De Hakhorst

Waarden 25C 3831 HA Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant De Hakhorst

Voor jong en oud

Pannekoekboerderij De Hakhorst werd al eens door de ANWB uitgeroepen tot ‘de gezelligste van Nederland’. Eenmaal binnen begrijp je direct waarom. De geur van bakkend beslag, dat sissend steeds meer op een volwaardige maaltijd begint te lijken. Met groente, vlees of fruit, het maakt de kok niet uit wat jij er het liefste op je pannenkoek wilt. Kinderen kunnen zich hier uren vermaken bij de kinderboerderij of in de speelhoek.

Meer informatie over restaurant De Hakhorst

Bereikbaar via nabijgelegen bushalte.
  • Kom je met de auto?
    Bij gebruik van navigatie, gebruik adres: lepelaar. Zo komt u op het parkeerterrein terecht.

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 20:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Hakhorst

Suus D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
wij hebben met zijn tweeën 45 min op onze pannenkoeken moeten wachten..Nodigt niet uit om nog een keer te komen eten!
Mars T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het was gunstig op weg naar... en stond goed aangeschreven maar ik weet niet wat al deze mensen gewend zijn qua pannenkoeken en bijv uiensoep?? Ik stop volgende keer liever bij de bp voor de gehaktstaaf. Aan het meisje van de bediening lag het niet.
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Bovenstaande beoordeling zegt genoeg. Prima pannenkoekenrestaurant; met elke maand weer een pannenkoek speciaal. Ontspannen sfeer
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Lekkere pannenkoeken met attente bediening, ondanks de drukte! Prijs/kwaliteit verhouding is prima. We komen zeker terug!
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super vriendelijk personeel. En wat een heerlijke goed gevulde pannenkoeken. Echt een aanrader om hier te eten. Ook leuk voor kinderen... Genoeg te beleven
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Vanwege de sneeuw (heul veul) waren er maar 2 tafels bezet en toch was het gezellig. Aanrader!
hamalabava
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zeer gezellig en huiselijk restaurant waar de allerbeste pannenkoeken worden gebakken. Waar kinderen naar hartelust mogen spelen, waar de bediening vriendelijk is en alles uit de kast trekken om het de klant naar de zin te maken.
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Beste pannenkoekenrestaurant van Nederland! Kom er regelmatig met veel plezier. Vriendelijk personeel en eigenaar. Maar bovenal: heerlijke pannenkoeken!
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Waar een bezoek aan dit restaurant doorgaans tot grote tevredenheid is vanwege de goede kwaliteit van de pannenkoeken, een prima geluidsniveau en de gunstige wachttijd, viel het dit keer wat tegen. Het duurde erg lang voordat we een kinderstoel kregen, ondanks dat dit bij reservering is doorgegeven en we er herhaaldelijk om vroegen. De pannenkoeken waren wederom van prima kwaliteit. Niet zo fris was de duidelijk zichtbare aanwezigheid van een barkruk met twee reinigingsflessen en -doekjes in de serre.
Jacob P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goede pannenkoeken, gezellig en gemoedelijke sfeer
anne dhr J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Enorm veel keuze en pannenkoek van eigen combinatie mogelijk. vVooral de pannenkoek met Everzwijn en bijpassende saus is super lekker. Deze is helaas seisoensgebonden.
rrrbakker .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Leuke sfeer, heerlijk gegeten zoals altijd! Heerlijke pannenkoek met appel/walnoot/rozijnen. Voor ieder ander genoeg keuze om zelf een pannenkoek samen te stellen. Tot een volgende keer.
Don K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, erg attent personeel; het beste pannenkoekenrestaurant in de omgeving!
Tafel kiezen aan de kant van één van de wanden is aan te raden i.v.m. tocht op sommige plekken en de "loop" van het personeel en gasten rondom de tafels in het midden.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We zaten achter de trap waardoor ze ons in het begin niet zagen we hebben ruim 20 gewacht voor ze kwamen vragen voor drinken daarna ging alles vlot en goed.
Cathleen C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik heb deze keer een nieuwe pannekoek gegeten maar ik vond dat er meer kaas op de pannekoek had gemogen....
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Tja, met stip op een in Nederland. Als je hier pannenkoeken gegeten hebt wil je nergens anders (behalve thuis) meer eten.
De sfeer is goed, er is meer dan genoeg aandacht voor de klant. De keuze is zeer ruim, voor een ieder wat wils.
Voor de kids is een speelhoek aanwezig.

Kortom aan alles is gedacht en de kwaliteit is dik dik dik in orde!
marjoleinrijkeboer .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De locatie -oude boerderij- is druk maar gezellig en sfeervol. Heel geschikt voor kinderen; er is zelfs een kleine kinderboerderij. Vlakbij kun je gratis parkeren.
Er is veel keuze qua beleg en de pannenkoeken zijn lekker dun (kwestie van voorkeur, ik houd er van).
Het enige minpuntje vind ik dat veel beleg "bij" in plaats van op/in de pannenkoek wordt geserveerd. Zo kreeg ik een lege pannenkoek en daarbij een schaaltje met fruit en slagroom.
sophie K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
De mensen waren allemaal super aaddig en het eten was lekker en veel voor een goedkope prijs! Ook zijn er leuke zitplekken!!!
Victor M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De eerste keer dat we hier zijn gaan eten. Hele mooie, drukke (en zeer gehorige) zaak diep verscholen in een woonwijk. Goed zoeken naar de ingang en voordeur. Aardige ontvangst en zeer attente bediening, lopen goed door in de drukte.

Niet iedereen in de familie wilden een pannenkoek, maar toch bij de Hakhorst gereserveerd met de aanname dat ze natuurlijk vast wel iets anders dan alleen pannenkoeken als hoofdgerecht hadden. Helaas, alleen friet/kroket was het alternatief.

De kwaliteit van de pannenkoeken liet ook zeker te wensen over. Ik had een pannenkoeken met ui/champignons/spek/kaas, maar de uien waren zo goed als ongebakken en van de kaas was er nog maar een heel klein spoor te vinden. Deze kans bij de bediening neer gelegd en een jonge man heeft dit keurig opgelost.

Al met al vind ik de Hakhorst een kans laat liggen. Het is overigens wel een zeer goede plek voor gezinnen met kinderen.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Voor het eerst hier gaan eten. We hadden goede verhalen gehoord.
Het was even zoeken naar een P-plek, uiteindelijk gelukt.
Bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst en we werden netjes en vlot aan onze tafel gebracht.
Menu kaarten werden gebracht en drankjes besteld.
Een keuze werd gemaakt en het wachten begon.
De bediening ondertussen attent. Zien dat je glas leeg is en al snel aan tafel staan of er nog een drankje moet komen. Ook wel slim, want da tis natuurlijk omzet.
We zaten aan een tafel naast de open keuken. Konden alles goed volgen. Drie koks waren p.p. met drie pannen in de weer. Onderling werd uitstekend gecommuniceerd, zodat iedereen wist was er bereidt moest worden.
De pannenkoeken waren prima van smaak, mooi van formaat en goed belegd met de gevraagde ingrediënten. Complimenten.
De moeite van het terugkeren waard.