekende prijs/ kwaliteitverhouding.
Beste meneer/mevrouw,

Super leuk om deze recensie terug te lezen en te zien dat u ons concept en hetgeen waar wij hard voor werken zo waardeert. Dit keer niet te lang wachten met terug komen hé.

Tot snel,
George V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
De carpaccio was duidelijk enkele uren van te voren klaargemaakt. Het was droog en kleefde aan het veel te koude bord. Het hoofdgerecht (forelfilet) lag op ravioli, die dreef in een plas van smakeloze saus. Bij het hoofdgerecht werd slechts frites geserveerd. Pas toen mijn tafelgenoot om groente vroeg, werd ons sla en warme groenten gebracht. Het nagerecht daarentegen (een grand dessert) verdient een dikke tien! Vers klaargemaakt, zag er prachtig uit en smaakte super. Mij zien ze daar niet meer terug.
Beste George,

Wat ontzettend balen dat de carpaccio en de forel u zo is tegen gevallen. Zoals u dit beschrijft herken ik ons restaurant niet en wij zullen intern ook zeker bespreken. Gelukkig was de proeverij wel helemaal naar wens. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen en bewijzen dat wij het wel anders kan. ;)

Evi W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Beste restaurantje aan de haven waar je kan gaan eten.
Beste Evi,

Leuk dat u ons restaurantje zo waardeert. Graag tot een volgende keer.

Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijke poon gegeten, alles goed verzorgd. We moesten even wachten, maar daarover was vooraf helder gecommuniceerd. Voorgerecht (van alles wat) was heerlijk maar overprijst.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het voorgerecht "Proeverij" voor twee personen á 12,50 euro p.p. viel tegen, erg summier.
Het hoofd- en nagerecht waren prima.
De prijs voor een glas wijn is aan de hoge kant, 4,90 euro.
De garderobe mag wel een uitbreiding tegemoet zien, een gevecht met de overvolle kapstok om je jas terug te krijgen.
Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw recensie. Uw opbouwende kritiek zullen wij intern behandelen. Wel fijn dat uw hoofd- en nagerecht naar wens zijn geweest. Graag tot een volgende keer.

Els P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was prima en er waren geen beperkingen op het menu (wij maakten gebruik van de AH restaurant actiekaarten. De bediening was vlot en uiterst vriendelijk.
Ana Maria C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een grote en rumoerige restaurant.
Het eten is heel goed en de porties zijn grote. Ideaal voor grote eters.
Jammer dat dit restaurant zo druk en onrustig is!
Beste Ana Maria,

Fijn dat u zo lekker heeft gegeten en dat het voldoende voor u was. Graag tot een volgende keer.

Henk R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Er was vismarkt vrijdag avond. Kenden wij niet, dus gekozen. Wat een top concept!!!! Enorme diversiteit aan zeer verse vis, zelf een selectie gemaakt. Ook de manier van bereiden konden wij kiezen, werd dus bakken. Zeer goed uitgevoerd, chapeau voor de kok!!! Heerlijk desert gehad, proeverij, kortom AANRADER!!!!
Beste Henk,

Wat een ontzettend leuke en vooral enthousiaste recensie :). Super dat u de vismarkt zo leuk vindt, wij hebben dit elke vrijdag en stoppen hier voorlopig zeker niet mee. Dus tot aanstaande vrijdag ;).

Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fijne sfeer en goed eten! Zalm vooraf, Black Angus Steak als hoofdgerecht en Five Spices mini Magnum als dessert. Een verrassend nagerecht en een aanrader, ik kom hier zeker terug.
Beste Charlotte,

Super dat u zo lekker heeft gegeten 27 januari en dat u vooral het nagerecht zo verrassend vond! :D

Graag tot snel,

Magda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het fijne was dat je nu eindelijk gewoon À la carte kon bestellen en het goedkoopste ging er gewoon af. Geen aparte kaart voor de AH actie.
Beste Magda,

Wat fijn dat u een leuke avond heeft gehad. Tot een volgende keer.

ANeijzen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gemoedelijk restaurant, prima bediening (op een natuurlijke manier belangstellend; voorkomend en vlot, ondanks de extreme drukte), prima eten en prettige prijs-kwaliteitverhouding (ook zonder korting ;) ).
Zeker een aanrader.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de zeer positieve recensie en fijn dat u de bediening zo waardeert. Graag tot een volgende keer.

