De Haagsche Beek

Machiel Vrijenhoeklaan 175 2555 NA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant De Haagsche Beek

Midden in de Haagse duinen

Beek is misschien niet helemaal het juiste woord, Noordzee eerder! Restaurant De Haagsche Beek bevindt zich midden in de duinen en is op loopafstand van het strand, het bos en de gezellige boulevard Kijkduin. Je kunt hier de hele dag terecht voor allerlei specialiteiten. Strijk neer voor een kop koffie met een krantje, een stevige lunch of een uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk, dus laat al je zorgen varen en geniet!

Meer informatie over restaurant De Haagsche Beek

• Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Jordi070 . Gastronoom (16 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
hier ontbeten. voor een goede prijs heb je een prima ontbijt. vooraf is niet heel duidelijk wat je precies krijgt. je krijgt bijvoorbeeld een gebakken ei zonder dat er gevraagd wordt hoe je deze wilt. achteraf is dat nog wel aan te passen. maar voorkomen is beter dan genezen. croissantjes en broodjes zijn prima. het hartige beleg was een beetje droog. personeel is niet bepaald vriendelijk, met name niet aan de telefoon. buiten zijn er veel kraaien op het terras die ze proberen weg te jagen met hoge tonen. dit is vooral storend voor de gasten, de kraaien lijken zich er niet zoveel van aan te trekken. verder ziet het decor er leuk uit.
Dick T. 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De mixend grill was niet lekker, de spare ribs zat weinig smaak aan net zoals het filetlapje, de lamskotelet was erg vet.
De sorbet bestond uit 1 aardbei en veel meloen met ijs en slagroom. Hier hadden verschillende stukjes fruit in moeten zitten
Jan V. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vandaag heerlijk geluncht in dit restaurant. Mijn moeder had het Lunchpakket, mijn broer Dobbe-kroketten op witbrood en ikzelf had een omelet met ham en kaas. Het was heerlijk, en de bediening was zeer goed: vriendelijk, vlot, behulpzaam. Een zeer propere zaak ook: de ramen werden ter plekke schoongemaakt omdat er kennelijk een ongerechtigheid op zat (die ik niet zag). Ik vond het veelzeggend dat het erg druk was, ook al is de locatie wat afgelegen: staat kennelijk goed bekend. Ondanks de drukte werden we vlot en heel plezierig bediend, en was het eten snel ter tafel. Een dikke tien!
Ron H. 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Op de valreep met 5 mensen nog een hapje eten bij de Haagsche Beek.4 van ons namen een compleet menu bestaand uit capaccio die wij waardeerden met een mager 7 tje, mix grill waarvan de biefstuk veel te gaar was en de kipfilet niet veel beter, maar de spare ribs overtrof dit alles deze was droog en smaakloos.Dan het dessert 2 van ons hadden een dame blanc en twee een sorbet waarvan het ijs vol zat met vocht kritallen (wat er niet in hoord).Uiteraard hebben wij onze klacht bij de ober neer gelegd maar deze reageerde schouder ophalend en lacherig Jammer een gemiste kans om het recht te zetten.Tot slot de koffie die er ook bijhoorde hebben we maar niet afgewacht.De 5 de persoons had de super saté deze hoorden wij niet Onze eerste ervaring bij de Haagche Beek was ronduit teleurstellend en blijft bij een éénmaalig bezoek.
Nicole912 . Fijnproever (9 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Vooraf gamba's genomen, mijn partner nam de ossenhaas carpaccio. Het eten stond snel op tafel. Op de carpaccio zat te veel kaas, dat had wat minder gemogen, maar smaakte verder goed. De gamba's werden heel heet opgediend met als garnituur 3 sneetjes brood en wat sla en citroen. Het smaakte heerlijk! Als hoofdgerecht allebei de supersaté varkenshaas genomen. Het was ontzettend veel, maar beter te veel dan te weinig. De communicatie tussen de bediening kan beter. Bij het ophalen van de borden vroeg de ober of wij nog wat drinken wilde en 2 minuten later vroeg zijn collega het ook. Dit gebeurde tot 2x toe. Maar ook hier, beter te veel aandacht dan te weinig.
