De Handschoen

Nieuwe Deventerweg 103 8014 AE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Handschoen

Lunch-Diner-Trouwen -------------------------- Bij restaurant De Handschoen in Zwolle, gevestigd in een oude Saksische boerderij, geniet je in alle rust van een heerlijke lunch, een smakelijk diner of zomaar een hapje tussendoor. De klassieke uitstraling van de boerderij wordt gecombineerd met moderne elementen en zorgt daarmee voor een bijzonder karakter. Bij De Handschoen hebben we werkplekken gerealiseerd voor mensen die het zelfstandig niet redden op de arbeidsmarkt. Wij willen deze groep een fijne werkplek bieden waar ze een vak kunnen leren in een omgeving waar iedereen er toe doet. De Handschoen geeft een geheel nieuwe dimensie aan het diner met het trolley-diner voor €29,50 per persoon. Een nieuw en uniek concept dat bestaat uit 3-gangen, waarbij het voorgerecht en dessert aan tafel worden geserveerd met speciale trolley's. Je bord wordt aan tafel opgemaakt en ingezet. Dat is nog eens een bijzondere ervaring! Toch meer zin in iets warms vooraf? Dan biedt De Handschoen je heerlijke soepen. De menukaart bestaat verder uit verschillende hoofdgerechten. Deze worden gemaakt van klassieke en moderne producten. De gerechten veranderen met het seizoen mee. Ook deze nieuwe ervaring beleven? Bij restaurant De Handschoen in Zwolle geniet je van een uniek en smaakvol diner dat je altijd zal bijblijven!

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant De Handschoen

jan E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het eten was ntzettend lekker. Mede daardoor een erg gezellige avond. Voorgerechtjes en toetje mag je uitzoeken aan tafel. Aanrader!
hovej03 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het was een gezellige avond met een leuke ambiance, goed eten en vriendelijk personeel. Zowel de rechten als de wijn waren van een prima kwaliteit. Kortom een aanrader!
Gerrie W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Misschien een kleine opmerking wat het reserveren betreft. De persoon die ik als eerste zag en die vroeg,wat ik wilde,was niet zo vriendelijk vond ik, hij bleef gewoon staan bij de PC, het mocht wel iets minder zakelijk en wat persoonlijker benadering had ik wel verwacht. Het gaf mij bij het weggaan een niet zo prettig gevoel, of het hem niet zoveel uitmaakte of ik wel of niet zou komen. Maar omdat ik hier in de wijk woon,vond ik dit een heel mooie en leuke plek,en daarom wel de afspraak gemaakt.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zaterdag 28 april van een heerlijk High Tea genoten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Onze zoon is lactose vrij en moet low suiker daar was bijzonder goed voor gezorgd.
Kreeg apart alles op 2 borden.en even later kwam er nog een bord met warme stukjes vlees.
Alles was er royaal aanwezig. Kortom alke gasten gingen tevreden naar huis.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het is altijd geweldig om te lunchen bij De Handschoen!. Naast de goede kaart en de vriendelijke bediening, is de locatie super toegankelijk voor gebruikers van een rolstoel. Je kunt er voor de deur parkeren en er is een rolstoeltoegankelijk toilet. De bediening en de keuken zijn bereid om mee te denken bij speciale vragen.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Goede prijs en kwaliteit verhouding.
Zal zeker dit restaurant aanbevelen aan vrienden.

Sfeer en ambiance spreken mij aan.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
een zeer sfeervolle ambiance met zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, Prima bereikbaar ook met openbaar verboer. bushalte voor de deur.
K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellige locatie, bediening goed en vriendelijk.
Voor en nagerecht van de trolley gehad, leuk, genoeg keuze en erg lekker.
Hoofdgerechten waren ook erg lekker, complimenten voor de kok..
Is een aanrader om hier te eten.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We kregen een groot aantal lekkernijen bij de High Tea. Helaas was niet alles even vers. Er waren 4 soorten thee en er werd niets aangevuld. Alles werd in 1x op tafel gezet, ook de warme hapjes. Daarna is er geen bediening meer langs geweest om uit te leggen wat alles was, of alles naar wens was en of er nog heet water bijgevuld moest worden. Om een aanvulling van de kan heet water hebben we zelf moeten vragen. Dit terwijl het helemaal niet druk was! Conclusie: het was veel, niet alles was vers en geen goede bediening.
Gerald Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker in rustige ruimte gegeten. Bediening uitstekend. Leuk concept met proeverijtjes vooraf en bij dessert. Gaan we zeker weer een keer heen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
heerlijk gegeten. Fijne sfeer, leuke bediening.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was erg goed. We hadden het trolley menu wat heel erg goed was. Het voordeel daarvan is dat je kunt kiezen voor drie verschillende voor en drie verschillende nagerechten, een soort proeverij dus. Dit vonden wij een succes.
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben erg lekker (vegetarisch) gegeten. De bediening was persoonlijk en professioneel. Dank jullie wel en vast tot ziens!
Etienne O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Prachtig restaurant, met heerlijke lunch. Achter het restaurant gelegen garageboxen, ondanks opgefleurd door beschilderingen en omliggende woningen minder, maar een maal binnen een feestje. Mooie zalen, persoonlijke bediening (waarschijnlijk omdat het op dinsdagmiddag heel rustig is). Lunch erg goed. Geen verse melk en karnemelk aanwezig. Verder prima! Voor herhaling vatbaar. Wilde rustig kunnen praten, in 'voorkamer' het rijk alleen.
CAarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Keuze uit heerlijke 3 voorgerechtjes en 3 nagerechtjes. Hoofdgerecht is ook subliem, en dat voor nog geen 30 euro p.p. Bediening door vrolijke obers met een handicap, zeer positieve sfeer.
B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben lekker gegeten en de bediening was goed. Voor- en nagerecht van de trolley is een leuk concept. Voldoende keuze voor het hoofdgerecht. Portie was voor mij wel te groot. Voor mijn man was het precies goed. Zou mooi zijn als er de keuze is om een kleinere portie te kiezen.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heelprettig dat de gastheer bij binnenkomst gelijk op je af komt. Nog prettiger zou het zijn als hij ook de jassen zou aanpakken. Bij het weggaan geeft het ook een puntje meer als de gastheer meeloopt naar de deur.
Verder een heel gezellige avond met prima eten.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Voortreffelijke maaltijd; keuze uit veel heerlijke gerechten; prima sfeer in een fraaie omgeving en bovenal . . zeer vriendelijke en attente medewerkers!
dd.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Voor de vierde/vijfde keer waren wij bij de Handschoen. Fijne bediening, lekker en meer dan genoeg te eten. Trolley menu is echt een aanrader!