De Hapjeshoek

31-204230130

Meer informatie over restaurant De Hapjeshoek

Johnnyp .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Met echt surinaams eten heeft dit weinig te maken. Begon al met de discussie dat de moksi meti ( letterlijk gemengd vlees ) bij hen maar uit een soort vlees bestaat. De verkoper had sowieso weinig verstand van de gerechten. Verder was het allemaal wel erg zoet. Mijn partner had bami kip en klaagde over hetzelfde. Ik was optimistisch gestemd door de lovende recensies maar voor mij is dit een eenmalige ervaring.

Malina V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Hier kom ik al 10 jaar en krijg er maar geen genoeg van. Soms neem ik het mee en soms blijf ik daar eten en geniet ik van de Cubaanse muziek.
Jammer dat Gerard er niet meer werkt. Wat een ongelooflijk lieve man is dat! Vele malen aardiger dan zijn andere collega's
Dilraj D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Het eten is lekker en het kan pittig zijn Als je het vraagt. Soms zijn er ook actie's zoals bamipakket + coca cola fles voor €10 of goedkoper.
Amsterdamsestudent .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Eten is er perfect, lekker pittig. De prijs is zeer gunstig en de medewerkers zijn vriendelijk. Er is een mogelijkheid om te zitten. Echter, de Hapjeshoek zit in het metrostation van Waterlooplein dus gezellig uitzicht heb je niet. Daarnaast is het er in de winter erg koud. Perfect voor take-away. Vooral de broodjes zijn een aanrader, de bami is wat aan de prijzige kant.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Ik ging hier roti halen. Een eerdere keer was redelijk van smaak en was zoals het hoort met kousenband. Maar de laatste keer wilde ze me sperziebonen geven. Toen ik om kousenband vroeg kreeg ik te horen dat daar een euro extra voor betaald moest worden. Daar had ik geen zin in, dus ik accepteerde de sperziebonen. Thuisgekomen smaakte dat een stuk minder met sperziebonen. Niet erg klantvriendelijk dit zo aan te pakken. De zaak ziet er niet uit. Als je hier wat van wil maken moet je het van de service en kwaliteit van eten hebben, maar dat stelt teleur.