De Griek

Meer informatie over restaurant De Griek

• Airconditioning
Frederika49 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Voor het eerst met familie bij De Griek Rosmalen gegeten, vriendelijk ontvangst, mooie Griekse ruimte en heerlijk gegeten, goede bediening, meer dan genoeg op je bord, mooi opgemaakte borden, het was allemaal TOP hier komen we zeker nog eens terug, prijs/kwaliteit verhouding is prima.
FayeFaye .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Hier wordt eten met passie gemaakt. Dat proef je al vanaf het eerste gerecht. We kregen een voorafje van het huis en dat was al heerlijk. Ook de rest was van hoge kwaliteit: Vers-goede authentieke kruiden-lekker vlees. Als je binnenkomt straalt het restaurant een echte Griekse sfeer uit en zo is het eten ook. Alles is met passie gemaakt t/m het dessert. Ik ben geen ijs liefhebber maar wat een heerlijk zelfgemaakt ijs. Ook erg klantvriendelijk. Enige minpuntje dat ik dat kan noemen is de mevrouw aan de bar. Die was niet zo vriendelijk als de anderen.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Met een groep van 6 wezen eten, eten was lekker, maar er is duidelijk een andere wind gaan waaien! (Nieuwe eigenaar?)
Hoeveelheid is altijd meer dan voldoende, maar de combi mixed grill met champignonnensaus ontgaat me een beetje (weinig grieks).
De bediening mag wat meer enthousiasme uitstralen, dat was voorheen altijd meer dan voldoende aanwezig.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Goede Griek, erg lekker eten van een leuke gevarieerde kaart. Normale porties (niet zoveel dat je het bij lange na niet op kan krijgen). Aardige bediening.