Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uiteetsterin .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hier voor de 2e keer gegeten met de AH-kaart. Evenals vorige keer mocht je uit de gehele menukaart kiezen en werden we weer allervriendelijkst geholpen. Alhoewel het helemaal vol zat, bleef de bediening rustig.
Het eten is van goede kwaliteit: de porties zijn precies goed ! Kortom, een prima restaurant !
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het fijne in didt restaurant is dat je met de actie gewoon alles van de kaart mag kiezen!
het voorgerecht is ons geen van allen bevallen. De steak Black Angus is van een voortreffelijke kwaliteit.
Vriendelijke bediening, We komen hier zeker nog een keer voor een lunch of borrel, maar niet voor het diner.
J W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hadden een heel gezellige avond met heerlijk eten. Groot pluspunt was dat we gewoon van de kaart konden kiezen. Het goedkoopste gerecht telde niet mee. Minpuntje was het dessert met de gezouten noten-karameltaart. Deze was keihard en niet te snijden.
Nospeedlimits .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gebruikgemaakt van de AH-actie. Gewoon kiezen van de kaart en geen standaard menu; een dikke plus! Eten was prima, bediening zoals je het graag ziet: leuk en erg attent. Gaan zeker nog een keer.
Pim T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hadden een ah-actie menu gereserveerd. Dat was niet doorgekomen Iens. Meisje van de ontvangst verordeneerde ons te wachten. Nooit meer teruggezien. Volgende meisje liet ons kiezen voor een prima tafeltje. Wij wonen al 20 jaar in Huizen en zijn er in het begin één keer geweest, vonden het niet geweldig. Kom wat kan ons gebeuren met zo'n actie dachten we want we zagen wel dat het er altijd behoorlijk vol zat. De 'voorwaarden' -zo werd het letterlijk gesteld- zijn eigenlijk heel goed. Je kunt alles kiezen uit het a la carte menu als je maar een voor-, hoofd- en nagerecht besteld en je bepaalt dus zelf hoe duur je het wilt maken. Prima idee. Prijs/kwaliteit verhouding? Dat viel niet mee. €15 voor een zeer middelmatige Carpaccio is stevig, €17 voor een hele gegrilde Rode Poon is mooi maar de vis had een stevig tikje te lang gehad. We namen de koffie compleet als nagerecht. Prima koffie maar met een mini-mini glaasje likeur en een speculaasje, bonbonnetje en een klein stukje ijskoude cheesecake, Compleet? Resumerend: De Haven van Huizen is gezellig, aardige meiden in de bediening maar het niveau van het eten is middelmatig.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Veel plek, maar door alle verschillende ruimtes toch intiem. Ze haastten je niet, dus je kan heerlijk de tijd nemen. Wat verrassende dingen op de kaart, zoals eekhoorntjesbroodsoep en kangaroe.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voorafje met dichtgeschroeide zwaardvis was koud en zeker niet vers,daardoor weinig smaak.
Hoofdgerecht.stukje gebakken rode zeebaars met sausje en wat zeekraal en frietjes.was de vis bijna koud en nogal vet (gefrituurd).we aten dus fish and chips met een beetje zeekraal in een rumoerige omgeving met goede bediening.Kortom vrijwel geen groente,te vet en bijna koud.
Dus matige prijs/kwaliteitsverhouding
S. H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De bediening is prima, het eten is heerlijk alleen door de hoeveelheid mensen is het nogal lawaaiig. Het was niet hinderlijk.
Jantineke B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
de kwaliteit was goed en ook het personeel keurig en beleefd
wat de prijs betreft vond ik in verhouding duur elders voor ruim € 10 uur voordeliger
maar heb wel genoten de wijn was erg duur jammer
Thea1950 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Wij hebben als hoofdgerecht de Bavette gegeten, een aanrader. Vonden de ontvangst en de bediening perfect.
Hannekeolij .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was heerlijk en erg gezellig. De soep was wel lauw, had heter gekund. De bediening wist niet veel over de gerechten. Verder top!
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker en gezellig gegeten en gezeten, vriendelijke en vlotte bediening. We gaan zeker nog een keer eten bij de haven van huizen
Karolijne B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gezellige sfeer. Jammer dat we 2 x moesten vragen om onze drankjes...pas nadat we eten hadden besteld kregen we die. gefrituurde kappertjes ontbraken bij de carpaccio en de cheesecake vond ik matig. De zalm was heerlijk en de notentaart was zalig!
Beste Karolijne,

