Over het restaurant De Haven van Huizen

Ports attracts boats, controlled by hard workers or holidaymakers. After a day on the water it’s lovely to stretch your legs on shore. In de haven van Huizen you can combine this with a visit to the restaurant ‘De Haven van Huizen’. Where once the fish from the Zuiderzee was smoked is still a pleasant crowd. Outside you can enjoy on the waterfront terraces, but inside the atmosphere is worth tasting as well.

Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben hier op een dinsdagavond gegeten. De zaak zat helemaal vol maar dat had totaal geen invloed op de kwaliteit van de gerechten die waren stuk voor stuk lekker. Er was een heleboel personeel allemaal vriendelijk. Kortom een ontspannen, gezellig en lekker avondje uit eten!
Amir T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Adrie H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker ontspannen genoten van lekkere gerechten met als klapstuk een super steak.
Ook de sfeer en de bediening waren prima.
demaarschalk2 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met AHzegelkaart prima gegeten, gewoon van de kaart die voldoende keuze bood.
Vriendelijke bediening en prima prijs-kwaliteit verhouding, voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Via de restaurantactie met 3 vriendinnen gereserveerd. Reservering verliep prima. Maar wij hebben ruim 1,5 uur op ons voorgerecht moeten wachten. Toen wij informeerden of we nog "in beeld" waren en aan gaven dat we al ruim 1,5 uur zaten te wachten. Geen verontschuldigingen o.i.d. maar de serveerster kwam terug met de mededeling: het duurt nog ongeveer 10 minuten tot een kwartier. Ook die limiet werd niet gehaald dus zeker 2 uur later startte ons etentje. De bediening was niet wat het wezen moest. Oké het was druk maar dan nog. Wij vonden het teleurstellend en twijfelen of dit nu te maken had met het feit dat wij gebruik maakten van de restaurantactie of niet. Jammer want het drukt toch een stempel.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Op deze avond verliepen de bestellingen bij ons en bij de tafels om ons heen niet altijd evengoed. Maar de bediening heeft dat op een vriendelijke manier bij ons en bij de tafels om ons heen opgelost. Wij hebben heerlijk gegeten en komen graag terug!

Met vriendelijk groet,

Wim Stolp
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima locatie, sfeervol, goede bediening en lekker eten. Jammer dat het parkeerterrein niet zonder laarzen te bereiken was.
Lydi K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima gegeten gezellig op overdekt terras met later op de avond een gas straalkacheltje erbij
De medewerkers hebben echt aandacht voor de gasten
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Met de AH actie mochten wij van de hele kaart eten, er werd dan 1 menu afgehaald. Steak met rodewijnjus was erg goed! Zalm als voorafje was wat smaakloos. Erg goede service en knus restaurant! Wij zouden de prijs/kwaliteit verhouden wel wat te duur vinden als je dit zonder actie zou doen.
elle1rose .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten !!! Vooral de steak was top. En dat met de AH actie. Personeel was vriendelijk, kwamen vaak langs om te vragen of het smaakte en of we nog wat wouden drinken. Hele goede service.Wij komen zeker nog een keer terug.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten met familie, gezellige sfeer, juist tempo en goede gerechten. De bediening is vriendelijk, correct en behulpzaam.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zoals altijd een prima plek om tegen een goede prijs in een goede sfeer een hapje te eten. De teleurstelling zat dit keer in het feit dat ik, met 4 kennissen van elders uit het land een half uur eerde aanwezig was en op het terras buiten in de zon een drankje wilde bestellen. Dat mocht niet????. De bediende ober was daar zichtbaar ongelikkig mee maar had niet de vrijheid. We moesten dus voor een half uur uitwijken naar Corneliz.....
bianca77robert .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met een vriendin hier gegeten via AH restaurant aktie.
Kan niets anders zeggen dan dat het gewoon prima in orde was. Zeker voor herhaling vatbaar !
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lang geleden wel eens gegeten nu vele jaren later weer eens een poging gewaagd en ik moet zeggen Vriendelijk ontvangst erg lekker gegeten en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de dorade was verschrikkelijk lekker! Hele vriendelijke en snelle bediening ook. Gezellige sfeer in het restaurant.
Paulette H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voorafjes geitenkaasbrulee, rundercapacio en zalm waren allemaal heerlijk evenals de saté v kippendijfilet, heel apart en heerlijk was de dorade in bladerdeeg, wel een beetje lastig te eten vw de graten, maar ik had het niet willen missen! Helaas viel de zondige sorbet zwaar tegen het was alleen veel limonade met een klein beetje ijs en slagroom, er zat geen fruit in Gelukkig waren de Huizer soes en de dame blanche zoals we van de haven v Huizen gewend zijn De bediening was deskundig, vriendelijk en attent
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij komen heel graag bij de Haven van Huizen, het eten is prima van kwaliteit, de bediening is vriendelijk en het is er gezellig.
Eduardo56 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
De carpaccio was smakelijk, de runderbavette eveneens, maar schandalig dat men € 6 in rekening brengt voor een half glaasje hele gewone rosé...... ????
Beste Eduardo,

Wat fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten. Hier zijn wij erg blij mee! Wij proberen onze wijnkaart voor iedereen zo goed mogelijk in balans te houden. Vervelend om terug te lezen dat dit voor u niet het geval was. Wij verwelkomen u graag nog een keer bij de Haven van Huizen.

Met vriendelijke groet,

^Dave Kaarsgaren.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten , Alles was perfect alleen het brood vooraf was zacht en niet knapperig en warm dat was jammer,maar de rest was heel goed en lekker , we hebben ondanks het noodweer heerlijk buiten op het Terrras gegeten ,Het is altijd gezellig bij de Haven van Huizen
afravandenbrink .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer en erg leuke bediening! Het was druk maar alles verliep naar wens en de steak was voortreffelijk op de steakavond!
Beste Afra,

Wat fantastisch om terug te lezen dat alles naar wens is geweest, hier zijn wij als team erg blij mee! Leuk dat de steakmarkt zo goed bij u in de smaak viel. De steakmarkt is altijd op de laatste zaterdag van de maand. Wellicht interessant om te weten  Wij zien u graag nog een keer terug bij de Haven van Huizen.

Met vriendelijke groet,

^Dave Kaarsgaren. De Haven van Huizen.