De Gulle Gasterij

Meer informatie over restaurant De Gulle Gasterij

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jeltsje B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bediening was top! Erg vriendelijk en behulpzaam. Voorgerecht was ook erg lekker. Helaas was het broodje hamburger met teveel vlees opgediend. Mijn vriend is een grote eter, maar hij kreeg zijn bord echt niet leeg. Het zou beter zijn geweest als de hamburger uit 1 stuk vlees bestond. Zelf had ik een biefstuk medium/rare gevraagd, helaas was deze nauwelijks rare te noemen.
Titia K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Net als vorig jaar met de AH restaurantactie, hebben wij hier ook dit jaar weer overheerlijk gegeten en de bediening is top.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het is een gezellig eetcafe op een leuke plek aan de rand van een park. De gerechten zijn flink in portie en de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed, evenals de service.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg leuk stekkie op Zuid aan de rand van het Zuiderpairk en zeer vriendelijke bediening. TIP: Parkeren kan bij de molen op de Kromme Zandweg.
YlR R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We kende de zaak niet en gingen met de ah restaurantactie hier eten.
We hadden door het uiterlijk van de zaak geen hoge verwachtingen maar het viel helemaal mee. Alleen het voorgerecht vond ik wat minder, drie stukjes ( oud?) belegd brood weinig fantasie vol geserveerd. Is in mijn ogen geen bruchetta. Daarentegen was de hamburger super! Twee dubbel dik en goed vlees, niet van die kant en klare gegaarde lappen.. Dessert was ook goed.
Aardige, wat trage bediening. Let erop dat als je gaat roken dat je dat niet pal voor het zicht van de gasten doet.... Ziet er niet uit en handen wassen na het roken aub!
tabhoog H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Bij toeval via Iens in de Gulle Gasterij terecht gekomen. Is een aanrader. Je moet even zoeken in het park, maar dan heb je ook wat. Geen uitgebreide kaart, dus veel vers en heerlijk. Vriendelijke eigenaar/gastheer.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke mensen!
We gingen daarna door naar VVAL, hadden dit aangegeven en het eten kwam steeds op tijd.
janet H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Helaas niet echt lekker gegeten. Caesarsalade was sla, stukjes kip, cashewnoten, Pinda's, zonder dressing. Zag er niet uit en was niet lekker. Hoofdgerecht biefstuk stukjes was net te eten: wortels kei hard, balsamico dressing ontbraak en die kreeg ik na dat ik gevraagd had (drie vrienden hadden de dressing wel gekregen). Toetje chocolade mousse was denk ik van een bakje uit de supermarkt. Bediening super vriendelijk en attent.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het is even zoeken waar je het beste je auto kan parkeren, maar eenmaal binnen word je gastvrij en vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Verrassend goed! Een hele eigen smaak en stijl waarmee ze zichzelf onderscheidend maken. Een leuk en onbekend plekje waar je niet zo snel komt.
Siro ..
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten is top ! Zowel de voorgerechten (Caesar salade en Pomodori tartaar) als de hoofdgerechten (zalmfilet en huisgemaakte hamburger) zijn prima van kwaliteit. Tijd tussen de verschillende gangen mag wel wat langer duren. Inrichting van het restaurant is basic maar voldoet. Om de kou tegen te gaan zou ik gordijnen ophangen bij de verschillende deuren naar het terras; kan nog gezellig staan ook. Personeel doet er alles aan om je thuis te voelen, wat zeker is gelukt.
Petra1000 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met mijn vader uit eten geweest.
De locatie was fantastisch, de bediening was enorm vriendelijk en gastvrij.
Het eten was erg mooi opgedekt, was een feest op onze borden.
We hebben lekker gegeten en het was een geslaagde avond!!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk en verrassend gegeten.
Helaas ging de kachel uit en werd het toch wel erg koud in het restaurant
marlies K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We werden erg hartelijk ontvangen, waren erg vroeg maar het zag er al gezellig uit. Ons voorgerecht zag er mooi uit en smaakte goed, niet bijzonder, maar wel goed.
Als hoofdgerecht had ik biefstuk, deze was beetje taai en gebakken ) in iets wat ik echt niet lekker vond. Bovendien was hij te doorbakken, terwijl ik medium gevraagd had. M'n dochter had zalm, deze was gewoon goed.
Ik heb rustig verteld wat ik van de biefstuk vond en ze luisterde goed, om te leren zei hij..
Hij bood iets te drinken aan, op dat moment had ik nog een vol glas, maar later wilden we toch nog wat drinken, helaas stond dat dan weer wel op de rekening, dus of ik had m verkeerd begrepen, of hij was het vergeten.
Toetje en cappuccino waren weer gewoon goed.
Jammer van het hoofdgerecht, had beter broodje hamburger kunnen nemen, want die zag er verrukkelijk uit..
lfijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
lekkere gerechten niet al te duur.. vooral een erg leuke gastheer wat een hoop goed maakt maar wel wat koud eten wat jammer was... een goede kok in dit restaurant zou dit een 10 maken!
Mirjam C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer vriendelijke, gastvrije bediening.
Eten mooi opgemaakt en was erg lekker (als vegetariër had ik de vega champignon hamburger, heerlijk!).
Hoeveelheid was ook prima, daarnaast nette prijzen!
Tip: meer groenten, dit was minimaal.
Verder zeker een aanrader. Komen hier zeker nog eens terug.
Deallesproever .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben ook gegeten bij de Gulle Gasterij.
Ons reaktie is meer gericht op de recensie van proevertjea inverband met de prijs. Het bedrag van 32,50 is wel voor twee personen en niet voor een. Je rekent nu de prijs voor 1 persoon,dus je rekent en legt het verkeerd uit. Als je wat schrijf,schrijf het dan goed.
Sorry maar dit moesten we even kwijt.
551960 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wat een kouwe bedoening en het eten echt slecht voor het geld kan er niks anders over zeggen , personeel onverzorgd werd echt misselijk ervan
joke S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
ik zie overal 32,50 ook wij hebben dat betaald ....met A H bonnen. goed 3 gangen menu en genoeg keuze. jammer dat de wind door de deur waaide en later werd het echt koud in het restaurant
joke S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
heerlijk gegeten, mooi uitgeserveerd, jammer dat je de koude wind van buiten ook binnen voelde. verder een restaurant om vaker heen te gaan.