De Haven Club

Veendijk 3 1231 PB Loosdrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Haven Club

CuliFemale .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een heerlijke avond met vriendinnen bij De Haven Club. Vooraf voor 3 personen Mediterraans 'Planking' besteld, een grote houten plank vol heerlijke hapjes. Mooie porties, ook goed qua aantallen voor 3 personen. Echt een aanrader!
De Zeebaars als hoofdgerecht was heerlijk, alleen erg weinig groente en de portionering vd vis was niet heel ruim. De prijzen van de hoofdgerechten zijn op zich aantrekkelijk wat wel overeenkomt met de grote van de porties. Er is in elk geval ruimte over voor een toetje!
De wijnkaart is veelzijdig en internationaal, op deze heerlijke zomeravond hebben wij genoten van een super fles rose. De bediening is attent, niet altijd even aanwezig en weet soms van elkaar niet wie wat aan het doen is... niet vervelend maar wel een aandachtspuntje! Ga hier zeker nog eens eten... misschien volgende keer lunchen want de lunchkaart ziet er ook goed uit!!
Linda2512 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vanavond voor het eerst gedineerd hier. Al eerder geluncht en dat was uitstekend bevallen. Mooie plek, aardige mensen en fijne broodjes. Deze kokend hete avond is het fijn op het terras aan het water. Het is dan ook volledig uitverkocht. We zitten aan een lange picknicktafel. Gezellig aanschuiven: wat wij prima vinden, maar een kussentje om op te zitten zou fijn zijn. We waren op de fiets en snakten naar een glas koud water wat echt te lang duurde. Maar iedereen die hier werkt is aardig en we zaten heerlijk in de schaduw dus we namen het voor lief. De kaart is niet heel spannend maar wat je krijgt is gewoon prima. We hadden twee keer tarbot met frites en extra groente ( hadden wij gevraagd) en twee maal Pekingeend wat echt te weinig eend was voor een hoofdgerecht. Wij gaan allevier meerdere keren per week uiteten en hebben dus in de loop der jaren aardig wat vergelijkingsmateriaal opgedaan. Dit is naar mijn mening een nieuw restaurant met hele goeie intenties dat alleen nog maar de puntjes op de i moet zetten. We komen zeker nog een keer terug.
S K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het uitzicht is prachtig.
Het eten is redelijk, niet bijzonder mbt originaliteit of kwaliteit.
Bediening is vriendelijk maar niet heel snel/vlot.
Belle93 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De door mij gereserveerde tafel op het terras bleek bij aankomst niet gereserveerd. Had hierover nota bene 2 keer getelefoneerd om te bevestigen want het ging om een verjaardag.. Er zaten al anderen gasten.
De slakken moesten gegeten worden met een houten prikkertje en met de handen. De baas had vergeten vorkjes te kopen... Is er geen Blokker in de buurt? Nu moest een papieren servetje gebruikt worden bij het eten.
De parelhoen was droog.
De muziek stond veel te hard, praten niet makkelijk.
Kortom, zeer teleurstellend. Dit was ons laatste bezoek aan de Haven Club.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Een top lunch genoten met heerlijke verse producten. Complimenten aan het adres van de kok. Eerlijk, puur en fantastisch bereid. Aanrader als het gaat om prijs / kwaliteit verhouding.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
In Loosdrecht zijn er niet veel restaurants meer waar je aan de plas kan eten. Op de een of andere manier redden ze het niet. Het voormalige restaurant 'Veilige Haven' is overgenomen en heet nu 'de Haven Club', kopie van het Harbour Club concept, maar goedkoper. Eten is prima, prijzen ook en de bediening is vriendelijk. Simpele maar gebalanceerde kaart. Mooie lounge hoek om te borrelen en aanlegplaatsen voor je boot.
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij de Haven Club. Zeer smakelijke en mooi opgediende gerechten. Surf en turf met een prachtig zachte tournedos en erg lekkere gamba's, een heerlijke bouillabaisse, een mooie en malse ribeye, een heel lekkere saté en zeer smakelijke Pekingeend. Ook de voor- en nagerechten (steak tartaar, zalmtartaar en carpaccio en aardbeien met ijs, kaasplankje en Jades crumble) waren heel smakelijk. De entourage is warm en ruimtelijk met een mooie serre. De bediening is top. Voorkomend, gastvrij en meedenkend (aan ons werd gevraagd of we wat meer tijd wilden tussen voor- en hoofdgerecht). Kortom, een aanrader niet alleen om het prachtige terras maar juist ook om s avonds een heerlijke avond te hebben met uitstekend eten!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zondag voor het eerst gegeten bij Haven Club in Loosdrecht. Een heel gezellig restaurant met een gemoedelijke sfeer, met natuurlijk het mooiste terras van Nederland. De nieuwe eigenaren zijn 2 enthousiaste mannen die hun sporen in de horeca al verdiend hebben, Wij hebben een plankje Haven Club genomen met Coquilles, Pata Negra, Gamba’s en oa Eendelever. Prima restaurant met een super gast vrije bediening! Een aanrader en met mooi weer het terras mag je niet overslaan.