Over het restaurant De Griekse Taverna

De authentieke Griekse keuken

De kracht van de Griekse keuken zit 'm in de combinatie van diverse smaken. Bij De Griekse Taverna proef je in een gezellige café-achtige setting, de eeuwenoude culinaire tradities die vakanties op de Griekse eilanden altijd zo heerlijk maken. Geurige citroenen, biologische olijfolie uit Kalamata, kruidige oregano, tijm en gedroogde munt rechtstreeks uit Griekenland. De hartelijke bediening ontvangt je als lang verloren familie en zal zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Stel zelf een mooie mediterrane tafel samen of vraag of zij je erbij willen helpen. Met een beetje geluk wordt er tijdens jouw diner live muziek gemaakt en kun je zelfs nog even met de voetjes van de vloer!

Meer informatie over restaurant De Griekse Taverna

• : Parkeerplaats & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant De Griekse Taverna

Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke ongedwongen en gastvrije sfeer, dankzij de eigenaren. Voorgerechten kan je uitzoeken van een grote schaal, we kozen voor een selectie van 5 koude. Als hoofdgerecht kozen we de mixed grill. De voorgerechten waren heerlijk en veel. Een lichter hoofdgerechtwas een betere keuze geweest. Van het vlees was het hamburgertje verreweg het lekkerst. De rest van het vlees en ook de aardappels uit de oven vielen helaas tegen. Al het eten was behoorlijk gezouten, te veel als je het mij vraagt. Gelukkig werd zonder probleem kraanwater aangevuld.
Caine K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wat een leuk restaurant, zeker aan te raden als je op zoek bent naar een gezellig Grieks avondje.
Het eten en de kaart zijn goed, de persoonlijke uitleg over het eten erg leuk! De porties zijn meer dan voldoende. Alles werd vers bereidt en goed heet geserveerd!
De sfeer was lekker rustig op de woensdagavond, met een plekje aan het raam waar poes Mimi lag. Als kattenliefhebbers geweldig natuurlijk. De inrichting is huiselijk en je krijgt alle tijd om je keuze te maken en te eten.
Wij hadden geen live muziek, vonden we niet zo erg :)
Parkeergelegenheid genoeg en niet eens overdreven duur voor Amsterdam. Zeker een bezoek waard en hier gaan wij ook 100% nog naar terug.
Emma & Caine
rob B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Als je van Griekenland houd, houd je ook van deze taverna! Sympathiek en autentiek!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben hier erg lekker gegeten, de mezzes die gekozen kunnen worden van een groot dienblad waren heerlijk en we hadden allebei een verschillend gerecht met lam en deze waren beide erg goed. Ook de baklava en het glaasje wijn dat erbij werd geschonken was erg lekker. Al met al een absolute aanrader!
deedeedoo .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heb hier met z’n vijven heerlijk gegeten. Fijne kaart en heerlijke baklava! Mooie bonus: de gastheer en zijn kat zijn zo vriendelijk en gezellig dat je bijna alleen daarvoor al terug zou willen komen.
nel P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
de ontvangst was meteen gezellig en we voelden ons zeer welkom. We waren met vrienden en die voelden het ook meteen zo.De eigenaar gaf goed uitleg over het menu. Hij maakte ons erop attent dat hij voor een persoon nog een bijzonder gerecht had uit de oven. Dat heb ik zelf genomen en was heerlijk. De andere kozen een ander menu was ook prima was. Samen met retsina en rode wij hebben we allen heerlijk genoten.Zeker, dat we nog eens terug komen.Bedankt Albert Hein.
Oronohigh .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zeer vriendelijk, persoonlijke bediening en lekker eten. Prettige prijs/kwaliteit verhouding. We gaan er beslist vaker heen.
jose S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een verademing dit restaurant. Heerlijk eten, uitermate vriendelijke bediening. Eindelijk weer eens goed gegeten. Het restaurant wordt gerund door Petros en zijn vrouw Eleni. Er is vaak life muziek in het week-end en er wordt dan ook Grieks gedanst.
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Griekenland proef je zo! Tijdens heerlijke buffet veel van Griekse maaltijden kunnen proeven. Kan deze restaurant zeker aanraden!
Erick de B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik kom hier al jaren en het eten, de gastvrijheid is hier altijd top! Authegriekser dan dit ken ik niet hier in Nederland.
KatjaBe .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Petros de eigenaar is een erg aardige man die de Griekse sfeer goed weet te treffen. Ik ben vooral gek op de verzamelde voorgerechten die, al gelang waar je van houdt, echt superlekker zijn.
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ook deze keer was het weer prima, heerlijk gegeten. Eigenaar geeft goede uitleg over de gerechten.
Zeker een restaurant om te terug te komen. Ook na de AH actie.
Lina R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk en lekker gegeten bij de Griekse Taverne. Prijs en kwaliteit precies goed, de souvlaki kip en lams smaakte prima. Eenvoudig ingericht en geen poespas, weinig tijd voor een gesprek met de bediening, soms wat kortaf.
Geen grote en uitgebreide menu's.
marleen W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
ik moet zeggen het eten was heerlijk wat een lieve mensen aardige vrouw geweldige kok. ik heb genoten en ga zeker binnenkort weer trouwens lamskoteletjes waren super lekker en dat vind iemand die geen koteletjes eet.
marion Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een leuk restaurantje waar het gaat om de mensen. Hartelijke ontvangst.
Het was leuk om het voorafje( 10 soorten ) in het echt te zien en op die manier te kunnen gaan kiezen.
Het eten was erg lekker.
Een aanrader en we gaan zeker een keer terug.
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een echt Grieks restaurant zonder fratsen en waar het draait om heerlijk eten.
De sfeer is prima, het eten uitstekend, de wijn meer dan uitstekend en het personeel uiterst hartelijk.
Een aanrader!
Gushi .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hele hartelijke ontvangst en hulp om met rolstoel binnen te komen. De bediening was erg aardig en relaxed. We kregen goed advies over het eten en dat was heerlijk. We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Kortom echt een aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De keuze uit de verschillende voorgerechten en hoofdgerechten was royaal. Onze keus van voorgerechten pakte heel goed uit: tomatensoep, gefrituurde visjes en spinazie met kaas in bladerdeeg, allemaal super van smaak.
Ook de hoofdgerechten, waarin respectievelijk lam, kip en stoofvlees waren verwerkt, smaakten heel goed. Tot slot: de beide geadviseerde wijnen, beide Grieks, een biologische witte en een Shiraz-achtige rode, waren perfect.
Valerie R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten hier! De inrichting van het restaurant is erg simpel en oogt goedkoop, maar je komt natuurlijk voor het eten.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige, eenvoudige Griekse sfeer. Heel leuke service door vriendelijke eigenaren. Gekoeld water stond meteen op tafel. Veel keuze uit voorgerechten. De lamsspies met tzaziki en pitabrood was verrukkelijk (de tzaziki en de salade wel erg zout). En met de AH-actie dit alles ook nog voor een zacht prijsje. Een adres waar ik graag nog eens terugkom!