Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
anita.smet .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op een donderdagavond heerlijk gegeten met mijn vriendin bij de Haven van Huizen. Gezellige locatie met een goede bediening. Het tempo was heel relaxed zodat je ook de tijd had om tussendoor met elkaar in gesprek te zijn en van een lekker wijntje te genieten. Aanrader!
ansmeyer .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We vinden het altijd weer een feestje om daar de gaan eten. Vriendelijk personeel.
gezellig restaurant om te vertoeven! En een leuke menukaart om uit te kiezen.
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het restaurant wordt zeer druk bezocht. We werden heel vriendelijk ontvangen en naar de tafel gebracht. Deze jonge mevrouw nam steeds de bestellingen op en gaf goed antwoord op onze vragen. We konden ook bij haar aan onze tafel afrekenen. De gerechten werden door andere mensen gebracht, direct uit de keuken waardoor niets koud geworden was. Heel efficiënt!
Er is veel personeel en iedereen is even prettig.
We hebben lekker gegeten.
Er is voldoende parkeerruimte.
Alicejdevos .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ondanks een vol restaurant toch eenpersoonlijke bediening. Weekmenu met wijnarrangement zeer goed evenals de bavette.Heek voorgerecht viel tegen,weinig smaak en pover opgemaakt. Foutje van de keuken, te laat de gegrilde groenten en de patates frites, keurig niet in rekening gebracht.
Zeer attente bediening en nagerechtenkaart meer dan voldoende keuze.
Geslaagde avond met de familie.
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer gezellige entourage; de bediening zeer correct, attent, vriendelijk met af en toe humor (zij voelden de groep goed aan); het eten goed en verzorgd (door de AH-actie zelfs uitstekend).
W H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Alle gerechten smaakte uitstekend, zoals we gewend zijn in de HvH.
Bediening was niets op aan te merken.
Goede prijs/kwaliteits verhouding.
Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor de leuke recensie. We werken er ook hard voor dus fijn om dit ook terug te lezen.

madi M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker gegeten, prachtige sfeer en service. Meerdere keer geweest en altijd prima gegeten. Jammer dat er geen passie ijs meer is met de cheese cake!
Tilly J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vond het erg weinig voor wat de prijs. Mis een gemengde salade erbij. Erg karig. Had wat meer verwacht. Zalm was alleen met wat spinazie onder de zalm en 1 schaaltje patat voor 2 personen verder geen bijgerecht niets. Niet voor herhaling vatbaar..
Beste Tilly,
Wat jammer dat het voor u zo is tegengevallen. De bijgerechten, zoals salade, serveren wij er niet standaard meer bij, omdat wij 80% hiervan weggooide. Op uitvraag staat het uiteraard wel altijd voor u klaar. Hopelijk komt u het nogmaals proberen. Groeten Daniel
bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De gezelligheid die daar is bij de HAVEN VAN HUIZEN, is echt TOP.
Goed personeel erg vriendelijk wordt je te woord gestaan en het eten is PRIMA.
Dit is een pluim voor de KOK.
Fijn om daar weer snel naar toe te gaan.
Ik zou zeggen ga zo door
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben hier met een midweekje weg gegeten.
Ik vond het wat te rumoerig; grote zaak, helemaal vol.
Ik vond de gerechten aan de dure kant ('boederijkippetje is echt maar 1 flinke kippenpoot. Voor 18euro wel prijzig)
Bediening was snel en netjes. Jammer van het opnemen van de bestelling per mobiel. Lijkt toch wat gek. Maar das gezeur van mij misschien.
Leuk ingericht, schone toiletten.
Beste Astrid,
Leuk dat u lekker gegeten heeft. Wel erg jammer dat het eten niet helemaal voldeed. Graag verwelkomen wij u nogmaals. Groeten Daniel
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Super restaurant heerlijk gegeten en voldoende keus!
Beste Sophie,
Fijn da het zo bevallen is. Graag tot een volgende keer. Groeten Daniel
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij gingen eten me de AH bon. Vooraf hadden wij carpaccio. Ik vond m lekker maar mijn tafelgenoot niet echt. Hoofdgerecht saté was echt prima, een van de kinderen had een boerderijkippetje besteld dus dan verwacht je ook een kippetje (pousin). Heel teleurstellend was het dan ook toen dit een vette kippenpoot bleek te zijn. Dit kan echt niet voor €18! Echt alleen een kippenpoot. Een van de andere kinderen had het staartstuk besteld maar deze was ect taai. Ze boden ons toen een stuk bavette aan maar ook deze was aan de taaie kant en ook de smaak was wat vreemd. Nu zijn wij ook wel erg verwend qua vlees maar dit was echt niet goed. Toetje dame blanche was top! Super origineel. Bediening ook heel vriendelijk maar het eten was echt beneden niveau. Heel jammer.
Beste Marije, wat jammer dat het eten u zo is tegengevallen, dat is uiteraard niet waar wij hard voor werken. Wij bespreken dit en hopelijk komt u het nogmaals proberen.

