De Groene Vlinder

31-204702500

Meer informatie over restaurant De Groene Vlinder

Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Tot laat in de avond gezellig bovenin gezeten. Erg gezellig sfeer en de service was prima. Wel nogal rumoerig (is ook wel gezellig) en soms een wat lange wachttijd voor onze drankjes.
Frbobo .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Zolang ik al in Amsterdam woon (mijn hele leven) nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Ik zat rustig te werken achter mijn laptop en bestelde wat drankjes en vervolgens een kaas tosti. Halverwege de tosti zag ik een haar verstopt tussen het broodje. Hier maakte ik direct een melding van bij de bediening en deze werd beantwoord met de vraag: 'Oh oke, en wat wil je dat ik hieraan ga doen?!'. Erg bijdehand en werd daardoor totaal in verlegenheid gebracht, alsof het MIJN probleem was dat er een haar in mijn tosti was meegekomen. Tijdens het afrekenen is de tosti gewoon WEL op de rekening gezet!! Hier kom ik dus nooit meer terug.
Thijs22 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Hier afgelopen vrijdag met 6 man gegeten en dat zullen we niet zo snel nog eens doen :s
5 van de 6 hadden de hamburger genomen en die viel erg tegen. Het vlees wat slecht (niet) gekruid waardoor er totaal geen smaak aan zat. Dit is toch erg jammer want zo moeilijk is een hamburger maken toch niet ? Kreeg er ook geen patat bij maar half rauwe aardappel partjes, een mislukt experiment wat mij betreft.
De locatie en het decor is top, maar de volgende keer houden we het bij een portie bitterballen!
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Per toeval hier op het terras beland. Als ik de voorgaande recensies zou hebben gelezen was ik hier waarschijnlijk nooit naar toe gegaan. Wat het precies weer interessant maakt; ik vond de bediening geweldig. Sterker nog, ik zou eentje graag wegkapen en voorstellen aan de eigenaar van 1 van mijn lievelingsrestaturants. Wat was ze ontzettend aardig, proactief, snel, en hoe vaak hoor je in een 'studentikoos' eetcafé of alles naar wens is?
Kipsaté en de ossenhaasspies gekozen. De kipsaté was gewoon prima kroegsaté, beetje weinig saus, maar voor een snelle hap ok. De ossenhaasspies was zoals gevraagd mooi rood, en met een goede hoeveelheid salade geserveerd. De beste die ik ooit heb gehad? Nee, zeker niet. Maar voor de beste ossenhaas heb ik wel weer een ander adres.
Dit cafeetje in de Pijp is prententieloos, met een prima prijs-kwaliteit verhouding, en mijn ervaring met de bediening is bovengemiddeld goed.
Lies90 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Een gezellige eetcafé bij de albert cuyp. Samen met een vriendin heb ik hier voor de tweede keer gegeten. Het was bij binnekomst al lekker druk, wat een goed teken is. Gelukkig mochten wij boven zitten, dit is namelijk wel echt het gezelligste plekje. De bediening deed zijn best, maar was soms wat knullig. Ervaring ontbrak zeker. Wij begonnen met een carpaccio, dit is echt een aanrader. Wat een lekkere carpaccio! Daarna een gamba salade en kipsate, ook lekker! De prijs kwaliteit verhouding is in dit restaurant erg goed!
Ncevdp .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Ik heb zelden zo'n teleurstellende lunch gehad als vandaag bij de Groene Vlinder. Ten eerste was het ongelooflijk hoeveel fouten de bediening wist te maken binnen ??n bestelling van slechts 2 drankjes en 2 broodjes. We zijn dan ook bediend door 3 verschillende mensen tegelijk, die duidelijk niet communiceerden onderling. We hebben tot twee keer toe iets gekregen wat we niet hadden besteld, hebben tussendoor nog keer extra moeten doorgeven dat we wel een andere bestelling hadden gedaan en moesten we afrekenen voordat we het eten hadden gekregen. Toen de broodjes kwamen zat er geen guacamole bij mijn broodje terwijl die erbij zou horen, maar de bediening zat daar geloof ik niet zo over in.

Het eten zelf was helaas ook niet zoals we hadden gedacht. Mijn 'pittige kip met guacamole' bestond uit een broodje met smakeloze plastic kaas en plakjes (!) kipfilet met een kwak roodkleurige saus. Dat laatste was denk ik wat de kip pittig had moeten maken. De kroketten die mijn vriend had besteld waren ook niet bijzonder, goedkoop spul op saai witbrood.

Dit zullen we niet snel nog eens doen.