Wat vervelend dat er enkele dingen niet helemaal gegaan zijn zoals ze horen. Dat hoort niet en mag ook niet gebeuren. Wel fijn dat de zalm en notentaart u gesmaakt hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Daniel
Jvs1273 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweest met de AH actie en mochten kiezen uit de gehele kaart. Dit gaf voldoende mogelijkheden. Eén gerecht was bij het uitserveren al koud en met harde bovenkant. Dit werd echter prima en snel opgelost. Gezellige zaak en voor herhaling vatbaar
Beste meneer/mevrouw, Super dat u een leuke avond heeft gehad en wat top om te lezen dat het foutje direct opgelost is. Hopelijk tot snel. Daniel
Ferket .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
met 6 man gegeten; vlgs AH procedure; wild stoofpotje allemaal; 2 crême brulée, 2 ijsbolletjes, 2 carpaccio niet vlgs
menu!; keurig berekend; allemaal gelapt voor fooi contant, echter naar de weggaan-reacties heeft onze betaler toch geen fooi gegeven, waarvoor mijn excuses want ik had gereserveerd.
Beste meneer, Wat fijn dat u een leuke avond heeft gehad en lekker heeft gegeten. Het wildstoofpotje was zeker een topper en een hardloper, super dat u ervan genoten heeft. Graag tot een volgende keer. Groeten Daniel
Leine M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Vanavond even wezen eten bij de Haven van Huizen. Als voorgerecht hadden we een steaktartaar en een vissoep. De steaktartaar was wat karig voor de prijs en in een vissoep hoort lekker wat vis in te zitten. Dit was helaas niet het geval in deze soep. Als hoofd hadden we twee carpaccio met eendenlever. Voor 3,50 verwacht je dat er wel wat eendenlever op de carpaccio zit. Dit was ook helaas niet het geval. De eendenlever was ook nog een beetje bevroren (voor het kleine beetje) wat er op zat. Bediening wel vriendelijk, maar onervaren. Was tijdens het hoofd onze drankjes vergeten. Deze kregen we helaas na het hoofd ook niet. De lunch is daar in tegendeel juist enorm goed. Voor lunch kom ik nog wel terug, maar niet meer voor diner...jammer.
Beste Leine, bedankt voor het plaatsen van de recensie en tegelijkertijd wat jammer dat het diner u zo is tegen gevallen. Uiteraard is dit niet wat wij nastreven en ook niet de bedoeling. Hopelijk tot een volgende keer zodat u kunt zien dat dit niet onze standaard is. Groeten Daniel
Martin-b .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hoewel het erg druk was, werd er professioneel bediend; was het eten uitstekend. Kortom we hebben genoten van het wild menu. Een aanrader.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangen, sfeervolle en levendige ambiance.
Heerlijk gegeten (a la carte) en goede bediening.
Absoluut een aanrader!
Beste Edith,

Wat goed dat de ambiance u zo bevallen is en ook lekker gegeten heeft.

Groeten Daniel
Gerrit O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met AH-menu 2=1 kaarten werden de duurdere menu's niet afgerekend. Top! Ruime keuze van menu's, geen beperking vanwege AH-kaarten. Top! De ruimte is erg vol en door lage plafond erg rumoerig. Aanstoten door je achterburen onvermijdelijk en rustig gesprek nauwelijks mogelijk, mede door een drukke groep achter ons. Personeel speelde daar wel adequaat op in door ons een andere ruimte aan te bieden voor het nagerecht. Top!
Beste Gerrit,
Fijn dat u de keuze voor het AH menu zo waardeert. Goed om te lezen dat het personeel ingespeeld heeft op de krappe situatie. Tot een volgende keer. Daniel
Keepet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vrijdag gegeten bij HvH, gereserveerd via restaurantaktie. Zaten in zaal, niet in restaurant. Gezellige ruimte, niet zo warm en lawaaierig als in het restaurantgedeelte. Ze hebben een nieuwe kaart, bekende maar ook nieuwe gerechten. Het oogt allemaal net even iets chiquer. Heerlijk gegeten, eten zag er mooi verzorgd uit, lekkere wijn erbij. Bediening vriendelijk en vlot. Aanrader: Black Angus steak......botermals. Al met al een hele verbetering ten opzichte van de vorige kaart. We blijven hier graag komen.
Beste meneer/mevrouw,
Was ontzettend leuk dat de nieuwe kaart zo in de smaak valt. De Black Angus Steak blijft inderdaad een toppertje. Komt u hem binnenkort weer nuttigen?

Groeten Daniel