De Haagsche Beek

Machiel Vrijenhoeklaan 175 2555 NA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Haagsche Beek

Midden in de Haagse duinen

Beek is misschien niet helemaal het juiste woord, Noordzee eerder! Restaurant De Haagsche Beek bevindt zich midden in de duinen en is op loopafstand van het strand, het bos en de gezellige boulevard Kijkduin. Je kunt hier de hele dag terecht voor allerlei specialiteiten. Strijk neer voor een kop koffie met een krantje, een stevige lunch of een uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk, dus laat al je zorgen varen en geniet!

Meer informatie over restaurant De Haagsche Beek

- Ontbijt 09:00 - 11:30
- High Tea 13:00 - 16:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Haagsche Beek

fransrees R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Met heerlijk weer buiten op het terras geluncht: slibtong en zeebaars.
De tongetjes waren niet in roomboter afgebakken, jammer. De baars lekker, maar (dure vis) wat weinig. En wat was het lekkerst? De aardappeltjes in twee uitvoeringen geserveerd: gebakken en gefrituurd.
Prijzen echter dik in orde en vooral: de vriendelijke en persoonlijke bediening van Lisette maakte het tot een gezellig etentje.
bas M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
voor een ontbijt is dit een leuke locatie. Alleen de kwaliteit valt tegen... ik betaal liever iets meer voor betere kwaliteit. Vette kaas zonder smaak, geen verse jus, goedkope yoghurtjes, etc. Omdat we uitgenodigd waren hebben we ook gedineerd hier maar ook dit was geen succes. Alles veel te ver gegaard. Als hier een opmerking over gemaakt wordt is het antwoord dat dit altijd zo is?! Jammer wel een leuke entourage en genoeg parkeerplek
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Met een collega heerlijk gelunched, met prima uitsmijters en brood van uitstekende kwaliteit. De lokatie is uitzonderlijk, vlak achter de duinen en met gratis parkeren. We waren hier beiden al eerder geweest en ook nu waren we zeer tevreden over de prijs- kwaliteit-verhouding. Ook de zeer vlotte en correcte bediening is ons goed bevallen.
Zoetermeer14 L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gisteravond met twee personen gegeten. Hoofdgerecht was slecht, aardappelen warden oliesponzen en de varkenshaas was te droog en klein. Prijs-kwaliteit ver te zoeken. Niet meer wat het is geweest!
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Afgelopen vrijdag wezen lunchen bij de Haagse Beek. Hier in het verleden al vaker geweest, ook voor ontbijt en diner, maar nog nooit eerder een recensie geschreven. De lunch is prima te noemen. Ik had een heerlijke huisgemaakte gehaktbal (broodje bal) uit de jus met brood. Het gehakt was bijzonder zacht en mals, erg goed van smaak. Lekker wat frietjes er bij en het was goed toeven op het terras. Mijn tafelgenoten hadden andere gerechten, ook daar was zorg aan besteed. Mooi opgemaakt en vers. Een prima plek om lekker te lunchen of te dineren. Soms wel druk, maar dat is over het algemeen een goed teken
Els D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vandaag met hele grote groep ontbijt gedaan voor deverjaardag van mijn nichtje en ik kan niks anders zeggen dan prima alles was top
denboerfrancina .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gisteravond daar gegeten, de bediening zat erg op je huid niet prettig.
Na negen uur zaten ze je weg te kijken erg jammer.
Niet voor herhaling vatbaar
Elisa R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Prima ontbijt voor de prijs kan je eigenlijk ook niet meer verwachten. Echter werd het mandje met zoet beleg en yoghurt bijna op tafel gegooid... jus dorange is niet vers maar goed dat mag de pret niet drukken. Brood en vleeswaren is niets op aan te merken. Kaas is blank, vet en heeft geen smaak. Jammer. Verder een mooie locatie en ruim voldoende parkeergelegenheid.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het is helaas minder geworden. Het lijkt steeds meer een restaurant geworden voor de snelle hap. Ik had een warme visschotel, maar het leek wel of de vis gekookt was, er zat geen smaak aan. En tjonge jonge, wat zijn de prijzen gestegen, voor veel dingen met meer dan 20%! In 2015 schreef ik nog een geweldige recensie, daar is nu geen aanleiding meer toe.
proefkonijntje38 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Gisteravond bij De Haagsche Beek gegeten. Was heerlijk! De wandeling van voorgerechten echt een aanrader, allerlei voorafjes met toast, genieten! Daarna een biefstuk, zoals gevraagd medium rare en lekker mals! Bediening vlot en attent! Wij komen zeker nog eens terug!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond 60e verjaardag van mn man hier gevierd. 4 gangen menu.
Het eten was prima en ruime porties. Ook de grote eters onder ons hadden ruimschoots voldoende. En de sfeer was geweldig en personeel maakte het feestje compleet. Echt heerlijk familie restaurant!
Noura H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Mijn man had een steak besteld medium helaas was deze te ver doorgebakken en dus droog.De serveerster vroeg hem toen we bestelden welke saus hij bij zijn steak wilde en deed het zo voorkomen dat het bij het gerecht hoorde.Tot onze grote verbazing moesten we 2,45 Euro betalen voor de peperroomsaus die niet gegeten werd omdat hij vol met klonten zat!!Ikzelf had spareribs besteld,deze waren dik en vet en het vlees was niet gaar.Ik vroeg om nieuwe dunnere en meer doorbakken spareribs maar tot mijn verbazing kreeg ik weer exact dezelfde ribs als eerder.Ik heb ze niet opgegeten en de serveerster verontschuldigde zich voor de kok.Helaas moesten we wel gewoon het gehele bedrag afrekenen.50 euro armer en nog steeds honger zijn we teruggereden naar ons hotel.Daar hebben we nog iets gegeten wat wel erg lekker was.Volgende keer als we weer eens een weekendje weg gaan eten we BESLIST NIET meer bij De Haagsche Beek.
Francesco T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij waren hier afgelopen weekend met negen man ! En hebben ontzettend slecht gegeten .. visschotel was veel te gaar ,bij de saté schotel was de saté niet te vinden alleen de pindasaus patatjes waren slap ! We durfde niks meer te bestellen dus hebben wij koffie genomen , en die was dus koud . Kortom wij komen daar nooit meer terug ! En wij raden dit ook echt niemand meer aan. En slechte personeels service !
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gister met partner in dit restaurant wezen eten. Wij hadden allebei een viergangen menu, het was heerlijk!
De bediening is ontzettend aardig en let goed op of er nog iets nodig was. Voor ons was het een fijne avond!
Evajose .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Helaas zeer matig ervaring. Voor de lunch gegaan. Tosti was goed en soep nogal zout. Ze waren mijn drankje vergeten en kon de hele tijd niemand roepen want ze kijken echt niet om zich heen en lopen snel langs. Had een verse jus d'orange besteld maar kreeg een waterig fanta aftreksel voor 3,50. Muntthee was niet vers er kwam geen thee vanaf dus had je alleen gekookt water, bij vraag om een theezakje, werd er weer verse muntthee gebracht. Het personeel was onverschillig en duurde lang voordat ze reageren. Als je beklag deed zeiden ze dat ze er ook niets aan konden doen of "maakt niet uit". Heel klantvriendelijk! Jammer want van binnen ziet het er wel leuk uit en fijne locatie. Nu nog een cursus klantvriendelijkheid. Dan kan het nog wat worden.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk gelegen restaurant tussen een natuurgebied en de zee. Hier de lunch gebruikt. Vriendelijke ontvangst ondanks de drukte. Het geserveerde eten was prima maar natuurlijk geen culinair hoogstandje. Entourage leuk . Al en al een redelijk restaurant om in een mooie omgeving van een ongedwongen lunch te genieten.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hadden de Luxe High Tea besteld voor 8 personen. De bediening was beleeft en vriendelijk en de service was goed en snel.

