De Gravin

Koninginneplein 2-4 3261 AZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant De Gravin

In het culinaire hart van de Hoeksche Waard

Avondje uit? Vergadering? Verjaardag? Bij De Gravin word je altijd met open armen ontvangen. Heerlijke geuren komen je vanuit de keuken tegemoet en de enthousiaste bediening adviseert jou maar al te graag over de rijke wijn- en menukaart. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van een waanzinnig lekker diner!

Meer informatie over restaurant De Gravin

Roelof P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gisteren weer heerlijk bij de Gravin genoten van het "experiment"van de Chef. In dit geval dan een 3 gangen menu dat compleet een verrassing is.
Zó gaaf om te doen.... Mijn moeder van 87 was mee en die heeft zó zitten genieten van al het lekkers. Dit is écht een aanrader voor ieder die eens niet zelf wil kiezen , maar de talenten van de Chef wil meemaken op een bijzondere manier met super mooi gepresenteerde gerechten , die óók nog eens overheerlijk zijn. Tel daarbij de vriendelijke manier van bediening en het plaatje voor een "heerlijk diner"is compleet!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zeer goed eten voor een scherpe prijs een echte aanrader
Veronica K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu was echt verrassend in de positieve zin! De bediening vriendelijk. De open keuken was schoon en de kok zag er heel verzorgd uit. Echt een aanrader!
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Met z'n vieren hier gegeten. Het was betrekkelijk stil met eters. We hebben niet gekozen voor het leuke, nieuwe concept waarbij je achteraf voor een drie-gangen verrassingsmenu kunt bepalen wat je het waard vindt en dus zelf de prijs bepaalt. Wij kozen voor het drie-gangen keuzemenu voor 30 euro.
Als voorgerecht hadden we de zalm met boerenkool en carpaccio. De zalm was uitstekend, net als de carpaccio, die hooguit een tikje zout was. Als hoofdgerecht hadden we alle vier een ander gerecht: Hertenbiefstuk, kikkererwtencurry, ribroast en rundersucade. We hebben alle vier zeer smakelijk gegeten! Als nagerecht hadden we de bijzondere pumpkin pie, wentelteefjes en een trifle. Ook deze waren zeer goed van smaak.
Kortom: De Gravin is een aanrader!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten . Prijs kwaliteit goed
kimsteria .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Gemengde gevoelens bij dit restaurant. Ontvangst en bediening was zeer vriendelijk. Mijn moeder had gereserveerd via de AH actie, dacht ze. Ze is wat ouder en totaal niet handig met computers. Ik vond het al heel wat dat ze het überhaubt online geregeld had. Ze had per ongeluk via Iens zelf gereserveerd i.p.v. via de Albert Heijn site. Het was dan ook een domper dat het restaurant alleen kon reageren met jammer helaas pech. Als mijn ouders er niet bij geweest waren had ik mijn drankjes afgerekend en naar de Mac gegaan bij wijze van spreke. Zat me rot te ergeren dat er niet eens een cent meegedacht werd. Ja het was eigen fout maar echt per ongeluk. De kaart leek op het eerste oog teleurstellend, maar niets was minder waar. Het leek een standaard 13 in een dozijn kaart maar wat we op het bord kregen was ver boven de verwachtingen. Top chef in dit restaurant! Smaak was goed, originele bereiding van gerechten. Dus heb er echt gemengde gevoelens bij, we hebben zelf 3 bedrijven en klanten een fijn gevoel geven is wel erg belangrijk, en heb gewoon geen fijn gevoel hoe er mee omgegaan werd. We waren uitgenodigd maar hebben uiteindelijk zelf maar betaald vond het zo sneu voor mijn moeder.
paseri .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, geweldige service. kan een geintje gemaakt worden.
ze zijn ook super lief voor kinderen echt een heerlijk restaurant om te gaan eten. zou het iedereen aanbevelen.
jobra .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteravond hebben wij genoten van een heerlijk 3-gangendiner. Het eten was heerlijk en apart en de bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Theresa O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Fantastisch alles klopt hier. Goede porties, smaakvol eten, topservice, prima sfeer en rustig. Top avond. Pompoensoep pittig, shortrib smeeuig en toetjes zalig zoet.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitmuntend!
We hebben er heerlijk gegeten en het is een erg gezellig restaurant. De gerechten zien er mooi uit. De prijs/kwaliteit verhouding is heel erg goed. We komen er zeker terug.
moladvies .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs verhouding met diverse keuze mogelijkheden voor het samenstellen van de gerechten.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten!! Alle gerechten smaakten prima. Vlotte en aardige bediening. Enige minpuntje: 5 € op de rekening voor een fles plat tafelwater!
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte borden. Goede porties. Wij hebben een topavond gehad, en komen zeker terug. Leuke prijs en zeer goed initiatief behorende tot de Zorgwaard.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Vrolijke ontvangst en bediening. Leuke serveersters. Tafel gekregen waarom ik had gevraagd!
Meerdere keren wezen vragen of alles naar wens was en als laatste waarom er niet im meer patat was gevraagd "of was het genoeg"?
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten! De de smaak van de gerechten is heerlijk en de borden zijn ook erg leuk opgemaakt. Porties zijn ook helemaal goed. De prijs/kwaliteit verhouding van het menu van € 28,95 is helemaal prima. Wij hadden ook nog de AH bon, dus dan is het helemaal leuk.
De open keuken vonden wij ook erg leuk.
Kortom, wij hebben er erg lekker gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het voorgerecht was heerlijk, met mooi opgemaakte borden. De cote du boeuf was geweldig en de bediening super gezellig!!!!
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten met (ex) collega's in een rustige en goede omgeving. Dat wij wat langer bleven napraten, was geen enkel probleem.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot nagerecht erg smaakvol. De amuse van pittige preicappucino was zo lekker. Kunnen ze gerust als voorgerechten op de kaart gaan zetten. Vriendelijke en attente bediening. Komen hier zeker terug.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
verrassend lekker geluncht in een aangename omgeving. bediend door een alleraardigste jongedame. wij voelden ons erg op ons gemak en konden net zo lang over de bestelling opgeven doen als wij nodig hadden en lekker natafelen.