De Gravin

Koninginneplein 2-4 3261 AZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio Hollands rundvlees | truffel | oude brokkel kaas | kappertjes | geroosterde pijnboompitten | huisgemaakte kruidenolie | 11
      Lamspastrami Tomaat | bosui | Italiaanse olijven | focaccia | 9
      Gerookte paprikasoep Paprika | bosui | gepofte knoflook | tomaat | crème fraiche | 7
      Huisgerookte zalm Aspergesalade van dun gesneden asperge | huisgemaakte kruidenvinaigrette | 11
      Gekonfijte knoflook gamba’s Heerlijke kruidige couscous | vers desembrood| 11
  • Hoofdgerechten
    • Surf en turf Malse runderbiefstuk | verse gamba’s | beurre blanc van kreeft | 22
      Huisgemaakte saté van varkenshaas Zoetzure groenten | geroosterde kokos | emping | 17
      Vangst van de dag Dagvers van de afslag | van het seizoen | verantwoorde vis | saus van biologische witte wijn en roomboter | 23
      Warm gerookte zalm Huisgemaakte aardappelsalade | knapperige spekjes | groene asperges uit de Hoeksche Waard | 19
      Diamanthaas Saus van tijm- rozemarijn en knoflook | huisgemaakte aardappelkroketjes | 22
      Huisgemaakte kikkererwtenburger Uiencompôte | comté kaas | romige mayonaise van ras al hanout | 17
  • Nagerecht
    • Gekarameliseerde passievrucht bavarois Huisgemaakte fris fruitige tropische curd | 8
      Crème brûlée Fris frambozen sorbetijs | vers zomerfruit uit de regio | 8
      Amarena-kersencrumble cake Kersen | romig vanille ijs | mascarpone room | 8
      Lekkernijen voor bij de koffie Diverse huisgemaakte lekkernijen uit onze eigen patisserie voor bij uw koffie | 8
      Gezouten karamel lolly Romig vanille ijs | huisgemaakte witte chocolade-karamelsaus | 8

Over het restaurant De Gravin

In het culinaire hart van de Hoeksche Waard

Avondje uit? Vergadering? Verjaardag? Bij De Gravin word je altijd met open armen ontvangen. Heerlijke geuren komen je vanuit de keuken tegemoet en de enthousiaste bediening adviseert jou maar al te graag over de rijke wijn- en menukaart. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van een waanzinnig lekker diner!

Meer informatie over restaurant De Gravin

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Gravin

Barry H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben met 11 personen echt ontzettend lekker gegeten.de borden heel mooi opgemaakt van alle 3 de gangen..complimenten voor de koks... De bediening was ook ontzettend vriendelijk. Echt een topavond ..
We komen zeker nog eens terug..
Wim-Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
2 jaar geleden voor het laatst geweest. Nu met de AH. We konden alles van de kaart kiezen.

Het was wederom zeer goed, en een zeer fijne bediening.

We gaan zeker nog een keer.
Barry H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We waren met 11 personen .en hebben allemaal echt héél lekker gegeten de borden zagen een prachtig uit..complimenten voor de koks.de bediening was super..erg aardige dames..zeker voor herhaling vatbaar
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We kregen een leuke amuse, interessante combinatie van rosbief en wakame.
Voorgerecht carpaccio was lekker gevuld en goed van smaak.
Hoofdgerecht geen flinke portie, maar saté was goed van smaak, zelfgemaakte frites ook lekker maar surf en turf hadden we meer van verwacht gezien de ‘normale’ prijs.
Biefstuk te ver door en garnalen wat smaakloos. Ook de groente wat simpel gekozen. Nagerechten waren smaakvol, passievrucht dessert is interessant. Service was heel vriendelijk. Al met al een gezellig avondje, maar voor ons geen tweede keer.
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima gegeten , vriendelijke bediening
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten die ook nog eens fantastisch smaakten. Vriendelijke bediening, je kon merken dat het hele team plezier in zn werk had. We hebben er gegeten via de AH actie, maar ook zonder korting komen we zeker terug.
Leendert B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
heerlijke drie gangen menu, met heerlijke smaken.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Super gegeten!!! Leuke vriendelijke bediening.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ondanks dat wij laat hadden gereserveerd, was onze reservering toch doorgekomen. Eten was voortreffelijk er werd met liefde gewerkt, dat zie je, en proef je. Leuk dat de keuken open is. Fijn dat de tafels wat verder uit elkaar staan waardoor het ruimtelijker leek. Bediening ook zeer goed. Wij komen zeker terug
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een vlotte service en goede bediening.
JKR K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We werden hartelijk ontvangen en kregen op verzoek een tafeltje bij het speel hoekje, waarna wij erg hebben genoten van de heerlijke maaltijd!
Goed eten in een sfeervolle omgeving met een vriendelijke gastvrouw, wij komen zeker nog een terug.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten!! Hele goede service. Jammer dat er nog geen zonwering is. Maar gelukkig mochten we naar een andere tafel. Dus een super ervaring!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het eten was goed
C.M. G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en prima bediening!
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuke, lekkere avond gehad!
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Op een gewone donderdagavond naar binnen gelopen. Vriendelijke dame die ons hielp, maar het enthousiasme spatte er niet vanaf... eten was verrukkelijk! Goed voor onze 2 kleine kinderen die mee waren. Lekker spelen op de gang met hun eigen speelgoedkeuken. Jammer van de stroom mieren op de kinderstoel. Voor diner zou ik niet zo snel nog een keer gaan. Het voelde gewoon niet goed.. net niet zeg maar.. voor de lunch gaan we het zeker binnenkort nog een keer proberen!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
In principe zijn de gerechten heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Dit betekent een zeer goed oordeel. Maar er was ook teleurstelling. Wij kozen met z'n vieren voor het 5 gangen aspergediner. Alleen voor het dessert, aspergeijs, vroegen drie van ons om uit de dessertkaart te mogen kiezen. Hierbij aangegeven dat meerprijs geen enkel probleem was. Maar van het diner mocht niet afgeweken worden. Zeer klantonvriendelijkheid in de horeca. Uiteindelijk toch gekozen voor het geheel maar het aspergeijs was inderdaad de grote teleurstelling. Jammer dat deze stugge en onverklaarbare houding op het eind ons eindoordeel heeft beïnvloed. Management doe hier iets aan in het belang van een top aanbieding naar aanleiding van jullie jubileum.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Lekker menu voor een goede prijs.
Ontspannen sfeer. Je voelt je welkom bij de Gravin.