De eerste twee gangen ging prima maar de derde gang van koude en warme broodjes werd deze gemixed en tegen elkaar op een plateau geserveerd, wij vinden dat warme broodjes kan je beter niet mengen met koude zoals naast filet americain sandwiches of broodjes zalm en/of garnalen; deze moeten apart geserveerd worden! Helaas bij de laatste gang, een rondje van spekkies en fruit apart geregen op stokjes werd alleen geserveerd voor 7 personen ipv 8! Ook was er geen chocoladefontein maar een schaal met chocoladesaus, dat vinden wij een beetje slordig!

Nog een kleine opmerking: diverse theekopjes en eetborden waren wat beschadigd; misschien eens tijd om te vervangen?
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Prima restaurant waar je een lekker hapje kan eten. Dat valt in de smaak blijkbaar, want het is er druk. Gelukkig zijn er genoeg zitplaatsen! We hebben het speciale menu geprobeerd voor 17 euro pp met een garnalencocktail vooraf, varkenshaas als hoofdgerecht en een softijs als toetje. Voor die prijs prima gegeten, maar het was (logisch) niet top. Voor andere gerechten zouden we een keertje terug moeten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hadden twee 3 gangen menu's en een los hoofdgerecht.
De tomatensoep, slibtongen en de ossenhaas sate smaakte prima, de Noorse garnalen cocktail verzoop in een zoete cocktailsaus en smaakte daardoor niet. De salade had ook een hele zoete, overvloedige dressing. De softijs machine was kapot waardoor het dessert van het menu niet geleverd kon worden. Sfeer was goed en bediening vriendelijk.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
hier ontbeten. voor een goede prijs heb je een prima ontbijt. vooraf is niet heel duidelijk wat je precies krijgt. je krijgt bijvoorbeeld een gebakken ei zonder dat er gevraagd wordt hoe je deze wilt. achteraf is dat nog wel aan te passen. maar voorkomen is beter dan genezen. croissantjes en broodjes zijn prima. het hartige beleg was een beetje droog. personeel is niet bepaald vriendelijk, met name niet aan de telefoon. buiten zijn er veel kraaien op het terras die ze proberen weg te jagen met hoge tonen. dit is vooral storend voor de gasten, de kraaien lijken zich er niet zoveel van aan te trekken. verder ziet het decor er leuk uit.