De Gulle Gasterij

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Gulle Gasterij

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het was een gure avond, in de wandeling naar het restaurant toe door een park.
Zag ik een knipperend "OPEN " bord oplichten.
Ik dacht als dit maar goed gaat. bij zo'n bord denk ik altijd aan een hindoestaanse afhaal toko.
wij maakten gebruik van een social deal.....
eenmaal binnengekomen werden wij ontvangen door Oscar.(eigenaar)
Wat een geweldige vriendelijke man was dit. Zo service gevoelig lopen ze (bijna) niet meer rond in de horeca.
Het is een eenvoudig ingericht zaakje, mooi gelegen in het zuiderpark.
Bij binnenkomst voelde het een beetje kil aan.
Wij bestelde een drankje en een fles wijn( prima en mooi geprijsd)
De voorgerechten waren heerlijk......
De hoofdgerechten Ook , behalve de ravioli. Die was aan de koude kant en de zijkanten van het deeg waren ietwat hard.
De toetjes waren heerlijk.
De appeltaart en notentaart ( beide warm) sprongen er uit.
Wij hebben heerlijk gegeten.
Was er dan niks mis ? nou een tipje dan voor de eigenaar.
toiletten kunnen wat frisser ruiken. ( makkelijk op te lossen ) Wat spinnen rag op het heren toilet
In de hoek staan nog wat buffet spullen ( waarschijnlijk van een vorig partijtje)
daar staat ook een tafel met daaronder wat mappen ( boekhouding enz)
een opengeklapte laptop op de laatste tafel
Dit geeft in betreffende hoek een beetje rommelige indruk.
Hier nog even aandacht aan geven..........
Het gastheerschap en het lekkere eten, hebben gezorgd voor een heerlijke avond.
Wij waren allen positief verrast.
Gulle Gasterij (Oscar en Kok) je was geweldig.
Fred
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
iedereen vond het eten lekker , vond alleen de kip/dijen sate niet zo lekker verder was het erg gezellig en druk
we komen zeker nog eens terug
Abie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We zijn zeer vriendelijk ontvangen, de bediening was prima, niet al te groot restaurantje maar leuke locatie in het park en echt heerlijk eten!
MB1978 B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Niet naar toe gaan! Wij hadden om 18:30 gereserveerd en pas om 19:15 kregen we een tafeltje aangeboden. 30 minuten later kregen we dan uiteindelijk een kaart en konden we bestellen. Gezien de prijzen van dit restaurant waren de verwachtingen al niet erg hoog, dus ik dacht dat met Saté en een burger niet veel mis kon gaan.

Vooraf tomatensoep die vooral zout was, maar tomaten kon je niet proeven. Duidelijk uit een goedkoop blik. Daarna koude saté die echt niet lekker was en rauwe frites een een beetje sla. De burger van mijn vrouw had wel een heel aparte smaak en haar frites waren slap en nog rauwer dan die van mij.
Dessert was panna cota, die meer weg had van een stuiterbal dan van het dessert wat het had moeten zijn.

Ik zo'n restaurant verwacht ik echt geen culinaire hoogstandjes, maar de gerechten moeten wel gewoon goed en eetbaar zijn.

