De Gulle Lach

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Gulle Lach

Lia K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Als je een biefstukje of een schnitzel wil eten is dit zeker niet je restaurant. Daarentegen, als je net als wij, een kok waardeert die van de gebaande weg af, heerlijk gekruide gerechten klaarmaakt ben je hier aan het juiste adres! Heerlijk gegeten! Hele subtiele smaken van kruiden en specerijen! Zeker een aanrader en niet te vergeten de vriendelijke en attente bediening. Ook niet onbelangrijk!
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
een heerlijke verrassingsmenu via sociaal deal,helemaal top.
een mooi menu met verschilende soepjes,koud en warm super
een zeer vriendelijke,deskundige en attente gastvrouw
een volgend bezoek zeker waard
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk geluncht. Aardige mensen echt brabo . Heerlijke huisgemaakte eiersalde. Veel keuzes en allemaal ook even lekker en met alle zorg bereid. Wij zijn hier al enkele keren geweest en altijd lekker en aardig personeel met een oprechte gulle lach!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Geluncht in dit gezellige typisch Brabants restaurant. Enorme keuze in broodjes; ik had een broodje met oude kaas en mangochutney en mijn man een uitsmijter. Erg goed, zo ook de bediening: hartelijk, warm, efficiënt.
netrah .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Vrijdagavondmenu gegeten. Prijs-kwaliteit is meer dan prima. Een leuke plek voor een vlotte hap. Bediening zeer attent en vrolijk. Aanrader voor je Waalwijk of theater in gaat.
Yvonne1963 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Heerlijk high tea gedaan, was af, heel veel allemaal zelf gemaakte hapjes, zowel hartig als zoet. Verschillende thee soorten die onbeperkt aangevuld werden. De aankleding van de zaak ik erg leuk maar wel druk, het staat er ook erg vol waardoor het een beetje moeilijk manoeuvreren is voor oudere of mindervalide. Maar het ontvangst en de flexibiliteit van de bediening maken alles goed, met een glimlach wordt alles opgelost.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Wat een enorm fijne zaak is dit. Echt Brabants qua interieur (landelijk) en vriendelijk attent personeel. Leuke combinaties op de kaart, en ook het Trappisten assortiment (zelfs wat biologisch bier dat ik nog niet kende - en het smaakte goed) valt in de smaak. Het eten is vrij simpel bedacht, maar door de verassende combinaties en de manier waarop het is klaargemaakt en geserveerd maakt dit tot een goede lunchroom. Waarschijnlijk ook wel voor het diner maar dat hebben we niet gedaan. Dat alles in het Brabants dialect staat, maakt het geheel ook nog eens leuker.
Graag_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Geluncht bij deze gezellige zaak. Allebei een zeer lekker broodje, ik met hamburger en brie en mijn vriend met hamburger en eiersalade. Zeker een aanrader deze zaak en hun mooie, uitgebreide kaart!
Iens123 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Afgelopen zaterdag geluncht bij deze zaak. Leuke menukaart die in het Brabants is opgesteld (maar de ingrediënten staan er ook gewoon in het Nederlands op). Veel koffiespecialiteiten. Naast de koffie kregen we twee uitstekende sandwiches. Zeer vers en lekker brood met o.a. huisgemaakte eiersalade, salami en verschillende slasoorten. Als toetje de huisgemaakte appeltaart gegeten, die prima smaakte. Ook de koffiespecialiteiten geproefd, zoals de dubbele cappuccino met caramel. Een kleine tip: zorg op de koffiekaart ook voor wat meer krachtigere/bittere smaken. Nu zijn er vooral veel zoete koffievarianten. Bediening zeer vriendelijk en attent. Hier komen we terug.