De Gulle Gasterij

• Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Elizabeht V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben het goed gehad
Er werd gelijk al gevraagd kon uworden de weg vinden
We hebben weer nieuwe dingen gegeten dat we zelf niet zo gauw zouden maken
Proevertjea .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gegeten met de Ah restaurantactie. Ondanks dat het maar 1 €-teken had, betaal je €32,50 voor een zeer eenvoudig 3-gangenmenu. Het eten op zich was prima, maar niet in verhouding met de prijs. We hadden vooraf lekkere tomaten-preisoep (€ 4,50 op de gewone kaart). Als hoofdgerecht de hamburger (€ 15,50 op de gewone kaart) en toe dame blanche (€6,00 op de gewone kaart). Dus normaal gesproken betaal je €26,00 en nu €32,50. Dan voel je je toch een beetje belazerd. Al met al eenvoudig eten voor een te hoge prijs. Jammer, want als het normaal geprijsd zou zijn geweest, zouden wij zeker terug gekomen zijn. Nu was dit eenmalig.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
via de AH-actie een menu genomen. De hamburger was lekker en veel maar de prijs van €32,50 is wel aan de hoge kant. Verder prima.
Zoe P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hele vriendelijke man, die het zijn gasten graag goed naar hun zin wil maken.
gezellig en lekker gegeten! en niet heel
duur.
H.A. M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten werd mooi opgediend, maar was echter lauw tot koud, het betrof de biefstuk en de zalm.
Erg jammer de smaak was op zich prima maar praktisch koud eten in een koud restaurant was niet prettig.
De bediening was echter top, erg vriendelijk.
Carla-V .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het is goed toeven in Restaurant de Gulle Gasterij! We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren prima van smaak en fraai opgediend. Zag er allemaal zeer verzorgd uit.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een leuke ontvangst en vriendelijke bediening de gulle gasterij! Heerlijk eten,sommige bekende gerechten maar met een eigen twist!! Al met al een topavond!
Ly D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Als je aankomt dan lijkt het restaurant neer iets voor na een leuke wandeling of met de kids na een bezoek aan de kinderboerderij. Maar eenmaal binnen word je hartelijk ontvangen en voel je je echt een gast. Het eten wordt met zeer veel zorg bereid door een kok die meer dan zijn best doet. Wat een feestje om naar zijn gerechten te kijken. De borden waren heel mooi opgemaakt, zelfs met een AH arrangement. Mijn jongste dochter wilde een kindernemu en ook al stond dat niet op de kaart, toch heeft de kok voor haar een kindermenu gemaakt. Ook de gastheer was zeer vriendelijk. Hij deed er alles aan om het ons naar onze zin te maken. Dank je wel voor de gastvrijheid. Wij komen hier zeker nog een keer terug!!!
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De ligging is verrassend en beetje verstopt.
Binnen lichte uitstraling leuke sfeer rustige muziek. Het is niet groot lekker knus.
Aardig personeel. Er was deze mnd pasta mnd dat was niet duidelijk als je via ah bon boekte.
Maar toen we om vleesgerechte vroegen kon dit toch, netjes fijn opgelost.
Ik vond alles wat je evt anders wilde kon en werd netjes geregeld.
Ik vond het in de ruimte ook niet te warm.
Ik vond het heel gezellig en aan te raden. En aan te raden was om hun facebook site te volgen voor nieuwtjes en menu had het personeel aan gegeven.
Was een gezellige ontspannen etentje aanrader.
M.C. J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Ligt in het Zuiderpark, erg mooie omgeving. Kaart was iets anders dan op de site van AH staat maar genoeg keuze.
Yannickvandijk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Toen we aankwamen bij de Gulle Gasterij waren we verbaasd. Het leek op een verkapt scoutinggebouwtje. Met Neonlicht werd aangegeven dat het open was en we hielden ons hart vast. Toen we binnenkwamen was de sfeer erg goed. De bediening was ontzettend vriendelijk en houdt van een dolletje. Als voorgerecht namen we een vlees- en visplankje. Het vlees, de carpaccio en de ham en de zalm waren erg goed. Jammer dat er geen brood bij geserveerd werd, maar we waren erg tevreden. Als hoofdgerecht had mijn vriendin een steak en ik een zalmmoot. De smaken waren fantastisch! Ook de garnituur was goed en we hadden precies genoeg. De gekruide aardappeltjes waren verrukkelijk. Als nagerecht hadden we ijs waarvan we de naam nog niet kunnen uitspreken. Dat was iets aan de krappe kant, daar had nog een bolletje bij gemogen. Desalniettemin waren we enorm tevreden en zullen we zeker terugkomen. Ik denk dat als er iets aan de uitstraling aan de buitenkant wordt gedaan, dat het een hit wordt!
