De Grillerije

Groenmarkt 14 8801 KH Franeker Nederland Kaart

Over het restaurant De Grillerije

Franeker op zijn best

In restaurant De Grillerije kun je bourgondisch tafelen. Het is er warm, gezellig en er is een gevarieerde menukaart, die met de seizoenen mee verandert. Ook aan de jonge gasten wordt gedacht. Zij hebben een eigen kinderkaart en krijgen volop aandacht. Zo wordt uit eten gaan met het hele gezin echt een feestje. Wil je weten of jij net zo handig kunt worden als de chef? Boek dan een kookworkshop in de Kookstudio. Leuk met vrienden, familie of collega’s.

Meer informatie over restaurant De Grillerije

u kunt alleen reserveren via onze eigen site www.degrillerije.nl of via 0517-397044

Jouw recensie over het restaurant De Grillerije

Frank H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Was heerlijk, wij hebben genoten. Lekker eten,leuke bediening en gewoon gereserveerd via de site www.degrillerije.nl krijg je een persoonlijk mailtje terug
Mona Hoekstra-Klooster F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, we komen zeker weer. We reserveren altijd rechtstreeks via www.degrillerije.nl lekker makkelijk Je krijg dan ook nog ouderwets persoonlijk contact
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De Grillerije is heel gemoedelijk...heetlijk gegeten.. leuke bediening we komen er graag
Nannie T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten,het hele restaurant was in een hele gezellige paassfeer,alle gerechten werden mooi opgediend,mooie borden,mooie bakjes
Blij dat het 3-gangen menu weer terug is en dat je van de hele kaart kan kiezen!
antine K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten! we komen zeker nog een keer
jouke Y.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
ik zou deze tent aan andere mensen/familie aanraden om er te eten geweldige zweer en vriendelijk personeel
en de wijnen die ze hebben zijn ook goed voor mij een dikke voldoende een NEGEN..
O wat super leuk om te horen, dank u wel!!!
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het eten was te zout. Veel te zout. Nadat we dit hadden aangegeven viel ons op dat ze slecht met kritiek om kunnen gaan. Het was volgens hun onze mening, maar het was een feit. Jammer dat ze niet met een oplossing kwamen en zagen ons liever gaan. De kok nam niet de moeite om verhaal bij ons te halen. Wij komen daarom hier niet weer.
Denk dat u ons voorstukje in onze menukaart niet heeft gelezen, dat stukje over smaken verschillen.Het is een kwestie van smaak. Wij koken idd kruidig, zout en op smaak, geen flauw gebeuren. Dit staat in onze kaart te lezen. Wij koken al jaren zo, en krijgen juist veel complimenten.Ook op de avond dat u er was kregen wij weer veel complimenten over alles, en bij gerechten werden die avond veel extra bijbesteld? maar nogmaals smaken verschillen. En daar kun je lang over praten, maar dat is een mening. Bedankt voor uw mening.
Sze Yan S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad, eten was jummie jummie!!!
Hinke Froukje Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellig en knus restaurant. Ontspannen sfeer en eten heerlijk.
Super leuk om te horen, dank je wel. Wij maken alles lekker op smaak klaar, althans onze mening onze smaak. maar blij da jullie het lekker vonden ;-)
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Sfeervolle omgeving, goede prijs-kwaliteit verhouding en plezierige bediening die op de juiste wijze rekening hield met het feit, dat we een vervolgafspraak hadden en daarmee een beperking in de tijd.
Graag gedaan hoor. Tot een volgende keer
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Keurig restaurant waar je heerlijk kunt eten in een gemoedelijke sfeer.
Leuk dank je wel ;-)
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goede sfeer en inrichting. Fijne en hulpvaardige bediening. Wij hadden gekozen voor 3 tapasgangen, heerlijk eten en goede kwaliteit. We misten alleen wel de groenten in dit geheel.
Dank u wel voor u leuke reactie, even een tip van onze kant. had u gewoon even om kunnen vragen hoor, was geen enkel probleem geweest. Klopt dat er bij tapas hapjes geen groente's bijzitten. ( zijn allemaal hapjes )
Jordy S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
hebben een high tea gehad enige min puntje is de muffin was een beetje droog ik zou er ook wat meer mee doen ipv alleen het cakje zou ik hem met slagroom of iets anders afgarneren en evt een andere vulling gebruiken ipv de rozijnen
Dank je wel voor de tip !!
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Lekker eten, goede sfeer, altijd gezellig.
Romy S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Hier vaak gegeten, altijd tevreden!
frans H.
Prima gegeten. Sfeervol.
Vriendelijk personeel.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Leuke ambiance, gemoedelijke sfeer en bediening, lekker en ongecompliceerd eten. Aanrader!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Een gezellig en knus restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eren. Heb het heel fijn gehad. Ook de high tea die we kortgeleden hebben gedaan was echt de moeite waard.
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018