De Gravin

Koninginneplein 2-4 3261 AZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant De Gravin

In het culinaire hart van de Hoeksche Waard

Avondje uit? Vergadering? Verjaardag? Bij De Gravin word je altijd met open armen ontvangen. Heerlijke geuren komen je vanuit de keuken tegemoet en de enthousiaste bediening adviseert jou maar al te graag over de rijke wijn- en menukaart. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van een waanzinnig lekker diner!

Meer informatie over restaurant De Gravin

• Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitmuntend!
We hebben er heerlijk gegeten en het is een erg gezellig restaurant. De gerechten zien er mooi uit. De prijs/kwaliteit verhouding is heel erg goed. We komen er zeker terug.
moladvies .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs verhouding met diverse keuze mogelijkheden voor het samenstellen van de gerechten.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten!! Alle gerechten smaakten prima. Vlotte en aardige bediening. Enige minpuntje: 5 € op de rekening voor een fles plat tafelwater!
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte borden. Goede porties. Wij hebben een topavond gehad, en komen zeker terug. Leuke prijs en zeer goed initiatief behorende tot de Zorgwaard.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Vrolijke ontvangst en bediening. Leuke serveersters. Tafel gekregen waarom ik had gevraagd!
Meerdere keren wezen vragen of alles naar wens was en als laatste waarom er niet im meer patat was gevraagd "of was het genoeg"?
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten! De de smaak van de gerechten is heerlijk en de borden zijn ook erg leuk opgemaakt. Porties zijn ook helemaal goed. De prijs/kwaliteit verhouding van het menu van € 28,95 is helemaal prima. Wij hadden ook nog de AH bon, dus dan is het helemaal leuk.
De open keuken vonden wij ook erg leuk.
Kortom, wij hebben er erg lekker gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het voorgerecht was heerlijk, met mooi opgemaakte borden. De cote du boeuf was geweldig en de bediening super gezellig!!!!
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten met (ex) collega's in een rustige en goede omgeving. Dat wij wat langer bleven napraten, was geen enkel probleem.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot nagerecht erg smaakvol. De amuse van pittige preicappucino was zo lekker. Kunnen ze gerust als voorgerechten op de kaart gaan zetten. Vriendelijke en attente bediening. Komen hier zeker terug.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
verrassend lekker geluncht in een aangename omgeving. bediend door een alleraardigste jongedame. wij voelden ons erg op ons gemak en konden net zo lang over de bestelling opgeven doen als wij nodig hadden en lekker natafelen.
egetercaj .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Gerechten met spannende combinaties, bijv. amusesoepje van paarse wortel, eendenborst o.a. met sausje van zoute drop.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
De Shortrib is heerlijk. De slibtong (3 stuks) ook. Kortom weer heerlijk gegeten.
Nellieke K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten, hoge kwaliteit eten, mooi opgemaakte borden, hele vriendelijke bediening. Amuse van het huis. Zeker een aanrader!!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een hele leuke gemoedelijke lokatie om met familie door te brengen met vriendelijke bediening en zeer lekkere
gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar, ook gezien de prijs door de IENS aktie.
JC J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en dat bleef de hele bediening zo. Genoeg keuze. Wel moeilijk kiezen, alles zag er even aantrekkelijk uit. We hebben echt super lekker gegeten. (En met de AH actie ook nog eens bijna voor niks). Restaurant "de Gravin" is zeker voor herhaling vatbaar.
Sypie V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We zijn hier voor de derde keer wezen eten en net als voorgaande keren was het prima. Heerlijk gegeten, alles was goed op smaak. Prettige bediening. We waren met vrienden echt een avondje gezellig uit eten. Tussen de gangen door wordt een aangename tijd gehanteerd zodat je niet het idee hebt dat je weer gauw de deur uit moet. We komen hier zeker weer terug.
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een prettige sfeer.
De adviezen en uitleg van de serveerster waren heel fijn.
Zeker aan te raden.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De slibtong was erg goed bereid met vers gekookte groenten. De amuze van zalm was heel smakelijk. De kok bereid alles zelf ter plaatse. De bedien
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Complimenten voor de kok die alles vers ter plaatse bereid. Heerlijke slibtong met verse groenten en heerlijke friet met eigen mayonaise. Ook alle andere gerechten van de kaart zijn heerlijk want die hebben wij allemaal gegeten. Beslist aan te raden!