De Greune Weide

Lutterweg 1 7152 CC Eibergen Nederland Kaart

Over restaurant De Greune Weide

In een prachtige omgeving

Landhotel De Greune Weide is zeer rustig gelegen in de Achterhoek, een van de mooiste stukjes van Gelderland. Er zijn hier talloze fiets- en wandelroutes die allemaal het proberen waard zijn. Daarna smaakt een biertje of welverdiende lunch nog lekkerder! Geniet van de prachtige natuur en schuif daarna aan voor een voortreffelijke - en met liefde bereide - maaltijd.

Meer informatie over restaurant De Greune Weide

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gea H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Geweldige keuken, fijne bediening, decor erg mooi met de mogelijkheden de er gezien de recessie zijn. Goed gesprek gehad met de eigenaren, ze lieten zien wat ze allemaal al hadden gedaan en vertelden wat ze allemaal nog van plan waren. Leuke enthousiaste mensen.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij hadden een arrangement bij dit hotel-restaurant geboekt en daarbij was een 3- gangen welkomstdiner inbegrepen. De half boogvormige eetruimte ademt een knusse ietwat gedateerde sfeer. De bediening was vlot en vriendelijk. Als voorgerecht kregen we een lekker gekruide stevige tomatensoep vergezeld van een mandje stokbrood en kruidenboter. Vervolgens konden we als hoofdgerecht kiezen voor entrecote met pepersaus of tongfilet met roomsaus. Ik koos voor de entrecote en mijn tafelgenoot ging voor de tongfilet. De entrecote was heerlijk, de tongfilet werd minder gewaardeerd, er zat weinig smaak aan. De hoeveelheid eten was wel aan de karige kant. Als groente kregen we per persoon welgeteld 1 halve tomaat, 1 bloemkoolroosje en 1 broccoliroosje. Hierbij 1 schaaltje gebakken aardappels. De toet maakte echter een hoop goed! Het dessert bestond uit een overheerlijke caramelparfait. Al met al toch een ruime voldoende verdiend.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
De sfeer was heel leuk, je wordt vriendelijk ontvangen, het eten was heerlijk, geen voorkeur alles was goed, we waren met een groep van 8 volwassen en zijn goed in de watten gelegd! De kok was me maat! Met vriendelijke groet Bert en Dit Boevé
Edwin2109 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Geweldig restaurant bezoek gehad bij Land Hotel en Restaurant De Greune weide! in eibergen.
Het eten was zeer goed, Vooraf een lekker stokbroodje met kruidenboter, En als voorgerecht heerlijk bereide Champignon dordogne. Ook het hoofdgerecht was top,. heerlijke sparibs met chilisaus, voor de vieze vingers was er een vinger bowl.
Na-gerecht was ook prima inorde. Ik had een Caramel parfait gekozen, Nu weet ik het verschil tussen 2 ijssoorten! namelijk stilstaand ijs en gedraaid ijs. De chef heeft dit ons uitgelegd aan tafel.

Kortom een uitstekend restaurant om te gaan dineren. Alleen of met aanhang. Een echte aanrader!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
De voorgerechten zijn erg matig, de hoofdgerechten kunnen smakelijker worden bereid, vooral de sauzen waren heel smakeloos. De tomatensoep als nagerecht was volgens ons, warm water met wat tomatenpuree in opgelost en o ja, wat stukjes tomaten uit blik.