Over het restaurant De Haven van Huizen

Ports attracts boats, controlled by hard workers or holidaymakers. After a day on the water it’s lovely to stretch your legs on shore. In de haven van Huizen you can combine this with a visit to the restaurant ‘De Haven van Huizen’. Where once the fish from the Zuiderzee was smoked is still a pleasant crowd. Outside you can enjoy on the waterfront terraces, but inside the atmosphere is worth tasting as well.

Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben genoten ,we kenden de Haven van Huizen en het was zoals altijd heel gezellig ,
een prachtige omgeving bij de Haven ,
Het eten was heerlijk ,en zo gezellig buiten gezeten ,het was prachtig weer ,
wij zijn zeer tevreden
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima gegeten met AH actie, je mag gewwon kiezen van de kaart. Vriendelijke bediening.
Heerlijk op terras met het mooie weer
Beste Greet,

Wat fijn dat u heeft genoten van ons prachtige terras, fijn te lezen dat u een fijne avond heeft gehad. Graag tot een volgende keer.

Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten lekker buiten op het terras gezeten vriendelijke bediening en was allemaal keurig verzorgd zeker een aanrader
Beste Lisanne,

Wat een mooie cijfers en mooie woorden. Erg leuk om dit terug te lezen.

b-vis .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten.
De bediening was bijzonder vriendelijk en oplettend.
We zaten buiten onder de parasol aan een zwaard van een boot.
Echt heel leuk.
We komen hier snel weer!
Beste,

Wat een ontzettend leuke recensie om terug te lezen. Fijn dat u onze service zo positief heeft ervaren. Hiervoor doen we het met het hele team!

Joke R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ze hadden een allergene kaart en konden ons daarover goed adviseren en dachten mee over de diverse mogelijkheden en onmogelijkheden. Petje af daarvoor!
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Wij vinden de Haven Van Huizen altijd een goede keus voor een gezellig etentje, niet alleen qua sfeer maar de kwaliteit van het eten vinden wij goed. Vriendelijke bediening. Wij komen er graag!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eten was redelijk, bediening niet al te snel, je moest om de volgende gang vragen anders duurde het wel erg lang. Restaurant ligt aan de haven en bij goed weer is dit echt een toplocatie!!!!
Beste Marianne,

Zo te lezen is de service niet helemaal geweest wat ik van het team gewend ben. Gelukkig heeft u wel van onze heerlijke locatie kunnen genieten. Ik hoop u alsnog een volgende keer te mogen ontvangen, dan met hopelijk een geheel positieve ervaring.

Bartho K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voorgerecht : de soep was lauw met rauwe wortel , tomaat en groene paprika erbij. De carpaccio was wel goed.
Hoofdgerecht denver-steak (€21,50 pp) was 2/3e niet eetbaar, met zenen, spier en rauw. Fish en chips waren soort oliebollen gevuld met schelvis. De sate was goed, maar bevatte ook stukken spier in het vlees.
Nagerecht: grand desert is niet grand (5 gerechtjes, yoghurt, taartje, overgoten met oreo-kruimels).
Het was lang wachten op drankjes, glazen werden vergeten (na 30 minuten tov de karaf).
De rekening bevatte fouten (2 wijn en 2 cola van de buren stonden erop).
Bediening en entourage was wel goed.
Wij hebben in het verleden hier veel beter gegeten, en vinden het nu echt onvoldoende.
Beste Bartho,

Wat vervelend om terug te lezen dat het eten niet zo is als u had verwacht. In uw recensie herken ik onze keuken helemaal niet terug. Ik hoop u alsnog een keer te mogen ontvangen zodat we kunnen laten zien dat we het wel degelijk kunnen.

vaste_gast .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben hier 2e pinksterdag met 13 personen gegeten. 7 volwassenen en 6 kinderen. Waren in de buurt op vakantie. We hadden het gevonden via de AH restaurant actie. Ziet er leuk en gezellig uit van buiten en binnen. En dan het eten was echt verrukkelijk! Konden alles van de kaart kiezen voor de actie de enigste voorwaarden was dat je een voor, hoofd en nagerecht moest nemen. De kaart is niet uitgebreid. Maar wat hebben we heerlijk gegeten. Een echte aanrader!!!!
Beste Maaike,

Bedankt voor de positieve recensie, goed om te lezen dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad. Graag tot een volgende keer op ons heerlijke terras.

