De Haagsche Beek

Machiel Vrijenhoeklaan 175 2555 NA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Haagsche Beek

Midden in de Haagse duinen

Beek is misschien niet helemaal het juiste woord, Noordzee eerder! Restaurant De Haagsche Beek bevindt zich midden in de duinen en is op loopafstand van het strand, het bos en de gezellige boulevard Kijkduin. Je kunt hier de hele dag terecht voor allerlei specialiteiten. Strijk neer voor een kop koffie met een krantje, een stevige lunch of een uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk, dus laat al je zorgen varen en geniet!

Meer informatie over restaurant De Haagsche Beek

Zoetermeer14 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Afgelopen vrijdag wezen lunchen bij de Haagse Beek. Hier in het verleden al vaker geweest, ook voor ontbijt en diner, maar nog nooit eerder een recensie geschreven. De lunch is prima te noemen. Ik had een heerlijke huisgemaakte gehaktbal (broodje bal) uit de jus met brood. Het gehakt was bijzonder zacht en mals, erg goed van smaak. Lekker wat frietjes er bij en het was goed toeven op het terras. Mijn tafelgenoten hadden andere gerechten, ook daar was zorg aan besteed. Mooi opgemaakt en vers. Een prima plek om lekker te lunchen of te dineren. Soms wel druk, maar dat is over het algemeen een goed teken
Els D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vandaag met hele grote groep ontbijt gedaan voor deverjaardag van mijn nichtje en ik kan niks anders zeggen dan prima alles was top
denboerfrancina .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gisteravond daar gegeten, de bediening zat erg op je huid niet prettig.
Na negen uur zaten ze je weg te kijken erg jammer.
Niet voor herhaling vatbaar
Elisa R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Prima ontbijt voor de prijs kan je eigenlijk ook niet meer verwachten. Echter werd het mandje met zoet beleg en yoghurt bijna op tafel gegooid... jus dorange is niet vers maar goed dat mag de pret niet drukken. Brood en vleeswaren is niets op aan te merken. Kaas is blank, vet en heeft geen smaak. Jammer. Verder een mooie locatie en ruim voldoende parkeergelegenheid.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het is helaas minder geworden. Het lijkt steeds meer een restaurant geworden voor de snelle hap. Ik had een warme visschotel, maar het leek wel of de vis gekookt was, er zat geen smaak aan. En tjonge jonge, wat zijn de prijzen gestegen, voor veel dingen met meer dan 20%! In 2015 schreef ik nog een geweldige recensie, daar is nu geen aanleiding meer toe.
proefkonijntje38 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Gisteravond bij De Haagsche Beek gegeten. Was heerlijk! De wandeling van voorgerechten echt een aanrader, allerlei voorafjes met toast, genieten! Daarna een biefstuk, zoals gevraagd medium rare en lekker mals! Bediening vlot en attent! Wij komen zeker nog eens terug!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond 60e verjaardag van mn man hier gevierd. 4 gangen menu.
Het eten was prima en ruime porties. Ook de grote eters onder ons hadden ruimschoots voldoende. En de sfeer was geweldig en personeel maakte het feestje compleet. Echt heerlijk familie restaurant!
Noura H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Mijn man had een steak besteld medium helaas was deze te ver doorgebakken en dus droog.De serveerster vroeg hem toen we bestelden welke saus hij bij zijn steak wilde en deed het zo voorkomen dat het bij het gerecht hoorde.Tot onze grote verbazing moesten we 2,45 Euro betalen voor de peperroomsaus die niet gegeten werd omdat hij vol met klonten zat!!Ikzelf had spareribs besteld,deze waren dik en vet en het vlees was niet gaar.Ik vroeg om nieuwe dunnere en meer doorbakken spareribs maar tot mijn verbazing kreeg ik weer exact dezelfde ribs als eerder.Ik heb ze niet opgegeten en de serveerster verontschuldigde zich voor de kok.Helaas moesten we wel gewoon het gehele bedrag afrekenen.50 euro armer en nog steeds honger zijn we teruggereden naar ons hotel.Daar hebben we nog iets gegeten wat wel erg lekker was.Volgende keer als we weer eens een weekendje weg gaan eten we BESLIST NIET meer bij De Haagsche Beek.
Francesco T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij waren hier afgelopen weekend met negen man ! En hebben ontzettend slecht gegeten .. visschotel was veel te gaar ,bij de saté schotel was de saté niet te vinden alleen de pindasaus patatjes waren slap ! We durfde niks meer te bestellen dus hebben wij koffie genomen , en die was dus koud . Kortom wij komen daar nooit meer terug ! En wij raden dit ook echt niemand meer aan. En slechte personeels service !
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gister met partner in dit restaurant wezen eten. Wij hadden allebei een viergangen menu, het was heerlijk!
De bediening is ontzettend aardig en let goed op of er nog iets nodig was. Voor ons was het een fijne avond!
Evajose .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Helaas zeer matig ervaring. Voor de lunch gegaan. Tosti was goed en soep nogal zout. Ze waren mijn drankje vergeten en kon de hele tijd niemand roepen want ze kijken echt niet om zich heen en lopen snel langs. Had een verse jus d'orange besteld maar kreeg een waterig fanta aftreksel voor 3,50. Muntthee was niet vers er kwam geen thee vanaf dus had je alleen gekookt water, bij vraag om een theezakje, werd er weer verse muntthee gebracht. Het personeel was onverschillig en duurde lang voordat ze reageren. Als je beklag deed zeiden ze dat ze er ook niets aan konden doen of "maakt niet uit". Heel klantvriendelijk! Jammer want van binnen ziet het er wel leuk uit en fijne locatie. Nu nog een cursus klantvriendelijkheid. Dan kan het nog wat worden.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk gelegen restaurant tussen een natuurgebied en de zee. Hier de lunch gebruikt. Vriendelijke ontvangst ondanks de drukte. Het geserveerde eten was prima maar natuurlijk geen culinair hoogstandje. Entourage leuk . Al en al een redelijk restaurant om in een mooie omgeving van een ongedwongen lunch te genieten.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hadden de Luxe High Tea besteld voor 8 personen. De bediening was beleeft en vriendelijk en de service was goed en snel.

