De Halve Maen

Dorpsstraat 24 1431 CD Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Halve Maen

Culinair genieten in Aalsmeer

Midden in het dorpshart van Aalsmeer vind je dit knusse restaurant. Op het menu staan seizoensgebonden gerechten, alleen de beste producten vind je terug op je bord. De vriendelijke bediening zorgt ondertussen dat het je aan niks ontbreekt!

Meer informatie over restaurant De Halve Maen

Maandag 17:00 - 21:30
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

9,5

Jouw recensie over het restaurant De Halve Maen

jokea V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Compliment voor de kok, en Bedankt voor de extra tractatie voor het Bruidspaar
Piet C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Eten bij de Halve Maen is altijd weer een genot, hoge kwaliteit van het eten, er wordt aandacht aan je besteed en de tijd vliegt voorbij. De prijzen zijn normaal voor het gebodene, zeer aan te bevelen.
Mirjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede kwaliteit.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk zoals de kok (eigenaar) eerst even aan tafel komt voor een babbeltje en grapje en later de vis van de dag laat zien om uit te kiezen. Heerlijk voorafje en tussendoortje gekregen om te neutraliseren. De bediening is erg professioneel en denkt mee (bos bloemen in het water, tussen voor en hoofdgerecht moesten we er even tussenuit om te condoleren, etc.). We hebben een heerlijke en goede avond gehad met elkaar. Hartelijk dank.
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de kok is zeer flexibel alles is vrijwel mogelijk, en Sjaak is een prima gastheer en ook kok natuurlijk
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker eten, mooie verse vis.
Frederik R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer fijne keuken en een goede wijnkaart
anna020 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het eten is subliem! Chef komt van te voren toelichting geven op de menu kaart - en na twee keer te hebben gegeten kan ik dit restaurant van harte aanbevelen! Goede persoonlijke service, rustige sfeer (wat fijn is om bij te kletsen met familieleden). Het is niet goedkoop, maar je krijgt absoluut waar voor jouw geld! Ik kom graag nog een keer terug om heerlijk te genieten van een avond lekker eten met goede wijnen.
betsy de groot .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Top! Echt een feestje. Moeten we vaker doen! Alles is vers en de smaak is zalig. Je bent echt een avondje uit! Kan wel zeggen dat dit het beste restaurant van Aalsmeer is!
G L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer fijne restaurant, ook houden ze rekening met personen die een allergie hebben, zolang je het maar voor het bestellen aangeeft uiteraard.
Sven M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer smaakvol! Echt een aanrader voor een ieder! Wij hebben genoten van een vier gangen diner en het was van begin tot eind TOP!
poppy P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, fantastische gerechten met zorg en liefde gemaakt. Bediening deed haar best maar is van een minder hoog niveau dan het eten. Inrichting is ok maar ietwat oubollig.
Leuk is dat de chef-kok aan de tafel komt met de verse vis vangst en ook de amuses waren subliem. Ook fijn dat ons hondje welkom was.

Wij komen zeker nog een keer terug.
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Voordat de kaart werd aangeboden kwam de chefkok met een grote schaal met prachtige vissoorten. Prachtig. Enkel jammer dat de bediening niet wist wat de prijs van de vissoorten was. Soms was de bediening ook wat gehaast en had weinig geduld. Wellicht kwam dar doordat het er erg druk was, maar dat mag niet uitmaken.
De gerechten waren goed en degelijk. Klassiek kok. Maar een spoon...... Dat hebben we al zolang niet gehad. En eerlijk gezegd hoeft dat ook niet. De porties waren ook flink aan de maat. Daardoor hebben we enkel maar koffie als afsluiter.
Een restaurant waar we zeker een keer terug zullen komen.
J.mosselman M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij komen er regelmatig,heerlijk eten goede bediening,en je kunt er rustig met elkaar praten zonder lastig gevallen te worden door te harde muziek,en ook voldoende ruimte tussen de tafels,niet zo opgepropt als veel zaken tegenwoordig waar je als haringen in een ton zit.
AenA V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten. Speciaal was dat de chef zijn visjes aan tafel kwam tonen. Was voor ons een teken om te vragen of een geheel visjes 5 gangen menu mogelijk was. Mooi uitgebalanceerd diner. Jammer was dat de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht erg lang was,
Samantha K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Wat een feest om bij de Halve Maen te eten! En iedereen die ik hierover vertelde was al even enthousiast, want het restaurant is heel bekend en geliefd. En ik ontdek het nu pas. Een parel, met fantastische vriendelijke en gezellige bediening. De eigenaar/kok komt zelf even rond met de uiterst verse vis, wij kozen de kabeljauw en schol. We hebben heerlijk lang getafeld, het hoofdgerecht met de vis was erg uitgebreid zonder te veel te zijn, wat een kwaliteit. We hebben lekker de tijd genomen. De dame in de bediening was zeer vriendelijk en altijd aanwezig op het juiste moment. Alles was even vers en mooi toegelicht, gezellig en warme sfeer. De tafels staan niet op elkaar, dus ook zeer geschikt voor zakendiners met sfeer. Ik kan het iedereen aanbevelen, een pareltje.
231947 R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten in de Halve Maen. We hadden een menu met oa oesters, aspergesoep en tong. De vis is hier altijd fantastisch. Alles smaakte voortreffelijk. Bediening heel vriendelijk. Het interieur zou wel wat opgeleukt kunnen worden.
ronaldvermeulen1 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vrijdag 18 maart bij de halve maan gegeten.
We hebben ons laten verrassen door de chef met een vlees menu.
Na de amuse en het voorgerecht kon t al niet meer stuk. Wat een smaaksensatie!
De bediening en service was uitstekend!
Een echte aanrader.
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Zoals altijd weer van de kookkunsten genoten. Alles tot in de perfectie
bereid. De bediening die in het verleden wel eens iets te wensen overliet
is duidelijk verbeterd met de komst van twee nieuwe sterretjes.
Ga zo door!!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Op vrijdagavond hier gegeten; een heerlijke avond uit (letterlijk en figuurlijk)! We hebben ons laten verrassen door de chef met een vismenu en genoten van iedere gang. Heerlijke gerechten, prachtig opgediend. Daarbij een prima wijn en uiterst vriendelijke bediening. Alles bij elkaar maakt deze avond uit eten tot een echt feest! Een van mijn meest favoriete restaurants in aalsmeer, waar de kwaliteit iedere keer weer super is!