De Gulle Gasterij

Meer informatie over restaurant De Gulle Gasterij

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

tabhoog H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Bij toeval via Iens in de Gulle Gasterij terecht gekomen. Is een aanrader. Je moet even zoeken in het park, maar dan heb je ook wat. Geen uitgebreide kaart, dus veel vers en heerlijk. Vriendelijke eigenaar/gastheer.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke mensen!
We gingen daarna door naar VVAL, hadden dit aangegeven en het eten kwam steeds op tijd.
janet H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Helaas niet echt lekker gegeten. Caesarsalade was sla, stukjes kip, cashewnoten, Pinda's, zonder dressing. Zag er niet uit en was niet lekker. Hoofdgerecht biefstuk stukjes was net te eten: wortels kei hard, balsamico dressing ontbraak en die kreeg ik na dat ik gevraagd had (drie vrienden hadden de dressing wel gekregen). Toetje chocolade mousse was denk ik van een bakje uit de supermarkt. Bediening super vriendelijk en attent.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het is even zoeken waar je het beste je auto kan parkeren, maar eenmaal binnen word je gastvrij en vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Verrassend goed! Een hele eigen smaak en stijl waarmee ze zichzelf onderscheidend maken. Een leuk en onbekend plekje waar je niet zo snel komt.
Siro .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten is top ! Zowel de voorgerechten (Caesar salade en Pomodori tartaar) als de hoofdgerechten (zalmfilet en huisgemaakte hamburger) zijn prima van kwaliteit. Tijd tussen de verschillende gangen mag wel wat langer duren. Inrichting van het restaurant is basic maar voldoet. Om de kou tegen te gaan zou ik gordijnen ophangen bij de verschillende deuren naar het terras; kan nog gezellig staan ook. Personeel doet er alles aan om je thuis te voelen, wat zeker is gelukt.
Petra1000 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met mijn vader uit eten geweest.
De locatie was fantastisch, de bediening was enorm vriendelijk en gastvrij.
Het eten was erg mooi opgedekt, was een feest op onze borden.
We hebben lekker gegeten en het was een geslaagde avond!!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk en verrassend gegeten.
Helaas ging de kachel uit en werd het toch wel erg koud in het restaurant
marlies K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We werden erg hartelijk ontvangen, waren erg vroeg maar het zag er al gezellig uit. Ons voorgerecht zag er mooi uit en smaakte goed, niet bijzonder, maar wel goed.
Als hoofdgerecht had ik biefstuk, deze was beetje taai en gebakken ) in iets wat ik echt niet lekker vond. Bovendien was hij te doorbakken, terwijl ik medium gevraagd had. M'n dochter had zalm, deze was gewoon goed.
Ik heb rustig verteld wat ik van de biefstuk vond en ze luisterde goed, om te leren zei hij..
Hij bood iets te drinken aan, op dat moment had ik nog een vol glas, maar later wilden we toch nog wat drinken, helaas stond dat dan weer wel op de rekening, dus of ik had m verkeerd begrepen, of hij was het vergeten.
Toetje en cappuccino waren weer gewoon goed.
Jammer van het hoofdgerecht, had beter broodje hamburger kunnen nemen, want die zag er verrukkelijk uit..
lfijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
lekkere gerechten niet al te duur.. vooral een erg leuke gastheer wat een hoop goed maakt maar wel wat koud eten wat jammer was... een goede kok in dit restaurant zou dit een 10 maken!
Mirjam C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer vriendelijke, gastvrije bediening.
Eten mooi opgemaakt en was erg lekker (als vegetariër had ik de vega champignon hamburger, heerlijk!).
Hoeveelheid was ook prima, daarnaast nette prijzen!
Tip: meer groenten, dit was minimaal.
Verder zeker een aanrader. Komen hier zeker nog eens terug.
Deallesproever .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben ook gegeten bij de Gulle Gasterij.
Ons reaktie is meer gericht op de recensie van proevertjea inverband met de prijs. Het bedrag van 32,50 is wel voor twee personen en niet voor een. Je rekent nu de prijs voor 1 persoon,dus je rekent en legt het verkeerd uit. Als je wat schrijf,schrijf het dan goed.
Sorry maar dit moesten we even kwijt.
551960 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wat een kouwe bedoening en het eten echt slecht voor het geld kan er niks anders over zeggen , personeel onverzorgd werd echt misselijk ervan
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
ik zie overal 32,50 ook wij hebben dat betaald ....met A H bonnen. goed 3 gangen menu en genoeg keuze. jammer dat de wind door de deur waaide en later werd het echt koud in het restaurant
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
heerlijk gegeten, mooi uitgeserveerd, jammer dat je de koude wind van buiten ook binnen voelde. verder een restaurant om vaker heen te gaan.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
jammer dat het op het laatst heel koud was , het was al niet heel warm, door enkel glas voelden we de wind door de deur waar we bij zaten, , maar toen er een extra deur open ging werd het echt ijskoud tijdens het ijs. verder heerlijk gegeten met de ah korting.
Elizabeht V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben het goed gehad
Er werd gelijk al gevraagd kon uworden de weg vinden
We hebben weer nieuwe dingen gegeten dat we zelf niet zo gauw zouden maken
proevertjea .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gegeten met de Ah restaurantactie. Ondanks dat het maar 1 €-teken had, betaal je €32,50 voor een zeer eenvoudig 3-gangenmenu. Het eten op zich was prima, maar niet in verhouding met de prijs. We hadden vooraf lekkere tomaten-preisoep (€ 4,50 op de gewone kaart). Als hoofdgerecht de hamburger (€ 15,50 op de gewone kaart) en toe dame blanche (€6,00 op de gewone kaart). Dus normaal gesproken betaal je €26,00 en nu €32,50. Dan voel je je toch een beetje belazerd. Al met al eenvoudig eten voor een te hoge prijs. Jammer, want als het normaal geprijsd zou zijn geweest, zouden wij zeker terug gekomen zijn. Nu was dit eenmalig.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
via de AH-actie een menu genomen. De hamburger was lekker en veel maar de prijs van €32,50 is wel aan de hoge kant. Verder prima.
Zoe P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hele vriendelijke man, die het zijn gasten graag goed naar hun zin wil maken.
gezellig en lekker gegeten! en niet heel
duur.