De eerste twee gangen ging prima maar de derde gang van koude en warme broodjes werd deze gemixed en tegen elkaar op een plateau geserveerd, wij vinden dat warme broodjes kan je beter niet mengen met koude zoals naast filet americain sandwiches of broodjes zalm en/of garnalen; deze moeten apart geserveerd worden! Helaas bij de laatste gang, een rondje van spekkies en fruit apart geregen op stokjes werd alleen geserveerd voor 7 personen ipv 8! Ook was er geen chocoladefontein maar een schaal met chocoladesaus, dat vinden wij een beetje slordig!

Nog een kleine opmerking: diverse theekopjes en eetborden waren wat beschadigd; misschien eens tijd om te vervangen?
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Prima restaurant waar je een lekker hapje kan eten. Dat valt in de smaak blijkbaar, want het is er druk. Gelukkig zijn er genoeg zitplaatsen! We hebben het speciale menu geprobeerd voor 17 euro pp met een garnalencocktail vooraf, varkenshaas als hoofdgerecht en een softijs als toetje. Voor die prijs prima gegeten, maar het was (logisch) niet top. Voor andere gerechten zouden we een keertje terug moeten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hadden twee 3 gangen menu's en een los hoofdgerecht.
De tomatensoep, slibtongen en de ossenhaas sate smaakte prima, de Noorse garnalen cocktail verzoop in een zoete cocktailsaus en smaakte daardoor niet. De salade had ook een hele zoete, overvloedige dressing. De softijs machine was kapot waardoor het dessert van het menu niet geleverd kon worden. Sfeer was goed en bediening vriendelijk.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
hier ontbeten. voor een goede prijs heb je een prima ontbijt. vooraf is niet heel duidelijk wat je precies krijgt. je krijgt bijvoorbeeld een gebakken ei zonder dat er gevraagd wordt hoe je deze wilt. achteraf is dat nog wel aan te passen. maar voorkomen is beter dan genezen. croissantjes en broodjes zijn prima. het hartige beleg was een beetje droog. personeel is niet bepaald vriendelijk, met name niet aan de telefoon. buiten zijn er veel kraaien op het terras die ze proberen weg te jagen met hoge tonen. dit is vooral storend voor de gasten, de kraaien lijken zich er niet zoveel van aan te trekken. verder ziet het decor er leuk uit.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De mixend grill was niet lekker, de spare ribs zat weinig smaak aan net zoals het filetlapje, de lamskotelet was erg vet.
De sorbet bestond uit 1 aardbei en veel meloen met ijs en slagroom. Hier hadden verschillende stukjes fruit in moeten zitten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vandaag heerlijk geluncht in dit restaurant. Mijn moeder had het Lunchpakket, mijn broer Dobbe-kroketten op witbrood en ikzelf had een omelet met ham en kaas. Het was heerlijk, en de bediening was zeer goed: vriendelijk, vlot, behulpzaam. Een zeer propere zaak ook: de ramen werden ter plekke schoongemaakt omdat er kennelijk een ongerechtigheid op zat (die ik niet zag). Ik vond het veelzeggend dat het erg druk was, ook al is de locatie wat afgelegen: staat kennelijk goed bekend. Ondanks de drukte werden we vlot en heel plezierig bediend, en was het eten snel ter tafel. Een dikke tien!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Op de valreep met 5 mensen nog een hapje eten bij de Haagsche Beek.4 van ons namen een compleet menu bestaand uit capaccio die wij waardeerden met een mager 7 tje, mix grill waarvan de biefstuk veel te gaar was en de kipfilet niet veel beter, maar de spare ribs overtrof dit alles deze was droog en smaakloos.Dan het dessert 2 van ons hadden een dame blanc en twee een sorbet waarvan het ijs vol zat met vocht kritallen (wat er niet in hoord).Uiteraard hebben wij onze klacht bij de ober neer gelegd maar deze reageerde schouder ophalend en lacherig Jammer een gemiste kans om het recht te zetten.Tot slot de koffie die er ook bijhoorde hebben we maar niet afgewacht.De 5 de persoons had de super saté deze hoorden wij niet Onze eerste ervaring bij de Haagche Beek was ronduit teleurstellend en blijft bij een éénmaalig bezoek.