De Griek

Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
AMJO .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Onze avond uit eten bij De Griek was heerlijk! We hadden gekozen voor de onbeperkt mezes voor 21,75 en dat beviel prima. Je mag dan kiezen tussen allemaal kleine, lekkere hapjes. Ik vond de sfeer erg gezellig en vriendelijk. Ons Griekse gastvrouw was vriendelijk en er snel bij als we nog een rondje wilden bestellen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Het decor van het restaurant was netjes maar zodanig dat er op sommige punten meer gedacht was naar onze mening aan hoeveel mensen kunnen we een plaats bieden als de sfeer. De service van de medewerkster die was vriendelijk en netjes. De gerechten waren naar onze mening niet datgeen wat wij verwachten van een Griekse mezedes kaart. De keftedakia was hard terwijl gehakt juist een zacht gerecht is. Dit is een van de gerechten waarvan wij vonden dat het eten niet datgene bracht wat je van een Griekse Mezedes mag verwachten.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Wij kregen al bij binnenkomst een aparte kaart omdat het koningsdag was en ze dachten dat het druk ging worden. De kinderen van de eigenaar waren behoorlijk druk aan het stoeien in het restaurant, wat toch niet hoort. Wij hadden mix-grill besteld. Wij kregen een lamskoteletje wat erg droog en taai was, een spiesje van varkensvlees en gyros en een gehaktstukje en een kleine salade. Wij moesten tot 2 x toe om onze friet vragen, terwijl het niet druk was. Onze friet was ook niet erg warm. Wij gaan er beslist nooit meer heen.
Westerlaakzaandam .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
super gezellig,en weer erg goed gegeten!
bediening top en kok die weet wat hij maakt.
en een nieuw gerechtje om te proeven echt fantastisch!
Wmsch .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Hoewel de ontvangst allerhartelijkst was, viel de maaltijd erg tegen. Hooggespannen waren onze verwachtingen na een paar lovende recensies, maar ontgoocheld keerden wij huiswaarts. Moussaka gemaakt van aardappelpuree......of een ondefinieerbare hoeveelheid vlees (shoarma?) op een bord gestapeld. Tja, wat moet ik daar nog over zeggen.
De eigenaresse is allervriendelijkst en ook door een ambiance van haar aanwezige kinderen die verveeld hangend over een laptop een redelijk sfeerverlagende invloed hadden, doe ik niet al te moeilijk, zolang het eten maar goed is. En dat was helaas niet zo.
Rayke1 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Klein maar gezellig restaurant. Onbeperkt mezedes (Griekse tapas) gegeten. Alle gerechten hadden een unieke en fantastische smaak. Vlees was steeds precies goed, dus niet rauw of te droog. Achteraf nog met de eigenaar (kok) en zijn vrouw (bediening) gesproken, hele aardige mensen. Helaas wonen we niet korter in de buurt , anders gingen we zeker vaker daar eten.
Westerlaakzaandam .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Het beste restaurant van Zaanstad,een Grieks restaurant met Griekse eigenaar altijd vriendelijk.
En hele goede kwaliteit voor je geld,en vriendelijk bediening ook,en altijd super gezellig huiselijke sfeer,
Een aanrader voor iedereen altijd verse producten
Yildiz L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Paar dagen geleden hier gegeten. Bediening was uiterst vriendelijk alleen enorm traag. We gingen voor onbeperkt mezedes (Griekse tapas), wat hier inhoud dat je p.p. 2 mezedes mag bestellen en als je die op hebt kun je de volgende 2 bestellen. Prima concept, maar omdat het erg lang duurt voor de bediening weer bij je is en het eten op tafel staat, kun je beter een gewoon gerecht bestellen. Dan heb je iig voldoende op je bord in 1 keer. Wij waren met onze dochter en dan wil je niet 2 uur zitten. Klein tentje, met een kleine keuken. Eten smaakte prima, mensen vd bediening erg vriendelijk maar ERG langzaam allemaal. Wij wilde iets bestellen maar de bediening had geen blocknote bij de hand. Ging deze even halen (3 mtr verder) en ipv terug te komen brengt hij eerst een dienblad met drinken naar een tafel op het terras. Onnodig wachten voor ons.
Raymond A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Vriendelijke bediening, gezellig klein restaurantje. Ook goed voor vegetariërs. Onbeperkt mezedes eten was een goede keuze