De Gravin

Koninginneplein 2-4 3261 AZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant De Gravin

In het culinaire hart van de Hoeksche Waard

Avondje uit? Vergadering? Verjaardag? Bij De Gravin word je altijd met open armen ontvangen. Heerlijke geuren komen je vanuit de keuken tegemoet en de enthousiaste bediening adviseert jou maar al te graag over de rijke wijn- en menukaart. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van een waanzinnig lekker diner!

Meer informatie over restaurant De Gravin

Bus stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

Jeanette A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben de AH bonnen gebruikt. Het was héél goed, lekker en de bediening uitstekend!
Over 14 dagen gaan we met z'n vieren nog een keer! Ook weer mer AH.
Echt een aanrader zowel met of zonder bonnen.......
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Best een teleurstellende avond omdat iemand van ons gezelschap onwel werd en er 2 mensen plotseling moesten vertrekken. Het personeel heeft dit heel goed opgepakt en alles keurig met ons geregeld
19ruud44 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Minder geschikt om echt gezellig te gaan tafelen met vrienden. Broodplankje , amuse, voorgerecht en hoofdgerecht kwamen vrij snel achterelkaar na binnenkomst. Nagerecht duurde langer. Glazen werden weggehaald zonder te vragen of je nog wat wilde drinken. Zag er allemaal wel leuk uit maar was net niet " je dat ".
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer We vonden het erg gezellig en de bediening was uitstekend.
komen zeker nog eens terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was prima. Er werd echter al snel afgewassen en schoongemaakt terwijl er nog enkele tafels bezet waren. De dame van de bediening was ook meer in de keuken aan het afspoelen dan in de bediening. Het was rond 19;30 terwijl het restaurant tot 21:00 uur open is. Om 20:15 werd de vloer geschrobt in de keuken waarbij een behoorlijke chloorlucht te ruiken was. Er waren toen nog 3 tafels bezet met 12 personen. Jammer, nooit eerder meegemaakt dit komt ongastvrij over en dit is anders niet zo.
H. M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, geweldige bediening en prima sfeer. Konden kiezen van de kaart en combineren met het maand menu, een restaurant waar we zeker terugkomen.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mooie inrichting, rustig en ruimtelijk. De bediening was zeer vriendelijk en lette goed op, we kwamen niets tekort. Het voorgerecht van zalm in sojasaus was voortreffelijk. Het hoofdgerecht, mosselen was heerlijk van smaak, alleen iets te gaar. Het dessert, iets met vruchten en een soort van kwark was zalig! Wij komen hier zeker terug.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een gezellig en ruim opgezet restaurant met een uitstekende bediening, een goede sfeer en een goede kok. De gemarineerde zalm smaakte zeer goed en de mosselen waren erg goed. Er was ook een uitgebreide wijnkeus. De chardonnay paste goed bij de gerechten. Goed om naar terug te gaan.
Karin ..
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Vorige week voor de eerste keer gaan eten bij De Gravin. Echt een aanrader: heerlijke gerechten, vriendelijke en gastvrije bediening en een goede sfeer. Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten!
gcvandersluis1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
voor de vierde keer op rij fantastisch gegeten.Vriendelijke bediening, geweldig eten,goede presentatie en ruime porties.We komen zeker een andere keer terug.
grava .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We waren best vroeg en na het drankje duurde het onzes inziens te lang voor we geholpen werden. Maar Nick loste het goed op en bood twee keer zijn excuus aan voor het lange wachten. Het diner was erg afwisselend en lekker en dat maakte veel goed!
Jeannette54 K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ik weet niet wat mij overkwam toen wij plaats namen in het overigens heel gezellig ingerichte restaurant van De Gravin. Toch al een aantal keertjes hier geweest met een goed gevoel, ging ik er deze avond met een slecht gevoel weg. Partner had prima gegeten. Zalm sashimi, sate en aarbeien als dessert. Zelf had ik de gazpacho genomen die ik waterig vond, daarna de slibtongen welke slibtongetjes waren. 3 super dunne visjes werden er geserveerd waar nauwelijks vis aan zat. Mijn dessert was een taartje van frambozen en witte chocola met een bolletje ijs. Ik heb de helft laten staan, omdat ik de combinatie niet lekker vond. Ook duurde het eten betrekkelijk lang voordat we het voorgezet kregen. Wel alle lof voor de mannelijke bediening. Heel vriendelijk, attent.
Mijn avondeten was dit keer niet bijster veel en lekker, maar ik houd het er op dat dit wel een keertje kan gebeuren. Ik zal zeker nog terug komen en hopen dat ik het eten als vanouds weer kan waarderen.
sietskegiesen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
heerlijk gegeten. mooi opgediend.lekkere amuse. neem de tijd duurde wel even voor het voorgerecht kwam. Miste bij het vegetarish gerecht een lekkere frisse salade. dessert was een plaatje en heerlijk met verse aardbeien
Suus R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Was heerlijk,vlotte bediening en heel aardig.
We zijn hier door de Ah gekomen .lekkerrrrŕrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rosco45 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hadden hier al eerder gegeten. Ook nu was het weer heerlijk. Echt aan te bevelen.
De bediening was vriendelijk en snel. We komen hier zeker terug.
W.g.hensen W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
geweldig. een leuke verrassing van de bediening omdat we 61 jaar getrouwd waren ,het dessert met een vuurpijl geserveerd.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten is goed. Zeker de langzaam gegaarde rib. Een opmerking: waarom alles op plankjes of schaaltjes geserveerd en niet het hoofdgerecht op een mooi bord? Daar is het vlees / vis toch te goed voor. alle gerechten zijn vers en vakkundig bereid. De bediening is zeer vriendelijk.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goed restaurant! Alleen jammer dat je er niet met je Creditcard kon betalen. Zou zakelijk wel veel makkelijker zijn. Misschien een idee voor de toekomst?
aroozen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gastvrij ontvangst, uiterst nette bediening en uitstekende kwaliteit eten
aandachtspuntje is de doorloopsnelheid,
uiterst tevreden ook met de manier van reserveren.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een hele fijne avond gehad door de uitermate vriendelijke bediening en de verrassende samenstelling en heerlijke smaak van de geserveerde gerechten. Wij hadden het maandmenu en dat bleek een schot in de roos.