De Gravin

Koninginneplein 2-4 3261 AZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant De Gravin

In het culinaire hart van de Hoeksche Waard

Avondje uit? Vergadering? Verjaardag? Bij De Gravin word je altijd met open armen ontvangen. Heerlijke geuren komen je vanuit de keuken tegemoet en de enthousiaste bediening adviseert jou maar al te graag over de rijke wijn- en menukaart. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van een waanzinnig lekker diner!

Meer informatie over restaurant De Gravin

Bus stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wezen eten met AH Kaart en het was zoals een jaar geleden in 1 woord geweldig. Je kon van de kaart kiezen. Helemaal niets op aan te merken. Zeer goed eten en ruim voldoende, een zeer gastvrije bediening en een zeer leuke sfeer.
Komen hier zeker nog een keer terug.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten! ... ze blijven op een hoog niveau presteren! Zowel de keukenbrigade als de bediening.
Het wordt niet voor niet steeds drukker ... afgelopen donderdag was het op één tafeltje na vol!
bijl0392 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellig met een groep van 10 gegeten om zo een van onze jaarlijkse uitjes met de AH bonnen er in te houden. Lekker vrije keuze uit het gehele menu. Allemaal hebben we heerlijk gegeten. Komen zeker weer terug.
acvandenhout .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk wat een vriendelijke ontvangst en bediening. Het was gezellig druk op deze woensdag en de sfeer was uitstekend. De ruime keuze uit gerechten en de goede kwaliteit heeft ons een heerlijke avond bezorgd. We komen ook zonder de AH actie zeker terug.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het was op woensdag gezellig druk. We werden leuk ontvangen en we konden kiezen uit een verschillende gerechten of het maandmenu. Het eten was heel goed en het werd leuk opgediend. We komen zeker terug.
polspd .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goed bereikbaar voldoende parkeergelegenheid
Vriendelijk personeel, konden uit alle gerechten van de kaart kiezen (AHactie)
Gerechten werden mooi opgemaakt gepresenteerd en smaakten heerlijk. Prima porties
Ushi53 K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fijn, gezellig, sfeervol aangekleed restaurant met open keuken wat wij heel transparant vonden en leuk om te kijken hoe de kok bezig was. Heerlijke gerechten die als een schilderijtje opgediend worden. Prettige bediening, niet opdringerig. Menig restaurant kan hier nog een voorbeeld nemen aan de kwaliteit/prijs verhouding. Kortom een restaurant om terug te komen.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We komen hier vaker en elke keer blijven ze op een hoog niveau presteren ... voor ons het beste restaurant in Oud-Beijerland !!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Hele lieve en vakkundige mensen. Zeer toegankelijk en goede sfeer! Ook leuk om met mindervalide mensen te eten. Eten is super lekker en kakelvers
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Afgelopen week voor het eerst kennis gemaakt met dit restaurant. Wat een aangename verrassing was dit! De gerechten zijn met aandacht gemaakt; dat zie je én dat proef je! En alles ook nog 's voor redelijke prijzen! Een blijvertje wat ons betreft!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk gegeten, prima sfeer, echt een aanrader. wij komen zeker terug
Jilles P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijke Amuse, Voor, Hoofd en Nagerecht, gegeten met de AH restaurantactie keuze uit de gehele kaart echt fantastisch, borden mooi opgemaakt en heerlijk eten, voor herhaling vatbaar !
Theajan .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Gravin!!
We kozen voor het maandmenu.
Voorgerecht:
Salade van gerookte eendenborst, rode biet en crunch van gedroogde ui met balsamico crème.
Hoofdgerecht:
Gebakken kabeljauw met romige spitskool tomaat en een saus van schaaldieren.
Nagerecht:
Koffie met lekkernijen.

Gezellige bediening.
Hanswilly V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met onze vrienden weer heerlijk gegeten,prima keuken en fantastische bediening,erg vriendelijk.Zeker een aanrader en een reden om weer terug te komen.
Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Zoals altijd een vorstelijke avond!! Lekker gegeten!! Bediening vootreffelijk!! We gaan snel weer!! Bedankt !!Corrie Lorie
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zoals altijd was het weer prima in De Gravin. Zeer smakelijke gerechten voor een alleszins prettige prijs. Ook met je AH-restaurantactie-bon mag je je eigen menu samenstellen uit een ruim aanbod of het maandmenu (€25,95) (was uitstekend!) kiezen! Fijne bediening!
floris.koehoorn47 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Binnenkomst goede ontvangst. De bediening weet goed waar ze mee bezig zijn met goede uitleg van het geen je geserveerd krijgt. De pauzes tussen de gangen door voelen zij zeer goed aan zodat je tijd genoeg heb om te betijen van het laatst geserveerde gerecht. Wij gaan zeker terug en is voor ons een goede aanrader aan vrienden en kennissen.
Het is ons opgevallen dat de toiletten zeer schoon en fris zijn en dat is zeker een pluspunt.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Eten en borden waren leuk opgemaakt. kwaliteit is goed. bediening heel vriendelijk.
Klein slippertje dat bij het nagerecht de koffie vergeten was.
Voor de rest een aanrader
Nico Carin W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gisteravond met 6 personen gegeten bij de gravin met de AH bonnen. We hebben genoten. Je mocht alles van de kaart kiezen. Het eten werd prachtig geserveerd en was heerlijk. Vooraf kregen we een amuse vd chef (bijzonder als je met bonnen komt eten ). We hadden allemaal verschillende gerechten en iedereen vond het erg lekker. De bediening was vriendelijk en ontspannen. De sfeer voelde "warm" aan. Gezellige verlichting en veel kaarsen ed. Verse bloemen in vaasjes ed. We komen zeker terug. Tip:de perentaart als nagerecht was echt héérlijk :-).
M. S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke goed bereikbaar restaurant met een steeds wisselende kaart. Bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst, en ook de rest van de avond is steeds aandacht die niet storend is. De gerechten zijn netjes en mooi opgemaakt en smaken heerlijk en hebben geen extra zout of peper nodig om op smaak te komen. Zeker een restaurant om vaker te bezoeken.