Over het restaurant De Haven van Huizen

Ports attracts boats, controlled by hard workers or holidaymakers. After a day on the water it’s lovely to stretch your legs on shore. In de haven van Huizen you can combine this with a visit to the restaurant ‘De Haven van Huizen’. Where once the fish from the Zuiderzee was smoked is still a pleasant crowd. Outside you can enjoy on the waterfront terraces, but inside the atmosphere is worth tasting as well.

Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

Jouw recensie over het restaurant De Haven van Huizen

Job R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig restaurant met een goede kaart. Bediening was wat slordig. Het eten was daarentegen perfect bereid en goed op smaak. Leuk dat men eigen vis kan kiezen van de “vismarkt” om vervolgens naar wens te laten bereiden.
Beste Job,

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn dat de gerechten en de vismarkt u zo goed bevallen zijn!
Jammer van de slordigheid van ons, iets waar we de focus op zullen gaan leggen. Bedankt en graag tot ziens bij De Haven van Huizen.

^Team Haven
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het menu is kleiner als vroeger en de saté is nu van goedkope kippen-dijen ipv filet, de groente bij de maaltijd zijn nog altijd als vanouds half rauw
Wel heerlijke Steak maar erg klein (250gram) en behoorlijk aan de prijs 24,50€
En het was er best wel fris dit keer
Beste Harry,

Bedankt voor het achterlaten uw beoordeling. Jammer dat de gerechten en de prijzen niet aansloten bij uw wensen.
Desondanks hopen we u graag nog een keer te mogen verwelkomen bij De Haven van Huizen.

^Team Haven van Huizen
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Normaal goed gegeten en goede bediening. Dit keer heel erg lang wachten zonder dat ze iets zeiden. Moest meerdere malen vragen waar het bleef. Werd wel netjes op gereageerd maar bleef lang duren. Bavette was taai en niet veel smaak. Ook kleine porties. vooral de proeferij als voorgerecht was karig geen broodje erbij voor geitenkaas te dippen. geen klein bestek erbij ook niet voor soepje. Toetje was super lekker gelukkig. Jammer dit keer.
Beste Mariska,

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat jammer terug te lezen dat deze keer niet goed was. Wij willen u bedanken voor uw feedback, zullen scherper zijn op de wachttijden en nemen uw feedback op de gerechten mee in het overleg. Ondanks deze ervaring, hopen wij u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij De Haven van Huizen.

^Team Haven van Huizen
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voorgerecht was goed , hoofdgerecht super slecht , nagerecht zeer triest. Als ik cijfer moet geven een 3, hoofdgerecht een patatje met een stuk gefrituurde vis voor €17,50 , nagerecht een taaie oude soes met ijs voor €8,50. Echt heel jammer !
Beste Wil,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat een gemiste kans. Is er op de avond zelf door onze medewerkers met u naar een gepaste oplossing gezocht? Graag zouden wij met u in contact komen, zou u ons een kopie van dit berciht per e-mail kunnen sturen naar info@haven-van-huizen.nl.

Wij hopen van u te horen.

Werner V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
het dessert was probleem..................................................................................................................................................
Beste Werner,

Zouden wij in contact kunnen komen met u omtrent uw probleem met het dessert, wellicht dat wij hier nog iets in kunnen betekenen? Zou u ons uw feedback kunnen mailen op info@haven-van-huizen.nl

demaarschalk2 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig eet-restaurant met ongedwongen sfeer en leuke jonge bediening en goede kwaliteit eten.
Op vrijdag bovendien is er de zgn. vismarkt met keuze uit een 6 tal soorten vis met variatie in gewicht.
Beste Demaarschalk2,

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om terug te lezen dat het u zo goed bevallen is.
Mogen wij u binnekort weer verassen met een heerlijke vismarkt? Wij zien u graag weer bij De Haven van Huizen.

Een gastvrije groet,
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede bediening erg vriendelijk en snel ondanks de grote drukte. Jammer dat de broccoliroosjes zwart waren aan de bovenkant.
drutten .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten, en goede keuze uit gerechten. Bediening was erg goed, wist precies wie wat besteld had. Veel beter dan onze laatste keer een aantal jaar geleden.
Nadeel: geboekt via AH actie, en bij afrekenen kwamen er allerlei "uitzonderingen" op de actie naar boven die vantevoren niet bekend (gemaakt) waren. Dus uiteindelijk met 9 personen gegeten en maar 2 'gratis' drie-gangen diners gehad. Dat was niet de insteek van onze hernieuwde kennismaking met de Haven van Huizen (in het verleden niet zo goed....). Jammer dat dit dan zo loopt, want dat geeft toch net een negatief gevoel als je weg gaat.
timmermankrib .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het reservering systeem is goed. Ook de ontvangst was naar onze mening ook goed. Het eten was naar onze mening goed. Wij kunnen dit restaurant bij kennissen aanbevelen
Beste Timmermankrib,

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling, beveel ons vooral aan kennissen aan! ;)
zien wij u snel weer?!

