De Grote Muur

Rijksstraatweg 97 3956 CK Leersum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Grote Muur

Cervantes .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Uitstekende kwaliteit tegen een zeer schappelijke prijs.
Zeker het keuzemenu met kleine hapjes tegen een vaste prijs is zeer aan te bevelen en zonder uitzondering zeer smakelijk.
Bediening is vriendelijk met goede intervallen en daarnaast is alles kraakhelder.
Gezien de wat matige uitstraling van het pand zou je dit niet verwachten; desalniettemin een bezoek waard!!
Janchou .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Meermalen gegeten als we daar vanwege familiebezoek in de buurt zijn, de Ti Pan Yah (Pekingeend op Ti Pan wijze) is een van de beste van Nederland, veel en sappige eend en veel groenten erbij. Met mihoen uitstekende combinatie. Uitstekende service met een glimlach. Warme sfeer. Ook op maandag open en veel afhalers. Ruime parkeerplaats achter.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Laat je niet weerhouden van een bezoek door het uiterlijk van het pand langs de doorgaande weg en de schimmige toegang tot de parkeerplaats. Keer ook niet om bij de aanblik van de achtergevel, noch vanwege het bijna inpandige garagebedrijf. Het uitzicht op de benzinepompen voor de deur en de traditionele Chinese rode lampjes voor het raam bezorgen je een heerlijk nostalgisch gevoel: een ouderwetse Chinees met een uitgebreide kaart, zeer schappelijke prijzen en een niet te versmaden kleine hapjesmenu voor de grote eters. Bediening met lach en met behoorlijke snelheid. Garnalen, kip, varkensvlees en groenten... het smaakt allemaal even lekker.
Marchien E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Wij kwamen hier na sluitingstijd langs en hoewel ze eigenlijk gesloten waren, waren ze toch bereid om voor ons nog eten te maken zodat wij iets mee konden nemen voor onderweg. Lekker en voor een goede prijs. Super service!