Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Haven van Huizen

Ports attracts boats, controlled by hard workers or holidaymakers. After a day on the water it’s lovely to stretch your legs on shore. In de haven van Huizen you can combine this with a visit to the restaurant ‘De Haven van Huizen’. Where once the fish from the Zuiderzee was smoked is still a pleasant crowd. Outside you can enjoy on the waterfront terraces, but inside the atmosphere is worth tasting as well.

Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

Jouw recensie over het restaurant De Haven van Huizen

Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Hele leuke ervaring gehad bij de haven van huizen. Het eten was erg lekker en de service goed en snel!
Vooral goed geholpen door een meisje met blond haar.

We komen zeker nog terug!
Nelie K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Moesten lang wachten tussen de gangen door! Had gereserveerd met Iensactie maar de prijs lag nog hoog! Omgerekend zouden we pp 70euro kwijt zijn en dat zijn serieuze prijzen dus een echte minpunt. Jammer
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prima
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten en we mochten zelfs uit de volledige kaart kiezen. Maar 1 glas Rosé voor € 6,00 is eigenlijk niet leuk. Ondanks alles met z'n tweeën € 54,00 kwijt en dat valt dan weer mee. Inrichting is sinds kort vernieuwd in een modernere stijl. Ziet er leuk uit en het zit beter.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben een super avond gehad, heerlijk gegeten
Tienekeoostwouder O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vriendelijk personeel prettige ongedwongen sfeer.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Kleindochter (bijna 5 jaar) heeft de kok persoonlijk bedankt voor de heerlijke kindermosselen
IrmaI V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We konden absoluut niet binnn zitten. En tussen de gangen door was het erg lang wachten. Bediening was vriendelijk.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
heerlijk gegeten
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het enige restaurant dat met de eigen kaart werkt en geen duur AH menu voorschrijft.

Prima Haven van Huizen, echt twee personen voor de prijs van een.!!!
Meta P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
slakjes zeer smakelijk ,biefstuk vielen erg tegen ,(3 soorten maar niet mals zoals je van een biefstuk mag verwachten ) . De sla die werd opgediend in een te kleine schaal zag er niet uitnodigend uit. De rode wijn te warm. Lag ook aan de omgevingstemperatuur natuurlijk.
Speciale toetje was heerlijk . Prijs/kwaliteit van het hoofdgerecht was pittig
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Mijn eten was prima,
Mijn zusje had een capacho met salade en eende lever krullen die goed was maar de salade had teveel romige saus
Verder was het lekker
Gioia L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
De sfeer goed, de bediening alleraardigst , maar het vlees wat ik kreeg was taai en niet rose, waarom ik had gevraagd!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We waren met zeven personen. 3 gerechten werden gebracht en pas 15 min. later de rest. Ook hier hebben wij normaal van de kaart besteld zonder wijzigingen!

De bestelde koffie (dit hadden we al bewust gedaan) kwam en 20 minuten later de koffie compleet.
Gea L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het begon goed met een leuke tafel aan het water die het personeel voor ons leegruimde. Weliswaar werden deze vuile borden etc op de tafel naast ons gezet. ‘De afruimtafel’. De bestelde drankjes lieten nogal op zich wachten evenals het moment van opnemen van de bestellingen. Het plankje brood duurde ca 50 minuten voor het op tafel kwam...met de opmerking ‘dit stond er nog’. Vervolgens worden lege glazen meegenomen en wordt er niet gevraagd of we misschien nog iets willen drinken. Ongelofelijk...! Het hoofdgerecht laat vervolgens nog zeker 25 minuten op zich wachten. En is niet compleet. Een simpel gerecht als een saté met friet kan blijkbaar niet gelijktijdig geserveerd. De vis van de tafelgenoten kwam ook pas later. Een kans om weer te vragen of we nog iets zouden willen drinken....maar nee hoor. Blijkbaar willen ze bij dit restaurant niets verdienen. Nadat we hebben aangegeven dat we niet tevreden waren en het een vreemde gang van zaken vonden is hier niets mee gedaan. Als klap op de vuurpijl bij ons vertrek gelijk met gasten van een andere tafel zingt een serveerster ‘dag sinterklaasje dahaaag’. Vergane glorie en een vreselijke bediening. Zonde van het geld
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Je voelt je welkom en vragen over allergie ed werden goed beantwoord. Wel duurde het vrij lang voor we ons eten kregen. Een rondje drinken werd vergeten te brengen en is achteraf weer van de rekening gehaald. Kortom: heerlijk eten voor een goede prijs.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Leuke bediening. Goed eten, niet spectaculair, maar redelijk geprijsd. Leuke locatie.
Tjits H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Prachtige locatie direct aan het water van de Oude Haven.
Helaas waren zowel de tonijnsteaks als de bavettes well done i.p.v. medium. Ons kaasplankje was precies goed qua assortiment en temperatuur, het zou een leuke aanvulling zijn als de bediening het verhaal bij de kazen weet te vertellen (of in ieder geval de namen)
Met wat puntjes op de i kun je dit restaurant makkelijk een niveau hoger tillen
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Vlees medium besteld, totaal doorbakken, nieuw heel rauw, maar partner was klaar met hoofdgerecht. Nagerecht moeten vragen voor de bestelling, na 40 minuten kreeg mijn partner zijn nagerecht daarna moest ik nog een tijdje wachten op een koffie complet.
Alice D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het was héél gezellig, vriendelijke jonge mensen die erg hun best deden met de drukte!