De Harmonie

Harderwijkerweg 35 6957 AB Laag-Soeren Nederland Kaart
31-313619274

Over het restaurant De Harmonie

Kom heerlijk tot rust

Dit familiebedrijf ligt midden in de Veluwe dus tot rust komen is onvermijdelijk! Naast een hotel, is er een verzorgd restaurant, heerlijk terras en een bruine kroeg met een pooltafel. Een beetje oosters en veel Frans; zo ziet de menukaart eruit bij De Harmonie. Of het je trouwdag is of zomaar een kroegfeest waarbij de hele kroeg voor jou wordt afgehuurd, alles is mogelijk.

Meer informatie over restaurant De Harmonie

• : Parkeerplaats

Maandag vanaf 11:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ontvangst prima! Heerlijk gegeten! Goede porties. Er werd gevraagd of we nog groente, frites , etc. .. wilden bij bestellen. Maar dit was voldoende. Vlees was heerlijk zacht en mals. Dessert was heerlijk.
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
WE hebben in een ontspannen sfeer mogen genieten van het diner. De prijzen voor het drinken vallen erg mee met € 3 voor wijn en port. De menukaart was goed van variatie en de prijs = kwaliteit is ok.
Harm P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We waren in De HARMONIE met 6 personen en hebben met ons zessen heerlijk gegeten. We vonden het restaurant erg prettig, zowel qua inrichting en omgeving als de correcte bediening!
Jep E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een supergezellig restaurant meer dan waar voor je geld.
Ga het zelf maar proberen zou ik zeggen
Heerlijk genieten
???? ✌
joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voorgerecht soep voorafgegaan door vers brood/kruidenboter, Hoofdgerecht zalm met aardappeltjes, frietjes, salade, Nagerecht appeltaartje/ijs/slagroom. Kwaliteit prima, Geserveerde gerechten voldoende .
Ambiance goed. Al met al een aanrader.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We zijn erg vriendelijk ontvangen, de kaart was erg divers en het eten smaakte ons zeer goed. We gaan zeker vaker terug komen! Top restaurant!
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De inrichting deed vermoeden dat de keuken beduidend eenvoudiger zou zijn.

Wat was ik verrast !

Erg originele gerechten en veel aandacht voor de presentatie van de gerechten.

Top

Ga zeker nog een keer terug
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Alles was top. Gewoon van de kaart gegeten. Betaalbaar en zeer goed. Gezellige sfeer en je voelde je welkom ook met de AH actiekaart.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening en ruime keuze uit gerechten, gewoon heerlijk gegeten.
Komen zeker nog vaker terug
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We konden het driegangendiner zelf samenstellen van de menukaart. Het eten was kwalitatief zeer goed.
Ook werd gevraagd of alles naar wens en voldoende was. Een voorgerecht met boutjes van wilde eend,
het hoofdgerecht bestaande uit hertenbiefstuk met heerlijke wildsaus en diverse bijlagen zorgden ervoor dat we koffie na namen. Een toetje zou teveel worden. Dit restaurant is een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben heerlijk a la carte gegeten deels van het Wild menu, deze was erg lekker. Prima sfeer, dorps, en goede vriendelijke bediening
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Toprestaurant! Goede , correcte ontvangst, we mochten de tafel zelf uitzoeken. Voorgerechten: Trio van vis en carpaccio => voortreffelijk! Hoofdgerechten: zalmfilet en duo wild zwijn / hertenbiefstuk => uitmuntend! Nagerechten: coupe noisette en griesmeel => heerlijk! Zeer vlotte en correcte bediening. Een dikke 10 voor de topkok die ik persoonlijk heb mogen bedanken. Mensen, wees trots dat er in zo'n klein dorpje zich zo'n goed betaalbaar klasse restaurant bevindt! Fantastisch!
rijk2 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Via de AH-actie kwamen we in Laag-Soeren terecht. Prima bevallen, lekker gegeten in een rustige omgeving. Een recentie die de 60-er jaren muziek afkraakte, was voor ons een aanbeveling. En terecht, op de achtergrond fijne muziek. Hoewel de prijzige desserts er verleiderlijk uitzagen, hebben we ons toch beperkt tot koffie. Mooi etentje!
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Harmonie. Alles was prima verzorgd. De tijd tussen de gangen was prima en de wijze waarop de gerechten werden gepresenteerd werd door ons als zeer aantrekkelijk ervaren.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten! Vooraf de champignons waren lekker en het bijbehorende knoflooksausje ook. Mijn hoofdgerecht, de black angus beef was heerlijk mals en de aardappeltjes en frietjes waren prima. Helaas miste ik ook hier weer de warme groenten, maar dat mis ik bij meerdere restaurants. Jammer dat er niet meer geserveerd wordt dan alleen sla. De bediening was top, écht mijn complimenten aan Marit!! Al met al een gezellige, smakelijke avond gehad. Prijs/kwaliteit zeker goed! Wij komen zeker nog eens terug.
Sieneke H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren met 10 personen en hebben heerlijk gegeten.De bediening was erg goed.Voelde precies de gasten en de sfeer aan.Toppertje !!
Komen zeker nog een keer terug.
Aan niets was te merken dat het hier om een AH actie ging.Het totale plaatje klopte
Ik C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten en de gerechten zijn mooi opgemaakt. Vooral de Black Angus beef smolt zowat op je tong en de bijgerechtjes (gekruide aardappeltjes, frietjes en salade) mag je zo vaak bij bestellen als je wilt. Prettige bediening en leuk sfeertje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ah5070 A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Prima bediening, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit verhouding was prima.
Prijs van een glas wijn ook zeer redelijk (€ 3,00)
Gaan wij wij zeker nog vaker eten.
Borculo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
op 13 oktober gegeten via AH actie. Kunt gewoon van de kaart bestellen, de duurste gerechten betaal je. Uitstekend systeem. Genoeg keuze. Zowel voor- als hoofd gerecht waren heerlijk. Goed en voldoende eten voor een zeer redelijke prijs. Leuke inrichting en sfeer. Gaan hier zeker nog eens heen ook zonder AH actie
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goede gerechten voor een betaalbare prijs. Kaart is niet heel uitgebreid en een beetje simpel. Geen culinaire praaltjes. Maar een leuke plek en fijn zitten. Warme omgeving.
De toiletten zijn wat verouderd, maar schoon en fris.