De Harmonie

Harderwijkerweg 35 6957 AB Laag-Soeren Nederland Kaart
31-313619274

Over restaurant De Harmonie

Kom heerlijk tot rust

Dit familiebedrijf ligt midden in de Veluwe dus tot rust komen is onvermijdelijk! Naast een hotel, is er een verzorgd restaurant, heerlijk terras en een bruine kroeg met een pooltafel. Een beetje oosters en veel Frans; zo ziet de menukaart eruit bij De Harmonie. Of het je trouwdag is of zomaar een kroegfeest waarbij de hele kroeg voor jou wordt afgehuurd, alles is mogelijk.

Meer informatie over restaurant De Harmonie

Juan B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Rijk2 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Via de AH-actie kwamen we in Laag-Soeren terecht. Prima bevallen, lekker gegeten in een rustige omgeving. Een recentie die de 60-er jaren muziek afkraakte, was voor ons een aanbeveling. En terecht, op de achtergrond fijne muziek. Hoewel de prijzige desserts er verleiderlijk uitzagen, hebben we ons toch beperkt tot koffie. Mooi etentje!
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Harmonie. Alles was prima verzorgd. De tijd tussen de gangen was prima en de wijze waarop de gerechten werden gepresenteerd werd door ons als zeer aantrekkelijk ervaren.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten! Vooraf de champignons waren lekker en het bijbehorende knoflooksausje ook. Mijn hoofdgerecht, de black angus beef was heerlijk mals en de aardappeltjes en frietjes waren prima. Helaas miste ik ook hier weer de warme groenten, maar dat mis ik bij meerdere restaurants. Jammer dat er niet meer geserveerd wordt dan alleen sla. De bediening was top, écht mijn complimenten aan Marit!! Al met al een gezellige, smakelijke avond gehad. Prijs/kwaliteit zeker goed! Wij komen zeker nog eens terug.
Sieneke H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren met 10 personen en hebben heerlijk gegeten.De bediening was erg goed.Voelde precies de gasten en de sfeer aan.Toppertje !!
Komen zeker nog een keer terug.
Aan niets was te merken dat het hier om een AH actie ging.Het totale plaatje klopte
Ik C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten en de gerechten zijn mooi opgemaakt. Vooral de Black Angus beef smolt zowat op je tong en de bijgerechtjes (gekruide aardappeltjes, frietjes en salade) mag je zo vaak bij bestellen als je wilt. Prettige bediening en leuk sfeertje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ah5070 A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Prima bediening, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit verhouding was prima.
Prijs van een glas wijn ook zeer redelijk (€ 3,00)
Gaan wij wij zeker nog vaker eten.
Borculo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
op 13 oktober gegeten via AH actie. Kunt gewoon van de kaart bestellen, de duurste gerechten betaal je. Uitstekend systeem. Genoeg keuze. Zowel voor- als hoofd gerecht waren heerlijk. Goed en voldoende eten voor een zeer redelijke prijs. Leuke inrichting en sfeer. Gaan hier zeker nog eens heen ook zonder AH actie
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goede gerechten voor een betaalbare prijs. Kaart is niet heel uitgebreid en een beetje simpel. Geen culinaire praaltjes. Maar een leuke plek en fijn zitten. Warme omgeving.
De toiletten zijn wat verouderd, maar schoon en fris.
Liii050989 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was van zeer goede kwaliteit en je de porties waren ruim voldoende. Ook kon je zonder extra kosten meer patat en sla bijbestellen. Het personeel was heel vriendelijk en je hoefde ook niet lang te wachten tussen de gerechten door. De zalmfilet en de spareribs zijn echte aanraders!
Wilmer B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik vond dit een mooi en sfeervol restaurant. Helaas staat de muziek op het hoogste volume met klassieke rockhits uit de jaren 70. Daar moet je wel van houden (ik niet). De bediening was vriendelijk en de bijgerechten prima. Helaas waren de hoofdgerechten echt niet goed, de tonijn was helemaal rood en koud (amper gebakken?) en het rundvlees dat superzacht moest zijn taaier dan ik ooit geproefd heb. De prijs was wel goed, maar toch had ik beter verwacht. Het grootste probleem voor mij was het scherpe contrast met de romantische sfeer van het restaurant en de muziekkeuze en vooral het volume daarvan.
M_Zweedijk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goed en lekker gegeten bij restaurant De Harmonie. De borden werden mooi opgemaakt en ook met een glutenallergie konden ze rekening houden wat erg fijn was.
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
een prima sfeer om met elkaar uit eten te gaan. De keuze mochjt je nemen van de hele kaart inclusief de nagerechten. Als alternatief werd er aangeboden dat als je geen nagerecht zou nemen je dan ook koffie of thee mocht nemen.
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in de achterkamer van het restaurant, lekker rustig kamer en de service was goed. Heerlijke gerechten in grote proporties.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Met ah/iens aktie hebben we hier een keus kunnen maken van de kaart waarbij het goedkoopste gerecht per gang, gratis was. De prijs/kwaliteitsverhouding was goed in balans. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Linda.heitink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben enorm lekker gegeten wij gaan zeker terug bediening was ook super vriendelijk.
We hebben met zijn 4en gegeten de carpaccio is geweldig ook de gefrituurde champignons zijn top hoofdgerechten allemaal; heerlijk.
Je krijgt een broodplankje bij binnenkomst en volgens mij maken ze de pesto zelf echt zo lekker heb ik hem nog nooit geproefd.
Carla5556 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Super lekker gegeten en een gezellige correcte bediening.
Wij hadden de carpaccio en de angus beef. Heerlijk mals.
Echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gewoon goed. Met de AH restaurant actie weten ze echt reclame te maken voor het bedrijf. Gewoon kiezen uit de hele kaart. Geen aangepaste porties en menu's . Top! De Tonijn steak was ok maar de Black Angus beef was echt super.
Leuk detail het kleine frituurmandje bij het voorgerecht waarin de Gamba's werden serveert. We komen er eigenlijk te weinig
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
heerlijk op het terras gegeten onder de bomen.
de vis was voortreffelijk, hoofdgerecht top, het toetje smelt op de tong.
J.wassing4 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We troffen geweldig weer, konden heerlijk buiten zitten.
De bediening en het eten waren perfect,
Echt voor herhaling vatbaar.