Simon D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
het is goed in de haven van huizen wij waren er om 18.30 uur en werden meteen naar onze plaats gebracht de ober had niet veel gevoel voor humor maar dat kon de pret niet drukken. wij heeb er goed gegeten
Beste Simon,
leuk dat u fijne avond gehad heeft en lekker gegeten heeft.
Hopelijk tot een volgende keer. Groeten Daniel
George L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Geweldig personeel. Soep goed maar wat lauw met slap brood erbij. Medium steak was doorbakken. Goede frites en wat weinig rauwkost. Lekkere Huizer koffie.
Beste George,
Top dat u het personeel zo goed vond. Jammer dat het eten iet helemaal is zoals het normaal ook gaat. Dit ben ik ook niet gewend van onze keuken. Wij bespreken dit intern en hopelijk komt u het nogmaals proberen. Groeten Daniel
Jasmijn20 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Al eerder gegeten met de ah-restaurantactie bij de Haven! Nu volledig in kerstsfeer, erg gezellig! Carpaccio is altijd lekker en mijn vriend neemt altijd de slakken vooraf, die loopt dan ook lekker te smullen!
Als hoofdgerecht had ik de runderbavette en mijn vriend het staartstuk, was beide erg lekker! Zat een heerlijke smaak aan, mijn rode wijnsaus smaakte niet erg lekker, dus die heb ik aan de kant gezet.
De service was niet erg vlot maar wel gezellig, waarschijnlijk werken er veel scholieren.
Als dessert had ik Dame Blanche, nog nooit zo een proffesioneel dessert gezien bij de Haven!
Het is een echt eetcafé, met de ah bon is het leuk eten anders is het iets te duur. Maar we komen zeker terug!!
Beste Jasmijn, super dat het allemaal zo naar wens is geweest en dat de Dame Blanche uw zo bevallen is. Graag tot een volgende keer.

PeterCorry .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het restaurant was al in Kerstsfeer versierd. Het straalde een warm welkom uit. Dit was de eerste keer dat wij hier gingen eten. Wij kozen voor het 4-gangen menu, met als voorgerecht hertencarpaccio, tussengerecht soep van eekhoorntjesbrood, hoofdgerecht kalfsentrecote in portjus en als nagerecht de chocoladesouffle. Alle gerechten waren van zeer goede kwaliteit en bijzonder smakelijk. De chocoladesouffle was echter niet doorgegeven aan de keuken, waardoor wij erg lang moesten wachten. Dit werd gecompenseerd door een drankje van het huis, dat was prettig. De souffle kon ons niet echt bekoren, het was erg machtig.
De bediening is erg vriendelijk en attent.
Beste meneer/mevrouw,
fijn dat u zo genoten heeft deze avond. Inderdaad is het stukje van de souffle niet helemaal zoals het hoor, echter is dat gelukkig op de avond zelf opgelost. Graag tot een volgende keer. Groeten Daniel
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten (deze keer de Black Angus steak vooraf gegaan door de escargots en afgesloten met een koffie compleet en mijn vrouw de bavette vooraf gegaan door de eekhoorntjesbrood soep) bij De Haven van Huizen.
Beste Rene, leuk dat u zo lekker heeft genoten van de Black Angus. Deze blijft voorlopig op de kaart staan dus hopelijk tot snel.

jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Eten was goed. Burger en een sandwich.

Service niet. Geen kaart gehad dus via internet opgezocht. Verder gezellige locatie en goed verwarmd.
Beste meneer/mevrouw,
Fijn dat u lekker gegeten heeft, echter baal ik wel van dat u geen service gehad hebt. Dat is iets waar wij hard aan werken, helaas is dit bij u niet helemaal goed gelopen. Hopelijk komt u het nogmaals proberen zodat wij kunnen laten zien dat dit geen gewoonte is. Groeten Daniel
Rianne E.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was heerlijk bij de haven van huizen.
Er is alleen een ding waar we niet tevreden over zijn, mijn vriend heeft een allergie voor sesam en ik heb dit in mijn reservering door gegeven!
Toen wij het voor gerecht kregen en hij het brood met beleg at kreeg hij gelijk tintelende lippen en pijn in zijn mond en buik, sesam dus .. ik heb gelijk gevraagd of er sesam in het brood zat, dit was niet het geval, maar het zat wel in een van de smeersels, er werd ons een kan met water aangeboden.
Daarna heeft mijn vriend verder gegeten met veel pijn in zijn buik..
Tijdens het afrekenen stond de kan met water gewoon op onze rekening terwijl hij werd aangeboden!

Mijn vriend heeft nog een hele dag met buikpijn rond gelopen en hij is er echt niet lekker van geweest..
Ik vind het heel jammer dat dit ons etentje heeft verpest terwijl ik het bij de reservering heb doorgegeven ..