De Groene Smulpaap

Vrijdag en Zaterdag 18:30 - 23:00
- High Tea 14:30 - 18:30

Annoesjka .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
De kok kan errrug goed koken! Vooral de witte chocolade taart is een aanrader. Ze gebruikt zo veel mogelijk biologische producten, wat ik erg kan waarderen. Kortom: een aanrader!
Sabine E.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Gezellig huiskamer restaurant in Amsterdam Noord. Iedere keer een ander menu en de gastvrouw weet ook nog e.e.a. over de gerechten te vertellen.
LettydeK .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Ik ging voor de high tea! Die fantastisch was: zowel het lekkers als de service (en de aandacht) van de gastvrouw. Die met veel gedrevenheid heerlijke hapjes maakt. Daarnaast spreekt het mij enorm aan dat ze bewust consumeren een warm hart toedraagt (een beetje nadenken over wat je eet kan geen kwaad). De groene smulpaap is een absolute aanrader voor een sfeervol & smakelijk eetmoment!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Ik heb heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid. Voor de vegetariers onder de ons ook een aanrader: een heel lekkere linzensoep.