De Handschoen

Nieuwe Deventerweg 103 8014 AE Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Handschoen

Lunch-Diner-Trouwen -------------------------- Bij restaurant De Handschoen in Zwolle, gevestigd in een oude Saksische boerderij, geniet je in alle rust van een heerlijke lunch, een smakelijk diner of zomaar een hapje tussendoor. De klassieke uitstraling van de boerderij wordt gecombineerd met moderne elementen en zorgt daarmee voor een bijzonder karakter. Bij De Handschoen hebben we werkplekken gerealiseerd voor mensen die het zelfstandig niet redden op de arbeidsmarkt. Wij willen deze groep een fijne werkplek bieden waar ze een vak kunnen leren in een omgeving waar iedereen er toe doet. De Handschoen geeft een geheel nieuwe dimensie aan het diner met het trolley-diner voor €29,50 per persoon. Een nieuw en uniek concept dat bestaat uit 3-gangen, waarbij het voorgerecht en dessert aan tafel worden geserveerd met speciale trolley's. Je bord wordt aan tafel opgemaakt en ingezet. Dat is nog eens een bijzondere ervaring! Toch meer zin in iets warms vooraf? Dan biedt De Handschoen je heerlijke soepen. De menukaart bestaat verder uit verschillende hoofdgerechten. Deze worden gemaakt van klassieke en moderne producten. De gerechten veranderen met het seizoen mee. Ook deze nieuwe ervaring beleven? Bij restaurant De Handschoen in Zwolle geniet je van een uniek en smaakvol diner dat je altijd zal bijblijven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Handschoen

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Zondag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Handschoen

W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
In 2016 hebben we ons huwelijk gevierd in De Handschoen. We zijn daar, nu nog steeds, erg tevreden over.
Vorig jaar hebben we ons 1 jarig huwelijk daar samen gevierd en gisteren ons 2 jarige huwelijk.....en wat was het weer goed!!! De bediening weet goed waar ze het over hebben als de kaart word gebracht. Dat word goed uitgelegd en op een rustige, leuke manier. Ook nu hadden ze, net als vorig jaar, een leuke verrassing voor ons. Kijk, dat hoeven ze niet toe doen, maar doen het wel. Dat zijn die kleine dingen die je kan onderscheiden van anderen...en waar over gepraat word. Ga zo door!!.................er werd al over onze 12,5 huwelijk gepraat... wat een vertrouwen ;-) ! ik vind het echt een aanrader!!!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima sfeer, keurige behandeling door buitengewoon vriendelijke medewerkers.
Fijne zomerkaart naast de gangbare traditionele kaart.
M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
met collega's geweest voor een high tea, deze was goed verzorgd en ruim voldoende. Het water voor de thee werd steeds weer aangevuld
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Vond het eten zeer lekker en de service was ook zeer goed
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Prima vlotte bediening. Zeer tevreden. Pluim.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker eten in een gezellige ambiance. Enige puntje er stond muziek aan op de achtergrond, dit viel pas op toen het even Heel stil was. Of geen muziek, of 1 tikkeltje harder zodat je niet net denkt he wat hoor ik toch..
Maar geen klagen hoor! Gaan sowieso nog wel weer een keer eten.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij hebben een high tea genuttigd.
Het was fantastisch.
Voor herhaling vatbaar.
Is zeer zeker aan te bevelen.
Sandwiches, heel veel zoetig heden en warme hartige hapjes.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijke gerechten buiten genuttigd in een sfeervolle ambiance.
Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.
Het was een genoegen om onze maandelijkse traditie weer te beleven!
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Voortreffelijk! Genoten van het trolley menu.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten/genoten van het trolleymenu! Als gevolg van het mooie weer zelfs buiten in de tuin kunnen zitten.
Trolley bevatte zowel bij het voor- als bij het nagerecht voldoende keuze voor iedereen.
Voor herhaling vatbaar!
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was heerlijk. We waren met een groep van 13 personen. We werden allemaal tegelijkertijd bedient zodat we gezellig samen konden eten. De lange tafel was buiten keurig gedekt. Echt top!
R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
lekker en sfeervol gegeten, prima bediening in een mooie omgeving.
echt een aanrader voor wie eens fijn uit eten wil.
ook de bediening is prettig. de minder begaafde werknemers zijn erg hartelijk en correct deze verdienen een pluim.
Jantien V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk, gevarieerd eten ; goede prijs, vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Tempo bediening had wat hoger gemogen.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Vriendelijke bediening
Goede service
Luuk M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
mooie locatie, uitstekende gerechten, prima bediening! Het was een warme voorjaarsavond, we konden heerlijk rustig buiten zitten, een kussentje in de stoel zou prettig zijn.
Fiona L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Mooie locatie met leuke zitplekken buiten en vriendelijk personeel. De hapjes bij de high tea waren lekker en meer dan genoeg.
Leenhek .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Gerechten waren smakelijk, zowel de vis als het vleesgerecht. Het trolley systeem voor het voorgerecht en het nagerecht is een leuk idee.
jan E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
samen met familie, allen al 65+, op 1 na, heerlijk genoten van de uitgebreide lunch, goede ontvangst en prima bediening en de schitterende locatie, voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het eten was ntzettend lekker. Mede daardoor een erg gezellige avond. Voorgerechtjes en toetje mag je uitzoeken aan tafel. Aanrader!