Violien82 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke restaurantje, verscholen aan de rand van een park in Chairlos. De gerechten waren heerlijk bereid en mede door bijzondere kruiding net even iets anders dan standaard; een heel leuke verrassing voor het palet. De desserts waren dan wel weer redelijk standaard, zijn prima desserts, niks op aan te merken, maar ook niks bijzonders (qua smaak), maar dat is bepaald geen uitzondering in restaurants. Al met al absoluut aan te raden!
Jbhofman .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De gulle gasterij is een aanwinst voor Rotterdam Zuid. Lekker eten, gulle porties en gastvrije ontvangst. En dat op een mooie plek in het Zuiderpark.
Marjo250 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Keuze menukaart met in elke categorie 3 keuzes. Caesar salade is prima. De biefstuk was goed van smaak mag alleen wel iets meer zijn en dunner. Het nagerecht werd opgediend op een plavuis wat best wel apart is. Dit bestond uit bladerdeeg gevuld met ijs uit de oven dat over de plavuis droop. Smaak was goed maar geen aanrader. Het was druk dus moesten een uur wachten op het hoofdgerecht. Bediening enorm vriendelijk. Prijs te hoog . Standaard 32,50 met de AH actie. Zonder de actie goedkoper. Gelukkig buiten kunnen zitten. Binnen niet gezellig.
Geeske1951 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We werden leuk ontvangen en een aardige ambiance we kozen voor sesarsalade met kip de sla was warm kip was goed daarna biefstuk niks bijzonder er werd gevraagd hoe we hem (gekookt) wilden die biefstuk geen keus tussen patat of friet . Ik had saté die was gekookt daarna gebakken niet lekker . Het toetje was lekker maar lag op verkeerd bord je kon het er niet vanaf scheppen. We gingen voor de AH aktie en moesten €32,50 voor driegangenmenu betalen los op de kaart kost t zelfde €27 ,00 de baas zei het extra was voor de aktie al met al voor mij geen tweede keer meer . Een afrader
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De Gulle Gasterij is te omschrijven als een paviljoen, gelegen tussen ruisend gebladerte, fris sappig groen en plonzende eendjes. Waar hier een nogal poëtisch beeld ontstaat, werden wij aanvankelijk, toen we plaats namen op het lekkere terras, wat geïmponderd door de stijl van onze medebezoekers. We zagen mannen met hemdjes, tatoeages, teenslippers en kniebroeken. Dames met opgespoten haar, rimpelige bruine halzen en ondefinieerbare hondjes. Maar goed dat we zijn blijven zitten, want de hele ervaring, inclusief de prettige vrolijke bediening, decor, bordopmaak, kwaliteit van eten en de heerlijke omgeving maakte een luchtige frisse oase van onze bloedhete en drukke zaterdag.
Vooraf een Ceasar salad waarvan ik de rest van de avond het recept heb lopen afbedelen bij de ober. Stukje bij beetje kwam ik erachter hoe die belachelijk lekkere kip is gemaakt, mijn leven zal niet meer hetzelfde zijn. Intussen zagen we de kok geregeld in hagelwit schort uit de keuken lopen met een mes om in de tuin verse kruiden (dille, peterselie, bieslook) af te snijden voor het lekkers wat hij in de keuken aan het maken was.
Het hoofdgerecht , biefstuk, werd letterlijk als een kleurrijk feestje gepresenteerd. Een goed bereid stuk vlees met een ietwat pittige pepersaus, vergezeld van knapperig gegrilde groentes zoals wortel, aubergine, een gepofte rode ui, en een kunstwerkje van een kerriesausje, lekkere verse kruiden uit eigen tuin en een bakje (helaas ietwat slappe) friet met mayo. De wijn was lekker en heel betaalbaar, evenals de biertjes van mijn gezelschap, alles beneden de drie euro, zelfs een flesje Hoegaarden.
Het toetje, een dame blanche, was lekker gewoon, punt.
Als je bestand bent tegen de ietwat wonderlijke bevolking van Rotterdam Zuid, en geen bezwaar hebt tegen een ongedwongen benadering, kun je hier een perfecte avond beleven, net zoals wij. Al had ik ook wel het perfecte gezelschap ;-)
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben een gezellige avond gehad.
Het personeel was goed en enthousiast bezig, hierdoor vielen de minpuntjes in het niets.