De Harmonie

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 02:00

7,1
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Hier met zijn 4-en gegeten en allemaal heel enthousiast over de kwaliteit van het eten. Een beperkte kaart, maar wat erop staat is allemaal uitstekend. Vooraf kregen we een paar heerlijke amuses. De omelette rolletjes en de salade met biefstuk waren een goede start. Als hoofdgerecht hadden we de "haas van Iberico" en de gegrilde biefstuk De nagerechten waren een kaasplankje en de kwarktaart. Alles schotels met zorg opgemaakt. En de bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. En dat allemaal voor een hele schappelijke prijs, iets meer dan 140 euro (incl. een fles heerlijke rode huiswijn voor nog geen 15 euro).
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Prima eten bij de Harmonie.
Voor herhaling vatbaar.
Vriendelijke mevrouw in de bediening.
Geen uitgebreide kaart, maar het eten is top kwaliteit! !!!!
Christinesmullenmaar .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Echt lekker gegeten in de Harmonie in Lottum. De kaar biedt typische streekgerechten en verder ook eigentijdse gerechten. Ben je in de buurt, ga er dan eens heen. De bediening was heel relaxt en zeer vriendelijk.
Rvanson .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Bij binnenkomst zou je het niet verwachten, maar het eten is erg goed. In de plaatselijke kroeg van Lottum met een prima kok die verrassend uitpakt.