De Grillerije

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Grillerije

Franeker op zijn best

In restaurant De Grillerije kun je bourgondisch tafelen. Het is er warm, gezellig en er is een gevarieerde menukaart, die met de seizoenen mee verandert. Ook aan de jonge gasten wordt gedacht. Zij hebben een eigen kinderkaart en krijgen volop aandacht. Zo wordt uit eten gaan met het hele gezin echt een feestje. Wil je weten of jij net zo handig kunt worden als de chef? Boek dan een kookworkshop in de Kookstudio. Leuk met vrienden, familie of collega’s.

Meer informatie over restaurant De Grillerije

Bus en trein zijn op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Kijk ook eens op onze website www.degrillerije.nl
  • : Langs de grachten en aan de achterzijde van het restaurant

Woensdag t/m zondag17:00 - 23:00

• MasterCard , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Grillerije

Sander A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Ploegstra P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Goed restaurant. Goede en vriendelijke bediening.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben heerlijk genoten van de goede gerechten. Super leuke bediening.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het restaurant is erg gezellig ingericht. De bediening is vriendelijk en de sfeer is prettig losjes.
En het allerbelangrijkste, het eten is van goede kwaliteit. Erg lekker en ruim voldoende
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heel vriendelijke bediening. Weinig kennis betreffende dieet wens. Ruim voldoende porties. Moeite waard om nog eens terug te gaan.
AJ B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Geweldig was de reaktie van de Grillerije dat wij tijdens het eten een telefoontje ontvingen dat wij pake en beppe waren geworden. We werden verrast met een mooi dienblad met felicitaties een lekker drankje, slagroom en vuurwerk! In een woord geweldig!
Tjitty S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig restaurant, met vriendelijke bediening en lekker eten!
joop B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
bediening was wat traag, gerechten goed maar verdeling per gerecht was rommelig.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk eten en echt ruime porties. We zaten bomvol! Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Anna Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk genoten van het kerstmenu
Manus M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed eten en een gezellige sfeer en een fijne, vlotte bediening.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben lekker gegeten in een ontspannen sfeer, met goede bediening.
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Knus restaurant en heerlijk gegeten. Je voelt je echt een avond uit. De menu kaart is heel persoonlijk. Je voelt je meteen thuis. Ik kan u de frivolite aanbevelen. Een echte verrassing! Wij komen hier zeker terug!!
Gerbrig H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was heel sfeervol met allemaal kaarsjes omdat het de nacht van de nacht was en daar was het menu op aangepast maar dat was niet aan ons doorgegeven dus wisten wij van niets en het menu was voor ons bepaald wat wij niet allemaal lekker vonden en van af 18.00 uur tot 22.30 zijn we er mee bezig geweest wat wij erg lang vonden .
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was (zoals vanouds) weer heel erg goed en gezellig. We hebben heerlijk gegeten en hebben een leuke avond gehad. Komen vast nog wel eens terug.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Uitstekende gastvrouwen en heren. Leuk thema dag. Eten prima in orde
klaske E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We kregen ons drinken niet. 4 besteld 2ervan gekregen.
Het personeel dat het eten bracht was allemaal jong. Daar horen toch wel 2 ouderen tussen om alles goed te laten lopen. En we zaten boven en dat was te warm.
fedeltia .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De dames van de bediening waren zeer veel onderling in overleg met elkaar wat resulteerde in lange wachttijden voor en tussen de gangen. Het bestek en borden kletterden er lustig op los waardoor de indruk ontstaan is dat er wel wat aandacht aan het opruimen besteed mag worden.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben weer een heel gezellige avond met heerlijk eten en drinken beleefd bij Mona en haar team. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat ging dit niet ten koste van de aandacht van het personeel aan ons en de kwaliteit van het eten. Bij aankomst bleek dat onze gereserveerde tafel zich op de bovenverdieping bevond. We hebben weer een heel gezellige avond met heerlijk eten en drinken beleefd bij Mona en haar team. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat ging dit niet ten koste van de aandacht van het personeel aan ons en de kwaliteit van het eten. Bij aankomst bleek dat onze gereserveerde tafel zich op de bovenverdieping bevond. Helaas is de trap een onneembare barrière voor mijn vrouw. Bij de reservering hadden wij dit niet aangegeven (onze fout dus) en zullen dit de volgende keer dus wel doen. Gelukkig werd dit door de ontvangstdame snel opgelost en konden wij van tafel ruilen met een koppel dat ook net binnengekomen was. Alle betrokkenen hartelijk dank daarvoor!
De herfstdecoratie zag er gezellig en warm uit en op de vernieuwde kaart stonden zoveel lekkere dingen dat de kaart als een cliffhanger functioneert. Je MOET gewoon wel terugkomen om de andere gerechten te proberen!
molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ontvangen door zeer aardig meisje. Het eten was prima, grote porties die erg lekker waren. Originele manier van opdienen. Frites blijft lekker warm in pannetje, evenals de mixed grill.
Ipv van dessert- we waren er met de AH actie- mochten we ook koffie nemen.
We waren hier op vakantie anders zouden we zeker eens teruggaan.