De Grenedeer

Rijksweg 41 6247 AA Gronsveld Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Grenedeer

Roger H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wilden eens buiten Maastricht eten,maar niet te ver.Op naar Gronsveld en op aanraden van vrienden naar de Grenedeer.Dat viel niet tegen.Na reservering kregen wij een mooi plaatsje bij het raam.Het interieur is een beetje gedateerd maar wel gezellig met zijn keurig gedekte tafels.Op aanraden van de gastheer de huiswijn gekozen,een prima keuze!Het menu is even anders als elders,de venkelsoep met gerookte forel...heerlijk!De lamsbiefstuk..idem dito...de huisgemaakte notenparfait...daar kom je voor terug.Kortom ..lekker eten ,fijne bediening,gezellige sfeer en dan ook nog voor zeer schappelijke prijzen.Dat is wat we willen!!!
Noord-Hollander .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Op maandagavond gegeten, in één word: heerlijk. Zalmfilet met verse groenten en ijs met aardbeien. Geen haast, alles op z'n tijd.
Mats G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Samen met mijn vriendin heb ik 22 december gegeten bij de Grenedeer. Het was in de luwte van kerst vrij rustig, maar ach, alle service voor ons; die was dus ook goed!
Mijn vriendin heeft genoten van de scampisoep en ik heb geen seconde spijt gehad van het wild-menu. Beide hebben we belooft voor het chocolade toetjes nog ene keer terug te komen.

Van buiten ziet het restaurant er niet erg bijzonder uit, van binnen voelde het warm en gezellig aan. De wijnkaart is verder wat mij betreft een goede aanvulling op het goede eten