Al op veel plekken op deze wereld gegeten, maar zelden zo slecht als hier. Jammer, want op zich zou er op deze locatie echt wel plek zijn voor een leuk restaurant.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met de ah bonnen 3 gangen diner gehad. Bediening zeer gastvrij. Het doet een beetje bed en breakfasf aan. Amateuristisch maar heel hartelijk personeel en prima eten. Ligging in het park. Leuk restaurant voor een avond Ahoy erachteraan. Ahoy op 20 min lopen...
Jarna .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met de AH voucher hier prima gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen. We hadden keuze uit verschillende gerechten van het menu. Vooraf de bruchetta met parmaham en mijn partner nam de bruchetta met zalm. Beide waren voortreffelijk. Daarna een heerlijke hamburger genomen en mijn partner nam de zalmfilet die ook heerlijk was.
Het interieur van de zaak vinden wij wat minder, maar de bediening en gerechten maakten dat weer helemaal goed.
steen.64 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk, het eten prima. We hebben het erg naar onze zin gehad. Enig minpuntje, € 1,- voor een glas water en ook voor een glas kraanwater rekenen ze € 0,50.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het restaurant is prachtig gelegen. Het AH menu gaf voldoende mogelijkheden.
Wij hebben er met 4 mensen prima gegeten.Zeer vriendelijke bediening.
igmsnijders .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met AH bon gegeten in de Gulle Gasterij. Complimenten aan de kok: "Wat een heerlijke zalm". Precies goed en vooral niet teveel! zowel het voorafje, dessert en ook de koffie het smaakte heerlijk. Wij komen nog een keer terug.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vriendelijk personeel en lekker gegeten. Echter 1 minpuntje vond ik het dessert, ik had een Dame Noir...presentatie was niet bijster. In een klein glazen schaaltje met 1 bolletje gesmolten ijs en de witte chocosaus was bijna niet terug te vinden over de enorme hoeveelheid spuitbus slagroom...en dat voor €5,50. Dat was jammer.
helewout .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Allervriendelijkst restaurantje er hangt een prettige, gemoedelijke sfeer. Een ruime keuze uit het AH-3gangenmenu. Vlees, vis en vegetarisch. Met z'n vieren (gezin) hier prima gegeten!
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren voor het eerst gegeten bij de Gulle Gasterij. Ontvangst was hartelijk. Het voorgerecht bruschetta zalm/parmaham was goed gemaakt. Hoofdgerecht was prima, zalm goed gaar en boter zacht de friet iets aan de taaie kant.
Nagerecht op aanraden van de bediening was goed. Glaasje van de espresso koffie was stoffig en niet fris. Helaas was er bijna niemand (op zaterdagavond) dat maakt het vrij ongezellig. Het was er koud en de sfeer niet echt gezellig (misschien kwam dit wel ook door het slechte weer)
Het zag er allemaal niet echt fris uit. De zaak oogt ook oubollig, frisse schoonmaakt beurt en een lik verf zou wonderen doen.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig restaurant in een prachtige omgeving van Rotterdam, Zuiderpark.

Lekker eten, en erg leuk om te weten dat het meel van de pannenkoeken van de Molen de Zandweg komt.

Zeer klantvriendelijk personeel!
Gezellig restaurant in Rotterdam
-Zuiderpark.
Fijn personeel waarvan je merkt dat ze gepassioneerd zijn .
Prachtig uitzicht!
Geweldig restaurant!
Fijn personeel die er voor zorgen dat je jezelf thuis voelt!
Prachtige omgeving in het Zuiderpark!
marjavandriel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zeer hartelijk en gastvrij ontvangst. Heerlijk gegeten. Het eten was goed van kwaliteit en prima op smaak. De bediening was snel, effectief en uitermate vriendelijk. We gaan er zeker naar terug. Geen chique toestanden maar puur en eerlijk!
J.L.W. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! (Wel aan de zoute kant.)
De zalm was boterzacht en tongstrelend.
Wat rauwkost erbij had lekker geweest.
Zeer vriendelijke en correcte bediening.
Vlot geholpen, niet eindeloos wachten.
En een goed advies voor het dessert!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We komen zeker nog eens terug , Het is zeker een aanrader , Het eten was lekker ,Goede en snelle bedienning
de prijs is prima
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Hele mooie locatie, uitstekende menu kaart, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Kortom een absolute aanrader!!!!!!!
Jeltsje B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bediening was top! Erg vriendelijk en behulpzaam. Voorgerecht was ook erg lekker. Helaas was het broodje hamburger met teveel vlees opgediend. Mijn vriend is een grote eter, maar hij kreeg zijn bord echt niet leeg. Het zou beter zijn geweest als de hamburger uit 1 stuk vlees bestond. Zelf had ik een biefstuk medium/rare gevraagd, helaas was deze nauwelijks rare te noemen.