De Griekse Keuken

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 16:00 - 00:00
Dinsdag 16:00 - 00:00
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,9
Marie-Jose J.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Veruit de beste Griek van Weert en omstreken. Ik kom hier zeker 5x per maand en heb alles op de kaart uitgeprobeerd. Waar bij anderen alles een beetje hetzelfde smaakt, heeft hier elk gerecht zn eigen nuances en wordt perfect bereid en opgediend. Tzatziki en mayonaise zit gewoon bij de prijs in dus je komt niet achteraf voor verrassingen te staan zoals bij andere restaurants wel eens gebeurt. De kaart is pas uitgebreid, met name de all you can griek kaart bevat nu zo'n 70 gerechten. Er hoeft niet bijbetaald te worden, alleen de ossehaas en lamskotelet heeft een kleine meerprijs maar dat is logisch, dat is een duurder stuk vlees. Wanneer je een hoge rekening hebt dan heb je gewoon flink geborreld. Dat kun je daar ook echt heel gezellig want de sfeer is top. De eigenaar neemt zn zaak serieus en vindt het belangrijk dat de gasten optimaal bediend worden. Wanneer iets niet naar je zin is, kun je dat aangeven en hij lost het direct op. Ook wanneer het druk is en je misschien iets langer moet wachten, lost hij dat op met een drankje van het huis of iets anders. Je hoeft maar te kikken en je word op je wenken bediend. Dit is mijn favoriete restaurant ever.
Viniw .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Kan mij totaal niet vinden in alle negatieve reacties over deze Griek. De Griekse Keuken is in de verre omtrek de beste Griek die ik ken. Ik kom er zeker 1x per maand en heb nooit klachten.

Bij de Griekse Keuken hebben ze een uitgebreide menukaart, met verreweg de lekkerste gyros in omstreken. De biftiki is heerlijk en goed op smaak. Probeer de kip in honingsaus eens, super mals en weer eens wat anders. De salade is lekker, met veel kool erin. En de moussaka smaakt ook super.

De bediening is hulpvaardig. Typisch Grieks. En wat betreft het drankje van het huis, dat krijg je de ene keer wel en de andere keer niet. Maar dat krijg je bij een ander restaurant ook meestal niet. Ik zie het als extra service en niet als een verplichting.

Wat ik prettig vind, is dat je er niet in benauwde nisjes zit met keiharde muziek aan, wat bij de meeste Griekse restaurants wel zo is. Al met al een goed restaurant!
Aenavankuyk .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heb een vispakket gegeten. Vis en groenten erin tot pap gegaard. Niet te eten. Nooit meer!!! Na 1 uur wachten enorme tegenvaller.
Harvey83 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gisteren gebruikt gemaakt van een WoW deal, €20,- AL YOU CAN EAT ?!?
Wat n flater , slecht eten, slechte service, lang wachten op gerechten, geen sfeer.
Ga er nooitttttt meer heen. Zonde van t geld. €196,- bijkomende kosten voor drank en gerechten. Drank is en was enige lekkere en positieve daar.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We hadden recensies gelezen en omdat wij zelf niet in de buurt wonen hebben we hier onze keus voor de Griekse keuken gebaseerd. Wij houden erg van Grieks eten en doen dit dan ook geregeld. Aan tafel kregen we de keus tussen a la carte of All you can Greek. Het laatste leek ons leuk omdat we dan allerlei dingen konden uitproberen. We kregen een soort bestellijst op tafel waarop we per gang 8 dingen uit konden kiezen. Zelf ben ik dol op Dolmadakia en Keftadakia en dit bestelde ik ook samen met de Griekse soep, mijn partner had de pepers, fetatapenade, souflaki en koolsalade. De dolmadakia was smaakloos en bestond bijna alleen uit wijnbladeren zelf, de soep leek mij niet zelf gemaakt. De pepers waren verschrompeld, en de souflaki was naar ons idee niet gemaakt van varkenshaas. Ondertussen had mijn.partner zijn eerste biertje al op, niet omdat hij zo snel drinkt maar omdat het geserveerd werd in een heel klein glas en er werd extreem goed op dit glas gelet door het personeel. Bij de tweede ronde bifteki, stifado, kipfilet en rijst. De bifteki stonk zo sterk naar ui ( we twijfelde ook een beetje of het vlees wel goed was) dat we deze niet opgegeten hebben, feta zat er bijna niet in. De kipfilet en stifado vielen ook tegen qua smaak. Gyros was wel erg lekker. Op de kaart stonden ook nog gerechten waarvoor je bij diende te betalen en dat vonden wij ook schandalig, de uiteindelijke keus was ook weinig, zogezegd meer dan 50 gerechten. Helaas hoorde sausjes ook onder gerechten en diende je bij te betalen voor meerdere gerechten waardoor de uiteindelijke keus matig was. 26 euro voor All you can eat is redelijk prijzig. Van een dessert is het niet gekomen omdat je kon kiezen uit 5 dingen waaronder geen enkele Griekse specialiteit en een bolletje vanille ijs eten we thuis wel. Het speciaalste dessert,, gebakken ijs,, moest bijbetaald worden. Erg slechte Griek en de kwaliteit van het eten was zwaar beneden peil!
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Van A tot Z super lekker gegeten. Verse producten en dat proef je. Kwaliteitsvlees. De tournedos smelt in je mond. Goede en zeer vriendelijke bediening. En schappelijke prijzen, vooral de kwaliteit/prijs verhouding zeer goed.
Ulco S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Met een vriend gaan eten bij de Griekse keuken in Weert. Het is me tegengevallen. Het voorgerecht met bladerdeeg was te doen,maar verder niets bijzonders. Het hoofdgerecht viel me tegen. Kleine porties. Waarom zo'n klein bakje frites erbij? Je mag toch meer verwachten gezien de prijs? In elke geval grotere porties lijkt me...

