De Grand Cafe Kerkbrink

6,8
6,8
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Salade geitenkaas veel te zure dressing en garnering met augurk. Echt geen aanrader. Salade met zalm wel veel zalm, maar toch niet zo op smaak. Brood dat erbij komt wel heel lekker. Geen grote porties maar daar is de prijs ook wel naar. Ruime keuze uit biertjes, ook alcoholvrij. Bediening vergeetachtige dame.
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Voor een lekkere en goedkope lunch is de Kerkbrink goed te doen! Er is veel keuze en zowel de warme als koude lunches smaken goed. De inrichting vind ik persoonlijk niet heel aantrekkelijk en de bediening kan beter. Er wordt weinig gelet op de tafels, waardoor ik vaak heb gehad dat ik zelf de bediening moest wenken om nog iets te bestellen. Dit vind ik niet zo erg, maar dit gebeurt eigenlijk iedere keer wanneer ik er ben. Kan dus wel beter. Daarnaast is de borreltoren met lekkere borrelhapjes een echte aanrader, maar is de wijn weer minder van smaak..
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Lekker geluncht, lekkere club-sandwich. Alleen jammer dat het brood koud was, waarschijnlijk s'ochtends al getoast. Bediening was snel en vriendelijk. Lekker terras aan de brink. Leuk om te lunchen. Prijs kwaliteit erg goed.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Dit kan echt niet! kogelbiefstuk medium rare opgediend als een grijze doorbakken homp. De kern was nog vochtig, maar het overgrote deel geheel doorbakken. Retour naar de keuken. Nieuwe geserveerd zonder enige discussie. Klasse! Helaas, de tweede was nog veel slechter! Dan maar afrekenen. En ja hoor: gewoon op de rekening zetten!
Truusje8 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Regelmatig, zitten we hier in de serre als we ongedwongen, een borrel of een kleine hap willen nemen,op de lunch kaart staan heerlijke Italiaanse bollen, waarvan ik er al verschillende heb geprobeerd, prima!
Maar mijn favoriet blijft daar toch de heerlijke franse uiensoep, die is echt zalig!
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Af en toe als we pretentieloos en gemakkelijk willen eten gaan we hier naar toe. Pizza halen, patat halen of naar de Kerkbrink....? Het is een eenvoudig eetcafé waar je geen culinaire hoogstandjes moet verwachten. Soms is het gewoon lekker en soms valt het tegen. Omdat het gisteravond erg tegenviel is het cijfer voor het eten wat naar beneden bijgesteld . Soms zit je er heerlijk rustig en soms niet. De bediening is wel altijd erg vriendelijk en attent. Zolang je niet in de serre zit is het decor ook erg gezellig.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Zaterdagmiddag op het volle terras. Vlot geholpen door attente bediening. Prima gegeten, (sate en vleesspies)
Verse sla en heerlijke frieten. Zeer schappelijke prijzen.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Gezellig, warm aangekleed restaurant met een redelijke keuken. personeel was niet heel oplettend m.b.t. bestelling opnemen, maar wel uiterst vriendelijk. De varkenssate was erg lekker, maar het frituurvet had wel eerder vernieuwd mogen worden, waardoor de frites niet echt lekker waren.
Minpunt was de irritatnte ventilator die boven ons hoofd aan het draaien was. Maar daar tegenover stond weer de mooie toiletruimte: mooie inrichting en super schoon. Top.