De Gravin

Koninginneplein 2-4 3261 AZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio Hollands rundvlees | truffel | oude brokkel kaas | kappertjes | geroosterde pijnboompitten | huisgemaakte kruidenolie | 11
      Lamspastrami Tomaat | bosui | Italiaanse olijven | focaccia | 9
      Gerookte paprikasoep Paprika | bosui | gepofte knoflook | tomaat | crème fraiche | 7
      Huisgerookte zalm Aspergesalade van dun gesneden asperge | huisgemaakte kruidenvinaigrette | 11
      Gekonfijte knoflook gamba’s Heerlijke kruidige couscous | vers desembrood| 11
  • Hoofdgerechten
    • Surf en turf Malse runderbiefstuk | verse gamba’s | beurre blanc van kreeft | 22
      Huisgemaakte saté van varkenshaas Zoetzure groenten | geroosterde kokos | emping | 17
      Vangst van de dag Dagvers van de afslag | van het seizoen | verantwoorde vis | saus van biologische witte wijn en roomboter | 23
      Warm gerookte zalm Huisgemaakte aardappelsalade | knapperige spekjes | groene asperges uit de Hoeksche Waard | 19
      Diamanthaas Saus van tijm- rozemarijn en knoflook | huisgemaakte aardappelkroketjes | 22
      Huisgemaakte kikkererwtenburger Uiencompôte | comté kaas | romige mayonaise van ras al hanout | 17
  • Nagerecht
    • Gekarameliseerde passievrucht bavarois Huisgemaakte fris fruitige tropische curd | 8
      Crème brûlée Fris frambozen sorbetijs | vers zomerfruit uit de regio | 8
      Amarena-kersencrumble cake Kersen | romig vanille ijs | mascarpone room | 8
      Lekkernijen voor bij de koffie Diverse huisgemaakte lekkernijen uit onze eigen patisserie voor bij uw koffie | 8
      Gezouten karamel lolly Romig vanille ijs | huisgemaakte witte chocolade-karamelsaus | 8

Over het restaurant De Gravin

In restaurant De Gravin staat puur genieten centraal. In de avond geniet u tijdens Albert Heijn restaurantactie van een heerlijk driegangenmenu. Dit menu kunt u zelf samenstellen naar aanleiding van de gerechten die op onze dinerkaart staan. Dit kan uiteraard ook in combinatie met ons wisselende maandmenu. Voor de lunch heeft u de keuze uit verschillende gerechten die op onze lunchkaart gepresenteerd staan.

Restaurant De Gravin is dé plek voor eigentijdse gezelligheid. Even een kop koffie drinken, lunchen, collega’s ontmoeten, gezellig borrelen of genieten van een heerlijk diner.

Geniet van vers en biologisch geteelde producten uit de Hoeksche Waard waarbij kwalitatieve ingrediënten en de culinaire twist van onze chef-kok zorgen voor spectaculaire gerechten.

Het restaurant ligt centraal gelegen in Oud-Beijerland en heeft een moderne uitstraling, een eigentijdse bar en een gezellig terras.

Wij hebben iedere maand een wisselend maandmenu met seizoens- en streekgebonden producten.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Gravin

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk zeer goed. De bediening van Zoe was zeer vriendelijk.
Justina D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijk e serveerster en je ka n elkaar goed verstaan een groot pluspunt.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk met een vriendin wezen lunchen. We hebben allebei genoten, zij van de kroketten met lekker vers knapperig brood en ik van de geitensalade.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
De diversiteit van de kaart, het gebruik van verse ingredienten en de verrassende smaak zorgen ervoor dat we zeker weer terugkomen.
J.J. W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Het eten was erg lekker en heel vers. Top.
De bediening was goed maar daar hield het ook mee op.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten. We werden geholpen door een zeer aardig meisje. Eten was mooi opgemaakt en super van smaak. De amuse tussendoor van tonijn was ook echt heerlijk, oftewel een heerlijk avondje uit.
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wederom uitstekend gegeten. Alle gangen prima. Allen het kaasplankje viel tegen.
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
uitstekend eten en goede en vriendelijke bediening
Bep D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Was goed
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Prima eten maar te weinig sfeer
Annie V.
Wij hebben met 4 personen gegeten en waren allen tevreden
G V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Kwaliteit goed. Sfeer matig.
Josephine N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ik vond de risotto bij de fazant niet goed. Te nat, leek wel soep.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
De ontvangst was hartelijk en de tafel die we bij voorkeur wilden was was ook voor ons gereserveerd. Prettige en vriendelijke bediening waarbij ons regelmatige bezoek niet onopgemerkt bleef in het contact. De maaltijden waren schitterend van opmaak en zeer smaakvol. Goede kwaliteit van de gerechten en goede balans in het maandmenu. De sfeer is wat kil en als het licht wat meer gedimd wordt zal dat de sfeer ten goede komen. Los daarvan een geweldige avond met onze vrienden uit Roosendaal.
M Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Alles was prima,maar ik denk dat de ambiance sfeervoller kan worden gemaakt.
HansHendrika V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijke lunch waar aandacht aan is besteed!
P D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
menu was super,rustige sfeer
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Fijn om van tijd tot tijd hier terug te komen.
Lizette D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gerechten met een twist. Apart, maar heerlijk.
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk eten .
Vriendelijk personeel.
Alleen inrichting kan wat gezelliger.