John W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prettige ontvangst, kregen,zoals gevraagd een redelijk rustig plekje. Prettige bediening. We hadden wat opmerkingen over een voorgerecht en een hoofdgerecht, die werden gehoord en vervangen! Nagerechten vielen wat tegen, de Dame Blanche in een nieuw jasje, leek mij eerder uitgekleed.
Beste John ,

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling en feedback op de gerechten.
Fijn dat we u op de avond zelf hebben kunnen voorzien van vervangende gerechten. Wij nemen de feedback op de gerechten mee en hopen in het vervolg in een keer een passend gerecht aan u te kunnen presenteren.
Bedankt voor uw bericht en wij hopen u in de toekomst te mogen ontvangen om te laten zien dat het ook anders kan bij ons!

G. H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Viel ontzettend tegen. Eens en nooit weer. Ontzettend donkere ruimte. We konden de kaart niet eens lezen ondanks twee kaarsen op tafel; hebben lamp van onze telefoon gebruikt. Gevraagd of de biefstuk van overigens 24,50 per stuk doorbakken kon worden. Deze kwam helemaal rood op tafel. Teruggestuurd; daarna nog steeds rood en voor ons niet te eten. Saus bij het eten kwam in een bakje van 2 cm. doorsnede en was dus veel te weinig. Echt schandalig voor zoveel geld. De sla erbij bestond letterlijk uit 1 groen blaadje, 1 tomaat en een half eitje. Schandalig. Frietjes waren rauw en niet te eten. Sfeerloos restaurant, donkere ruimte, slechte bediening. Echt eens en nooit weer. Zonde van ons geld.
Beste G,

Ik wil u bedanken voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat vervelend terug te lezen dat het mis is gegaan met de steaks. Zeker bij een tweede maal zou hij toch echt wel goed op tafel moeten komen, een gemiste kans.
Graag zouden wij in contact met u komen om dit verder op te kunnen pakken.
Zou u ons een mail kunnen sturen met een kopie van deze recensie en onze reactie, naar info@haven-van-huizen.nl

Ik hoop van u te horen.

Max M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zoals we altijd gewend zijn bij de Haven van Huizen is de ontvangst zeer hartelijk en het eten prima. Wij komen hier al jaren heel graag.
Beste Max,

Bedankt voor de mooie beoordeling!
zien we u snel weer?

Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De steak staat op de kaart als zijnde mals, maar was dit zeker niet. De frites zijn helaas niet zelf gemaakt. Bij de fish en chips zit geen groentegarnituur of salade.
Goede en vlotte bediening.
Irma U.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. De vismarkt op vrijdag (I.p.v. vis gekozen uit de menukaart) was leuk, veel keuze en heerlijke vis. Positief is dat ook via de Ah-dinerbon een keuze gemaakt kan worden uit de hele menukaart.
Beste Irma,

Wat fijn dat uw bezoek zo goed bevallen is en dit terug te lezen is in uw mooie beoordeling!
De komende periode hebben wij ook een heerlijk wildmenu. Zien we u snel weer?

Gerco P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden van buiten Huizen. Ze vonden het een erg gezellig restaurant, waar ze graag met hun eigen gezinnen een keer wilden terug komen.
Beste Gerco,

Bedankt voor het introduceren van De Haven van Huizen bij uw vrienden. Fijn dat hun eerste bezoek zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer bij De Haven van Huizen.

L T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen,hebben heerlijk gegeten,bediening was heel vriendelijk en snel.l.Carpaccino was heerlijk en goed op smaak,en de Denver Steak was goed medium gebakken en ons toetje was heerlijk
en de koffie daarna was ook heerlijk.
Beste L,

Wat een prachtige beoordeling, dank hiervoor.
Zien we u snel weer bij De Haven van Huizen?

Monique W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij zijn bij deze gelegenheid gaan eten middels de AH-actie. Alles was prima, alleen toen wij de rekening kregen zagen we dat ze 2 hoofdgerechten hadden berekend, terwijl de goedkoopste gratis zou zijn ivm die AH-actie. Wij vonden het een beetje toevallig dat net die 2 hoofdgerechten op de rekening stonden en niet dat er een foutje was gemaakt bij bijvoorbeeld de drankjes. De rest op de rekening klopte namelijk wel volgens de betreffende actie.
Beste Monique,

Excuses dat er wat fout is gegaan bij de rekening. De AH Iens actie is als volgt, op vertoon van de kaart het goedkoopste 3 gangen menu gratis. Dit wil zeggen het goedkoopste voor, hoofd en nagerecht van de rekening af. Ik lees in uw beoordeling dat het niet goed is gegaan. Is het op de avond zelf nog opgelost, of kan ik nog iets voor u betekenen omtrent het als nog in orde maken van uw rekening? Mocht het nog niet geregeld zijn, zou u dan contact op kunnen nemen via info@haven-van-huizen.nl

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Is onze 4de keer met (verschillende) vrienden. Vorige keren op terras, nu binnen. Vlot, jong personeel. Lekker eten. makkelijk gratis parkeren. Een aanrader
Beste Hans,

Bedankt voor het terugkeren naar De Haven van Huizen en het achterlaten van deze mooie beoordeling!
Zien we jullie snel weer?

hdweert .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima gegeten. Buiten op het terras onder verwarming. Heerlijk op een oktoberavond. Met AH actie gewoon van de kaart gekozen. Prima service.
sunshine37 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie, eten was lekker (toetje veels te zoet, de dame blanche) maar de rest was zeer goed.
Beste sunshine37,

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling en de feedback op het dessert.
Graag tot een volgende keer bij De Haven van Huizen!