De Gulle Pot

7,2
Duur
Danfaat P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Geweest met mijn vriendin. De auto kan je nergens daar gratis parkeren en je betaalt ruim 2 euro per uur. Ik zou als restaurant je klanten tegemoet komen in ieder geval. Daarnaast was er ruime keuze wat positief was alleen de visgerechten waren niet goed doorbakken.

De bediening was erg vriendelijk en stelde zich zelfs uitgebreid voor.
Engeltje66 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Mijn man en ik hebben hier gegeten met een bon, de bediening was vriendelijk, we hadden een garnalen en een biestuk puntjes salade als voorgerecht dat was gewoon oke, daarna kwam het hoofdgerecht, kip en kogelbiefstuk, beide waren gewoon niet goed, kip heel erg smaakloos en weinig en kogelbiefstuk niet mals, dat was jammer we hebben daar excuses voor gekregen, het nagerecht was fantastisch, we kregen een cappuccino van het huis om het hoofdgerecht goed te maken dat vonden we heel erg netjes.
Zytze_Nichting .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zaterdagavond gegeten bij de "Gulle Pot" Echt top als je diepvries eten een culinair hoogstandje vind! En ik meen het. Garnalen vooraf waren waterig en smaakloos. Aan de bediening gevraagd of het uit de diepvries kwam en de bediening was eerlijk. Ja het kwam uit de diepvries. Zo ging het ook met de groenten, vlees. De aardappels kwamen uit een voorgekookte zak en de appelcompote kwam uit een potje maar was dan wel weer even opgewarmd. Bij betaling gesprek gehad met de eigenaar en deze dacht dat ik een kok was omdat ik diepvries eten niet vond kunnen. Hij gaf toe dat alles uit de diepvries kwam en beweerde dat dat was wat de mensen wilden omdat zijn zaak vol zat. Derhalve was ik snel klaar met deze man en heb hem goede zaken toegewenst. Dus hou je van diepvries voedsel dan is dit the place to be. Zo niet kijk dan verder en ga voor kwaliteit!
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Vanavond lekker en gezellig gegeten in de Gulle Pot. Dit restaurant ligt net buiten het centrum van Veenendaal.
Wij hadden via actievandedag een viergangendiner geboekt. Gestart met de hotwings en de Rode Loper (rundercarpaccio), daarna de Lady Steak en varkenshaas met brie en spek. Als dessert Hot Chocolate, een heerlijk warm chocoladetaartje met vanille ijs en slagroom. Afgesloten met koffie van Peeze.
De bediening was vriendelijk en attent.
Liesdam .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Gebruik gemaakt van een aanbieding van Actie van de dag. Gezellig restaurant, goede sfeer. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer klantgerichte bediening. Bij ontvangst je met je naam voorstellen aan de gast als gastvrouw van de avond maak je niet vaak mee. Groenten bij het hoofdgerecht maakt het compleet. Grote porties, niet te veel saus en gezond bereid.
Nel O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
met zijn vieren gisteren avond lekker gegeten een gezellige en goed verzorgde avond gehad . gerechten waren verrassend.
mooi op gemaakte borden en heerlijk zo wel voor hoofd en na gerecht
het enigste waar wat mis is gegaan was met de spruiten. die hebben we dan ook laten staan. maar dat gaf geen afbreuk aan het geheel nogmaals dikke pluim voor de kok en bediening.
hier komen we zeker op herhaling
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Gisteren met vriendlief genoten van een 3 gangen diner in "de Gulle pot". Gecombineerd met de sauna in diezelfde gemeente: ideaal uitje.
Het eten was een aangename positieve verrassing. Van de heerlijke gewokte runderreepjes in teriyaki- en sesamsaus op een bedje van sla, tot en met de crêpe Suzette ter afsluiting waren dit mooie smakelijke gerechtjes. Het hoofdbestanddeel bestond uit een gerecht 'buiten de kaart om" en bestond uit diverse soorten vis(inclusief gamba's) met een lekker niet te dik sausje en gegratineerd met wat kaas.
Dat alles mooi opgemaakt en waar nodig op goed voorverwarmde borden.
De bediening was uitermate vriendelijk en correct en tot mijn opperste verbazing werd mij de gelegenheid geboden om de beide witte "open wijnen van het huis" vooraf te proeven alvorens een keuze te maken...en dat voor wijn die je per glas kunt bestellen. Petje af! De Sauvignon won het van de Chardonnay. ;-)
Het enige kleine minpuntje was een wat vreemd bijsmaakje aan de crêpe, hetgeen zorgde voor een sensatie van een "ietwat ranzig smaakje"- gelukkig heel erg in de verte. Maar toch.
Het deed een heel klein beetje afbreuk aan het voor het overige bijzonder goed en verzorgd diner.
Ondanks dat laatste komen wij hier graag nog eens terug.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vanavond zalig gegeten op het terras van de Gulle pot in Ede. Super vriendelijke, behulpzame en zeer gastvrije bediening. Wat een feest, we voelden ons echt verwend!
