De Handschoen

Nieuwe Deventerweg 103 8014 AE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Handschoen

Lunch-Diner-Trouwen -------------------------- Bij restaurant De Handschoen in Zwolle, gevestigd in een oude Saksische boerderij, geniet je in alle rust van een heerlijke lunch, een smakelijk diner of zomaar een hapje tussendoor. De klassieke uitstraling van de boerderij wordt gecombineerd met moderne elementen en zorgt daarmee voor een bijzonder karakter. Bij De Handschoen hebben we werkplekken gerealiseerd voor mensen die het zelfstandig niet redden op de arbeidsmarkt. Wij willen deze groep een fijne werkplek bieden waar ze een vak kunnen leren in een omgeving waar iedereen er toe doet. De Handschoen geeft een geheel nieuwe dimensie aan het diner met het trolley-diner voor €29,50 per persoon. Een nieuw en uniek concept dat bestaat uit 3-gangen, waarbij het voorgerecht en dessert aan tafel worden geserveerd met speciale trolley's. Je bord wordt aan tafel opgemaakt en ingezet. Dat is nog eens een bijzondere ervaring! Toch meer zin in iets warms vooraf? Dan biedt De Handschoen je heerlijke soepen. De menukaart bestaat verder uit verschillende hoofdgerechten. Deze worden gemaakt van klassieke en moderne producten. De gerechten veranderen met het seizoen mee. Ook deze nieuwe ervaring beleven? Bij restaurant De Handschoen in Zwolle geniet je van een uniek en smaakvol diner dat je altijd zal bijblijven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Handschoen

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Handschoen

• Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Voortreffelijk! Genoten van het trolley menu.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten/genoten van het trolleymenu! Als gevolg van het mooie weer zelfs buiten in de tuin kunnen zitten.
Trolley bevatte zowel bij het voor- als bij het nagerecht voldoende keuze voor iedereen.
Voor herhaling vatbaar!
petra L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was heerlijk. We waren met een groep van 13 personen. We werden allemaal tegelijkertijd bedient zodat we gezellig samen konden eten. De lange tafel was buiten keurig gedekt. Echt top!
R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
lekker en sfeervol gegeten, prima bediening in een mooie omgeving.
echt een aanrader voor wie eens fijn uit eten wil.
ook de bediening is prettig. de minder begaafde werknemers zijn erg hartelijk en correct deze verdienen een pluim.
Jantien V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk, gevarieerd eten ; goede prijs, vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Tempo bediening had wat hoger gemogen.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Vriendelijke bediening
Goede service
Luuk M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
mooie locatie, uitstekende gerechten, prima bediening! Het was een warme voorjaarsavond, we konden heerlijk rustig buiten zitten, een kussentje in de stoel zou prettig zijn.
Fiona L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Mooie locatie met leuke zitplekken buiten en vriendelijk personeel. De hapjes bij de high tea waren lekker en meer dan genoeg.
Leenhek .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Gerechten waren smakelijk, zowel de vis als het vleesgerecht. Het trolley systeem voor het voorgerecht en het nagerecht is een leuk idee.
jan E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
samen met familie, allen al 65+, op 1 na, heerlijk genoten van de uitgebreide lunch, goede ontvangst en prima bediening en de schitterende locatie, voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het eten was ntzettend lekker. Mede daardoor een erg gezellige avond. Voorgerechtjes en toetje mag je uitzoeken aan tafel. Aanrader!
hovej03 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het was een gezellige avond met een leuke ambiance, goed eten en vriendelijk personeel. Zowel de rechten als de wijn waren van een prima kwaliteit. Kortom een aanrader!
Gerrie W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Misschien een kleine opmerking wat het reserveren betreft. De persoon die ik als eerste zag en die vroeg,wat ik wilde,was niet zo vriendelijk vond ik, hij bleef gewoon staan bij de PC, het mocht wel iets minder zakelijk en wat persoonlijker benadering had ik wel verwacht. Het gaf mij bij het weggaan een niet zo prettig gevoel, of het hem niet zoveel uitmaakte of ik wel of niet zou komen. Maar omdat ik hier in de wijk woon,vond ik dit een heel mooie en leuke plek,en daarom wel de afspraak gemaakt.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zaterdag 28 april van een heerlijk High Tea genoten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Onze zoon is lactose vrij en moet low suiker daar was bijzonder goed voor gezorgd.
Kreeg apart alles op 2 borden.en even later kwam er nog een bord met warme stukjes vlees.
Alles was er royaal aanwezig. Kortom alke gasten gingen tevreden naar huis.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het is altijd geweldig om te lunchen bij De Handschoen!. Naast de goede kaart en de vriendelijke bediening, is de locatie super toegankelijk voor gebruikers van een rolstoel. Je kunt er voor de deur parkeren en er is een rolstoeltoegankelijk toilet. De bediening en de keuken zijn bereid om mee te denken bij speciale vragen.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Goede prijs en kwaliteit verhouding.
Zal zeker dit restaurant aanbevelen aan vrienden.

Sfeer en ambiance spreken mij aan.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
een zeer sfeervolle ambiance met zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, Prima bereikbaar ook met openbaar verboer. bushalte voor de deur.
K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellige locatie, bediening goed en vriendelijk.
Voor en nagerecht van de trolley gehad, leuk, genoeg keuze en erg lekker.
Hoofdgerechten waren ook erg lekker, complimenten voor de kok..
Is een aanrader om hier te eten.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We kregen een groot aantal lekkernijen bij de High Tea. Helaas was niet alles even vers. Er waren 4 soorten thee en er werd niets aangevuld. Alles werd in 1x op tafel gezet, ook de warme hapjes. Daarna is er geen bediening meer langs geweest om uit te leggen wat alles was, of alles naar wens was en of er nog heet water bijgevuld moest worden. Om een aanvulling van de kan heet water hebben we zelf moeten vragen. Dit terwijl het helemaal niet druk was! Conclusie: het was veel, niet alles was vers en geen goede bediening.