de HALL - BurgerEi & Zakenlui

Korenmolenlaan 4 3447 GG Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant de HALL - BurgerEi & Zakenlui

Energieke ontbijtjes en gezonde lunchgerechten

Het authentieke restaurant burgerEI & zakenlui ligt aan de rand van bedrijventerrein Middelland. Of je nu te vroeg bent voor een afspraak of je wilt je dag goed beginnen, dan kun je hier terecht voor een kop verse koffie of een gezonde maaltijd. Aan het Versloket stel je zelf je maaltijd samen. Heb je meer tijd? Bestel dan à la carte een van de mooie burgers of verrassende eiergerechten.

Meer informatie over restaurant de HALL - BurgerEi & Zakenlui

Op 10 minuten loopafstand van Station Woerden. Of kom lekker op de OV fiets.
  • Kom je met de auto?
    De locatie ligt naast de A12, afslag Woerden. Het is gevestigd in de centrale hal van het industriële Intechnium gebouw. een groot grijs opvallend bouwwerk. Het restaurant heeft zowel voor als aan de achterkant een ingang.
  • : Rondom het pand zijn 270 gratis parkeerplaatsen.

Maandag - Dinsdag - Woensdag van 8.00-18.00
Donderdag & Vrijdag ook open voor diner.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant de HALL - BurgerEi & Zakenlui

Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De locatie ziet er strak en industrieel uit. Ziet er verzorgd uit maar mist een stukje warmte/sfeer. De kaart is zeer beknopt. Burgers waren er wel in verassende smaken maar had persoonlijk meer keuze verwacht. Wel prettig dat er diverse bijgerechten waren behalve friet. Personeel was heel vriendelijk maar niet altijd even oplettend, zo zaten we geruime tijd zonder drankjes. Eten dat wij hadden besteld was verzorgd, snel en prima op smaak.
Gijs N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prima locatie voor een zakenlunch. De locatie is wat onverwacht, maar het interieur is netjes interessant. Het eten is heerlijk.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hoewel erg weinig gasten waren (gezien de mogelijkheden) was de bediening traag. De prijs/kwaliteit verhouding was niet in orde. Om voor een klein bakje stoofvlees en een portie frites 17 euro te moeten betalen was wel erg gortig. De kwaliteit was prima maar de prijs niet.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Op voorhand een beetje aarzelend het industrieterrein opgereden, wat toch best een "aparte" locatie is voor een restaurant. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog vooraf, mijn moeder wilde het graag eens proberen. Achteraf moet ik eerlijk bekennen dat dit ZEER onterecht was, wat een super kok is daar aan het werk. Als voorafje een "ovenheerlijk" Borrelbroodje met gesmolten kaas, knoflook, tomaat en tijm.....wat een heerlijkheid. Als hoofdgerecht een zomerburger, beetje onhandig eten maar dat weet je op voorhand, de kwaliteit van het vlees zelf is echter excellent! Als nagerecht de dunne plakjes gemarineerde ananas met pistache, frambozen, aalbessen, chocolade en kokosijs.......wat eer super dessert was dit. Echt het lekkerste wat ik de laatste jaren over mijn tong heb laten strelen. Ook het meisje in de bediening doet leuk haar best en is zeer vriendelijk. Je kan dagmaaltijden ook zeer voordelig afhalen (koud & warm) voor ik meen €7,50 wat een mooie prijs is. Ga zo door met dit restaurant! Jullie zijn leuk bezig en wij komen zeker terug.
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Leuk concept! Warme maaltijden van het versloket waren iets aan de lauwe kant, hadden wat mij betreft een stuk warmer mogen zijn.
Prijs/kwaliteit is echt prima. Ik kom zeker een keer terug.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Vandaag hebben wij bij de Hall in Woerden gegeten. Een Romero hamburger, goed aangekleed met krokant gebakken kaas, salade, een glutenvrij broodje en glutenvrije frites. Het andere menu bestond uit een fifty-fifty burger, aangekleed met gebakken bacon, salade en frites. Als drankje een heerlijk glas rode wijn. Verder een heerlijke espresso.
Kwaliteit is prima, leuk geserveerd en uitstekende bediening.
Wij wonen zo'n 60 km van Woerden, maar het is het rijden waard.
Ga zo door.
ouwens .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ik schijf nooit een recensie, maar kan ik het niet laten.
Dit restaurant kwam ik tegen toen ik bij klanten was in woerden. ( net van de snelweg af). Ik heb hier heerlijk gezond en vers gegeten. Ik heb begrepen dat ze net open zijn met dit restaurant.
Je kan geen tien en geven. Anders had ik dat gedaan. Restaurant Hall gaat zo door, echt een hoog niveau. Tot snel.
IdeaS .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Verrassend leuk restaurant op een hele onverwachte plaats. Midden op een bedrijventerrein, in de voormalige ontvangsthal van een kantoor gebouw. Het is ruim opgezet. De sfeer is industrieel, met technische details. Maar door een flinke dosis hout & groen is het tegelijkertijd heel gezellig. Veel originele details: (sta)tafels van kabeltollen, een vintage toolbox als theekist...

Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. In voor een praatje, maar als je rustig wil werken, dan laten ze je ook lekker met rust. Werken kan er trouwens erg goed. De WiFi is gratis en heel snel. Er zijn ook voldoende stroompunten. Ik ben fan van de heerlijke theetjes, maar de koffie schijnt ook geweldig te zijn.

Het eten is gevarieerd. Ik ben er nu al een aantal keren geweest. Vandaag koos ik tijdens de lunch voor een gezonde salade en een wrap met gerookte kip. Maar ze hebben ook heerlijke burgers op de kaart staan weet ik! En op de wijnkaart kun je precies zien, welke wijnen er goed bij je burger passen. Heel handig voor als je niet zoveel verstand van wijnen hebt, zoals ik.
Ik ga zeker nog eens terug. Misschien een keer op vrijdag, met mooi weer een borreltje op het terras, met lekkere borrelhapjes erbij! Nu al zin in!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Een heerlijke lunch gehad!!!!! Super vriendelijk, gezellig en schoon!!! Er wordt goed rekening gehouden met verschillende alergieen en er is behoorlijk wat keus! Ik ga er regelmatig
Lunchen en ik vind het fijn dat er veel variatie is. Elke dag iets anders, maar altijd verse producten! Zo eet je lekker
Buiten de deur, maar heb je toch gezond gegeten! Echt een aanrader!!!
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een nieuw concept in Woerden met heerlijk vers eten. Door de creativiteit in de smaak combinaties is het echt genieten en een aanwinst voor Woerden en omgeving.

Nieuwsgierig kwamen we naar dit nieuwe restaurant. De inrichting doet industrieel aan, de sfeer en bediening ongedwongen prettig. We kozen voor a la carte dineren.

Als hoofdgerecht de asperges met zalm, een heerlijke traktatie voor de smaakpapillen.
En natuurlijk de hamburger, we hebben ervan gesmuld. Ze vragen zelfs hoe je je hamburger gebakken wilt hebben! En ook een salade werd niet vergeten.

De dames kozen voor het zoete dessert, Cocosijs, gemarineerde ananas, passievrucht en Pistachenootjes. Zalig!
De mannen namen de plank met gevarieerd kaas en worst na. Een mooie afsluiting van deze heerlijke maaltijd.

Een restaurant om zeker nog eens terug te gaan, voor een vroege avondmaaltijd (zijn open tot 20.00 uur) met een goede prijs/kwaliteit verhouding.