De Graven van Leuven

Wolvenhoek 8 5211 HH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant De Graven van Leuven

Bij Café De Graven van Leuven begin je je dag met een kop koffie en een Bossche Bol. ’s Middags stil je de stevige trek met een van de overheerlijke tosti’s. Anders dan je gewend bent, maar minstens net zo lekker. Er zijn ook belegde broodjes, boterhammen of neem een lekkere soep, bereid met producten van lokale leveranciers. Maar je leert Oeteldonk pas echt goed kennen als je de originele Oetelroute loopt. Informeer ernaar bij een van de medewerkers.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Graven van Leuven

• : Naast De Graven van Leuven is Parkeergarage De Wolvenhoek met 300 plaatsen te vinden

Maandag tot en met zondag 10:00 - 20:00