De Griek

Voorstraat 42 2225 ER Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Griek

MV69 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten samen na bezoek aan het strand. Vooral de Calamaris was erg lekker klaargemaakt! Echt van alles genoten, zag er prima uit!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Dinsdag hier met 6 personen heerlijk zitten eten. We werden vriendelijk welkom geheten en ontvangen met een glaasje oezo.
De giros rode wijnsaus en de ossehaas zijn echte aanraders. Alle bijlage zijn heerlijk vers.
Ondanks een volle zaak snel en attent geholpen. Fijne avond gehad hier.
Soeza .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Redelijk lekker tot goed gegeten.
Mix grill mebu voor 2 personen.
Wel heel veel varkensvlees. Goed bereid.
Lekkere Tzatiki. Patat erbij. Salade erbij.
Wijn en koffie redelijk prijzig!
En ze schenken een smakeloze rosé!

Niet bijzonder restaurant. Wi
Francoisjosph .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Goed Grieks eten. De corfu koffie is heerlijk. Het lamsvlees is heerlijk zacht! De wijn vond ik wat minder. Wel echt Grieks dus misschien moet je ook niet te veel verwachten van de wijn. Het past bij het eten. De mensen zijn vriendelijk en de service is goed. De inrichting vind ik wat rommelig. Maar het eten was goed. Dus zeker de moeite waard om hier te eten.
Appelenei .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Echt lekker Grieks eten. Je proeft goed dat hier gewerkt wordt met verse ingrediënten, de salades bij de gerechten zijn top. Betaalbare prijzen, heel ruim keus uit velerlei (voor)gerechten, klassiekers als gyros, souvlaki maar ook wat onbekender streekgerechtjes. Aanrader!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Gisteren avond hier gegeten met mijn ex-vrouw en zoon lief. Vriendelijke bediening. En erg lekker gegeten. Grote porties en te veel om op te kunnen. Kwaliteit van het vlees is zelf uitstekend te noemen. Bij binnen komst natuurlijk ouzo van het huis. Super tent. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer terug.

Ik hoop dat de eigenaar mee leest. Ondanks de hoge cijfers toch wat feedback wat niet direct met onze beleving te maken heeft.

1. Er liep 7 man bediening rond. Dat was naar mij idee veel te veel. Personeel loopt elkaar in de weg. En wordt ook afgeleid. En let daardoor niet goed op de gasten.
2. Vele personeel stond op een kluitje bij elkaar. En werd door de eigenaar een paar keer niet vriendelijk uit elkaar gehaald. Is niet echt netjes omdat hoorbaar voor de gasten te doen.
Francis M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Giros zoals ik het in Griekenland gegeten heb. Partner had mix van oa souvlaki en giros. Ook erg lekker. Grote porties. Erg frustrerend dat ik niet alles op kreeg, te lekker om te laten staan. Echt een aanrader!
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zoals beloofd een berichtje. Geweldig lekker gegeten vanavond, ze maken hun goede naam echt waar. Wij hadden de mixed grill en souflaki. Heerlijk vlees en de ratatouille werd ook erg gewaardeerd. Alleen maar verse producten en een prachtig decor. Een heerlijk avondje uit!
Banidre .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Wauw, wat een geweldig restaurant! Alles klopt. Een heerlijke Griekse sfeer, erg klantvriendelijk en overheerlijk eten. Echt het beste Griekse restaurant waar ik gegeten heb. De kaart is erg uitgebreid met ook lekker veel vegetarische opties. Ook het brood vooraf met lekkere huisgemaakte tapenades is een aanrader. De bediening werkt hard en is erg vriendelijk en spontaan.
Henkum .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Een heerlijke Souflaki mix gegeten, beste griek waar ik ooit gegeten heb. De ambiance in de zaak is erg gezellig. En de bediening is top. Zeker een aanrader.
Cbm R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Gisteravond hier wezen eten. Gezellig restaurant goede bediening.
Van te voren advies gevraagd ,
hoe laat we moesten komen om op tijd bij de musical " soldaat van oranje"
te zijn.
Alles netjes en op tijd gereserveerd en van zeer goede kwaliteit.
Heerlijke gerechten met de herkenbare griekse kruiden en smaak en sfeer.
Een aanrader !
DuukDeventer .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Wij vonden de rode wijn dus ook niet lekker ( te laat gelezen) maar de imyglico was heerlijk. Het eten was erg goed, en veel en zag er verzorgd uit! Keftedes vooraf en mixed grill als hoofdgerecht. Echt een aanrader!
Imeldaaah .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Lekker gegeten. Kwaliteit is prima. Helaas vond ik de rode huiswijn niet zo heel erg lekker. Zoals gebruikelijk bij een Grieks restaurant: het was zoveel eten dat we niet alles op kregen. Het staat vlot op tafel en de bediening is attent.
Toneek .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
wij hebben hier de afgelopen week twee keer gegeten het was echt uitstekend
de ossenhaas is zo mals en heerlijke saus en zeer ruime porties
echt een aanrader ! en zeker niet duur voor hetgeen je krijgt