De Handschoen

Nieuwe Deventerweg 103 8014 AE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Handschoen

Lunch-Diner-Trouwen -------------------------- Bij restaurant De Handschoen in Zwolle, gevestigd in een oude Saksische boerderij, geniet je in alle rust van een heerlijke lunch, een smakelijk diner of zomaar een hapje tussendoor. De klassieke uitstraling van de boerderij wordt gecombineerd met moderne elementen en zorgt daarmee voor een bijzonder karakter. Bij De Handschoen hebben we werkplekken gerealiseerd voor mensen die het zelfstandig niet redden op de arbeidsmarkt. Wij willen deze groep een fijne werkplek bieden waar ze een vak kunnen leren in een omgeving waar iedereen er toe doet. De Handschoen geeft een geheel nieuwe dimensie aan het diner met het trolley-diner voor €29,50 per persoon. Een nieuw en uniek concept dat bestaat uit 3-gangen, waarbij het voorgerecht en dessert aan tafel worden geserveerd met speciale trolley's. Je bord wordt aan tafel opgemaakt en ingezet. Dat is nog eens een bijzondere ervaring! Toch meer zin in iets warms vooraf? Dan biedt De Handschoen je heerlijke soepen. De menukaart bestaat verder uit verschillende hoofdgerechten. Deze worden gemaakt van klassieke en moderne producten. De gerechten veranderen met het seizoen mee. Ook deze nieuwe ervaring beleven? Bij restaurant De Handschoen in Zwolle geniet je van een uniek en smaakvol diner dat je altijd zal bijblijven!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Handschoen

Mylène R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
De bediening was vanaf dat we binnen kwamen, tot we vertrokken waren vriendelijk, gezellig en heel behulpzaam. Ze waren zelfs proactief op een prettige niet opdringerige manier.
Mijn best lastige allergie leek voor de kok geen probleem, door de telefoon al. In de praktijk bleek dit helemaal te kloppen.
De trolley voor brood, tussengerechten en nagerecht is heel leuk. Ook geeft het extra ruimte aan personeel om iets te vertellen over het product en aandacht aan de gast te schenken.
Het was weer heeel geslaagd bij de Handschoen.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij hebben een hele fijne culinaire avond gehad. Bediening was echt bijzonder. Dit restaurant krijgt van ons een 10 + !!
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten in een gezellige "decembersfeer".
Royale porties opgediend door bijzonder aardige en hartelijke lieden.
Ankie D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We gaan hier regelmatig naar toe om rustig lekker te gaan eten.
Het eten is goed en de service is prima. niets is te veel.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij de Handschoen. Het trolleymenu is goed bedacht en smaakvol. Leuk dat je voor het voor- en nagerecht 3 kleinere gerechtjes kan kiezen. Hierbij voldoende keuze, ook voor vegetariërs. Qua inrichting kan het sfeervoller, misschien een paar grote planten plaatsen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk gegeten en super goede bediening
René S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vriendelijke bediening, alles op zijn tijd en rustig. Hierdoor konden we rustig genieten van het lekkere eten. Ga zo door. Toppers
Udo L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben een heerlijke high tea gehad. Er was voldoende variatie, de hapjes en zoetigheden waren lekker van smaak en ruim voldoende aanwezig.
Jeffrey S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Warm, huiselijk gevoel. Eten was goed en de bediening ook. We komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zoals altijd, heerlijk gegeten! Royale porties, keurig opgemaakt en keurig opgediend.
Buitengewoon aardige bediening!
Een leuke traditie om dit maandelijks te doen!
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was voor ons een avond vol verrassingen. Het personeel heeft ons echt "een gast zijn" laten voelen. Zo relaxt lekker gegeten, heb ik zelden. Alles was perfect verzorgd, echt smakelijk en van hoge kwaliteit. Complimenten aan de kok en de trolly formule...... geweldig. Wat een keuze!
Wuj komen terug.
Christien L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hebben heerlijk buiten geluncht,
Elsa N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was heel erg goed. Dit was de 4e keer dat wij er waren..

Vlotte en zeer vriendelijk bediening
En het eten was perfect.
Complimenten aan de keukenbrigade..

Vr gr elsa nieuwenhuis &Frans geels
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Uitstekende gerechten in ruime mate geserveerd door bijzonder aardige mensen.
Uitstekende gerechten in ruime mate geserveerd door bijzonder aardige mensen.
Josine D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Vriendelijke bediening! Prima plek ook voor onze jonge kinderen.
W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
In 2016 hebben we ons huwelijk gevierd in De Handschoen. We zijn daar, nu nog steeds, erg tevreden over.
Vorig jaar hebben we ons 1 jarig huwelijk daar samen gevierd en gisteren ons 2 jarige huwelijk.....en wat was het weer goed!!! De bediening weet goed waar ze het over hebben als de kaart word gebracht. Dat word goed uitgelegd en op een rustige, leuke manier. Ook nu hadden ze, net als vorig jaar, een leuke verrassing voor ons. Kijk, dat hoeven ze niet toe doen, maar doen het wel. Dat zijn die kleine dingen die je kan onderscheiden van anderen...en waar over gepraat word. Ga zo door!!.................er werd al over onze 12,5 huwelijk gepraat... wat een vertrouwen ;-) ! ik vind het echt een aanrader!!!
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima sfeer, keurige behandeling door buitengewoon vriendelijke medewerkers.
Fijne zomerkaart naast de gangbare traditionele kaart.
M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
met collega's geweest voor een high tea, deze was goed verzorgd en ruim voldoende. Het water voor de thee werd steeds weer aangevuld
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Vond het eten zeer lekker en de service was ook zeer goed
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Prima vlotte bediening. Zeer tevreden. Pluim.