Over het restaurant De Haven van Huizen

Ports attracts boats, controlled by hard workers or holidaymakers. After a day on the water it’s lovely to stretch your legs on shore. In de haven van Huizen you can combine this with a visit to the restaurant ‘De Haven van Huizen’. Where once the fish from the Zuiderzee was smoked is still a pleasant crowd. Outside you can enjoy on the waterfront terraces, but inside the atmosphere is worth tasting as well.

Meer informatie over restaurant De Haven van Huizen

Jouw recensie over het restaurant De Haven van Huizen

Monique W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij zijn bij deze gelegenheid gaan eten middels de AH-actie. Alles was prima, alleen toen wij de rekening kregen zagen we dat ze 2 hoofdgerechten hadden berekend, terwijl de goedkoopste gratis zou zijn ivm die AH-actie. Wij vonden het een beetje toevallig dat net die 2 hoofdgerechten op de rekening stonden en niet dat er een foutje was gemaakt bij bijvoorbeeld de drankjes. De rest op de rekening klopte namelijk wel volgens de betreffende actie.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Is onze 4de keer met (verschillende) vrienden. Vorige keren op terras, nu binnen. Vlot, jong personeel. Lekker eten. makkelijk gratis parkeren. Een aanrader
hdweert .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
nospeedlimits .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten met bon AH-restaurantactie. Gewoon kiezen van de kaart en geen speciaal samengesteld menu; top! Leuke bediening en erg vriendelijk. Eén nadeel: in het restaurant worden honden toegelaten; dat vinden wij persoonlijk niet erg hygiënisch.
Beste Nospeedlimits,

Wat fijn dat het allemaal zo naar wens was! Bedankt voor het achterlaten van uw feedback, we ontvangen u graag snel weer!

DorienBarbara .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie, sfeervolle omgeving. Zowel 's zomers als 's winters is het hier genieten. Heel goede prijs / kwaliteit. Echt een aanrader.
Beste Dorien,

Bedankt voor de mooie recensie, tot ziens bij De Haven van Huizen!

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Weghebben heel gezellig en prima gegeten, ik kan het iedereen aanraden. Wij gingen met de AH bonnen. Fijn was dat we de uit de gewone kaart konden kiezen.
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening. Voorgerechten uitstekend! Hereford steak was top, eendenborst ook Lekker, maar wat kaal zonder sla of wat groenten, alleen saus en wat gepofte uitjes. Komen terug!
Beste Paula,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie en voor de feedback op de gerechten. Wij zullen deze intern gaan behandelen. Bedankt en graag tot ziens!

H.L. B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Prima ambiance. Lekkere gerechten, keuze uit de kaart. Er wordt rekening gehouden met wensen van de klant.
Zelfs het nagerecht werd aangepast aan onze wensen
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zoals altijd was de ontvangst en het menu geweldig. Wij zaten in een klein zaaltje naats de grote, maar zelfs daar was het gezellig en netjes.
Ik was even bang dat we in het zg, "vergeethoekje" zaten, maar dit was ongegrond, want het was weer geweldig.
Beste Ina,

Bedankt voor de fijne recensie, zien we u snel weer?

sita_1111 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was heerlijk, mooie gebalanceerde porties. Ons dochtertje heeft genoten van het kindermenu. We moesten wel lang wachten tussen de gerechten door wat niet echt fijn was met een kindje van 2.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima gegeten, leuke kaart met niet de altijd standaard gerechten. Vlotte en vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteit.
Beste Carla,

Bedankt voor de mooie beoordeling! Graag verwelkomen wij u snel nog eens.

Hide Section - Web InformationWeb Information
A R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, prima bediening. We komen zeker nog eens terug.
In de zomer op het terras lijkt me ook leuk.
Besta A,

Fijn dat u zo genoten heeft, we zien u graag terug. Ons heerlijke terras aan het water raad ik u zeker aan!

ernavanrossum .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Goede vriendelijke bediening zelf met een kleine vent van 1jaar was niets te veel.
Heerlijke gerechten luxe geserveerd voor een mooie prijs.
Beste Erna,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie, zien we u snel weer?