l.t. L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Voor 3 van de 4 disgenoten was de uitgekozen hoofdschotel prima, de 4e hoofdschotel liet kwalitatief te wensen over. Goed opgelost door het personeel door bestelde koffies niet in rekening te brengen. De wachttijd tussen de verschillende gangen was aan de lange kant. Desondanks is het een aangenaam bezoek aan dit restaurant geweest.
Bedankt voor de positieve recensie en graag tot zien:) Als het wat drukker is kan het zijn dat de wachttijden inderdaad net wat langer zijn dan normaal.

bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij zijn goed ontvangen door gezellig en prettig personeel.
Een pluim voor de kok, om alles op tijd klaar te krijgen ondanks de drukte!
Bedankt, namens het keukenteam en de rest van het personeel!

Groeten en graag tot ziens,

Thomas
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Mooie kaart, goede producten en fijn personeel. De steak die ik had was super mals en heel erg goed bereid!
Beste Lisanne,

Super, thanks voor de positieve recensie!

Groeten en graag tot ziens,

J.A. G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima gegeten, mooie locatie en zeer goede bediening. Voor een mooie zomeravond is de locatie helemaal top.
Komen zeker terug .
Fijn dat uw ervaring zo naar wens was!

Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met 8 personen, de bediening was erg goed en vriendelijk. Door de AH actie was de prijs kwaliteitsverhouding zeer goed. Een echte aanrader.
Bedankt voor uw feedback:)

Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben lekker gegeten. Porties van voorgerecht wat klein. Gemarineerde zalm was 1 klein stukje. Vis en Chips ook weinig.
Toetjes daarentegen wel groot.
Beste Mireille,

Bedankt voor de feedback, uw puntje met betrekking tot de porties zullen wij meenemen in de evaluaties.

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,

slangevegt .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Verrassend met een geweldige goede service.
het eten was heerlijk, ze hadden zelfs een verse vismarkt waar je zelf je vis kon uitzoeken.
Helemaal top.
Hier komen wij zeker weten weer terug.
Bedankt voor de zeer goede beoordeling!

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

petra_scholten .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Keuze met de AH bonnen uit de hele kaart, echter trekken ze verschillende bedragen van de rekening af. Smaakvol gegeten. Tempo hebben we er zelf ook een beetje in gezet daar we met jonge kinderen aan het eten waren. Echter min puntje waren de wc's. Er was in geen enkele wc nog toilet papier en we waren er al om 18 uur. Het leek erop dat het een hele drukke maandag was geweest.
Beste Petra,

Bedankt voor de positieve reactie, wij zullen het puntje met betrekking tot het wc papier nog beter in de gaten gaan houden!

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

mvanzalinge .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fantastisch gegeten en heerlijke wijn gedronken. De bediening was heel erg attent en vriendelijk. Wat wil je nog meer! Vooraf heerlijke, en apart opgemaakte, tomatensoep. Als hoofdgerecht zijn we voor de asperges gegaan. Deze waren ook prima bereid. Een aanrader! Wij komen zeker terug!
Bedankt voor dit grote compliment!

Thomas
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hier afgelopen woensdag gegeten. Mijn voorgerecht (geitenkaas crème brulee, gemarineerde komkommer, gekarameliseerde noten, en crostini) werd geserveerd met een stuk rauwe paprika en een niet schoongemaakte verlepte wortel, terwijl anders garnituur erbij stond. Dit vermeldde ik, en het excuus was dat er miscommunicatie met de keuken was en het eigenlijk "groente garnituur" moest zijn. Zet dan iets anders op de kaart. Bij het zien van de wortel was de bediening t eens dat t niet kon en ze zouden het melden aan de keuken. Verder niets meer over gehoord. De fish en chips was tamelijk mager, zonder fris citroentje of opmaak. De 3 stukken schelvis waren met huid en al in bierbeslag gefrituurd wat het erg taai maakte. Mijn tafelgenoot had bij zijn saté de komkommer die ik gemist had bij mijn voorgerecht. Vaak was bediening niet te vinden wanneer nodig. Hopelijk doet men hier wat mee.
Beste mevrouw Romunde,

Wat balen wij ervan dat we deze keer niet de kwaliteit hebben geleverd die wij normaal leveren. We nemen uw feedback zeer serieus en gaan kijken waar het mis is gegaan op deze avond. Kunt u uw verhaal nog een keer naar ons op de mail zetten, wij hopen namelijk dat u ons in het vervolg toch nog een kans wilt geven?