Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Haven van Huizen

Ports attracts boats, controlled by hard workers or holidaymakers. After a day on the water it’s lovely to stretch your legs on shore. In de haven van Huizen you can combine this with a visit to the restaurant ‘De Haven van Huizen’. Where once the fish from the Zuiderzee was smoked is still a pleasant crowd. Outside you can enjoy on the waterfront terraces, but inside the atmosphere is worth tasting as well.

Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

Jouw recensie over het restaurant De Haven van Huizen

Marien K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eimertje V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Dory S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Leuke bediening gezellige sfeer leuke locatie
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Prima kwaliteit gerechten. Uitstekende en hul,pvaardige bediening. Geschikt voor rolstoelen, incl toilet.
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
heerlijk gegeten met de AH aktie , niks was minder top avond gehad , bediending was ook zeer vriendelijk , komen er zeker terug
Chris C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Whispernot D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Weinig elegante presentatie van het voorgerecht, ravioli bij hoofdgerecht was halfgaar, gerechten werden verkeerd bezorgd. nagerecht van tafelgenoot werd vergeten. Kortom een teleurstelling.
Margetson- Kewaldar M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vriendelijk ontvangen door het personeel. Goede bediening. De tafels was mooi gedekt en versierd.
De verjaardag van mijn dochter was een succes.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het duurde erg lang voor dat wij ons voorgerecht kregen we waren rond 19:30 binnen het voorgerecht werd om 20:50 gereserveerd , Het nagerecht kwam om 22:45 wij vonden dat dat veel te duren ,
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bestelling computer werkte niet, waardoor we lang op onze drankjes moesten wachten. Tussen bestellen en voorgerecht zat erg veel tijd. Eten was wel aandacht aan besteed en smaakte prima
Aleid D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
eten prima wachttijd tussen de gerechten erg lang
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Uit eten geweest met 7 meiden. Heerlijk gegeten. Duurde wel erg lang eer dat we de gangen opgediend kregen.
Joep J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Rumpstaek aan de taaie kant.....dame blache verrassend
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Altijd constante kwaliteit
Gerdi H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hebben vanavond heerlijk gegeten. Genoeg keuze en originele, voortreffelijke gerechten. De desserts waren een feest, in geen tijden zo lekker gegeten. Vriendelijke bediening; kortom: zeer aanbevolen!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Gezellig restaurant, goed gegeten, jammer dat het hoofdgerecht erg lang duurde door een foutje ....
Marylse I.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Hartelijk ontvangen en Bediend door 3 zeer vriendelijke dames. Keuze uit de hele kaart, waaronder toch een aantal duurdere gerechten. Eten was prima en kwam in een normaal tempo.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
vrij veel lawaai als er veel mensen zijn ,tafels staan vrij dicht op elkaar en je kan de gesprekken van je buren mee beleven,Het maand menu valt tegen.
Je wordt door de Bediening niet goed voor gelicht van de Albert Hein actie
Eug V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Er werd gezegd er gaat met de AH diner kaart 1 volledig voor hoofd nagerecht af. Er werd niet bijgezegd dat zij alleen de goedkoopste gerechten van de rekening halen
Bij de zalm zat geen groente dat moest bijbesteld worden. Muziek was erg luid werd wel zachter gezet na verzoek van andere gasten. Erg lang wachten op dessert bijna 35 minuten!
Er mogen honden mee naar binnen en omdat meerdere gasten dat doen werd er wel gegromd en geblaft!
Smaken zijn prima smakelijk gegeten. Bankjes , nieuwe inrichting erg leuk.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het diner en de sfeer in het restaurant waren prima. Wel jammer dat er een beetje weinig personeel aanwezig was waardoor we redelijk lang moesten wachten, maar we hadden geen haast en hebben niet alleen smakelijk gegeten maar ons ook vermaakt