De Haarlerberg

Kerkweg 18 7448 AD Haarle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Haarlerberg

Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op onze laatste avond van een korte vakantie in Haarle, hier gegeten. Het decor oogt wat gedateerd maar is verzorgd en doet ons denken aan de vroegere van der Valk. We kozen het maandmenu, slechts € 19,95 per persoon, bestaande uit verse aspergesoep, asperges met óf zalm óf boerenham, en zelfgemaakte sinaasappelparfait toe. We smulden van de soep, daarna kwamen de vele schaaltjes die er eigenlijk niet bij horen, want ons hoofdgerecht zou zijn Asperges. Maar...we kregen allebei twee (!) asperges, met de éen een flinke plak ham, de ander een redelijk gebakken zalmfilet. De schaaltjes bestonden uit een hoeveelheid vage groente melanges die er echt niet meer bij zouden mogen worden gegeven, maar we hadden al om ons heen gekeken, de klantenkring bestaat vnl. uit ouderen en deze wisten alles zeer te waarderen. Eigenlijk zouden er minstens 4 tot 5 asperges op je bord moeten liggen, de schaaltjes weg laten en hooguit een goeie saus erbij en een porties goed gebakken aardappeltjes of gratin of zo, wellicht frites. Het geheel is daarom zo "goedkoop" qua menu prijs. Het ijs was lekker, iets aan de vettige kant en met een te zoete saus geserveerd. Het restaurant heeft een trouwe klantenkring, en de schaaltjes en hele presentatie lijkt al al jaren hetzelfde maar wordt ogenschijnlijk nog steeds zeer gewaardeerd. Er zal op enig moment moeten worden gemoderniseerd anders komen er straks geen andere(lees jongere) klanten meer is mijn vrees. De bediening staat wat op de automatische piloot maar is wel vriendelijk.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Als vegetariër moet je zeker niet bij de Haarlerberg gaan eten. Mijn niet-vega familieleden konden allemaal een menu kiezen van zo'n 25 euro voor drie of vier gangen. Ik was gedwongen een vega voorgerecht te nemen en een hoofdgerecht samen voor 33 euro. Het hoofdgerecht bestond uit groente in vette bouillondrap met wat kaas erover. Dat was het geld echt niet waard en ook niet echt lekker. Ik heb nog gevraagd of er iets anders mogelijk was, maar dat kon niet. De serveerster wist niet eens wat voor groente er in het hoofdgerecht zat! Een deel van het restaurant zag er erg mooi uit, maar waar wij zaten kan wel een update gebruiken. Hier gaan we dus niet meer heen.
Root .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
We werden door vrienden geadviseerd om eens te gaan dineren bij De Haarlerberg in Haarle.
Dat advies hebben we opgevolgd en zeker geen spijt van gehad.
We hebben een 3-gangenmenu genomen en met veel genoegen gegeten.
Het viel ons op dat je nogal veel schaaltje met bijgerechten erbij kreeg (dat gaf een hele goede indruk).
De bediening is erg vlot, vriendelijk en zeer attent!!
Het restaurant heeft een uitstraling van gastvrijheid, je hebt daar het gevoel dat je even uit bent!
Wij hebben besloten om regelmatig bij De Haarlerberg te gaan eten.
Johanna W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Hebben verschillende keren bij De Haarlerberg geluncht. Prima prijs/kwaliteit verhouding! Gerechten constant van kwaliteit: heerlijk carpaccio vlees uit de regio. Ook de andere lunchgerechten zijn aan te bevelen. De bediening is altijd even gastvrij en ook honden zijn welkom.
C. G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
wij komen vaker omdat onze familie dit een prima restaurant vindt. Wij vinden het echter minder: te duur voor wat ze bieden (de bakjes met bloemkool en aardappelen doen ons aan wegrestaurants denken). Het is quasi chique: eerst wordt je geacht in een andere zaal een drankje te drinken, dan word je naar je tafel gebracht.
De menukaart is bepaald niet 'spannend' te noemen: na een paar keer weet je het wel..de garnituur is altijd hetzelfde, met als dieptepunt het bakje met vruchtjes, gemengd met een soort slagroom (brrrr).