Speciale aandacht voor het onvriendelijke personeel dat geen enkele aandacht aan haar gasten schenkt! Alleen als je klaar bent de standaard vraag; 'Heeft het gesmaakt?' Tussendoor geen enkele aandacht of een vriendelijke lach. Tja....Verder was het erg rustig met 3 tafels bezet.

Geen aanrader dus.

Dhr. Schrijer
Carlaxxx .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Gisteren de verjaardag van oma hier gevierd met 30 personen. Er werd van alles op tafel gezet, zodat je zelf een keuze kon maken. Lekkere verse groentes, malse vleesgerechten, inktvisringen, mooi opgediend. Ontzettende aardige en correcte bediening, rondom de tafel was versiering aangebracht voor de jarige. Aan het eind van de avond kreeg oma nog een heerlijke fles wijn cadeau. Overigens mochten wij ook de keuken bekijken, zag er allemaal brandschoon uit ! Echt een aanrader, dit restaurant !
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Weekend in Weert doorgebracht tweede avond viel de keus op de Griekse Keuken. Voorgerecht (mosselen) was goed, vol verwachting op naar de hoofdgerechten, dat viel bitter tegen vis was doorgeslagen kraak noch smaak, de bifteki erg zout,
Huiswijn weinig smaak, er wordt niets gedaan met de klacht die we hadden "het wordt doorgegeven aan de keuken..). ons zien hier niet meer.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Hier gegeten met Wow-deal. Bij binnenkomst weer een ouzo. Dit is standaard bij elk Grieks restaurant. We hadden beide een 3-gangen menu. Het voorgerecht was erg lekker. Je kon proeven dat het vers was. Er hoorde ook stokbrood bij wat volgens mij niet echt Grieks is. De tzatziki was wel erg lekker. De inktvisringetjes waren niet helemaal krokant maar smaakten wel erg lekker. Het hoofdgerecht, Athene-mix, was lekker maar er lag een schnitzel bij. Deze hoort er volgens mij niet bij in een Griekse keuken. Nagerecht was voor mij een kop koffie en voor mijn partner een ijs met notenmix.
Als ik het vergelijk met een ander restaurant in Weert dan zijn hier de porties kleiner maar krijg je het wel op. De zaak is lichter en de indeling doet een beetje denken aan een kantine.
Wel echt lekker gegeten, verse producten en een vriendelijke bediening.
Mirella1976 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Wij zijn zo blij dat we ongeveer anderhalf jaar geleden onze griek hebben gevonden. We gaan 1-2 keer per maand samen, of met vrienden. Gezellig en heerlijk eten bij restaurant de Griekse keuken. De bediening is jong, vriendelijk en professioneel. We hebben het wel eens anders gezien. Nee, wij blijven bij onze Griek en gaan ook nergens anders meer iets proberen. Tevreden en voldaan gaan wij altijd weer naar huis. Wij raden iedereen deze Griek aan.. thanks!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Een leuk en gastvrij Grieks restaurant.
Hier krijg je nog een glaasje ouzo vooraf.

Het personeel heeft echt oog voor de gasten.
Goede prijs en kwaliteitsverhouding, de porties eten zijn voor de grote eter.

Als ik weer in de buurt ben ga ik er zeker lans
Acverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Erg gastvrij en gezellig.
Buiten de menukaart is erg veel bespreekbaar.
Goede prijs/kwaliteitsvehouding.
Bespreken is in het weekend aan te bevelen.
Een aanrader.