Over het restaurant De Hanepoel

Weide en water, restaurant De Hanepoel is landelijk gelegen in het Groene Hart. Als het geen weer is voor het schitterende terras, is er binnen volop ruimte voor gezelligheid. Kom erbij aan de grote houten bar of neem plaats in het huiselijke restaurant. De visgerechten zijn uit allerlei streken aan komen waaien en het vlees vindt altijd zijn weg op de grill. Ook de vegetarische gast kan rekenen op smaaksensaties, want de meeste groente komt uit eigen biologische tuin.

Meer informatie over restaurant De Hanepoel

Maandag t/m zondag vanaf 11:00
oktober t/m maart geopend donderdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant De Hanepoel

Judith R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Gastvrije en eerlijke bediening. Heerlijke plek om buiten op het terras te zitten langs de ringvaart. Hollands landschap.
S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Goede en zeer vriendelijke service door het personeel. Het eten was erg lekker, goede porties voor een goede prijs. Wij gaan zeker terug!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Binnen gegeten, tafel vooraf gereserveerd en was keurig geregeld en de reservering was bekend. Lekker gegeten van de nieuwe menukaart. Vlotte en kundige bediening. Een aanrader.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening zoals altijd.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten en goede prijskwaliteit verhouding. Oude gedeelte iets knusser maar wel goed ingedeeld. Goede vriendelijke bediening.
Justin Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie aan het water, met erg persoonlijke service en gastvrijheid! Zeker een aanrader!
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We waren de laatsten in het restaurant want ze sluiten om 21:30 uur. Toch raadden ze ons aan om nog een toetje te bestellen. We hadden gasten uit de USA en ze deden bij de Hanepoel enorm hun best om ook Engels te spreken. Kortom, een top ervaring en een echte aanrader! Prachtige lokatie trouwens.
Jackie B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellige sfeer en inrichting. De bediening is vriendelijk. Gerechten zijn lekker en de hoeveelheid dik voldoende. Zeker een aanrader.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker gegeten. Goed restaurant met een goede sfeer
Wilco P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zaterdagavond hier gegeten. Teleurstellend. Sliptongen met een gekookt uiterlijk. Salade a la 1970. Patat die donkerbruin was ipv goudgeel en bediening die niet weet waar het over gaat.

Gevraagd of de sliptongen in de roomboter werden gebakken maar dat wist de serveerster niet. Dan ga je ervan uit dat ze dat aan de kok gaat vragen maar niets was minder waar.

Interieur gaat terug naar jaren 80.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke ouderwetse gezellige inrichting met uitzicht over de Ringvaart en de lager gelegen weilanden.
Bediening is top!
Eten was zeer smakelijk.
Aanrader!!!
Loïs V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige, sfeervolle restaurant. Personeel is vriendelijk en je geniet van het mooie uitzicht over de Ringvaart.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs. Met een vriendelijke bediening.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wij hebben een paar keer daar gegeten en zeker niet voor het laatst het eten is heerlijk en de bediening perfect

Joop en Karen van der Wolk
Marlise H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
De gerechten zijn van goede kwaliteit, veelal vers, vrij veel groenten vergeleken met andere restaurants. De porties zijn ruim en de prijzen zijn zeer redelijk. Elke keer weer gezellig en waar voor je geld.
Milan S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het restaurant zelf heeft een mooie ligging en ziet er verzorgd uit. Het eten is prima maar verder niet zo bijzonder. De opmaak vond ik wel erg bourgondisch (grote porties en zag er niet heel verzorgd uit) de kartonnen bakjes voor de saus sloeg de plank mis maar het eten is smakelijk en alle gerechten zijn van hetzelfe niveau. De bediening is attent en reageert snel. Leuke avond gehad!
Food4us .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Prima gegeten, zonder poespas! De gastheer was uiterst vriendelijk en het eten was vers en smakelijk klaargemaakt. Ook voor de kleinsten onder ons is er een ruime kaart waar men uit kan kiezen.
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Door de locatie, aan de ringvaart, is dit best eens leuk om te proberen. Vooral bij mooi weer valt er veel te zien in en rondom het water. Het terras geeft een mooi uitzicht over het water en de polder. De kaart is middelmatig en de gerechten ook, soepje vooraf, niets mis mee. Als hoofdgerecht namen wij de spare ribs en de ossenhaas puntjes. Ook hier allebei niets mis mee, prima frites, wat frisse salade en een bakje rabarbermoes, maar nogmaals middelmatig. De bediening was een vriendelijke jongedame maar in de serre waar wij zaten gaf alles ons toch een beetje een suffige indruk. Maar zonder al te veel eisen te stellen een aanrader om bij mooi weer even een hapje te doen, meer is het niet.
Céline H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Vanavond hier gegeten met 11 personen. Het uitzicht vanuit het restaurant is prachtig en ook van binnen is het aangepast aan de omgeving. Daar niks op aan te merken. De bediening was helaas vanaf het begin al niet aardig. Nadat de zon weg was werd het koud binnen met de schuifpuinen helemaal open. Dus 1 deur al zelf dicht gedaan. Toen we vroegen rond 20:00 of ook de andere deur dicht mocht, moest dit eerst gevraagd worden. Ze kwam terug met de mededeling, hij kwan een stukje dicht , meer kan ik niet doen. Sorry ? Ik ben op gestaan en heb hem zelf dicht gedaan. Meisje had duidelijk geen zin om te werken en al helemaal geen zin om vriendelijk te zijn. Voor gerecht was lekker ! Hoofdgerecht duurde erg lang terwijl wij ongeveer de enige waren. Hoofdgerecht was zoveel vreselijk veel,echt te veel. De vlees gerechten waden lekker maar was vis was niks bijzonders. Krijg je er een bakje vieze coctail saus bij. Jammer. Mooie locatie maar qua eten en bediening mogen de puntjes wel op de i.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Dit restaurant is mooi gelegen aan de Ringvaart. Vanaf het terras heb je een prima uitzicht op de voorbijvarende boten. We hebben hier gegeten met zes personen en hadden een ronde tafel in de serre. Vanwege het mooie weer stonden de deuren open. Qua eten geen hoogvlieger en geen laagvlieger. Porties zijn groot maar geen culinair hoogstandje. Vooraf gamba’s , carpaccio en soep. Alle waren redelijk tot lekker. Hoofdgerechten aan onze tafel: Osaka salade (erg pittig), kabeljauw, satéspies, forse ridder (mix van vlees waarvan sommige stukjes mals en andere wat droger) en schnitzel. Alle hoofdgerechten waren voorzien van groenten (waaronder rabarber), patat en gepofte aardappel. Deze laatste was niet geweldig, de vulling was te verschrompeld. De door ons gebruikte desserts waren een pallet van diverse soorten sorbetijs met vers fruit en ijstruffels. Bediening vriendelijk en service goed.