De Griekse Taverna

Hobbemakade 64 1071 XM Amsterdam Nederland Kaart
31-206717923

Over het restaurant De Griekse Taverna

De authentieke Griekse keuken

De kracht van de Griekse keuken zit 'm in de combinatie van diverse smaken. Bij De Griekse Taverna proef je in een gezellige café-achtige setting, de eeuwenoude culinaire tradities die vakanties op de Griekse eilanden altijd zo heerlijk maken. Geurige citroenen, biologische olijfolie uit Kalamata, kruidige oregano, tijm en gedroogde munt rechtstreeks uit Griekenland. De hartelijke bediening ontvangt je als lang verloren familie en zal zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Stel zelf een mooie mediterrane tafel samen of vraag of zij je erbij willen helpen. Met een beetje geluk wordt er tijdens jouw diner live muziek gemaakt en kun je zelfs nog even met de voetjes van de vloer!

Meer informatie over restaurant De Griekse Taverna

• : Parkeerplaats & Valet parking

Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk eten en een vriendelijke eigenaar die duidelijk trots is op zijn zaak en er zin in heeft. Het is een echte taverne, een eethuisje zonder poespas. Simpel en schoon met een lieve cafepoes in de vensterbank voor de gezelligheid en dus geen muizen :) . We willen hier zeker nog een keertje eten.
BARiTon-R .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We kwamen net na een groot gezelschap binnen, dus moesten wat langer wachten voor we bediend werden. Begrijpelijk! Het eten (voor-, hoofd- en nagerecht) was erg lekker. Zeker aan te bevelen!
Aram V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met AH actie er terecht gekomen, heerlijk gegeten, de eigenaar heeft liefde voor zijn gerechten. Eentje om te onthouden.
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben ook deze keer heerlijk gegeten. Gezelschap van 8 pers, iedereen was zeer tevreden.
Zeker een restaurant waar deze personen nog een keer terug gaan. Prima bediening, de eigenaar doet het
heel ontspannen.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten bij de Griekse Taverna is super lekker. Alles smaakt vers en de porties zijn de juiste grootte. De mezzes vooraf is een aanrader, op deze manier kan je allemaal dingetjes proeven. De eigenaar van het restaurant is erg aardig en helpt goed. Je merkt ook dat hij echt trots op zijn restaurant is.
ruth B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker gegeten. Met de AH actie en konden kiezen van de hele kaart. Vriendelijke bediening. Leuke avond gehad. Ze hebben ook een leuk buite terras.
PC V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Onvervalst Grieks eten voor een prima prijs. Keuze uit gerechten die men op het dienblad komt showen van waaruit je je keuze kunt maken. Rose was lekker en men schenkt geen kinderachtige hoeveelheid. Terras was aangenaam en opvallend veel NL sprekende gasten aanwezig. Wist niet dat het nog bestond????
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk terras. Door scherm geen last van de drukke weg. Bediening heel vriendelijk en attent. Niet per se snel maar daar kwamen we niet voor. Het eten was verrukkelijk!! Heerlijk vlees qua malsheid en kruiden en lekkere verse sauzen.
kolkhilde .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben lekker gegeten. Na een aanmerking die we uitten kwam de gastheer onmiddellijk naar ons toe om het probleem op te lossen. Ook prettig: ongevraagd worden karafjes water neergezet.
peterdegelder .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het menu was niet zoals we bij vorige restaurants, de actie was bij die restaurants duidelijker opgesteld voor, hoofd en nagerecht, speciaal voor de actie, dit was rommelig, zou daar niet zo gauw weer gaan eten met de actie, voorheen Later aan het Water was geweldig!

Met vriendelijke groet

Dicky de Gelder
ma.marechal .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was matig, de bediening OK (sprak geen Nederlands), wij zaten buiten (tafel werd niet schoon gemaakt) en aangezien wij ca. 1,5 uur de tijd hadden (had ik doorgegeven), toch geen tijd voor nagerecht.

(prijs van de wijn was normaal , bij andere restaurants is dat wel anders.......

Jammer genoeg zou de Griekse Taverna niet aanraden bij mijn kennissen.
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, jammer dat we tussen voor en hoofdgerecht naar binnen moesten gaan i.v.m.
de regen. Maar binnen was het ook gezellig. Keurige bediening. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
vriendelijke bediening, heerlijk eten voor goede prijs . we hebben buiten op terras gezeten prima . Binnen vond ik het er minder uitzien , de ramen bijvoorbeeld zagen er niet uit , echt beetje vies ....jammer!!!
Liset R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
In het kader van de restaurantactie van AH zijn we hier terecht gekomen. Heerlijke gerechten en charmante bediening door de eigenaar. Hij nam de tijd om ons te adviseren en alles was mogelijk. Uiteindelijk hebben we vooraf 1 mezede gehad en heeft hij 1 hoofdgerecht als voorgerechtportie bereid. Daarna hebben we 2 hoofdgerechten gedeeld. Onze favorieten: salade van feta in combi met gemarineerde paprika, de inktvisringen en absoluut de moussaka!! Ook waren de griekse yoghurt en de baklava uitzonderlijk lekker. Enige minpuntje is hoe je van de buitenkant op het restaurant kijkt en het interieur, je moet er even doorheen kijken. Al met al een absolute aanrader!
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wat een heerlijk avondje hebben we in dit restaurant gehad. We werden warm welkom geheten door een ontzettend meedenkende en gezellige eigenaar. De feta fondue is een echte aanrader, net als het verrassingstoetje. Ook het hoofdgerecht (garnalen en mixed grill) was echt van goede kwaliteit. Zeker een leuk restaurant met overigens nog een fijn terras :)
j.koolstra .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker eten voor een schappelijke prijs, vriendelijke bediening. Op het terras aan de straat is het onrustig door het langskomende verkeer; windschermen houden het ergste lawaai tegen; binnen zit het wel rustig.
Jantien M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig, informeel restaurant (met een vriendelijke kat). Zowel de moussaka, de souvlaki als de griekse salade waren erg lekker. En ruime glazen Retsina, alles prima.
Emiel L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk genoten van de onbeperkte mezzes! Zeker een aanrader.
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten en geweldig goede sfeer! We hebben genoten van de gastvrijheid!
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk eten en erg vriendelijke bediening! De uitstraling en het meubilair is flink verouderd, maar het eten maakte dat meer dan goed!