Groeten Daniel
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We komen vaker bij de Haven van Huizen, nu zijn wij met de AH actie geweest. Alles was wederom super goed geregeld! Wel merk je erg verschil in de bediening. Deze avond was de bediening perfect! Om een minpuntje te noemen wil ik wel meegeven dat de nieuwe manier van wijn serveren niet mijn voorkeur heeft. De bediening komt nu met de flessen wijn aan tafel, dit heeft echter als gevolg dat als je ook andere drankjes hebt besteld je de drankjes niet op hetzelfde moment krijgt. Wijn staat op tafel en de rest moet nog wachten op de bestelling vanuit de bar, ik zou hier echt iets aan veranderen zodat het gezelschap gelijk alle drankjes heeft.
Beste Annemarie,

Leuk dat u zo lekker heeft gegeten en een fijne avond heeft gehad en dat u het prettig vond om alles te mogen kiezen van de kaart. Tot een volgende keer.

Albert Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Restaurant bezocht in kader van AH/Iens actie.
Goed gegeten en genoten van het drie gangen menu.
Gerechten zijn goed van smaak en de porties voldoende van omvang.
Het is fijn om gewoon van de standaard menu kaart een driegangen menu samen te stellen.
Hierdoor is je keus ook echt van wat het restaurant te bieden heeft.
De vernieuwde Dame Blanche is zeker een aanrader.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
In een tijd dat groenten eten als erg gezond wordt gezien zou er bij de gerechten ipv een koolsalade best wat meer groenten kunnen zitten. Op de kaart zie je wel dat je groenten kunt bijbestellen, maar de gerechten zijn op zich al goed aan de prijs, dus niet extra betalen voor groenten, dat zou erbij moeten zitten.
Blijft een gezellige gelegenheid op een mooie locatie.
Beste Mirjam,

Wat jammer dat de koolsla niet helemaal in de smaak valt. Bij de volgende kaart zullen wij weer in overweging nemen of wij de groenten weer zullen toevoegen. Graag tot een volgende keer.

wimkos .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De ontvangst was prima,we konden met de ah bonnen kiezen uit de hele kaart.Vlotte en nette bediening.
We hebben uitstekend gegeten, allebei een heerlijke carpaccio. mijn vrouw koos voor de kabeljauw en ik
voor de baffette steak allebei heerlijk.Hierna nog een lekker toetje,kortom voor herhaling vatbaar.
Beste Wim,

Super dat alles zo naar wens is geweest en dat de kabeljauw en bavette zo in de smaak vielen. Graag tot snel.

evandomselaar .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top Restaurant, Heerlijke gerechten, Prettige enthousiaste bediening, huiselijke sfeer. Kom zeker terug. Wil iedereen dit restaurant aanbevelen om heerlijk te gaan eten!
Beste meneer/mevrouw van Domselaar,

Bedankt voor de leuke recensie en top dat u een fijn avond heeft gehad en de enthousiaste bediening daaraan heeft bijgedragen. Tot een volgende keer.

anita.smet .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Haven van Huizen. Diverse verschillende voortreffelijke voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Als afsluiting een heerlijke cappuccino met lekkers. We hebben genoten en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Anita,

Wat leuk dat u zo genoten heeft de hele avond.

Graag tot snel,

Bas B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op een donderdagavond heerlijk gegeten met mijn vriendin bij de Haven van Huizen. Gezellige locatie met een goede bediening. Het tempo was heel relaxed zodat je ook de tijd had om tussendoor met elkaar in gesprek te zijn en van een lekker wijntje te genieten. Aanrader!
Beste meneer/mevrouw, wat een super leuke recensie om te lezen. Bedankt voor de complimenten.

Graag tot snel. Daniel
ansmeyer .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We vinden het altijd weer een feestje om daar de gaan eten. Vriendelijk personeel.
gezellig restaurant om te vertoeven! En een leuke menukaart om uit te kiezen.
Beste Ans, fijn dat u het zo gezellig vind om bij ons te komen dineren.

Tot snel. Groeten Daniel