Patricia B. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Onverwachts naar kijkduin gegaan voor een ontbijt , dit restaurant gekozen. Wij waren verrast met een super ontbijt met verse sap, koffie , croissants, veel brood, beleg etc. Allemaal voor 7.50 ! De bediening was vriendelijk en snel. Wij komen zeker trug.
Henk T. Gastronoom (44 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
We hebben hier geluncht, het was allemaal heel gewoontjes. Van Dobber kroketten met twee kleffe witte sneetjes brood. De ander een tosti Hawaii. Een beetje salade er bij. Nee voor een goede lunch hoef je hier niet te zijn. Het was er ontzettend druk, maar desondanks een zeer vlotte bediening.
Michel K. Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren in de Haagse Beek gegeten, de chateau briand genomen stukjes ossehaas, verbazing wekkend mals vlees echt super lekker gegeten top ! En ook niet duur.
Hans S. Gastronoom (14 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met 9 personen gegeven bij de Haagsche Beek. Bijzonder geschikt voor grote groepen en uniek voor Den Haag is de ruime hoeveelheid gratis parkeerplaatsen.
Na het brood met smeersels koos het merendeel voor de proeverij; een royale combinatie van gerookte zalm, tonijntartaar, carpaccio, paling en vitello tonato; alles bijzonder smaakvol. Als hoofdgerecht had ik de mixed grill; 5 soorten goed bereid vlees. Smaakte prima.
Leuke bediening; ondanks de drukte nam 1 van hen ruimschoots de tijd om een foto te nemen, die uitstekend gelukt was.
Zeker een aanrader!
IDHA . Bourgondiër (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Genoten van een uitgebreide High Tea bij de Haagsche Beek. Het duurde een tijdje voordat er iemand bij onze tafel kwam, maar snel daarna volgde de eerste gang. Bediening was wel vriendelijk maar kwam tussendoor niet vragen of alles naar wens was, waardoor we een tijd moesten wachten op nieuwe thee. Ook toen we wilden betalen leek de bediening geen oog voor ons te hebben, waarna we zelf maar naar de kassa gelopen zijn.
Het eten was prima en zeker genoeg. Vooral de broodjes waren erg lekker en rijkelijk belegd. De gebakjes smaakten alsof ze niet huisgemaakt waren en kant en klaar uit een pakje kwamen. Dat was wel een kleine tegenvaller.
Marissavanbalen . Bourgondiër (3 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Zeer teleurstellende avond gehad. Voor de 86e verjaardag ruim van te voren voor 13 man gereserveerd. Bij de reservering zijn we niet gewaarschuwd voor een geboekt feest oid. Bij aankomst zeer luide muziek, waarbij oma met haar gehoorapparaat niets kon horen. Ook bij aankomst geen uitleg over de herrie (we kwamen om te eten, niet om de polonaise te lopen).
Bij de bediening is ongenoegen geuit, waarbij als reactie de schouders werden opgehaald, met de tekst 'kan ik niets aan doen, ze hebben een bedrijfsfeest geboekt'.
Zowel bij deze dame zonder 'tafelmanieren' en haar leidinggevende geen reactie of teken van begrip.
Conclusie: Gaan we nooit meer eten en ik kan iedereen aanraden om het zelfde te doen!
Kattie . Gastronoom (26 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Prima restaurant, goede nette bediening. Vriendelijk personeel. Heerlijke grote maaltijdsalade met hollandse garnalen , wel erg veel saus over de garnalen. en een grote portie sate met salade en frieten. Redelijke prijzen voor de grote porties, ook zijn de dranken redelijk geprijsd. Kinderachtig vind ik, dat er 1 euro voor een bakje mayonaise wordt gerekend.
