De Gravin

Koninginneplein 2-4 3261 AZ Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over restaurant De Gravin

In het culinaire hart van de Hoeksche Waard

Avondje uit? Vergadering? Verjaardag? Bij De Gravin word je altijd met open armen ontvangen. Heerlijke geuren komen je vanuit de keuken tegemoet en de enthousiaste bediening adviseert jou maar al te graag over de rijke wijn- en menukaart. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van een waanzinnig lekker diner!

Meer informatie over restaurant De Gravin

Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zoals altijd was het weer prima in De Gravin. Zeer smakelijke gerechten voor een alleszins prettige prijs. Ook met je AH-restaurantactie-bon mag je je eigen menu samenstellen uit een ruim aanbod of het maandmenu (€25,95) (was uitstekend!) kiezen! Fijne bediening!
Floris.koehoorn47 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Binnenkomst goede ontvangst. De bediening weet goed waar ze mee bezig zijn met goede uitleg van het geen je geserveerd krijgt. De pauzes tussen de gangen door voelen zij zeer goed aan zodat je tijd genoeg heb om te betijen van het laatst geserveerde gerecht. Wij gaan zeker terug en is voor ons een goede aanrader aan vrienden en kennissen.
Het is ons opgevallen dat de toiletten zeer schoon en fris zijn en dat is zeker een pluspunt.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Eten en borden waren leuk opgemaakt. kwaliteit is goed. bediening heel vriendelijk.
Klein slippertje dat bij het nagerecht de koffie vergeten was.
Voor de rest een aanrader
Nico Carin W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gisteravond met 6 personen gegeten bij de gravin met de AH bonnen. We hebben genoten. Je mocht alles van de kaart kiezen. Het eten werd prachtig geserveerd en was heerlijk. Vooraf kregen we een amuse vd chef (bijzonder als je met bonnen komt eten ). We hadden allemaal verschillende gerechten en iedereen vond het erg lekker. De bediening was vriendelijk en ontspannen. De sfeer voelde "warm" aan. Gezellige verlichting en veel kaarsen ed. Verse bloemen in vaasjes ed. We komen zeker terug. Tip:de perentaart als nagerecht was echt héérlijk :-).
M. S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke goed bereikbaar restaurant met een steeds wisselende kaart. Bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst, en ook de rest van de avond is steeds aandacht die niet storend is. De gerechten zijn netjes en mooi opgemaakt en smaken heerlijk en hebben geen extra zout of peper nodig om op smaak te komen. Zeker een restaurant om vaker te bezoeken.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
vorige week met z'n zessen wezen eten met de ah bonnen. we mochten ruim kiezen en we hadden verschillende gerechten. Hertestoof. steak van de grill , zalm en allemaal even lekker en mooi opgediend. Het voorgerecht met soep was ook uitstekend. als toetje een prachtig plateau met warm perongeluk en ijs en anderen een kaasplankje. kortom : smullen geblazen. We waren al eens eerder geweest en dit was zeker niet de laatste keer
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heel vriendelijk personeel, je kreeg een vertrouwd gevoel. Even een tip "de dames altijd eerst bedienen"
K50 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goed klaargemaakte gerechten en mooi gepresenteerd. Bediening zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding prima. Ambiance vonden wij wat minder. Zaten dicht bij de keuken en dat is te fel licht.
Carla1bleiksloot1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Aardige bediening. De inrichting is gezellig. Keurig netjes en alles ziet er schoon uit. Open keuken dus ook daar alles open en schoon.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten is prima, bediening was zeer goed en de inrichting is lekker ruim opgezet zodat je heerlijk rustig kunt zitten
Janet R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met Albert Heijn actie komen eten; heerlijk gegeten. Redelijke en voldoende porties, wijn ook tegen redelijke prijs. Kortom prima!
Hanswilly V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten met onze vrienden,de bediening was uiterst vriendelijk en heeft ons erg goed geadviseerd .
We komen zeker terug in dit gezellig restaurant.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het totale team van De Gravin bood een perfecte gastvrijheid en een echt heel goede kwaliteit van uitstekende smaak. Het is uitstekend toeven daar in De Gravin!
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij de Gravin draait het om het eten en de service. Ze doen er alles om om het gezellig te maken, jammer van de locatie. Gordijnen dicht doen op de gang, geeft misschien meer sfeer.
Angré C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wéér heerlijk en rustig gegeten, een fijn restaurant. Mijn favoriet doradefilet is vervangen door zalmfilet.
Smaakt ook voortreffelijk maar tóch mijn voorkeur is doradefilet. Misschien kan deze terug op de kaart! Keurig culinair opgemaakt menu. Bediening vriendelijk en gastvrij. Fijn, dat de tafeltjes ruim opgesteld staan. Muziek is écht op de achtergrond. Regelmatig kom ik bij de Gravin met afwisselend gezelschap, ook zij vinden het top.
Akmulder .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Enkele weken geleden hebben wij met vier personen gegeten bij De Gravin. Wij maakten gebruik van de AH-actie. De ontvangst was zeer hartelijk en de bediening bleef uitmuntend gedurende de avond. Oprecht vriendelijk, waardoor wij ons zeer op ons gemak voelden.
De eerste indruk van het restaurant was alsof het wellicht bij de ouderenwoningen hoorden die erboven zitten. Niet vanwege de inrichting, maar wel vanwege de aanwezige gasten. Dit kan natuurlijk toeval zijn geweest. Het restaurant is zeer ruim opgezet, dus het valt ook niet meer op als je eenmaal zit.
Het eten was van prima niveau. Wij gaan regelmatig en uit eten en zijn daarmee waarschijnlijk iets kritischer. Hier was echter prijs/kwaliteit prima in orde. Vooral aan de presentatie werd veel aandacht besteed. Het was niet druk in de zaak, maar de keuken verdient zeker meer gasten!
Bij de afrekening werden we wel even onaangenaam verrast door de prijs van enkele drankjes. €3,15 voor krap 0,2l jus d'orange (want de glaasjes zaten zeker niet vol) vind ik buiten proportioneel. Ook € 2,00 per karaf kraanwater op de rekening. Sorry? Dat is niet erg klantvriendelijk. Dat heb ik overigens ook elders nog niet meegemaakt. Hooguit € 1,00 voor het goede doel. Is dat misschien een beter idee?
Goed, we hebben gebruikt gemaakt van de AH-actie en dan doe je niet moeilijk over de rekening. We hebben een fijne avond gehad door de vriendelijke bediening en het goede eten. Bedankt!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Mijn vriendin en ik hebben genoten van een heerlijk 3-gangenmenu. De sfeer en bediening waren uitstekend!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Depliggies .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gezellig ,vriendelijk en erg lekker gegeten!
Goed verzorgd en smaakvol opgediend
Vragen worden soms met hulp van collega's goed en leuk beantwoord,
Dus gewoon tot gauw !