De Gravin

Koninginneplein 2-4 3261 AZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio Hollands rundvlees | truffel | oude brokkel kaas | kappertjes | geroosterde pijnboompitten | huisgemaakte kruidenolie | 11
      Lamspastrami Tomaat | bosui | Italiaanse olijven | focaccia | 9
      Gerookte paprikasoep Paprika | bosui | gepofte knoflook | tomaat | crème fraiche | 7
      Huisgerookte zalm Aspergesalade van dun gesneden asperge | huisgemaakte kruidenvinaigrette | 11
      Gekonfijte knoflook gamba’s Heerlijke kruidige couscous | vers desembrood| 11
  • Hoofdgerechten
    • Surf en turf Malse runderbiefstuk | verse gamba’s | beurre blanc van kreeft | 22
      Huisgemaakte saté van varkenshaas Zoetzure groenten | geroosterde kokos | emping | 17
      Vangst van de dag Dagvers van de afslag | van het seizoen | verantwoorde vis | saus van biologische witte wijn en roomboter | 23
      Warm gerookte zalm Huisgemaakte aardappelsalade | knapperige spekjes | groene asperges uit de Hoeksche Waard | 19
      Diamanthaas Saus van tijm- rozemarijn en knoflook | huisgemaakte aardappelkroketjes | 22
      Huisgemaakte kikkererwtenburger Uiencompôte | comté kaas | romige mayonaise van ras al hanout | 17
  • Nagerecht
    • Gekarameliseerde passievrucht bavarois Huisgemaakte fris fruitige tropische curd | 8
      Crème brûlée Fris frambozen sorbetijs | vers zomerfruit uit de regio | 8
      Amarena-kersencrumble cake Kersen | romig vanille ijs | mascarpone room | 8
      Lekkernijen voor bij de koffie Diverse huisgemaakte lekkernijen uit onze eigen patisserie voor bij uw koffie | 8
      Gezouten karamel lolly Romig vanille ijs | huisgemaakte witte chocolade-karamelsaus | 8

Over het restaurant De Gravin

In restaurant De Gravin staat puur genieten centraal. In de avond geniet u tijdens Albert Heijn restaurantactie van een heerlijk driegangenmenu. Dit menu kunt u zelf samenstellen naar aanleiding van de gerechten die op onze dinerkaart staan. Dit kan uiteraard ook in combinatie met ons wisselende maandmenu. Voor de lunch heeft u de keuze uit verschillende gerechten die op onze lunchkaart gepresenteerd staan.

Restaurant De Gravin is dé plek voor eigentijdse gezelligheid. Even een kop koffie drinken, lunchen, collega’s ontmoeten, gezellig borrelen of genieten van een heerlijk diner.

Geniet van vers en biologisch geteelde producten uit de Hoeksche Waard waarbij kwalitatieve ingrediënten en de culinaire twist van onze chef-kok zorgen voor spectaculaire gerechten.

Het restaurant ligt centraal gelegen in Oud-Beijerland en heeft een moderne uitstraling, een eigentijdse bar en een gezellig terras.

Wij hebben iedere maand een wisselend maandmenu met seizoens- en streekgebonden producten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Gravin

Bus stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

9,3
9,1
K. V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het was de 2e keer dat wij hier aten en ik ga zó weer terug. Kaart is niet groot maar veranderd regelmatig. Het eten is voortreffelijk!
Personeel is super vriendelijk alleen beide keren gemerkt dat er slechts 1 persoon rondloopt. Hierdoor moet je wel wat langer wachten. Het doet verder totaal niets af aan de beleving.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben weer geweldig gegeten...chapeau...
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten hier. Gezellig restaurant, fijne bediening. We kregen eerst een tafeltje waar we wat op de tocht zaten maar toen we het vroegen was verhuizen naar een andere tafel geen probleem. We hadden de restaurant actie van Albert Heijn en konden zelf ons menu samen stellen. Eten was heerlijk en voldoende, niks op aan te merken. Hier komen we nog eens terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Er komt veel koude wind binnen als de deur open gaat.
Ria V.
Heerlijk geluncht
Polien V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Gezellig en goed !!! Houden zo restaurant De Gravin
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een restaurant op Topniveau !
En dat voor een betaalbare prijs !
De Dames van de Bediening ... zeer kundig , accuraat en vlot !
Een extra pluim voor de Kok en zijn staf !
Heb de heerlijkste Carpaccio sinds ever bij jullie gegeten !
E. K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Hadden een heel goede lunch in restaurant 'De Gravin'.
Jh V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
zeer goed en voor herhaling vatbbaar
Conny L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heel fijn restaurant, geweldig eten en fijne bediening.
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten.
Het was erg gezellig.
P D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Gezellig restaurant heerlijk gegeten.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten, prijs voor 3 gangenmenu is meer dan redelijk. Door de locatie zal je niet snel hier gaan eten en dat is jammer want de kok maakt er een waar feestje van!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten met vlotte en snelle bediening
W.hartmanns H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Dineren van AH-actie. Gewoon keuze van de kaart voor een driegangenmenu, alle samenstellingen en/of combinaties mogelijk. Prima kwaliteit van de gerechten, kortom prima dineren tegen een heel nette prijs!
Jan T.
primarestaurant
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vriendelijke bediening, goed eten alleen heel jammer dat ikzelf niet heb kunnen genieten door enorme migraineaanval. Maar daar kan het restaurant niets aan doen.
M S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Een leuke gezellige avond gehad die mede door "de Gravin" zeer geslaagd was.
Marry S.
Wij hebben genoten
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het eten is daar heerlijk, smaakvol, gewoon fantastisch. Het zou wat sfeer voller mochen zijn....inrichting wel goed maar de verlichting is vrij fel. Dus dimmer op de verlichting en een extra kaarsje op de tafel. Dan wordt de 9.3 een dikke 10