Stijn
LoesBusker .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten, prima bediening, gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar!
Op vrijdag is er "vismarkt " in het restaurant , wij hebben daar gebruik van gemaakt. De verse vissoorten waar men uit kan kiezen, kunnen gebakken of gegrild worden.
Beste Loes,

Bedankt voor het achterlaten van uw rencensie. Wat fijn dat de vismarkt u zo goed bevallen is, bent u ook bekend met de maandelijks terugkerende steakmarkt? Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij De Haven van Huizen!

Maaike A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, erg ontspannen, gezellig sfeertje, bediening erg goed. Alleen bij het afrekenen snapten ze niet zo goed dat we van AH actie kwamen en kregen we eerst een rekening voor alles wat we hadden gebruikt, na onze mededeling waar we van kwamen werd wel het tweede (goedkoopste ) menu van de rekening gehaald maar al met al waren we dan nog €10,00 meer kwijt i.p.v. €32,50 zoals vermeldt voor een AH menu, maar ik vergeef het ze want het eten was heerlijk!
Maaike
Beste Maaike,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie! Excuses voor de onduidelijhkheid, bij ons gaat er inderdaad het goedkoopste voor, hoofd en nagerecht van de rekening af. Daar en tegen kunt u bij ons wel van de gehele kaart kiezen! fijn om te lezen dat uw bezoek zo goed bevallen is. Zien wij u snel weer?!

Fred K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
leuke ambiance - vriendelijk personeel - leuke presentatie voedsel...beetje persoonlijke andacht voor de gasten...alles verder goed -- leuke avond gehad..
Beste Fred,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie! Graag verwelkomen wij u bij een volgend bezoek.

Willy S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goede kok, leuke bediening. Mooie en gezellige ambiance. Overal in de ruimte kaarsjes en gedempt licht. Kortom zeer sfeervol. We waren laat maar konden zo lang blijven als we wilden.
Beste Willy,

Gezelligheid kent geen tijd, fijn dat het bezoek u zo goed bevallen is. De openhaard zal ook weer aan gaan. Komt u snel weer genieten bij ons?
dutch.kiwi .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Ontvangst en speciale opmerking over onze trouwdag was hartverwarmend. Prima verzorgd.
We hebben genoten ondanks de drukte toch goed gezeten om elkaar te verstaan.
Porties mogen misschien wat meer groente ook bevatten. Erg summier. Al met al heel fijn en toch een aanrader.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De Haven van huizen blijft altijd een ontspannen belevenis.
Creatieve creaties op je bord of in een leger pan .
Plezierig personeel door even een praatje aan je tafel te mogen maken zonder steeds maar te horen, een ogenblik ik kom zo en dan weer weg lopen.
Wij hebben een prima avond gehad met vrolijk relax ( nieuw ) personeel.
Beste Ellen,

Wat een mooie recensie! Fijn dat uw bezoek als een ontspannen belevenis wordt ervaren en de gerechten qua opmaak zo goed worden ontvangen door u. Wij zien u graag snel weer voor een ontspannen avondje bij De Haven van Huizen.

Petra K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prima restaurant met heel goed eten en een goede sfeer. Er was even een discussie met de nota. Bij het boeken had ik op de site gelezen dat zij een bedrag van 32,50 per 3-gangen menu zouden rekenen en dus de 2e gratis.
De ober wist niet dat dit zo op de site stond en rekende wat meer, maar het werd goed opgelost.
Beste Petra,

Bedankt voor uw mooie recensie en feedback. Fijn dat het allemaal naar wens was. Excuses voor de verwarring bij de nota. Gelukkig is het terplekke goed opgelost voor u. Graag verwelkomen wij u bij een volgend bezoek.