Goede kaart met veel keuzes en ook nog gerechten buiten de kaart!
Mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Weer eens lekker gegeten bij de Gulle Pot. Niet voor niets zit het restaurant vol en ook buiten zijn de tafels bezet. Tegen een schappelijke prijs kan je hier echt prima dineren! Ontvangst is allerhartelijkst en alles gaat soepel en vlot: drankje, broodje, voorgerecht, hoofdgerecht.....maar dan is het met de vlotheid gedaan. Ze laten je gerust bijna een half uur naar je leeg gegeten borden kijken. Komen dan vragen of ze 'al' mogen afruimen en vervolgens mag je ook weer ruim 20 minuten op je dessert wachten. Koffie hebben we maar thuis gedronken. Dat kan toch beter denk ik als je met z'n drieën loopt?
Marlous R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Via vakantieveilingen hier gegeten. Er was iets mis gegaan met de reservering, gelukkig loste de gastheer het meteen voor ons op! De bediening van Margo was uiterst vriendelijk en attent. Het eten was prima, leuke opmaak en je krijgt genoeg te eten!
Celco .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Met vakantieveilingbon hier gegeten. Vooraf de gamba's/ salade met ossenhaasreepjes, hoofd de kip piri-piri/ varkensrib hamkaas. De kip piri-piri viel wat tegen. Van de gebakken aardappeltjes bleken er enkele aangebrand te zijn. voor de rest goed gegeten. Het bijvragen van extra frites bleek achteraf teveel van het goede, want we konden het niet allemaal meer op. De pannacotta met koffielikeur en caramel en slagroom was mierzoet maar een goede afsluiter van de maaltijd.
De service was goed en de ambiance voldoende gezellig.
KruijfBos .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Bij binnenkomst bleek de reservering niet opgeschreven te zijn, maar er was wel een tafel beschikbaar voor ons (4 personen). Het eten is er qua prijs-/kwaliteitverhouding goed.
Helaas is de bediening minder. Er wordt overal overdreven vriendelijk op gereageerd. Toen er bij het serveren van de bijgerechten door mijn tafelgenoot die de serveerster behulpzaam wilde zijn, omdat zij de schaaltjes niet kwijt kon, mijn wijnglas aan de kant wilde zetten. Helaas ging dit glas om over mijn bord met het hoofdgerecht. De serveerster heeft alleen het bord weggehaald en mijn in de wijn gedrenkte vis op een schoon bord gelegd. Het schoonmaken van de tafel heeft ze aan ons overgelaten, evenals het schoonmaken van mijn kleding (zelfs niet naar geïnformeerd). Toen ik terugkwam uit het toilet waar ik mijn kleding enigszins schoongemaakt heb, kwam de met zichzelf ingenomen serveerster wel melden dat ik een schoonbord had gekregen en dat ze mijn wijnglas weer gevuld had (zonder te vragen of ik dat wilde). Tot onze verbazing zagen we bij thuiskomst dat we dat 2e glas wijn hebben betaald.
Als het aan mij ligt is dit mijn laatste ervaring bij De Gulle Pot!
Annemarie1952 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
We kwamen langs dit cafe/restaurant en gingen naar binnen om een glaasje te drinken. De sfeer was er zo gezellig en de menukaart zo schappelijk van prijs dat we besloten er toch maar een hapje te eten. Dat hebben we niet verkeerd gedaan. Broodje vooraf ,twee hoofdgerechten en een goede expresso en cappuccino maakte het voor ons compleet. Een eind bij ons woonadres uit d buurt, maar als we in de buurt zijn komen we zeker terug. Wat ook prettig was dat de dames van de bediening gezellig waren en dat er rust in het restaurant was terwijl het toch lekker vol zat.
René K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Kom je voor een "huiskamergevoel" dan zit je hier prima. Voor mezelf wat te donker, maar mijn vrouw vond het juist gezellig. Verrassend was het eten in het algemeen. Namelijk alles was Goed !!
Onze bestelling was zeer divers: als voorgerecht: Buikspek versus een salade met Geitenkaas, hoofdgerecht: Zalm vs gegrilde Varkenshaas en achteraf Creme Bruleé vs Dame Blanche ( met de warme chocolade apart). "De Zalm" had een (ietwat) groter portie mogen zijn. Verder alles vers en mooi in balans. Zeker de moeite waard om een stukje voor om te rijden.!
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Grappig, zoveel verschillende recensies te lezen.
Wij, met z'n tweetjes, hadden gereserveerd via vakantieveilingen. We kregen een prima plekje. Maar de kaart die wij kregen was een gelamineerde, afgeslankte versie van de originele kaart. Slechts 3 voor-, 3 hoofdgerechten en 2 desserts als keuze. Jammer, want van te voren had ik al wel wat lekkers gezien. Voorgerecht was met buikspek. Lekker, bijzonder, ik kende het niet zo. Hoofd was ossenhaas met champignonsaus. Vlees was droog, saus veel te weinig. Manlief had heel pittige kippenhaasjes, met lekker veel groente. Bijgerecht boontjes, gekookte, gedroogde appeltjes en taaie gebakken aardappeltjes. Viel tegen, al met al.