Ronald B. Fijnproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
IK kom hier zo nu en dan voor ontbijt of lunch en laatst ook voor een diner. Nu dan toch even een recensie. Het eten is echt heerlijk hier! De verhouding kwaliteit en kwantiteit kent zijn gelijke niet in Den Haag. De Haagsche Beek is volgens mij, en ik ken veel restuartants in Den Haag, het restaurant met de beste prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou hier eigenlijk elke dag wel willen eten ;-)
Gewoon een keer proberen zou ik zeggen!
Elboon . Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
vorige week zaterdag geluncht. Mijn man had de varkenshaassaté en zelf nam ik het lunchpakketje. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Personeel is erg vriendelijk. Er waren diverse high tea's e.d. om ons heen. Dit zag er ook allemaal heel verzorgd uit.
Haviza . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
gisteren een babyshower luxe high tea gedaan in ht restaurant.
vond ht echt super .
heerlijk waren de broodjes en gebakjes en snacks.
zat niet een flinterdun plakje zalm maar echt dikke plak zalm om die broodjes . ;
En was allemaal naar ons wens.
En cker veel keuzes van vis vlees en garnalen
vriendelijk personeel .
cker een aanrader .
groetjes haviza
Wen Lan O. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Dit restaurant ligt dichtbij het Roompot vakantiepark waar we een midweek verbleven. In de midweek van 26-10-2015 tot 31-10-2015 hebben we bij de Haagsche Beek 1x ontbeten en 3x gedineerd. De diners waren resp. met 7, 4 en 10 personen. Waarom we hier telkens terugkwamen? Fijne bediening, snel, ze zorgden echt voor een fijne sfeer en natuurlijk het eten waar we blij door verrast waren. Ikzelf heb 'de Tonijn', grote zomersalade en visschotel gegeten. Vooral de tonijn die op mijn verzoek heerlijk rood was gelaten, smaakte voortreffelijk. Het ontbijt vonden wij de prijs zeker waard. Wij komen hier zeker terug!
Heine . Gastronoom (43 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Op een zonnige dag togen wij met zeven personen naar de Haagsche Beek.
Er waren meer mensen op dit idee gekomen en de zaak zat afgeladen vol.
Gelukkig hadden we een reservering en werden we naar onze plek gewezen door de vriendelijke en misschien iets te zakelijke bediening. Onze directe ober was overigens een uitzondering op deze regel want hij was veel opener dan de rest en maakte oprecht contact. We hoefden, ondanks de drukte, niet lang te wachten op drinken en eten. Het eten was van een prima kwaliteit en smaakte goed. De tomatensoep vooraf had wel voorzien mogen zijn van een paar balletjes maar dat was dan ook de enige kleine klacht. De aankleding is rustig met als leuke accent de verlichting aan het plafond. Kortom, geeft u niks om drukte maar wel om een goede hap dan kunt u hier gerust een hapje eten. Het parkeren gaat hier stukken makkelijker dan boven bij de boulevard maar daar heeft u dan weer een beter uitzicht. Aan u de keuze.
Gert-Jan D. Gastronoom (25 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Prima restaurant voor een lunch of hapje tussendoor. Goede bediening en voldoende personeel. Acoustiek door harde vloer en veel harde materialen laat te wensen over, waardoor het vermoeiend is een goed gesprek te voeren. Brasserie waar veilig gekookt wordt. Gratis parkeren voor de deur is natuurlijk ook prettig.
Fabrizia U. Gastronoom (13 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De bediening is erg vriendelijk en het restaurant is ook zeer kindvriendelijk. Mijn man had de spareribs en ik de combi de Beek (ossenhaas en gamba's ????) erg lekker! Wel veel frieten voor erbij. Als toetje een crème brule met softijs geweldig verrassend en aardbeien met slagroom heerlijk!