De Gulle Gasterij

helewout .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren voor het eerst gegeten bij de Gulle Gasterij. Ontvangst was hartelijk. Het voorgerecht bruschetta zalm/parmaham was goed gemaakt. Hoofdgerecht was prima, zalm goed gaar en boter zacht de friet iets aan de taaie kant.
Nagerecht op aanraden van de bediening was goed. Glaasje van de espresso koffie was stoffig en niet fris. Helaas was er bijna niemand (op zaterdagavond) dat maakt het vrij ongezellig. Het was er koud en de sfeer niet echt gezellig (misschien kwam dit wel ook door het slechte weer)
Het zag er allemaal niet echt fris uit. De zaak oogt ook oubollig, frisse schoonmaakt beurt en een lik verf zou wonderen doen.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig restaurant in een prachtige omgeving van Rotterdam, Zuiderpark.

Lekker eten, en erg leuk om te weten dat het meel van de pannenkoeken van de Molen de Zandweg komt.

Zeer klantvriendelijk personeel!
Gezellig restaurant in Rotterdam
-Zuiderpark.
Fijn personeel waarvan je merkt dat ze gepassioneerd zijn .
Prachtig uitzicht!
Geweldig restaurant!
Fijn personeel die er voor zorgen dat je jezelf thuis voelt!
Prachtige omgeving in het Zuiderpark!
marjavandriel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zeer hartelijk en gastvrij ontvangst. Heerlijk gegeten. Het eten was goed van kwaliteit en prima op smaak. De bediening was snel, effectief en uitermate vriendelijk. We gaan er zeker naar terug. Geen chique toestanden maar puur en eerlijk!
J.L.W. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! (Wel aan de zoute kant.)
De zalm was boterzacht en tongstrelend.
Wat rauwkost erbij had lekker geweest.
Zeer vriendelijke en correcte bediening.
Vlot geholpen, niet eindeloos wachten.
En een goed advies voor het dessert!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We komen zeker nog eens terug , Het is zeker een aanrader , Het eten was lekker ,Goede en snelle bedienning
de prijs is prima
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Hele mooie locatie, uitstekende menu kaart, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Kortom een absolute aanrader!!!!!!!
Jeltsje B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bediening was top! Erg vriendelijk en behulpzaam. Voorgerecht was ook erg lekker. Helaas was het broodje hamburger met teveel vlees opgediend. Mijn vriend is een grote eter, maar hij kreeg zijn bord echt niet leeg. Het zou beter zijn geweest als de hamburger uit 1 stuk vlees bestond. Zelf had ik een biefstuk medium/rare gevraagd, helaas was deze nauwelijks rare te noemen.
Titia K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Net als vorig jaar met de AH restaurantactie, hebben wij hier ook dit jaar weer overheerlijk gegeten en de bediening is top.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het is een gezellig eetcafe op een leuke plek aan de rand van een park. De gerechten zijn flink in portie en de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed, evenals de service.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg leuk stekkie op Zuid aan de rand van het Zuiderpairk en zeer vriendelijke bediening. TIP: Parkeren kan bij de molen op de Kromme Zandweg.
YlR R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We kende de zaak niet en gingen met de ah restaurantactie hier eten.
We hadden door het uiterlijk van de zaak geen hoge verwachtingen maar het viel helemaal mee. Alleen het voorgerecht vond ik wat minder, drie stukjes ( oud?) belegd brood weinig fantasie vol geserveerd. Is in mijn ogen geen bruchetta. Daarentegen was de hamburger super! Twee dubbel dik en goed vlees, niet van die kant en klare gegaarde lappen.. Dessert was ook goed.
Aardige, wat trage bediening. Let erop dat als je gaat roken dat je dat niet pal voor het zicht van de gasten doet.... Ziet er niet uit en handen wassen na het roken aub!
tabhoog H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Bij toeval via Iens in de Gulle Gasterij terecht gekomen. Is een aanrader. Je moet even zoeken in het park, maar dan heb je ook wat. Geen uitgebreide kaart, dus veel vers en heerlijk. Vriendelijke eigenaar/gastheer.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke mensen!
We gingen daarna door naar VVAL, hadden dit aangegeven en het eten kwam steeds op tijd.
janet H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Helaas niet echt lekker gegeten. Caesarsalade was sla, stukjes kip, cashewnoten, Pinda's, zonder dressing. Zag er niet uit en was niet lekker. Hoofdgerecht biefstuk stukjes was net te eten: wortels kei hard, balsamico dressing ontbraak en die kreeg ik na dat ik gevraagd had (drie vrienden hadden de dressing wel gekregen). Toetje chocolade mousse was denk ik van een bakje uit de supermarkt. Bediening super vriendelijk en attent.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het is even zoeken waar je het beste je auto kan parkeren, maar eenmaal binnen word je gastvrij en vriendelijk ontvangen. Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Verrassend goed! Een hele eigen smaak en stijl waarmee ze zichzelf onderscheidend maken. Een leuk en onbekend plekje waar je niet zo snel komt.
Siro ..
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten is top ! Zowel de voorgerechten (Caesar salade en Pomodori tartaar) als de hoofdgerechten (zalmfilet en huisgemaakte hamburger) zijn prima van kwaliteit. Tijd tussen de verschillende gangen mag wel wat langer duren. Inrichting van het restaurant is basic maar voldoet. Om de kou tegen te gaan zou ik gordijnen ophangen bij de verschillende deuren naar het terras; kan nog gezellig staan ook. Personeel doet er alles aan om je thuis te voelen, wat zeker is gelukt.