De Groene Vlinder

6,3
Lang
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op een zaterdag met 4 personen om 12 uur binnen gestapt. Het was toen al bijna vol (!). Ondanks dat we met 4 waren duurde het even (zelf gaan vragen!) of we konden bestellen. De koffie's en thee waren prima. Dit keer hadden allemaal 12-uurtjes (2 vlees, 2 vis). De vlees bestond uit een (sate?)kroket, eitje ham en kaas, de vis uit garnalenkroket, zalm en salade. De gerechten waren daarnaast voorzien van een salade (goed). Het eten was voldoende maar niet bijzonder. Voor een lunchroom in een winkelcentrum prima. Prijs is redelijk voor wat je krijgt, koffie relatief duur.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Omdat de groene vlinder de enige lunchroom is in dit wijkwinkelcentrum daar binnengelopen voor koffie. Al bij binnenkomst word je overvallen door een doordringende olielucht.
Koffie en cappuccino besteld met iets er bij. De smaak van het gebak was prima. Helaas was de warme apfelstrudel alleen warm langs de randen en was de binnenkant gewoon koud. De cappuccino was heet, maar niets anders dan een kop gewone koffie met een dot veel te luchtig schuim. Bij het weggaan het advies gegeven om eens naar de afzuiging te kijken. Helaas verkeert men nog in de ontkenningsfase, want men had dat nog nooit van iemand gehoord en men rook er zelf niets van (nee, natuurlijk niet als je er de hele dag in zit). Toch vanavond mijn kleren maar buiten gehangen in de hoop dat de lucht er morgen uit is, anders maar wassen.
Istellenbos .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Regelmatig lekker geluncht. Terras erbij dat in de zomer vaak vol zit. Eten is lekker en prima in orde. Interieur netjes. Bediening vlot en in orde.
Elshout .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
We hebben er gweldig lekker gegeten. Vooral de zelf samen te stellen keuzesalade is een aanrader. Mijn vrouw had een drie gangen keuze menu van € 19.50. Perfecte knolselderijsoep en als hoofdgerecht Tarbot met veel keuze uit aardappelgerechten en groenten. Creme-Brulee was perfect. De kinderen hadden heerlijke vers bereide lasagne en spaghetti.
Vriendelijke bediening en snelle service .
De Groene Vlinder is een echte aanrader.
Myrna E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Heerlijke maaltijdsalade gegeten hier. Collega had een hamburger die ook in de smaak viel gezien het lege bord ;-) Bediening goed. Binnen nog nooit gezeten.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2012
Deze lunchroom ligt leuk gelegen midden in het winkelcentrum Heyhoef. Vanaf het ruime, zonnige terras heb je een prima overzicht op het winkelende publiek.
Er is een ruime keuze aan broodjes, soepen, salades en warme gerechten.
De kwaliteit van de broodjes is wisselend. Van de twee broodjes die wij hadden besteld was er een heel goed en de ander teleurstellend. Er is duidelijk getracht om iets meer te maken dan een eenvoudig broodje, maar de versheid van de ingredienten loopt uiteen.
Wij waren op een druk moment aanwezig, wat waarschijnlijk zijn weerslag had op de servicegerichtheid van het personeel. Los van het feit dat de bediening wat kortaf was (zonder onvriendelijk te zijn), werd er ook onjuiste informatie verstrekt omtrent de gerechten op de kaart.
Bij mooi weer is het hier prima toeven op het terras en kun je hier een broodje eten met een goede prijs kwaliteit verhouding.