Nagerecht was crème brulée en iets met chocoladesaus. Traditioneel, heel machtig, wel lekker.
Conclusie, mwa, wel eens lekkerder gegeten van een veel uitgebreidere kaart. Jammer.
Stokbrood .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Vorig jaar hier voor het laatst gegeten was toen echt goed. Maar nu weer een keer met zijn drieën gereserveerd. Wij bestelden een hoofd gerecht en nagerecht. Vooraf werd door de serveerster gevraagd of wij vooraf een broodje met kruidenboter wilden. Klein bruinbroodje, tegen meerprijs. Was klein, maar goed. Serveersters niet echt vriendelijk.
Een van de gasten bestelde van de kaart kalf schenkel. Serveerster meldde dat zij dat niet meer in voorraad hadden omdat zij binnenkort een andere kaart kregen. Een streepje met viltstift op de bestaande kaart zou genoeg zijn om teleurstelling te voorkomen. “Kogel” biefstuk niet echt mals, pepersaus goed. Andere hoofdgerechten redelijk goed.
Vooraf gevraagd door serveerster of wij wat verse salade bij het hoofdgerecht wilden. En of patat. (tegen meerprijs) Wij kozen voor patat, werd in zak op standaard gepresenteerd. Patat te hard gebakken, wellicht te lang of opnieuw in de frituur geweest. Niet echt lekker.
Bijgerechten bij hoofdgerechten was kool met een niet fijne smaak en enkele gedroogde appeltjes die niet genoeg voor geweekt waren en niet gaar. Gedroogde appeltjes is toch wel een product wat niet meer van deze tijd is. Ons advies zou trouwens zijn om de kool in dit geval zeker te vervangen door een frisse salade en hier niet afzonderlijke voor te hoeven te betalen.
Nagerechten ijs met warme kersen. Warme kersen zo met sap in mini schaaltje opgewarmd. (Magnetron?) Kersen niet fijn van smaak en kersen nat zouden wij graag licht gebonden zien. De ijs bolletjes bevatte harde ijs stukjes die kunnen ontstaan bij niet afdekken van ijs in de vriezer of rijpvorming. Zou wat beter gepresenteerd kunnen worden.
Chocolade fondue even de chocolade geproefd van een van ons. Chocolade bevatte enkele kristallen ontstaan door te warm of te vaak opgewarmd van minder goede chocolade. Wellicht is hier geen goede couverture gebruikt.
Kortom ook de nagerechten zou was niet echt een “feestelijke afsluiting”. Wij ontvingen bij het afrekenen wel een bon van 10 Euro als korting op een volgend etentje in dit restaurant. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding van dit etentje zeker op zijn plaats.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Uitstekend gegeten,
mooi opgemaakte borden, en prima kwaliteit!
Flinke porties en zeker niet te duur. Bij dit restaurant begrijpen ze hoe het werkt.
We komen snel weer terug.
Helms76 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Hier laatst gegeten samen met mijn vrouw, we zaten bij de uitgang van de keuken met 1 stoel op een houten schuin stukje. Iedere keer als daar iemand overheen liep, dan kreeg je op de stoel het gevoel dat je achterover ging vallen. Bijzonder..
Wel lekker gegeten, geen hele bijzondere kaart, maar naar verwachting wat betreft kwaliteit en kwantiteit.
Leuk detail, de serveerster die zich aan het begin voorstelde als ONZE serverster voor de avond hebben de de hele avond niet meer terug gezien totdat ze ging helpen in de keuken aan het eind van de avond, toen kwam ze gedag zeggen.
LLeet .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Goed eten voor een goede prijs. We waren op vrijdagavond met zijn zessen Ik had een wat rare plek dichtbij het gordijn naar de hal. Het gordijn moest wel dichtblijven, want anders was het te koud. Geen probleem verder, want weinig geloop. Mijn voorgerecht (hollandse garnalen) was rijker gevuld dan ik had verwacht. Ook het zeebanket was goed. Nagerecht waren nogal traditioneel en fantasieloos, maar wel lekker.
Meghann .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Hier vanavond via vakantieveilingen met 2 personen gegeten. Een dag van tevoren gereserveerd via vakantieveilingen. Bevestiging via email gekregen van de Gulle pot. Ontvangst was hartelijk. Het restaurant ademt een huiselijke sfeer uit. Wij vinden dat wel gezellig. Vriendelijke, behulpzame niet opdringerige bediening. Vooraf forel en champignons in een jasje. Beide gerechten zagen er heerlijk uit en bleken dat ook te zijn. Als hoofdgerecht beide wildtrio gekozen. Dit bleek een goede keuze. Ook de nagerechten waren zeer smakelijk (Dame blanche en een apfelstrudel). Al met al een geslaagde avond. We komen hier graag nog eens terug.