De Griekse Taverna

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Griekse Taverna

De authentieke Griekse keuken

De kracht van de Griekse keuken zit 'm in de combinatie van diverse smaken. Bij De Griekse Taverna proef je in een gezellige café-achtige setting, de eeuwenoude culinaire tradities die vakanties op de Griekse eilanden altijd zo heerlijk maken. Geurige citroenen, biologische olijfolie uit Kalamata, kruidige oregano, tijm en gedroogde munt rechtstreeks uit Griekenland. De hartelijke bediening ontvangt je als lang verloren familie en zal zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Stel zelf een mooie mediterrane tafel samen of vraag of zij je erbij willen helpen. Met een beetje geluk wordt er tijdens jouw diner live muziek gemaakt en kun je zelfs nog even met de voetjes van de vloer!

Meer informatie over restaurant De Griekse Taverna

• : Parkeerplaats & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant De Griekse Taverna

Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Griekenland proef je zo! Tijdens heerlijke buffet veel van Griekse maaltijden kunnen proeven. Kan deze restaurant zeker aanraden!
Erick de B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik kom hier al jaren en het eten, de gastvrijheid is hier altijd top! Authegriekser dan dit ken ik niet hier in Nederland.
KatjaBe .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Petros de eigenaar is een erg aardige man die de Griekse sfeer goed weet te treffen. Ik ben vooral gek op de verzamelde voorgerechten die, al gelang waar je van houdt, echt superlekker zijn.
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ook deze keer was het weer prima, heerlijk gegeten. Eigenaar geeft goede uitleg over de gerechten.
Zeker een restaurant om te terug te komen. Ook na de AH actie.
Lina R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk en lekker gegeten bij de Griekse Taverne. Prijs en kwaliteit precies goed, de souvlaki kip en lams smaakte prima. Eenvoudig ingericht en geen poespas, weinig tijd voor een gesprek met de bediening, soms wat kortaf.
Geen grote en uitgebreide menu's.
marleen W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
ik moet zeggen het eten was heerlijk wat een lieve mensen aardige vrouw geweldige kok. ik heb genoten en ga zeker binnenkort weer trouwens lamskoteletjes waren super lekker en dat vind iemand die geen koteletjes eet.
marion Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een leuk restaurantje waar het gaat om de mensen. Hartelijke ontvangst.
Het was leuk om het voorafje( 10 soorten ) in het echt te zien en op die manier te kunnen gaan kiezen.
Het eten was erg lekker.
Een aanrader en we gaan zeker een keer terug.
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een echt Grieks restaurant zonder fratsen en waar het draait om heerlijk eten.
De sfeer is prima, het eten uitstekend, de wijn meer dan uitstekend en het personeel uiterst hartelijk.
Een aanrader!
Gushi .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hele hartelijke ontvangst en hulp om met rolstoel binnen te komen. De bediening was erg aardig en relaxed. We kregen goed advies over het eten en dat was heerlijk. We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Kortom echt een aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De keuze uit de verschillende voorgerechten en hoofdgerechten was royaal. Onze keus van voorgerechten pakte heel goed uit: tomatensoep, gefrituurde visjes en spinazie met kaas in bladerdeeg, allemaal super van smaak.
Ook de hoofdgerechten, waarin respectievelijk lam, kip en stoofvlees waren verwerkt, smaakten heel goed. Tot slot: de beide geadviseerde wijnen, beide Grieks, een biologische witte en een Shiraz-achtige rode, waren perfect.
Valerie R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten hier! De inrichting van het restaurant is erg simpel en oogt goedkoop, maar je komt natuurlijk voor het eten.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige, eenvoudige Griekse sfeer. Heel leuke service door vriendelijke eigenaren. Gekoeld water stond meteen op tafel. Veel keuze uit voorgerechten. De lamsspies met tzaziki en pitabrood was verrukkelijk (de tzaziki en de salade wel erg zout). En met de AH-actie dit alles ook nog voor een zacht prijsje. Een adres waar ik graag nog eens terugkom!
froukje V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Erg lekker gegeten bij De Griekse Taverna: zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten van ons alle vier waren uitstekend. Dessert was goed maar niet zo verassend lekker als de andere gangen. Vriendelijke bediening en lekker rustig gezeten. Leuke kennismaking met een restaurant dat we nog niet kenden met de AH bon. We komen zeker terug!
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Ontvangst zeer vriendelijk en goede uitleg bij de gerechten. Hoeveelheid van de gerechten was ook goed. .
Lita R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. De inrichting is simpele met plastic kleedjes op tafel, plastic bloemen voor het raam en poes in de vensterbank.
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Lekker karafje Retsina en heel lekkere souvlaki van lamsvlees.
De yoghurt met honing en noten was verrukkelijk!!!
Zin in Griekenland? De Griekse Taverna!
Mary P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het interieur heeft een flinke opknapbeurt nodig. Een warme kleur op de wanden waar nu donkergrijze blokken op geschilderd zijn zou al groot verschil maken. Plastic tafelkleden vind ik echt niet kunnen. De kwaliteit van het eten verdiend een betere ambiance.
De decor is jammer genoeg voor veel mensen niet begrijpelijk maar! De blokken zijn van een paleis in de oudheid en een Taverna is een simpele eetgelegenheid.Ik vind het heel jammer dat de eenvoudige interieur niet echt gewaardeerd wordt en verwacht wordt de blauw wit die je eigenlijk niet in Griekenland tegen komt.
A B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten , heerlijke verassende gerechten , alleen een van de bedienden kwam stug over( had er geen zin in?) , terwijl de andere heel joviaal en vriendelijk was , al met al een geslaagde avond
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
het eten was heerlijk,we waren veel vroeger dan de reservering en werden toch heel vriendelijk ontvangen.
De inrichting is simpel,maar de sfeer is goed en het eten heerlijk.
Mimie,de huispoes bleef lekker liggen,ook toen er een grote vis werd geserveerd.
We hadden drie verschillende gerechten en voor-en nagerecht,alles was zeer smakelijk,lof aan de kok.
In een bijna huiselijke sfeer hebben wij kunnen genieten van de Griekse keuken.
smuller53 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Authentiek Grieks restaurant. Of zeg maar: het eten is mediterraan. Mezze als vooraf aan te bevelen. Moussaka natuurlijk, maar ook biologische kip! In alle opzichten (service, ambiance, eten en value) aangenaam restaurant.