De Haenen

Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
IB69 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten van een vrij kleine kaart. Soepje vooraf en pasta als hoofdgerecht.
Sfeer is niet gezellig; spotlights boven de tafel staan vol open en konden ze niet dimmen.
Last gehad van dronke clubmembers die te diep in het glaasje hadden gekeken.
Niet heel bijzonder dus.
Schijnbaar is het zomers met buitenzitten een prachtig uitzicht over het golfterrein; het terras loopt helemaal om het restaurant heen.
Nu met het binnenzitten niet erg sfeervol.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Met een vriendin heb ik onlangs geluncht bij De Haenen. Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. Wij hadden geluk; het was redelijk weer en dus mogelijk om buiten te eten op het terras. Mooi uitzicht over de golfbaan.
Bij binnenkomst werden we niet begroet door het personeel dat achter de bar stond. We zijn uiteindelijk zelf naar het terras doorgelopen waar we een tafeltje vonden. We probeerden de aandacht van de ober te trekken; iets wat pas na tien minuten lukte! Wij hadden de stellige indruk dat hij ons al lang had gezien maar hij maakte geen enkele aanstalten om onze bestelling op te nemen. Bij het benaderen van ons tafeltje zei hij alleen kortaf 'ja'? We hebben onze bestelling doorgegeven en hadden gekozen voor een baguette zalmsalade en een waldkornbol Brabantse kruidenkaas. Omdat mijn vriendin iets anders had verwacht van het broodje Brabantse kruidenkaas, vroeg ze voor de zekerheid of dit wel het broodje kruidenkaas was. Er werd weer kortaf met 'ja' geantwoord terwijl de ober (Joram/Joran?) al weg liep. Kortom: leuke omgeving, lunch prima van kwaliteit maar wat een onbehoorlijke bediening door deze ober! Het was dat een andere jonge ober wel vriendelijk was en dit het enigszins goed maakte, anders had ik voor service nog een lager punt gegeven. Hier moet aan de bediening duidelijk nog gewerkt worden!
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Je hoeft geen golfer te zijn om hier te eten. Iedereen is welkom. Het uitzicht is geweldig, ook al is het nu winter. De inrichting is luxe, maar niet spannend voor een knus avonddiner. De sfeer is een beetje kil en afstandelijk.

Deze keer genoten van het 3-gangen verrassingsdiner. In het verleden ben ik hier meermaals voor de lunch geweest. De kaart geeft ruim keuze in leuke gerechten voor redelijke prijzen.
Het voorgerecht was een drieluik: groentekroketje uit eigen keuken, venkelsoepje en zalmrollade met couscous & tempura garnaal. Hoofdgerecht met mals rundvlees (rosé), puree en groentebedje van sperzieboontjes en sugar snaps. En natuurlijk nog frietjes met mayo erbij. Overheerlijk vlees. Het dessert bestond uit 4 gerechtjes, waaronder een kleine crème brûlée.
Alles samen gerechtjes van mooie kwaliteit.
De huiswijn, zowel wit als rood, kan ik aanbevelen.

De service is vriendelijk, maar komt minder professioneel over.
PeerH .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Als het mooi weer is een prima plek om te lunchen; geweldig uitzicht. Lunchkaart biedt genoeg variatie voor redelijke prijzen. Personeel niet erg efficiënt.